Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(40)
Forma i typ
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(25)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(33)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Jasiński Zdzisław
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Cieciura Marek
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hargrove Robert
(1)
Huselid Mark A
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karney Janina E
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Marek Stanisław
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Olczak Artur
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Ulrich Dave
(1)
Zając Czesław
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(40)
Temat
Kadry
(39)
Zarządzanie
(19)
Organizacja
(16)
Przedsiębiorstwo
(12)
Motywacja pracy
(11)
Menedżerowie
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Praca
(6)
Przywództwo
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Ocena pracowników
(5)
Decyzje
(4)
Konflikt
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zawód
(3)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kontrola
(2)
Logistyka
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Planowanie
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Koszty pracy
(1)
Kultura
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Organizacja pracy
(1)
Outplacement
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płaca
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Siła robocza
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria organizacji
(1)
Umowa
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Psychologia
(1)
40 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja nauk o zarządzaniu: 1.Kluczowe pojęcia, 2. Nurt klasyczny i neoklasyczny (klasyczna szkoła zarządzania), 3. Nurt psychosocjologiczny (szkoła behawioralna), 4. Nurt systemowy, 5. "Nowa fala", 6. Koncepcje gry społecznej. R.II Funkcje zarządzania: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Planowanie, 3. Organizowanie, 4. Motywowanie, 5. Kontrolowanie R.III Organizacja i struktury organizacyjne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Struktury hierarchiczne, 3. Struktury pośrednie, 4. Struktury organiczne. R.IV Zachowania w organizacji: 1. Kultura organizacyjna, 2. Zachowania na tle władzy - menedżer, przywódca, 3. Komunikacja, 4. Negocjacje. R.V Zarządzanie strategiczne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Modele zarządzania strategicznego, 3. Metody portfelowe, 4. Strategie. R.VI Zarządzanie zasobami ludzkimi: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Zarządzania kompetencjami, 3. Przegląd teorii i koncepcji motywacji, 4. Wynagrodzenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie działalności gospodarczej, 2. Zarządzanie przedsiębiorstwem, 3. Finanse przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, 5. Przedsiębiorca w obrocie gospodarczym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
R.1 Organizacja wobec wymagań otoczenia: Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na organizację; W kierunku inteligentnej, uczącej się organizacji; Konkurencja a zmiany w zarządzaniu. R.2 Współdziałanie ludzi w uczącej się organizacji: Kierowanie ludźmi w nowej organizacji; Wymagania stawiane menedżerom w kierowaniu ludźmi. R.3 Stosunki międzyludzkie w zdrowej organizacji: Kształtowanie dobrej atmosfery pracy; Przeszkody w procesie wymiany informacji i ich przezwyciężanie. R.4 Spory i konflikty w organizacji: Istota konfliktu, jego źródła i skutki; Rozwiązywanie konfliktów w organizacji. R.5 Stresy w organizacji i ich przezwyciężanie: Rodzaje stresu i jego objawy; Sposoby przezwyciężania stresu. R.6 Rozsądne wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie: Samoorganizacja i zmiany w firmie; Pobudzanie do zmian i sterowanie procesem ich wprowadzania. R.7 Integrowanie pracowników w organizacji: Partnerskie współdziałanie, szkolenie i rozwój pracowników; Pobudzanie do działania, wywieranie wpływu i kształtowanie motywacji. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Stosunki władzy w organizacji, 2. O potrzebie koordynacji demokratycznej, 3. Kultury niskiej i wysokiej tolerancji niepewności, 4. Kultury identyfikacji kolektywnej i dystrybutywnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji, 2. Formy i przekształćenia przedsiębiorstw, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa, 4. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa, 5. Gospodarowanie zasobami materialnymi, 6. Gospodarowanie kapitałem ludzkim, 7. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi, 8. Zasoby partnerskie i klienckie przedsiębiorstwa, 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie, 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem, 11. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa, 12. Głowne uwarunkowania funkcjowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej