Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Author
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Kampania wyborcza
(3)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(3)
Kamoania wyborcza
(1)
Kampania Wyborcza
(1)
Marketing polityczny
(1)
Parlament Europejski
(1)
Polska
(1)
Referendum
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Wybory
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60677-11-7
1. Kampania w referendum europejskim w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego i Sądu Najwyższego 2. Prace legislacyjne nad ordynacją wyborczą do Parlamentu Europejskiego 3. Debata publiczna oraz referendum w Finlandii przed wejściem do UE 4. Zjawisko polityzacji informacji w kampanii informacyjnej w okresie przedreferndalnym 5. Jaka Polska w jakiej Europie? - analiza telewizyjnych audycji referendalnych 6. Kampania referndalna w prasie lokalnej na przykładzie "Panoramy Leszczyńskiej" 7. Style autoprezentacyjne polskich kandydatów na eurodeputowanych. Wybory do Parlamentu Europejskiego w 2004 r. 8. "Gorące" euroreferndum, "letnie" eurowybory czyli o partycypacji Polaków w unijnych turniejach politycznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-784-6
I. Specyfika wyborów do Parlamentu Europejskiego w systemie politycznym RP, II. Podstawy prawne wyborów do PE w Polsce, 1. Pozycja prawna posła PE, 2. Przebieg prac nad polską ustawą wyborczą do Parlamentu Europejskiego, 3. Reguły prawne wyborów na podstawie ustawy "Ordynacja wyborcza do Parlamentu Europejskiego" z 23 stycznia 2004 roku, III. Sytuacja polityczna, społeczno-gospodarcza oraz międzynarodowa pozycja Polski w przededniu akcesji, 1. Sytuacja polityczna, 2. Sytuacja społeczno-gospodarcza, 3. Międzynarodowe położenie Polski, IV. Programy komitetów wyborczych i przebieg kampanii, 1. Programy komitetów wyborczych, 2. Główni kandydaci i działania komitetów wyborczych w czasie kampanii, V. Rezultaty wyborów, 1. Przyczyny wysokiej absencji Polaków w wyborach do Parlamentu Europejskiego, 2. Wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego i ich wpływ na sytuację polityczną, 3. Wybory do Parlamentu Europejskiego w innych państwach Unii Europejskiej, Zakończenie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again