Form of Work
Książki
(53)
Status
only on-site
(42)
available
(32)
unavailable
(3)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(35)
Czytelnia
(44)
Author
Kożusznik Barbara
(5)
Bańka Waldemar
(3)
Armstrong Michael
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Blanchard Ken
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czarnecki Kazimierz M
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daszkowski Julian
(1)
DeMarco Tom
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Frost Peter J
(1)
German Janusz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gut Jerzy
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haman Wojciech
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Harari Oren
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Karney Janina E
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korach Romuald
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Marianna
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Lipka Anna
(1)
Lister Timothy
(1)
Lorber Robert
(1)
Makin Peter
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Misztal Jan
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Prostak Maciej
(1)
Róg Jan
(1)
Różalska Ewa
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Joanna
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Suchar Marek
(1)
Sulak Agata
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Thomas Mark
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Yate Martin John
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Ściborek Zbigniew
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(53)
Language
Polish
(53)
Subject
Kadry
(51)
Praca
(21)
Motywacja pracy
(16)
Zarządzanie
(13)
Organizacja
(12)
Menedżerowie
(11)
Przedsiębiorstwo
(11)
Stosunki interpersonalne
(8)
Kariera
(7)
Zatrudnienie
(7)
Oceny pracowników
(5)
Organizacje
(5)
Poradnictwo zawodowe
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Zachowanie
(4)
Zawód
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Bhp
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konflikt
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Płaca
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Alkoholizm
(1)
Autorytet
(1)
Charyzmat
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Godność ludzka
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitalizm
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płynność kadr
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Venture capital
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zakład pracy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zdolności
(1)
Zmianowość pracy
(1)
kadry
(1)
prawo pracy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1989-
(2)
2001-0
(1)
58 results Filter
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-8124-551-7
Zawiera: O autorce. Wstęp. Rozdział 1. Coaching kariery – próba charakterystyki pojęcia: Czym jest coaching; Coach – człowiek, który pyta; Rodzaje coachingu; Specyfika coachingu kariery. Rozdział 2. Kariera zawodowa – centralne pojęcie coachingu kariery: Kilka uwag terminologicznych; Dawne a obecne podejście do zagadnień kariery zawodowej; Modele współczesnych karier; Kariera proteuszowa; Kariera bez granic; Kariera kalejdoskopowa; Kariery zawodowe w praktyce. Rozdział 3. Zatrudnialność (employability) oraz budowanie marki osobistej (personal branding) – ważne pojęcia współczesnego rynku pracy: Istota zatrudnialności (employability); Istota budowania marki osobistej (personal branding); Cechy silnej marki osobistej; Budowanie marki osobistej (personal branding) a budowanie marki pracodawcy (employer branding). Rozdział 4. Doradztwo (poradnictwo) zawodowe a coaching kariery: Doradztwo czy poradnictwo zawodowe?; Preorientacja, orientacja i reorientacja zawodowa; Praca z dziećmi i młodzieżą jako zadanie doradcy zawodowego; Budowanie zainteresowań w wieku przedszkolnym; Poradnictwo zawodowe w niższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w wyższych klasach szkoły podstawowej; Poradnictwo zawodowe w szkołach ponadpodstawowych; Praca z osobami dorosłymi – w stronę coachingu kariery. Rozdział 5. Przedstawiciele różnych pokoleń jako klienci coacha kariery: Pięć pokoleń na współczesnym rynku pracy; Przynależność generacyjna jako czynnik różnicujący podejście do kariery zawodowej; Praca z klientami różnych pokoleń – niektóre wyzwania; Klienci pokolenia baby boomers (BB); Klienci pokolenia X; Klienci pokolenia Y; Klienci pokolenia Z (C). Rozdział 6. Elementy coachingu kariery w pracy HR-owców i menedżerów liniowych: Kształtowanie ścieżek kariery we współczesnych organizacjach; Wielokierunkowość rozwoju pracowników; Różnicowanie ścieżek kariery w organizacji; Rozmowa jako podstawa wspierania pracowników organizacji; Coachingowe podejście do zagadnień zarządzania talentami. Rozdział 7. Podstawowe narzędzia pracy coacha kariery: Pytania jako główne narzędzie coachingowe; Aktywne słuchanie; Model GROW; Koło życia. Rozdział 8. Praca z wybranymi grupami klientów: Coaching w Akademickich Biurach Karier (ABK); Coaching jako element programów outplacementowych; Kilka uwag terminologicznych; Wędka, ryba czy umiejętności wędkarza?; Etapy outplacementowego coachingu kariery; Praca z osobami niepełnosprawnymi; Aktywność zawodowa a rehabilitacja osób niepełnosprawnych; Rozwój osób niepełnosprawnych w środowisku zawodowym; Coachingowe formy wspierania osób niepełnosprawnych. Studia przypadków: Seria I: 1. Wybór kierunku studiów; 2. Długie dojrzewanie do samodzielności; 3. Kryzys wieku średniego (?); 4. Jak zmienić kierunek kariery?; 5. Dyrektor finansowy czy restaurator?; 6. Niechciana emerytura; Seria II: 1. Zbyszek; 2. Ryszard; 3. Hanna; 4. Beata; 5. Andrzej; 6. Krystyna. Załączniki: 1. Wieloaspektowa ocena preferencji zawodowych (WOPZ); 2. Kwestionariusz „Moja kariera”; 3. Biuro Karier Politechniki Warszawskiej. Regulamin uczestnictwa i prowadzenia sesji coachingowych. Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek w organizacji / Krystyna Serafin. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996. - 119 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
ISBN: 83-903931-5-8
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki ( Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Ludzie Komputery Informacja)
ISBN: 83-204-2718-5
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
ISBN: 83-88703-25-0
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-339-7
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-924215-7-3
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-124-1
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-4590-3
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Pojmowanie przez pracowników godności człowieka w stosunkach pracy- na podstawie korespondencji nadchodzącej od Rzecznika Praw obywatelskich; 2. Godność człowieka w procesie pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-01-5
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0325-5
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Modele karier : przewidywanie kolejnego kroku / Marek Suchar. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 147, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
ISBN: 978-83-255-1532-4
1. Wielowymiarowy scenariusz życia zawodowego; 2. Perspektywa egzystencjalna- etapy kariery; 3. Motory i hamulce kariery- priorytety związane z pracą; 4. Wizualizacje i symbole- wykresy karier zawodowych; 5. Podejście naukowe- kariera jako przedmiot badań; 6. Numerologia na serio- ilościowe parametry kariery; 7. Mobilność- między dynamizmem a stabilnością; 8. Rotacyjność- rozwojowy potencjał jednostki; 9. Płynność- ciągłość- przewidywalność; 10. Wertykalizm- kształt wykresu kariery; 11. Typologia- 24 modele kariery; "Metod przewidywania kolejnego kroku"- wykorzystanie parametrów w analizie karier.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Nagroda i kara : profesjonalna ocena pracownika / Romuald Korach. - Gliwice : Helion, 2009. - 271 s. : wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-246-2186-6
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-264-0189-3
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89120-41-0
R.1 Testy dzisiaj. R.2 Co to jest osobowość? R.3 Krótka historia badań testowych w środowisku pracy. R.4 Testy a prawo. R.5 W jaki sposób tworzy się testy. R.6 Dane biograficzne. Czy zatrudniłbyś zapalonego lotniarza? R.7 Jaki typ reprezentujesz? R.8 Ukłon w stronę Diogenesa: w poszukiwaniu uczciwości. R.9 Pomiar inteligencji emocjonalnej i stresu. R.10 Czy masz własny styl rozwiązywania problemów? R.11 Samorealizacja najwyższy poziom osobowości. R.12 Duchowość nowe perspektywy. R.13 Sposoby przewodzenia innym. R.14 Przedsiębiorcy i "gastarbeiterzy". R.15 W kierunku globalizacji : ocena psychologiczna w Chinach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1453-7
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12762-7
Selekcja, rozmieszczenie personelu i kariery zawodowe; Osobowość i różnice indywidualne; Interpersonalna percepcja i interakcje; Motywacja; Behawioralne ujęcia motywacji; Przywództwo a styl zarządzania; Siły działające w grupie podczas pracy; Rozpoznawanie problemów organizacyjnych; Zmiana organizacyjna; Zarządzanie własnym szefem; Rozumienie zmiany i radzenie sobie z nią; Upełnomocnianie i samozarządzanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-645-0
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again