Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Mazur Artur
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Kampania Piwowarska (Poznań)
(1)
Piwowarstwo
(1)
Sponsoring
(1)
Subject: time
1989-
(1)
1 result Filter
Book
In basket
(Biblioteka Zarządzania Kulturą ; T. 8)
ISBN: 978-83-62139-26-2
1.Teoretyczne zagadnienia z zakresu sponsoringu: Sponsoring jako element marketingu mix; Sponsoring a strategia marketingowe; Formy sponsoringu; Sponsoring jako element CSR; Rola sponsoringu kultury w promowaniu marki; Ewaluacja działań sponsoringowych; Prawne uwarunkowania sponsoringu w Polsce; 2. Rynek kultury w Polsce: Instytucje kultury w Polsce; Finansowanie kultury w Polsce; 3. Sponsoring w działalności Kompanii Piwowarskiej SA: Rynek piwa w Polsce; KP- droga do lidera rynku; Działania Kompanii Piwowarskiej w zakresie CSR; Sponsoring wydarzeń kulturalnych przez marki KP; Efekty działalności KP w zakresie CSR oraz sponsoringu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again