Form of Work
Książki
(34)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(33)
available
(8)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(34)
Author
Kolczyński Mariusz
(3)
Jeziński Marek
(2)
Mazur Marek
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Alberski Robert
(1)
Balicki Adam
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Borski Maciej (1975 - )
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dadak Justyna
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Dudek Joanna
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Flisek Karol
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Grzybek Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977 - )
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jednaka Wiesława
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Krauz-Mozer Barbara
(1)
Kryszeń Grzegorz
(1)
Król Karol
(1)
Król Martyna
(1)
Kuchta Łukasz
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lityński Adam
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Miąsko Mariusz
(1)
Moszczyńska Paulina
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Nurzyńska-Wereszczyńska Edyta
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olmińska Anna
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rozmus Dariusz
(1)
Rożek Kacper
(1)
Samuś Paweł
(1)
Skrzypiński Dariusz
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Sobol-Kołodziejczyk Piotr
(1)
Sobolewska-Myślik Katarzyna
(1)
Szalkiewicz Wojciech Krzysztof
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zielinski Marek
(1)
Zieliński Marek
(1)
Śmigielska Joanna
(1)
Świętnicki Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(29)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(35)
Subject
Kampania wyborcza
(33)
Marketing polityczny
(22)
Wybory
(13)
Środki masowego przekazu
(9)
Wybory parlamentarne
(7)
Komunikacja polityczna
(5)
Polityka
(5)
Partie polityczne
(3)
Prawo wyborcze
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Demokracja
(2)
Komitet wyborczy
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Polska
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Reklama
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Wybory samorządowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Antoszewski, Andrzej
(1)
Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego
(1)
Cisza wyborcza
(1)
Dane osobowe
(1)
Doręcznie pisma
(1)
Dyskryminacja
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja publiczna
(1)
Inspektorzy pracy
(1)
Kamoania wyborcza
(1)
Kampania Wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Matura
(1)
Media społecznościowe
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Parlament Europejski
(1)
Państwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Podróże służbowe
(1)
Policja
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Public relations
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Referendum
(1)
Regionalizm
(1)
Renta planistyczna
(1)
Rewolucja 1917 r. lutowa
(1)
Równość (prawo)
(1)
Równość wyborów
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Służba wojskowa zawodowa
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Terminy ustawowe
(1)
Unikanie opodatkowania
(1)
Władza
(1)
Władza państwowa
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Świadomość społeczna -- Polska -- od 1989 r.
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Genre/Form
Księga pamiątkowa
(1)
66 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60677-11-7
1. Kampania w referendum europejskim w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego 2. Prace legislacyjne nad ordynacją wyborczą do Parlamentu Europejskiego 3. Debata publiczna oraz referendum w Finlandii przed wejściem do UE 4. Zjawisko polityzacji informacji w kampanii informacyjnej w okresie przedreferndalnym 5. Jaka Polska w jakiej Europie? - analiza telewizyjnych audycji referendalnych 6. Kampania referndalna w prasie lokalnej na przykładzie "Panoramy Leszczyńskiej" 7. Style autoprezentacyjne polskich kandydatów na eurodeputowanych. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 r. 8. "Gorące" euroreferndum, "letnie" eurowybory czyli o partycypacji Polaków w unijnych turniejach politycznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-49-4
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-60186-38-3
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61340-56-0
1. Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci w systemach wyborczych: typologia i częstotliwość występowania: Zalecenia międzynarodowe; Reforma konstytucyjna i odrzucenia; Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci; Typologia kwot dotyczących płci; System wyborczy a model kwantowy; Partie polityczne jako selekcjonerzy; 2. Kwoty- przedmiot gorących sporów: Argumenty za i przeciwko kwotom; Szybka ścieżka a ścieżka stopniowa; Dyskurs dotyczący kwot w ośmiu studiach przypadków; Poglądy partii politycznych w sprawie płci; 3. Wprowadzenie systemów kwotowych dotyczących płci: Wpływ systemu wyborczego; Najlepsze rozwiązanie- kwoty wprowadzane dobrowolnie czy mocą ustawy?; Zmiany skokowe a stopniowe; Znaczenie zasad dotyczących miejsc na listach wyborczych; Sankcje za nieprzestrzeganie przepisów; Kwoty i skuteczność polityczek; Zalecenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316
Book
In basket
ISBN: 83-89574-76-4
1.Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2.Modele zachowań wyborczych obywateli, 3.Segmentacja rynku wyborczego, 4.Wizerunek kandydata, 5.Kobiety w wyborach politycznych, 6.Media w kampaniach politycznych, 7.Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9.Kampania bezpośrednia, 10.Marketing polityczny w Internecie, 11.Negatywne kampanie polityczne, 12.Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13.Markeing powyborczy, 14.Obrona przed manipulacją wyborczą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89706-40-7
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60677-07-0
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
ISBN: 83-923748-0-0
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Media i polityka / pod red. Stanisław Kilian. - Kraków : Księgarnia Akademicka, 2005. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
ISBN: 83-7188-906-2
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7545-049-1
1. Znaczenie wolności mediów masowych dla demokratyzmu procesów wyborczych. 2. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 3. Przesłanki kreowania oraz charakter prawny standardów międzynarodowych w odniesieniu do roli mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 4. Standardy europejskie traktowania mediów masowych w okresie wyborów. 5. Standardy europejskie postępowania mediów masowych w okresie wyborów. 6. Standardy europejskie monitorowania mediów masowych w okresie wyborów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
ISBN: 978-83-7441-737-2
I. Systemy wyborcze i zachowania wyborcze 1. Rola i zadania Państwowej Komisji Wyborczej w medialnej kampanii wyborczej 2. Zasadność podziału kraju na okręgi wyborcze w wyborach do sejmu - wybrane problemy 3. Lewica w wyborach parlamentarnych 2001-2005 a przekształcenia systemu wyborczego 4. 100 procent wyborców 5. Przyczyny absencji w wyborach parlamentarnych 2005 6. Głos preferencyjny - złudzenie wyboru II. Programy wyborcze 1. Koncepcja prezydentury w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości 2. Kwestia niemiecka w kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości 2005 r. 3. Polityka zagraniczna w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego i Dinalda Tuska - konfrontacja wizji 4. Koncepcje większościowego systemu wyborczego w programach i stanowiskach partii politycznych prezentowanych medialnej kampanii parlamentarnej 2005 r. 5. Polityka ekologiczna w programach wyborczych partii politycznych. Analiza wyborów parlamentarnych 2005 r.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-784-6
I. Specyfika wyborów do Parlamentu Europejskiego w systemie politycznym RP, II. Podstawy prawne wyborów do PE w Polsce, 1. Pozycja prawna posła PE, 2. Przebieg prac nad polską ustawą wyborczą do Parlamentu Europejskiego, 3. Reguły prawne wyborów na podstawie ustawy "Ordynacja wyborcza do Parlamentu Europejskiego" z 23 stycznia 2004 roku, III. Sytuacja polityczna, społeczno-gospodarcza oraz międzynarodowa pozycja Polski w przededniu akcesji, 1. Sytuacja polityczna, 2. Sytuacja społeczno-gospodarcza, 3. Międzynarodowe położenie Polski, IV. Programy komitetów wyborczych i przebieg kampanii, 1. Programy komitetów wyborczych, 2. Główni kandydaci i działania komitetów wyborczych w czasie kampanii, V. Rezultaty wyborów, 1. Przyczyny wysokiej absencji Polaków w wyborach do Parlamentu Europejskiego, 2. Wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego i ich wpływ na sytuację polityczną, 3. Wybory do Parlamentu Europejskiego w innych państwach Unii Europejskiej, Zakończenie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Popkultura i Media / red. nauk. Wiesław Godzic)
ISBN: 978-83-7644-002-6
Przedmowa: W objęciach postkultury politycznej; Cz.I Epistemologia telewizyjnej reklamy politycznej: R.1 Reklama dźwignią polityki. Definicje, funkcje, typologia i ewolucja; R.2 Walka wieczoru. Mediatyzacja polityki i jej konsekwencje; R.3 Reklama polityczna jako źródło rozrywki; R.4 Prawda czasu, prawda ekranu. Wirtualność i reklama polityczna; Cz.II Obraz świata w telewizyjnej reklamie politycznej: R.5 Analiza ramowa telewizyjnej reklamy politycznej; R.6 Piekielne wrota i bramy raju. Retoryczne struktury obrazu świata w reklamie politycznej; R.7 Dystopie; R.8 Ciemna strona mocy. "Oni" w reklamie politycznej; R.9 Uwierzmy w jutro, że na miarę będzie marzeń. Konstruowanie arkadii przyszłości; R.10 "My" w reklamie politycznej; R.11 Sequel. Kampania wyborcza 2007 r.; Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89706-26-1
1. Podstawy prawne zarządzania w organizacjach pozaekonomicznych (niekomercyjnych). 2. Podstawy prawne tworzenia i funkcjonowania partii politycznych. 3. Statutowe mechanizmy i procedury zarządzania wewnątrzorganizacyjnego (zasobami ludzkimi). 4. Zarządzanie majątkiem i finansami partii politycznych. 5. Partie w kampaniach wyborczych - podstawy udziału i procedury zarządzania. 6. Procedury zarządzania w procesie konstytuowania organów władzy, jej sprawowania oraz pozostawania w opozycji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka ; Rok XVII. Zeszyt specjalny)
Zawiera: Zagadnienia prawnokonstytucyjne i teoretycznoprawne: Zasada równości płci - wybrane regulacje prawa krajowego; Agitacja wyborcza jako ważny element kampanii wyborczej - wybrane zagadnienia; Implementation of patient autonomy principle under the conditions of penitential isolation; Dokumentacja przetwarzania danych osobowych; Realizacja dostępu do informacji publicznej w gminach powiatu raciborskiego; Kilka uwag w sprawie błędnego formułowania argumentów przez prawników. Zagadnienia prawno-historyczne: Zagadnienie państwowości białoruskiej w latach 1917-1920. W setną rocznicę rewolucji 1917; Człowiek w konflikcie z aparatem skarbowym - relacja sprzed wieków. Wincenty Kadłubek a instytucja renovatio monetae. Zagadnienia prawa publicznego: Gdy koniec terminu przypada na sobotę - refleksje na gruncie administracyjnoprawnym; Odwołanie od wyniku egzaminu maturalnego; Wybrane zagadnienia prawne naliczania opłat planistycznych; Relacja między studium uwarunkowań a miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w kontekście ochrony środowiska; Instytucja doręczenia pism pełnomocnikowi a ochrona praw strony postępowania na tle orzecznictwa sądów administracyjnych; Zasadność uznawania Republiki Cypryjskiej za raj podatkowy - wybrane zagadnienia; Traktat svalbardzki - wykorzystane szanse?; Procedural justice standards in disciplinary proceedings of the police officers; Wytyczne Komitetu Bazylejskiego z 15 stycznia 2014 r. dotyczące zarządzania ryzykiem w odniesieniu do prania pieniędzy i finansowania terroryzmu. Z problematyki prawa prywatnego: Dokonanie czynności prawnej z wykorzystaniem podpisu potwierdzonego profilem zaufanym EPUAP jako swoista szczególna forma czynności prawnych; Dyskryminacja jako przykład nierównego traktowania pracownika; Collective agreement as a permanent element of labor law; Karnoprawne środki ochrony prawnej przed mobbingiem; Zdolność i gotowość bezrobotnego do podjęcia zatrudnienia albo innej pracy zarobkowej - wybrane aspekty; Inspektor pracy jako organ postępowania mandatowego oraz oskarżyciel publiczny w postępowaniu w sprawach o wykroczenia; Charakter prawny zatrudnienia żołnierzy zawodowych; Dobrowolne nieodpłatne świadczenia pracodawcy na rzecz pracownika w kontekście przychodu podatkowego ze stosunku pracy; Status pracowników zarządzających w trakcie trwania stosunku pracy wobec krytycznej sytuacji finansowej pracodawcy; Propozycja nowelizacji definicji legalnej podróży służbowej w kontekście uregulowań w wybranych krajach Unii Europejskiej. Glosy, opinie, komentarze: Glosa do wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 2 lutego 2016 r., I OSK 417/15, Legalis nr 1408450; Odczyt na temat „Moje lwowskie wspomnienia. Lwów i Kresy Wschodnie”; Artur Korobowicz (1938-2017) - wspomnienie o Uczonym. Sprawozdania: Sprawozdanie z konferencji pt. „Argumentacja konstytucyjna w orzecznictwie sądowym” w Sądzie Najwyższym RP, Warszawa, 18 listopada 2016 r.; Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Wdrożenie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - aspekty proceduralne”, Warszawa, 7 grudnia 2016 r.; Sprawozdanie z jubileuszu prof. dr. hab. Stanisława Malarskiego; Sprawozdanie z konferencji naukowej „Prawo w konfrontacji z presją polityczną”, Sosnowiec, 24-25 września 2016 r. Recenzje: Piotr Sobol-Kołodziejczyk, Marek Zielinski, Elementarz z logiki: podręcznik nie tylko dla prawników; Piotr Fiedorczyk, Prawo rodzinne w pracach nad unifikacją i kodyfikacją prawa w Polsce (1945-1964); Kamil Niewiński, PZPR a sądownictwo w latach 1980-1985. Próby powstrzymania „solidarnościowej” rewolucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 340 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7611-084-4
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again