Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(15)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(11)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(13)
Autor
Rusiński Michał
(2)
Balcerak Alicja
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fereniec Jan
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Masik Grzegorz
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nasierowski Wojciech
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Prussak Waldemar
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Sulich Adam
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Wawrzynek Jerzy
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczak Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Zarządzanie jakością
(12)
Motywacja pracy
(5)
Organizacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Decyzje
(4)
Kadry
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Jakość
(3)
Menedżerowie
(3)
Planowanie
(3)
Zarządzanie
(3)
Kontrola
(2)
Motywacja
(2)
Produkcja
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Alokacja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Eksperymenty
(1)
Globalizacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Komputery
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Osobowość
(1)
Polityka regionalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria organizacji
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Władza
(1)
Zarządcy nieruchomości
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zatrudnienie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie ; okręg)
(1)
Sopot (woj.pomorskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa : klasyka / Wojciech Nasierowski. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1. Co to jest zarządzanie strategiczne: 1.1. Pojęcie strategii organizacyjnej; 1.2. Modele zarządzania strategicznego. 2. Metody zarządzania strategicznego: 2.1. Wizja-misja-cele przedsiębiorstwa: jak można je interpretować i formułować; 2.1.1. Wprowadzenie; 2.1.2. Wizja przedsiębiorstwa; 2.1.3. Misja przedsiębiorstwa; 2.1.4. Cele przedsiębiorstwa; 2.1.5. Przykład sposobu określania misji; 2.1.6. Podsumowanie; 2.2. Model pięciu sił konkurencyjnych (5F) Portera; 2.2.1. Wprowadzenie; 2.2.2. Model 5F Portera; 2.2.3. O atrakcyjności i konkurencyjności; 2.2.4. Grupy strategiczne; 2.2.5. Zmiany w interpretacji modelu 5F; 2.2.6. Podsumowanie; 2.3. Metody wyboru strategii; 2.3.1. Wprowadzenie; 2.3.2. SWOT jako wstęp do wyboru strategii; 2.3.3. Krzywa "U" Portera jako drogowskaz do wyboru strategii; 2.3.4. Metoda SPACE; 2.3.5. Podsumowanie; 2.4. Strategie podstawowe przedsiębiorstw; 2.4.1. Wprowadzenie; 2.4.2. Strategie podstawowe; 2.4.3. Inne perspektywy określania strategii podstawowych; 2.4.4. Strategie i działania, których należy unikać; 2.4.5. Plany biznesowe; 2.5.1. Wprowadzenie; 2.5.2. Koncepcja cyklu życia wyrobu i przemysłu; 2.5.3. Cykl życia organizacji; 2.6. Analiza strategii w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach; 2.7. Oceny planów strategicznych: jak wybrać najlepszy?; 2.7.1. Wprowadzenie; 2.7.2. Kryteria oceny jakości planu strategicznego przed jego wdrożeniem; 2.7.3. Ocena czułych punktów strategii; 2.7.4. Ocena strategii po jej wdrożeniu; 2.7.5. Podsumowanie 3. Zarządzanie strategiczne a restrukturyzacja przedsiębiorstwa: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Reinżynieria przedsiębiorstwa; 3.3. Zintegrowane systemy informatyczne; 3.4. Kompleksowe zarządzanie jakością; 3.4.1. Interpretacje jakości; 3.4.2. Sugestie autorytetów odnośnie do poprawy jakości; 3.4.3. Kompleksowe zarządzanie jakością: koncepcja "stałego usprawniania", czyli drogowskaz do restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 3.5. Zarządzanie w kryzysie; 3.5.1. Gwałtowna zmiana warunków rynkowych i/lub wady produktu; 3.5.2. Zmiana kierownictwa - słabość zarządu; 3.5.3. Działania związków zawodowych; 3.5.4. Niekorzystne zmiany na rynkach międzynarodowych; 3.5.5. Regulacje, deregulacje i zmiany przepisów; 3.6. Podobieństwa i różnice w metodach restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wspomaganie logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zarządzania łańcuchem dostaw: 1. Wprowadzenie, 2. Logistyka przedsiębiorstwa przemysłowego, 3. Metoda wspomagania decyzji w konfigurowaniu zaopatrzeniowo-dystrybucyjnego systemu logistycznego przedsiębiorstwa, 4. Komputerowy system wspomagania logistycznych decyzji przedsiębiorstwa w sferze zaopatrzenia i dystrybucji, R. II Planowanie produkcji wspomagane komputerowo: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane metody planowania produkcji, 3. Zastosowanie nowych technik planowania produkcji i ich implementacja komputerowa. R.III Zastosowania nowych metod zarządzania jakością w usługach przemysłowych i przedsiębiorstw produkcyjnych: 1. Wprowadzenie, 2. Wybrane zagadnienia zarządzania jakością, 3. Implementacja w praktyce modelu luk do pomiaru jakości usług przemysłowych, 4. Praktyczne aspekty zarządzania jakością w ujęciu teoretycznym, 5. Rachunek kosztów działań w zarządzaniu jakością. R.IV Operacyjne prognozowanie popytu na wyroby gotowe uwzględniające determinanty rynku: 1.Wprowadzenie, 2. Znaczenie prognozowania popytu i jego funkcje w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Przegląd metod operacyjnego prognozowania popytu na wyroby gotowe, 4. Determinanty rynku w metodach operacyjnego prognozowania popytu, 5. Metoda ARIMA-MLP jako narzędzie operacyjnego prognozowania popytu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego metody i techniki zarządzania jakością? 2. Metody kreowania pomysłów i planowania. 3. Metody wykorzystywane na etapie wdrażania. 4. Metody służące do sprawdzania i kontroli. 5. Metody wykorzystywane na etapie oceny działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1. Zarządzanie jakością: Historia i współczesność zarządzania jakością; Filozofia TQM w formie 14 postulatów Deminga; Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością TQM a sformalizowane systemy jakości ISO serii 9000; Zdolność procesu do zapewnienia jakości a koncepcja zarządzania jakością Six Sigma; Metodologia Taguchiego doskonalenia jakości. 2. Planowanie eksperymentów: Teoria planowania eksperymentów i jej zastosowanie do optymalizacji jakości. Zagadnienia ogólne; Ogólny model liniowy; Klasyczne plany eksperymentów; Plany eksperymentów czynnikowych; Poszukiwanie warunków optymalizacji jakości produktów; Optymalne planowanie eksperymentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy teoretyczne badań nad polityką lokalną oraz warunkami i jakością życia; 2. Polityka społeczno-gospodarcza; 3. Polityka przestrzenna, planowanie przestrzenne i gospodarka przestrzenna; 4. Typy polityk lokalnych; 5. Jakość życia na podstawie badań sondażowych; 6. Ład przestrzeni publicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie doskonałe : poszukiwanie przenikliwości / Bolesław Rafał Kuc. - Wyd. 3 rozszerz. i uaktual. - Warszawa : PTM. Wydawnictwo Menedżerskie, 2008. - [4], 538 s. ; 24 cm.
1. Organizacje, 2. Zarządzanie, 3. Współczesny menedżer, 4. Planowanie w organizacji, 5. Planowanie strategiczne, 6. Podejmowanie decyzji, 7. Organizowanie - strukturotwórcza dziedzina zarządzanie, 8. Zatrudnienie: umiejętne gospodarowanie zasobami ludzkimi, 9. Motywowanie, 10. Kultura i etyka w zarządzaniu, 11. Konflikt w organizacji, 12. Kontrola i kontrolling w organizacji, 13. Zarządzanie jakością, 14. Międzykulturowe zarządzanie, 15. Fenomen przywództwa, 16. Doskonałość w zarządzanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : wybrane elementy / Waldemar Prussak. - Wyd.2 popr. - Poznań : Politechnika Poznańska, 2006. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie; 1. Rys historyczny; 2. Definiowanie jakości; 3. Jakość produktu; 4. Podstawy zarządzania jakością; 5. Planownaie jakości; 6. Kontrola jako element sterowania jakościa; 7. Doskonalenie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Wprowadzenie do zagadnień jakości. 2. Postępy wiedzy o jakości. 3. Koncepcja Total Quality Management. 4. Normalizacja i normy w zarządzaniu jakością. 5. Planowanie jakości, koszty jakości. 6. Normy serii ISO 9000 jako podstawa budowy systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 7. Dokumentacja systemu jakości w przedsiębiorstwie.8. Certyfikacja systemu jakości. 9. Audyt systemu jakości. 10. Systemy zarządzania środowiskiem i bezpieczeństwem pracy w przedsiębiorstwie. 11. Wybrane branżowe standardy zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej