Form of Work
Książki
(30)
Status
available
(18)
only on-site
(16)
unknown
(3)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(18)
Author
Blanchard Ken
(4)
German Janusz
(4)
Kostera Monika
(3)
Karbowski Marcin
(2)
Lunden Bjorn
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Sedlak Kazimierz
(2)
Adler Lou
(1)
Binda Albert
(1)
Burrows Hal
(1)
Carew Donald
(1)
Dziuba Damian
(1)
Espinoza Chip
(1)
Fiszer Hanna
(1)
Fox Glen
(1)
Grensing Lin
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harari Oren
(1)
Kawśniewska Anna
(1)
Kozak Zbigniew
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Lanz Karen
(1)
Leśnikowska-Marciniak Monika
(1)
Lorber Robert
(1)
Marek Jadwiga
(1)
McFerrin Peters Diane
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Oncken William
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Prostak Maciej
(1)
Przybylska Justyna
(1)
Rosenbluth Hal F
(1)
Rusiński Michał
(1)
Różalska Ewa
(1)
Sasin Maciej
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Suchar Marek
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Szakiewicz Iwona
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Taylor Dean
(1)
Thomas Mark
(1)
Ukleja Mick
(1)
Wolańska Magdalena
(1)
Yate Martin John
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Świerzyński Robert
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Subject
Kadry
(28)
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(6)
Zatrudnienie
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Decyzje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Oceny pracowników
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
kadry
(1)
34 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-0900-5
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-39-5
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-39-5
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
ISBN: 83-86924-13-6
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-58-7
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-09-9
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 978-83-61732-78-5
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. A (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Meritum)
ISBN: 978-83-8124-692-7
Rozdział I. Funkcja personalna w organizacji: 1. Charakter i istota funkcji personalnej; 2. Podział kompetencji w firmach w odniesieniu do zarządzania ludźmi - przykłady rozwiązań (dziat personalny, zarząd, menedżerowie); 3. Strategia personalna organizacji; 4. Przykłady strategii personalnych. Rozdział II. Administracja i obsługa kadrowa: 1. Administracja i obsługa jako punkt wyjścia dla HR; 2. Omówienie najważniejszych kwestii związanych z administracją kadrową - podstawy prawne; 3. Standardy obsługi kadrowej; 4. Standardy pracy kadrowej/ standardy stanowisk; 5. Regulaminy jako podstawa polityki kadrowej organizacji; 6. Przykłady regulacji podstawowych w praktyce kadrowej; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; 8. Administracja i obsługa kadrowa a potrzeby i rola kierowników w tym obszarze. Rozdział III. Analiza i planowanie zatrudnienia: 1. Analiza i planowanie zatrudnienia w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Czynniki wpływające na plan zatrudnienia; 3. Analiza stanu zatrudnienia - dlaczego jest niezbędna; 4. Budżetowanie - podejście do planowania kosztów zatrudnienia i HR; 5. Opisy stanowisk jako podstawowe narzędzie w pracy kadrowej; 6. Plan zatrudnienia-narzędzie "kadrowe" i narzędzie "kierownicze"; 7. Procedura planowania zatrudnienia; 8. Wdrożenie planu zatrudnienia. Rozdział IV. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja: 1. Pozyskiwanie/ dobór pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Co umożliwia sprawne pozyskiwanie i dobór pracowników; 3. Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna - porównanie; 4. Wptyw przepisów prawnych na proces rekrutacji; 5. Procedura rekrutacyjna; 6. Konkurs na stanowisko - zastosowanie w rekrutacji; 7. Rozmowy kwalifikacyjne w praktyce rekrutacji; 8. Przykładowy zestaw pytań do rozmów kwalifikacyjnych wraz z komentarzem; 9. Pozostałe metody stosowane w rekrutacji pracowników; 10. Zasady ostatecznego wyboru kandydata; 11. Błędy w procesie rekrutacji - występujące w praktyce, niezależnie od stosowanych narzędzi; 12. Przykład wypełnionego dokumentu - raportu podsumowującego obszar HR rekrutacja - w danym roku; 13. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych; Rozdział V. Adaptacja i integracja: 1. Adaptacja i integracja pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej i podmioty realizujące proces adaptacji; 3. Adaptacja i integracja pracowników a "budowanie" lojalności; 4. Adaptacja pokoleniowa; 5. Procedura adaptacyjna; 6. Zakończenie procesu adaptacji zawodowej w firmie; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VI. Motywacja placowa i pozapłacowa - wprowadzenie: 1. Motywacja płacowa i pozapłacowa w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Wynagradzanie pracowników-podstawy prawne; 3. Podstawowe pojęcia związane z systemem wynagrodzeń; 4. Tworzenie i doskonalenie systemów wynagrodzeń; 5. Wewnętrzna analiza wynagrodzeń - punkt wyjścia do poprawy systemu motywacji; 6. Stosowane motywatory w praktyce polskich przedsiębiorstw; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział VII. Wynagrodzenie stałe i wartościowanie stanowisk pracy: 1. Charakterystyka wynagrodzenia podstawowego - płacy zasadniczej; 2. Zmiana wynagrodzeń - zasady; 3. Taryfikatory w zarządzaniu płacą zasadniczą; 4. Wartościowanie stanowisk; 5. Wybrane metodologie wartościowania; 6. Przykład zastosowania Metody Profilowej Wartościowania Stanowisk Pracy; 7. Przykład wartościowania stanowisk metodą analityczno-punktową uproszczoną. Rozdział VIII. Systemy premiowania: 1. Premiowanie - czym jest premia; 2. Prowizje i nagrody w systemie premiowania pracowników; 3. Tworzenie i wdrażanie systemu premiowania; 4. Kafeteryjne systemy wynagrodzeń; 5. Przykłady systemów premiowania. Rozdział IX. Szkolenia i rozwój zawodowy: 1. Szkolenia i rozwój pracowników w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Aspekty prawne związane z nowymi przepisami dotyczącymi szkoleń; 3. Planowanie szkoleń; 4. Rozwój zawodowy pracowników; 5. Standardy i dobre praktyki szkoleniowe a szkolenia wewnętrzne; 6. Mentoring i coaching jako narzędzia w procesie rozwoju pracowników; 7. Mobilność pracowników jako alternatywa dla awansów; 8. Przykłady dokumentów z obszaru szkoleń i rozwoju; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział X. Ocena pracowników: 1. Oceny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Procedura/regulamin ocen okresowych; 3. Kryteria oceniania; 4. Konsekwencje ocen; 5. Rozmowy oceniające; 6. Przykład kompleksowego systemu ocen; 7. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XI. Racjonalizacja zatrudnienia: 1. Działania optymalizacyjne w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podmioty zaangażowane w proces zmian; 3. Relacje kierownik-pracownicy w procesie restrukturyzacji; 4. Rola i zadania działu personalnego w przygotowywaniu organizacji na zmiany; 5. Analizy-punkt wyjścia; 6. Zestawienie obecnej struktury zatrudnienia z potrzebami - analiza przerostów zatrudnienia, niedoborów w zatrudnieniu oraz luki kompetencyjnej; 7. Określenie koniecznych zmian ilościowych oraz jakościowych w zatrudnieniu w poszczególnych jednostkach organizacyjnych; 8. Narzędzia ułatwiające optymalizację zatrudnienia - przykłady formularzy do analiz i ocen. Rozdział XII. Redukcja zatrudnienia: 1. Zakończenie współpracy z pracownikiem w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Komunikacja-najważniejszy element procesu zwolnień; 3. Rozmowy ze zwalnianymi pracownikami-wskazówki; 4. Outplacement - program osłonowy dla zwalnianych pracowników; 5. Korzyści z outplacementu; 6. Organizacja i przebieg programu outplacementu; 7. Usługi składające się na program outplacementu; 8. Skuteczność pomocy indywidualnej w programach outplacementu; 9. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XIII. Kontrola i audyt procesów HR: 1. Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Funkcja kontrolna działu personalnego; 3. Analiza ryzyka kadrowego firmy - sposoby i zasady postępowania; 4. Przygotowanie systemu controllingu personalnego w firmie; 5. Miary i wskaźniki w systemie controllingu HR; 6. Wdrożenie systemu controllingu w organizacji; 7. Pojęcie audytu funkcji personalnej w organizacji; 8. Cele audytu funkcji personalnej; 9. Korzyści z audytu funkcji personalnej; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a System Zarządzania Jakością w organizacji; 11. Przykład zawartości kompleksowego raportu rocznego - obszar zatrudnienia w organizacji. Rozdział XIV. Budowa wizerunku pracodawcy i marketing personalny: 1. Marketing wewnętrzny i zewnętrzny w systemie HR współczesnej organizacji; 2. Podstawowe pojęcia związane z wizerunkiem pracodawcy; 3. Budowa przewag wizerunkowych w wybranych obszarach HR; 4. Rekrutacja i oddziaływanie na ogólny rynek pracy; 5. Współpraca z uczelniami i szkołami; 6. Budowa specyficznych przewag w wizerunku pracodawcy; 7. Współpraca HR z PR w obszarze wizerunkowym; 8. Charakter zaangażowania HR w budowanie wizerunku; 9. Rekomendacje dla współpracy HR z różnymi grupami podmiotów w organizacji; 10. Współpraca i zasady komunikacji HR - ze związkami zawodowymi; 11. Podsumowanie rozdziału: autodiagnoza danego obszaru HR - ankieta dla działów personalnych. Rozdział XV. Trendy HR: 1. Wymagania wobec działów personalnych - tendencje; 2. HR - dla menedżerów i "z menedżerami"; 3. Szczególne wymagania wobec menedżera HR; 4. HR-właściciel i kreator procedur; 5. HR a porządek prawny organizacji i kwestia zapewnienia zgodności; 6. Informatyzacja procesów HR; 7. Zarządzanie wiekiem jako wyzwanie dla HR; 8. Różnorodność kontra specjalizacja; 9. HRBP - podejście biznesowe i organizacyjne; 10. Przyszłość HR w naszych realiach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0325-5
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89355-50-7
1.Pojęcie decyzji o przeprowadzaniu rekrutacji, 2. Co to jest stanowisko pracy, 3.Jakich kandydatów się poszukuje, 4. Przegiąganie włąściwych kandydatów, 5. Pierwszy etap procesu sekelcji, 6. Ocena kandydatów na ropatrywanie stanowisko pracy, 7. Działania po zakończeniu procesu selekcji, 8. Ocena procesu rekrutacji i selekcji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-902-3
1. Proces kształtowania modeli zatrudnienia pracowników: Czynniki warunkujące wybór modeli zatrudniania pracowników; Modele zatrudniania pracowników; Elastyczne formy organizacji; Telepraca; Leasing personelu; Agencja pracy tymczasowej; 2. Procedura planowania popytu i podaży personelu: Diagnoza struktury zatrudnienia; Plan podaży personelu; Plan popytu personelu; Bilans popytu i podaży; 3. Współczesne formy zatrudniania pracowników: Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy; Inne, niestandardowe formy zatrudnienia; 4. Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników: Wybór strategii rekrutacji; Diagnoza potrzeb kadrowych; Fazy rozwoju organizacji; Modele strategii rekrutacji; Rodzaje rekrutacji; Źródła poszukiwania kandydatów na pracowników firmy; Metody poszukiwania pracowników; 5. Prowadzenie procesu selekcji: Strategia selekcji; Metody selekcji; Testy predyspozycji zawodowych; Badania lekarskie; Referencje; Ocena końcowa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
Strategie personalne; Ludzie i problemy; Kariery i kompetencje; Myślenie diagnostyczne; Kompetencje umysłowe; Osobowość i temperament; Informacje i decyzje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7426-084-X
1. Pięcioczynnikowy model psychologicznych predyspozycji zawodowych IPK, 2. Rekrutowanie metodą IPK
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-25-7
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89537-63-8
1. Pozytywny wizerunek firmy, 2. Profil wymagań, 3. Gdzie znaleźć pracowników, 4. Internet, 5. Doradztwo kadrowe, 6. Urząd pracy, 7. Ogłoszenie prasowe, 8. Dyskryminacja, 9. Proces wyboru, 10. Rozmowa kwalifikacyjna, 11. Pytania kwalifikacyjne, 12. Testy, 13. Świadectwa i opinie, 14. Referencje, 15. Wynagrodzenie, 16. Formy zatrudnienia 17. Umowy o prace, 18. Po podpisaniu umowy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-781-0
Zawiera: WSTĘP Rozdział 1. PODSTAWOWE ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH: 1.1. Dane osobowe - co to takiego?; 1.2. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzane są dane osobowe pracowników?; 1.2.1. Dane zwykłe; 1.2.2. Dane szczególnych kategorii; 1.3. Czym jest przetwarzanie danych osobowych?; 1.4. Jakimi zasadami należy się kierować przy przetwarzaniu danych osobowych?; 1.5. Kim są uczestnicy procesu przetwarzania? Administrator i współadministrator danych, podmiot przetwarzający, odbiorcy danych; 1.6. Co to jest obowiązek informacyjny i kiedy należy go spełnić?; 1.7. Jakie kary grożą za nieprzestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych? Rozdział 2. PROCES REKRUTACJI: 2.1. Jak spełnić obowiązek informacyjny w procesie rekrutacji?; 2.2. Rekrutacja z wykorzystaniem portali społecznościowych - na co zwrócić uwagę, jak spełnić obowiązek informacyjny? Listy referencyjne; 2.3. Selekcja CV i listów motywacyjnych - jakie obowiązki należy wykonać, by były one zgodne z RODO? Kto może brać udział w postępowaniu rekrutacyjnym?; 2.4. Wykorzystywanie testów kompetencji, Assessment Center i inne techniki rekrutacji - jak poprawnie wykorzystać te metody?; 2.5. Zaświadczenie o niekaralności. Kiedy pracodawca może o nie prosić?; 2.6. Rekrutacja zewnętrzna - zasady współpracy z firmami zewnętrznymi i agencjami pracy tymczasowej. Jak prawidłowo zatrudnić kandydata z polecenia?; 2.7. Przetwarzanie danych osobowych kandydatów do pracy w grupie kapitałowej. Przykładowe obowiązki informacyjne; 2.8. Rozmowa kwalifikacyjna a poprawność przetwarzania danych osobowych; 2.9. Jak długo można przechowywać aplikacje kandydatów do pracy? Rozdział 3. ZATRUDNIENIE: 3.1. Dokumentacja kadrowo-płacowa zgodna z RODO; 3.2. Przetwarzanie danych szczególnych kategorii. Czy pracodawca ma prawo żądać od pracownika poświadczenia jego obecności w pracy przy użyciu czytnika linii papilarnych?; 3.3. Imię i nazwisko oraz wizerunek pracownika - zasady przetwarzania, w tym udostępniania przez pracodawcę; 3.4. Dokumentacja BHP i medycyna pracy - na co zwrócić uwagę?; 3.5. Monitoring w miejscu pracy, kontrola służbowej poczty elektronicznej; 3.6. ZFŚS - praktyczne omówienie zasady adekwatności i czasowości; 3.7. Zatrudnienie cudzoziemca - zasady ustalania centrum interesów życiowych; 3.8. Przetwarzanie danych osobowych przez firmy zewnętrzne, różnice pomiędzy udostępnieniem a powierzeniem danych osobowych pracowników; 3.9. Kary, nagany i upomnienia a ochrona danych osobowych i prawo do zachowania godności pracownika. Badanie alkomatem oraz podejrzenie o zażyciu substancji psychoaktywnych. Na co zwrócić uwagę, o czym poinformować pracownika?; 3.10. Zajęcia komornicze a zakres przekazanych danych osobowych. Co się zmienia na gruncie RODO, a także opinia byłego GIODO; 3.11. Oceny pracownicze - na co zwrócić uwagę?; 3.12. Inne formy zatrudnienia a zakres i podstawa ich przetwarzania przez podmiot zatrudniający; 3.13. Szacowanie ryzyka danych osobowych i ocena skutków przetwarzania. Zabezpieczenia techniczne i organizacyjne działów personalnych. Na co zwrócić uwagę?; 3.14. Transgraniczne przetwarzanie danych. Rozdział 4. KIEDY NALEŻY WYZNACZYĆ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH? JAKIE SĄ JEGO ZADANIA W DZIALE KADROWO-PŁACOWYM? Rozdział 5. WYPOWIEDZENIE I ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW PRACOWNICZYCH: 5.1. Zasada poufności a wypowiedzenie umowy o pracę; 5.2. Co zrobić z danymi osobowymi zwolnionego pracownika? Jak zabezpieczyć telefon, pocztę, fotografię, wizytówki?; 5.3. Nowe zasady archiwizacji dokumentów od stycznia 2019 roku. Rozdział 6. PRZETWARZANIE DANYCH DOTYCZĄCYCH PRZYNALEŻNOŚCI ZWIĄZKOWEJ: 6.1. Odprowadzanie składek członkowskich - lista szczególnie chroniona; 6.2. Czy pracodawca jest podmiotem przetwarzającym wobec związku?; 6.3. Czy związek zawodowy powinien uczestniczyć w procesie oceny skutków?; 6.4. Monitoring zakładu pracy a realizacja obowiązku zapewnienia pomieszczenia na działalność związkową; 6.5. Związek zawodowy a ZFŚS; 6.6. IOD w związku zawodowym. Rozdział 7. PRAKTYCZNE DOKUMENTY: 7.1. Opis procesów kadrowo-płacowych w rejestrze czynności przetwarzania - przykładowy rejestr; 7.2. Przykładowy rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych, np. w przypadku współpracy z agencją pracy; 7.3. Rejestr incydentów + Wzór zgłoszenia incydentu do Urzędu Ochrony Danych Osobowy; 7.4. Wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla pracowników; 7.5. Wnioski w sprawie realizacji praw pracowników zgodne z RODO. ZAKOŃCZENIE. O AUTORACH. BIBLIOGRAFIA.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 342.72/.73 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Instytutu Promocji Kadr - Zarządzanie Personelem)
ISBN: 83-71873-34-4
1. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: Rozmowa kwalifikacyjna w procesie rekrutacji pracowników; Opis stanowiska pracy, profil idealnego kandydata; Analiza aplikacji. 2. Rozmowa kwalifikacyjna: Na czym polega rozmowa kwalifikacyjna?; Etapy rozmowy kwalifikacyjnej; Technika przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej; Wiarygodność rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Planowanie rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowywanie pytań: Pytania o wynagrodzenie; Przyczyny odejścia z pracy; Pytania o sytuację życiową i rodzinną kandydata 4. Końcowa ocena kandydatów: Porównywanie parami; Metoda "wymuszonego" rozkładu; Porównywanie kandydatów na podstawie skal szacunkowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7229-024-5
Cz.1 Dobrze przygotowana teczka z dokumentami; Cz.2 Start; Cz.3 Najlepsze odpowiedzi na trudne pytania podczas rozmowy kwalifikacyjnej; Cz.4 Ostatnie po ciągnięcia. Cz.5 Krok dalej; Zakończenie. Dodatki: Gdy zbierają się chmury; Poszukiwanie następnej pracy w trakcie obecnej; Rozkosze szukania pracy w Internecie; Indeks pytań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-7484-000-5
1. Wpływ zmian w otoczeniu na procesy kadrowe, 2. Proces zarządzania zasobami ludzkimi - powstawanie nowej wartości, 3. Zaangażowanie działu personalnego w zarządzanie jakością, 4. Dział kadr a standardy odpowiedzialności społecznej w organizacji, 5. Najważniejsze czynniki standaryzacji pracy kadrowej, 6. W stronę standaryzacji profesjonalnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again