Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(6)
Autor
Kolczyński Mariusz
(2)
Mazur Marek
(2)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kampania wyborcza
(6)
Marketing polityczny
(4)
Wybory parlamentarne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Reklama telewizyjna
(2)
Wybory
(2)
Integracja społeczna
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Polityka
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Sport
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział I. Wielowymiarowa problematyka niepełnosprawności 1. Pojęcie niepełnosprawności w różnych aspektach 2. Modele niepełnosprawności 3. Przyczyny i rodzaje niepełnosprawności Rozdział II. Prawny i instytucjonalny wymiar niepełnosprawności w Polsce 1. Wybrane prawne rozwiązania w zakresie niepełnosprawności w Polsce 2. Rządowy i samorządowy wymiar instytucji działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami 3. Komisje sejmowe i zespoły parlamentarne funkcjonujące na rzecz osób z niepełnosprawnościami 4. Organizacje pozarządowe działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami Rozdział III. Polityczny wymiar niepełnosprawności w Polsce 1. Wybrane zagadnienia polityki państwa wobec osób z niepełnosprawnościami 2. Polityka państwa w zakresie dostępu do dóbr kultury, wypoczynku i spędzania wolnego czasu 3. Rekomendacje dla Polski w zakresie polityki wdrażania Konwencji Praw Osób Niepełnosprawnych 4. Niepełnosprawność w polskiej debacie politycznej Rozdział IV. Problemy niepełnosprawności w kampanii wyborczej do Sejmu i Senatu w 2019 r. 1. Korzystanie z praw obywatelskich przez osoby z niepełnosprawnościami 2. Problemy osób z niepełnosprawnościami w kampanii wyborczej 3. Rezultaty wyborów z punktu widzenia osób z niepełnosprawnościami Rozdział V. Rola sportu w integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami 1. Historia sportu osób z niepełnosprawnościami 2. Sport jako kontynuacja rehabilitacji osób z niepełnosprawnościami 3. Adaptowana aktywność fizyczna i sport adaptowany 4. Sport rekreacyjny osób z niepełnosprawnościami 5. Sport wyczynowy osób z niepełnosprawnościami 6. Sport w integracji społecznej osób z niepełnosprawnościami 7. Wybrane formy instytucjonalnego wsparcia sportu osób z niepełnosprawnościami Rozdział VI. Stosunek społeczeństwa polskiego do wybranych problemów osób z niepełnosprawnościami 1. Wykluczenie społeczne 2. Bariery urbanistyczne 3. Integracja społeczna 4. Przepisy ograniczające funkcjonowanie osób z niepełnosprawnościami 5. Społeczne skutki stereotypu niepełnosprawności; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej