Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(315)
IBUK Libra
(7)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(304)
Publikacje naukowe
(61)
Publikacje fachowe
(24)
E-booki
(8)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(259)
dostępne
(187)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(206)
Czytelnia
(261)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Armstrong Michael (1928- )
(10)
Borkowska Stanisława (1939- )
(10)
Bańka Waldemar
(6)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Lipka Anna
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Sajkiewicz Alicja
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(4)
Antczak Zbigniew
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Daniecki Wojciech
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Makowski Kazimierz
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(2)
Bohdziewicz Piotr
(2)
Borowska Joanna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Górska Joanna
(2)
Jamka Beata
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kołodziejczak Małgorzata
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Król Małgorzata
(2)
Litwin Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Olczak Artur
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Prokopowicz Piotr
(2)
Sadowski Józef
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stor Marzena
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Ulrich Dave
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Świątek-Barylska Ilona
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieryło Marta
(1)
Biliński Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(100)
2000 - 2009
(193)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(321)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(321)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kadry
(307)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwo
(70)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(65)
Motywacja pracy
(48)
Zatrudnienie
(40)
Organizacja
(39)
Ocena pracowników
(37)
Praca
(34)
Polityka zatrudnienia
(31)
Płaca
(28)
Kultura organizacyjna
(27)
Menedżerowie
(27)
Zarządzanie wiedzą
(27)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Przywództwo
(17)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Rekrutacja pracowników
(15)
Innowacje
(12)
Płynność kadr
(12)
Siła robocza
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Motywacja
(11)
Kapitał ludzki
(10)
Kariera
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Decyzje
(9)
Polityka płacowa
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Praca zespołowa
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Zawód
(7)
Komunikacja społeczna
(6)
Mentoring
(6)
Przydatność zawodowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Rynek pracy
(6)
Wartościowanie pracy
(6)
Konflikt
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Logistyka
(4)
Marketing
(4)
Oceny pracowników
(4)
Outsourcing
(4)
Prawo pracy
(4)
Rozmowa kwalifikacyjna
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie różnorodnością
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
BHP
(3)
Bezrobocie
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Controlling
(3)
Etyka biznesu
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Jakość
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola
(3)
Koszty pracy
(3)
Negocjacje
(3)
Outplacement
(3)
Planowanie
(3)
Produktywność pracy
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Prześladowanie w miejscu pracy
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Towar
(3)
Urzędnicy
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie talentami
(3)
Zdolności
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Autorytet
(2)
Awans zawodowy
(2)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Coaching
(2)
Controlling personalny
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Kadry - polityka
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Koszty
(2)
Temat: czas
2001-
(26)
1989-2000
(6)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(26)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(51)
Opracowanie
(37)
Praca zbiorowa
(32)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(142)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(55)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
323 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja nauk o zarządzaniu: 1.Kluczowe pojęcia, 2. Nurt klasyczny i neoklasyczny (klasyczna szkoła zarządzania), 3. Nurt psychosocjologiczny (szkoła behawioralna), 4. Nurt systemowy, 5. "Nowa fala", 6. Koncepcje gry społecznej. R.II Funkcje zarządzania: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Planowanie, 3. Organizowanie, 4. Motywowanie, 5. Kontrolowanie R.III Organizacja i struktury organizacyjne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Struktury hierarchiczne, 3. Struktury pośrednie, 4. Struktury organiczne. R.IV Zachowania w organizacji: 1. Kultura organizacyjna, 2. Zachowania na tle władzy - menedżer, przywódca, 3. Komunikacja, 4. Negocjacje. R.V Zarządzanie strategiczne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Modele zarządzania strategicznego, 3. Metody portfelowe, 4. Strategie. R.VI Zarządzanie zasobami ludzkimi: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Zarządzania kompetencjami, 3. Przegląd teorii i koncepcji motywacji, 4. Wynagrodzenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 2. Metody analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, 3. Analiza gospodarki materiałowej, 4. Analiza procesu wytwórczego, 5. Analiza gospodarowania środkami trwałymi, 6. Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, 7. Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, 8. Analiza kosztów własnych, 9. Analiza sprawozdań finansowych, 10. Czynniki wpływające na wartość firmy, 11. Postęp techniczno-organizacyjny i jego efektywność, 12. Analiza otoczenia przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 6)
System wartości "nowej klasy średniej", Etyka biznesu, Kobieta w zarządzaniu, Polityk menedżer, Lider a kultura organizacyjna, Menedżer w banku, Lider przyszłości, Władza w zarządzaniu, Zawładnąć psychikę klienta, Biznesmen w burzliwych czasach transformacji, Cechy idealnego menedżera, Biznesmenada i bohaterszczyzna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling personalny w przedsiębiorstwie / Marta Nowak. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2015. - 274, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 2. Zasilanie informacyjne controllingu personalnego; 3. Koszty personalne, ich budżetowanie i rozliczanie; 4. Analiza ryzyka kadrowego; 5. Analiza cyklu zycia pracownika i cyklu zycia przedsiębiorstwa; 6. Analiza ABC w controllingu personalnym; 7. Analiza XYZ w controllingu personalnym; 8. Ocena potencjału kadrowego przedsiębiorstwa; 9. Mierniki controllingu personalnego i strategiczna karta wyników; 10. Analizy strukturalne w controllingu personalnym; 11. Analiza macierzowa zasobów ludzkich- port folio personalne; 12. Analiza SWOT zasobów ludzkich; 13. Audyt zasobów ludzkich; 14. Controlling personalny w kontekście różnic kulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 136/99)
Ogólne wiadomości o controllingu; Istota controllingu; Controlling strategiczny; Controlling operatywny; Planowanie a controlling; Podstawowe obszary zarządzania personelem; Planowanie personelu; Dobór pracowników; Kształcenie i doskonalenie zawodowe; Rozwój zawodowy i ścieżki awansu zawodowego; Motywacja ekonomiczna i pozaekonomiczna; Polityka i planowanie płac; Zakładowy system wynagrodzeń; Działalność socjalna w zakładzie pracy; Motywacja pozaekonomiczna; Pozostałe obszary controllingu personalnego; Stosunki pracy; Wydajność i produktywność pracy; Czas pracy, Bezpieczeństwo i higiena pracy; Koszty pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ludzie Komputery Informacja)
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.85)
1. Koncepcje myślenia strategicznego w firmie, 2. Zarządzanie wiedzą w procesie innowacyjnym, 3. Systemy informacyjne w procesie zarządzania wiedzą, 4. Transfer wiedzy ze sfery nauki do przedsiębiorstw, 5. Identyfikacja i wycena zasobów ludzkich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji; 2. Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji; 3. Pomiar kluczowych postaw pracowników; 4. Pomiar kontaktów interpersonalnych; 5. Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego; 6. Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć diversity management; 2. Diversity management w Polsce i na świecie; 4. Diversity management w organizacji- wybrane aspekty; 4. Różnorodność w strategii personalnej organizacji- wybrane aspekty; 5. Optymalizacja skuteczności realizacji funkcji motywacyjnej we współczesnej organizacji a diversity management- analiza w oparciu o wyniki badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W kierunku nowego paradygmatu ocen. Badania zarządzania wiedzą zrealizowane w Centrum Studiów Zarządzania WSPIZ - aspekty metodyczne. Jak mierzyć kreatywność jednostki? Definiowanie rynków dla potrzeb kontroli koncentracji przedsiębiorstw (na przykładzie sektora rafineryjnego w Unii Europejskiej). Refleksyjny praktyk i jego kształcenie. Technologie informacyjne w zarządzaniu strategicznym. Warunki i bariery budowy gospodarki opartej na wiedzy w Polsce. Kobiety w zarządzaniu - wyzwanie dla XXI wieku. Corporate governance - perspektywa właścicielska oraz perspektywa stakeholders. Practical Reason, use and meaning in management - the argument in ethnomethodology. Rady dyrektorów w dobie reform. Doświadczenia zza oceanu i nie tylko. The Challenge Lab: Polish Management and Management Education. Współczesne rozumienie polityki personalnej. Research Progress Reports to Rector Bogdan Wawrzyniak. Modele architektury zasobów ludzkich - warunki zastosowania. Nadzór nad przedsiębiorstwem i grupą kapitałową. Zarządzanie w kryzysie. Od nadzoru właścicielskiego do nadzoru korporacyjnego. Ewolucja polskiego systemu nadzoru. Zarządzanie ryzykiem systemowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej