Form of Work
Książki
(27)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(21)
available
(19)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(22)
Author
Boydell Tom
(2)
Golnau Wiesław
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Jamka Beata
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Król Henryk
(2)
Leary Malcolm
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Pocztowski Aleksy
(2)
Rusiński Michał
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Adler Lou
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borkowska Stanisława (1939 - )
(1)
Buchelt-Nawara Beata
(1)
Czajka Kamil
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Freeman Edward R
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grensing Lin
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Miś Alicja
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Petrov Alexander
(1)
Przybyszewski Roman
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Stoner James A.F
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sulich Adam
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Subject
Kadry
(28)
Zatrudnienie
(12)
Oceny pracowników
(10)
Motywacja pracy
(8)
Płaca
(8)
Organizacja
(7)
Kariera
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Przywództwo
(5)
Menedżerowie
(4)
Praca
(4)
Decyzje
(3)
Kontrola
(3)
Planowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zawód
(3)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Motywacja
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Praca zespołowa
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Alokacja
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Globalizacja
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Osobowość
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Studenci
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
28 results Filter
Book
In basket
Dobór zewnętrzny i wewnętrzny pracowników : teoria i praktyka / Beata Jamka. - Warszawa : Difin, 2001. - 222,[2] s. : rys., tabele ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-177-2
Wstęp; R.I Wprowadzenie do problematyki doboru pracowników: Istota i elementy składowe doboru pracowników; Istota i zadania rekrutacji pracowników; Determinanty wyboru źródła rekrutacji kadr (rynek wewnętrzny czy zewnętrzny); Wykorzystanie doboru wewnętrznego w praktyce zatrudnieniowej przedsiębiorstw. R.II Rekrutacja pracowników z zewnętrznego rynku pracy Popularność form rekrutacji w Polsce; Klasyfikacja form rekrutacji; Efektywność rekrutacji. R.III Procedury i narzędzia selekcji: Dokumenty aplikacyjne; Referencje; Wywiad; Testy; Centrum oceny i rozwoju; Efektywność selekcji - kryteria wyboru i zastosowania poszczególnych metod. R.IV Adaptacja społeczno-zawodowa nowych pracowników: Istota i znaczenie adaptacji w procesie pozyskiwania kadr; Organizacja programu adaptacji; Adaptacja nowych kadr w praktyce przedsiębiorstw. R.V Dobór wewnętrzny pracowników: Formy doboru wewnętrznego pracowników; Korzyści i koszty awansów i transferów; Wewnętrzny rynek pracy a rozwój zawodowy praco wyników; Planowanie karier jako podstawowy instrument budowania wewnętrznego rynku pracy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-7484-062-5
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-88597-25-6
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Inwestowanie w kapitał ludzki w Polsce / Adam Oleksiuk. - Szczecin : ECONOMICUS, 2009. - 172 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60606-33-9
1. Człowiek kapitałem kraju, regionu i organizacji: Kapitał ludzki - jego znaczenie oraz wzrost gospodarczy; Kapitał ludzki w polityce podnoszenia konkurencyjności regionu; Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem ludzkim. 2. Kariera zawodowa pracownika: Pojęcie kariery zawodowej; Modele kariery zawodowej; Planowanie kariery zawodowej; Pozyskiwanie zasobów ludzkich do organizacji; Etapy kariery zawodowej; Model kariery zawodowej na przykładzie polskiej administracji publicznej. 3. Współczesne systemy wynagradzania pracowników a rozwój kapitału ludzkiego: Pojęcie i funkcja systemu wynagrodzeń; Formy systemu wynagrodzeń; Premie i nagrody jako ruchome składniki wynagrodzenia; Gainsharing, bony, "bonusy" jako sposoby na wynagrodzenie pracownika; zmiany w sferze wynagrodzeń w Polsce. 4. Szkolenia pracowników jako inwestycja w kapitał ludzki: Cele i formy kształcenia; Formy i metody szkolenia pracowników; Etapy rozwoju i szkolenia pracowników; Przyczyny wzrostu potrzeb szkoleń; Analiza rynku szkoleń w Polsce. 5. Inwestowanie w kapitał ludzki w ramach pomocy z Unii Europejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
ISBN: 83-86924-13-6
Zawiera: Wstęp; Przygotowanie: Ustal, kogo potrzebujesz; Skuteczna rekrutacja: jak znaleźć najlepszych kandydatów; Kwestionariusz osobowy i życiorys; Rozmowa kwalifikacyjna: przegląd ogólny; Technika prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Rozwijaj w sobie umiejętność zadawania pytań; Sprawdzanie referencji kandydatów; Zawężanie kręgu kandydatów i ostateczny wybór; Dziesięć błędów najczęściej popełnianych przy selekcji pracowników; kontroluj rotacje personelu; Orientacja i szkolenie pracowników; wywiad końcowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1942-7
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7225-025-1
1. Kierowanie kadrami, 2. Pozyskiwanie kadr: rekrutacja, 3. Pozyskiwanie kadr: selekcja, 4. Rozwój kadr: planowanie kariery, 5. Rozwój kadr: przywództwo
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Personel & Zarządzanie / INFOR)
ISBN: 978-83-8137-371-5
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Jakich liderów i menedżerów potrzebują organizacje?: Rola menedżera i lidera; Potencjał zawodowy menedżera i lidera; Możliwości rozwoju. 2. Profile kompetencji liderów i menedżerów: Wybierane kompetencje; Wskazanie poziomu pożądanego kompetencji; Jak widzą to inni? 3. Ocena/diagnoza (własnych) kompetencji: Na czym polega ocena kompetencji?; Źródła oceny; Metody oceny kompetencji. 4. Rozwój kompetencji menedżera i lidera – wyniki badań: Analiza uzyskanych wyników; Porównanie wyników menedżerów i liderów; Podstawowe wnioski. 5. Jak rozwijać własne kompetencje?: Nowe zadania; Informacje zwrotne od współpracowników; Szkolenia i inne formy edukacyjne; Coaching i mentoring; Uczenie innych – dzielenie się własną wiedzą i doświadczeniami. 6. Kształtowanie własnej kariery: Jak warto myśleć o karierze?; Osobista mapa kariery. 7. Wskazówki rozwojowe dla określonych kompetencji: Planowanie i organizowanie; Delegowanie; Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem; Zarządzanie sobą; Podejmowanie decyzji; Dążenie do rezultatów; Budowanie zespołów; Wywieranie wpływu; Innowacyjność i elastyczność. Polecana literatura.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-927-2
Zawiera: Rozdział 1. Definicje, modele, profile kompetencji: 1.1. Definicje kompetencji; 1.2. Modele, profile, katalogi kompetencji; 1.3. Kompetencje przyszłości. Rozdział 2. Doradztwo personalne: 2.1. Funkcjonowanie doradztwa; 2.2. Istota doradztwa personalnego; 2.3. Kompetencje doradcy personalnego; 2.4. Metody stosowane w doradztwie personalnym; 2.5. Metoda Hogana - narzędzie badające kompetencje w doradztwie personalnym; 2.6. Studia podyplomowe HR Business Partner – Partner Strategiczny w Zarządzaniu Ludźmi; 2.7. Doradztwo personalne z punktu widzenia firmy konsultingowej. Rozdział 3. Doradztwo zawodowe: 3.1. Istota funkcjonowania doradztwa zawodowego; 3.2. Zadania i kompetencje doradcy zawodowego; 3.3. Metody stosowane w doradztwie zawodowym; 3.4. Doradztwo zawodowe w szkole podstawowej; 3.5. Doradztwo zawodowe w Akademickim Biurze Karier. Rozdział 4. Postawy studentów w wobec rynku pracy: 4.1. Charakterystyka pokolenia Y; 4.2. Oczekiwania osób studiujących wobec rynku pracy; 4.3. Postawy studentów wobec pracy. Zakończenie. Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne metody zarządzania zasobami ludzkimi / pod red. Tomasz Rostkowski. - Warszawa : Difin, 2004. - 197,[3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-445-3
R.1 Strategia personalne; R.2 Zarządzanie kompetencjami; R.3 Wartościowanie stanowisk; R.4 Opis stanowiska pracy; R.5 System ocen okresowych pracowników; R.6 Wynagrodzenia premiowe; R.7 System szkoleń; R.8 Badania satysfakcji pracowników.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-38-X
R.1 Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi. R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. R.3 Analiza pracy. R.4 Wartościowanie pracy. R.5 Analiza zasobów ludzkich. R.6 Planowanie zasobów ludzkich. R.7 Dobór pracowników. R.8 szkolenie pracowników. R.9 Ocenianie pracowników. R.10 Wynagradzanie pracowników. R.11 Rozwój indywidualny pracowników. R.12 Kształtowanie warunków pracy. R.13 Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza. R.14 Zwalnianie pracowników. R.15 System informacji personalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy zarządzania / red. nauk. Marian Strużycki. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 328 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7378-342-3
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12019-3
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16471-3
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7299-363-7
1. Rola i zadania służby pracowniczej w tworzeniu systemu kadrowego, 2. Determinanty procesu kadrowego w organizacji, 3. Kierowanie rozwojem personelu w organizacji, 4. Rozwój potencjału pracy w organizacji, 5. Analiza czynników kształtujących potencjał kadrowy hoteli w regionie warmińsko-mazurskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18195-6
Rozdział I. Nowa sytuacja na rynku pracy: 1. Nowa strategia rozwojowa Polski; 2. Perspektywa dla najzdolniejszych; 3. Przedsiębiorstwo inteligentne; 4. Praca oparta na wspólnocie; 5. Wzrost podmiotowości człowieka w pracy; 6. Radykalne zmiany w firmach; 7. Poszukiwania specjalistów; 8. Konieczność redukcji bezrobocia. Rozdział II. Przygotowanie rekrutacji: 1. Zapotrzebowanie na talenty; 2. Kolejność działań rekrutacyjnych i adaptacyjnych utalentowanych pracowników; 3. Źródła potrzeb kadrowych; 4. Czynniki wpływające na proces planowania w zakresie zasobów pracowniczych; 5. Kolejność czynności wstępnych do przygotowania planu rekrutacji; 6. Czynności rekrutacyjne do wykonania przez komórkę personalną; 7. Opis stanowiska do obsadzenia i właściwości utalentowanego kandydata; 8. Procesy zatrudniania pracowników w krajach Unii Europejskiej; 9. Rekrutacja przez małe firmy; 10. Dwa główne podejścia w doborze pracowników; 11. Osobowe kwalifikacje kandydata. Rozdział III. Motywowanie najlepszych kandydatów: 1. Podstawowe definicje i modele teoretyczne; 2. Motywy kandydata; 3. Jak zmotywować utalentowanego kandydata, aby przyszedł do firmy; 4. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy; 5. Adaptacja wstępna nowego pracownika. Rozdział IV. Prowadzenie rekrutacji: 1. Nowa sytuacja przedsiębiorstwa na rynku pracy; 2. Marketing personalny firmy; 3. Rekrutacja zewnętrzna; 4. Szczególna wartość kandydatów utalentowanych; 5. Dobór na stanowisko kierownicze; 6. Zatrudnianie na stanowiska szeregowe; 7. Zakres chronologiczny procedury naboru; 8. Wywiad zawodowy; 9. Podstawowe zasady prowadzenia wywiadu rekrutacyjnego; 10. Ogólne zasady dobrego słuchania w trakcie wywiadu; 11. Rozmowa z przyszłym szefem; 12. Stosowanie sytuacyjnych metod selekcji; 13. Stosowanie metod psychologicznych; 14. Wizyta na przyszłym stanowisku pracy; 15. Prezentacja kandydata; 16. Badania testami psychologicznymi; 17. Inwentarz biograficzny; 18. Sesje zadaniowo-obserwacyjne (assessment centers); 19. Próbny okres pracy; 20. Refleksje na temat rekrutacji. Rozdział V. Motywacja utalentowanego człowieka w nowej pracy: 1. Motywacja zdolnego kandydata do pracy; 2. Zmiany wybieranych kierunków angażowania się; 3. Motywacja człowieka w pierwszym okresie pracy; 4. Motywowanie w rozmowach wstępnych; 5. Motywowanie w czasie wstępnej adaptacji; 6. Kształtowanie umiejętności we wstępnym instruktażu; 7. Wprowadzenie na stanowisko pracy i do zespołu; 8. Adaptacja długofalowa; 9. Modyfikacje systemu motywacyjnego jako sposoby zwiększania efektywności firmy; 10. Oddziaływanie na motywację wewnętrzną wybitnych pracowników; 11. Motywacyjna funkcja poczucia podmiotowości; 12. Wypalenie zawodowe skutkiem zbyt silnej motywacji. Rozdział VI. Metody motywowania najlepszych pracowników: 1. Uzyskiwanie zaangażowania pracowników; 2. Skuteczne systemy płacowe; 3. System motywacyjny sieciowego zespołu projektowego; 4. Sieciowość w zarządzaniu; 5. Zmiany w światowej rzeczywistości biznesowej; 6. Teoretyczne podstawy skutecznych systemów motywowania twórczości; 7. Zarządzanie przez cele (SMART); 8. Poziom i ważność oczekiwań; 9. Inne czynniki mające wpływ na motywację; 10. Motywacyjne upodmiotowienie pracownika; 11. Ogólne właściwości dobrego systemu motywacyjnego; 12. Budowanie struktury płac podstawowych - wartościowanie prac i siatka płac; 13. Motywacja kreatywności; 14. Uczestnictwo w podejmowaniu decyzji a produktywność pracy zespołowej; 15. Efektywne współzarządzanie; 16. Upodmiotowianie systemów motywacyjnych; 17. Aktywizowanie motywacji wewnętrznej (autotelicznej); 18. Motywacyjna funkcja ocen pracy; 19. Warunki, jakie powinien spełniać system ocen; 20. Przyczyny nietrafnych ocen; 21. Planowanie rozwoju pracownika po jego ocenie; 22. Zyskowność inwestowania w rozwój pracowników; 23. Rekrutacja wewnętrzna; 24. Ważne czynniki motywujące pracowników do efektywnej pracy. Rozdział VII. Zarządzanie talentami: 1. Strategiczne znaczenie skutecznego zarządzania talentami; 2. Organizacja ucząca się/inteligentna; 3. Stymulowanie kreatywności; 4. Zarządzanie wiedzą; 5. Rozwijanie talentów; 6. Mechanizmy wspomagające kreatywność w firmie; 7. Nowe podejście do problematyki innowacyjności; 8. Rozwijanie umiejętności osób utalentowanych; 9. Osobowość człowieka kreatywnego; 10. Rozwój najzdolniejszych pracowników; 11. Twórczość w zespole; 12. Rozwiązania organizacyjne wspierające twórczość. Rozdział VIII. Wpływ zmian na motywację twórczą; 1. Dynamika zmian organizacyjnych w gospodarce; 2. Podmiotowość procesów zmian; 3. Rola lidera zmian; 4. Zagrożenia dla pracowników wynikające ze zmian; 5. Jak radzić sobie z oporami przeciw zmianom; 6. Przywództwo zmian; 7. Sposoby upodmiotowiania uczestników zmiany; 8. Motywowanie członków zespołu wdrożeniowego. Rozdział IX. Motywacyjne kwalifikacje kierownika zespołu: 1. Współczesne wymagania wobec lidera zespołu; 2. Właściwości prawdziwego lidera; 3. Szczególne znaczenie funkcji motywowania i rozwijania talentów; 4. Liderzy - demokraci; 5. Korzystanie z informacji zwrotnej i przekazywanie uwag krytycznych; 6. Motywowanie członków zespołu w trakcie zmian; 7. Charyzma lidera; 8. Koncepcje człowieka i style kierowania; 9. Osobowość lidera a władza; 10. Rozwiązywanie konfliktów; 11. Zarządzanie swoim czasem. Rozdział X. Dlaczego dobrzy pracownicy odchodzą z firmy: 1. Kosztowna utrata pracowników; 2. Przyczyny odchodzenia utalentowanych pracowników; 3. Nadmierny stres przyczyną rezygnacji z pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-29-9
R.1 Istota i funkcje wynagrodzeń; R.2 Analiza i ocena systemów wynagrodzeń; R.3 Projektowanie strategii wynagrodzeń; R.4 Wartościowanie pracy; R.5 Ocena efektów pracy; R.6 Projektowanie tabel płac i podwyższania płac; R.7 Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; R.8 Beneficja; R.9 Budowa pakietu wynagrodzeń; R.10 Negocjacje i konsultacje płacowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie kadrami / red. nauk. Tadeusz Listwan. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 543,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
ISBN: 978-83-255-0673-5
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach, 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, 4. Planowanie kadr, 5. Dobór pracowników, 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo, 7. Motywowanie pracowników, 8. Wynagradzanie pracowników, 9. Rozwój i zrządzanie kariera pracowników, 10. Stosunki i warunki pracy, 11. Odejścia pracowników z organizacji, 12. Ocenianie pracowników, 13. Kontrola funkcji personalnej, 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie, 15. System informacji personalnej (SIP), 16. Komunikowanie się w organizacji, 17. Międzynarodowe zrządzanie kadrami, 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami, 19. Metody badań problematyki kadrowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7464-113-5
1. Strategie personalne, planowanie zatrudnienia, controlling personalny, 2. Pozyskiwanie pracowników do firm, 3. Rozwój zawodowy, czyli ścieżki kariery pracowników, 4. Doskonalenie potencjału pracowniczego, 5. Ocenianie pracowników, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Zwalnianie pracowników jako element zarządzania kadrami, 8. Nowe oreintcje w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60089-45-3
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again