Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(11)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(10)
Autor
Czerepaniak-Walczak Maria
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Głowacka-Grajper Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klimczak Inga
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Ostasiewicz Walenty
(1)
Ostrowska Joanna
(1)
Samotyja Urszula
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Silverman David
(1)
Stobiecka Jadwiga
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Zeliaś Aleksander
(1)
Zybert Elżbieta Barbara
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Jakość życia
(5)
Jakość
(3)
Jakość produktu
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Ekonometria
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Wskaźniki społeczne
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Choroby
(1)
Edukacja
(1)
Ekonomia
(1)
Informacja naukowa
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Komputery
(1)
Kultura
(1)
Menedżerowie
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymalizacja
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Stopa życiowa
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi
(1)
Wychowanie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zawód
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Życie codzienne
(1)
12 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu. Opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów, poświęconych metodom badań sensorycznych, zarówno analitycznych, jak i konsumenckich. Rozdział pierwszy, stanowiący wprowadzenie do tematyki badań sensorycznych, zawiera definicję pojęcia analiza sensoryczna oraz charakterystykę podstawowych wymagań związanych z prowadzeniem badań sensorycznych. Pozostałe rozdziały poświęcone zostały szczegółowej charakterystyce metod analizy sensorycznej. Składają się one z wprowadzenia teoretycznego oraz opisu wykonania zadań o charakterze praktycznym.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
Cz.I Teoria i praktyka badań jakościowych: 1. Rozpoczynanie badań, 2. Czym są badania jakościowe? Cz.II Metody: 3. Etnografia i obserwacja, 4. Wywiady, 5. Teksty, 6. Rozmowa naturalna, 7. Obrazy wizualne. Cz.III Implikacje: 8. Wiarygodność badań jakościowych, 9. Sens i etyka badań jakościowych, 10. Możliwości badań jakościowych: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość jako element działań kontrolno-ewaluacyjnych w bibliotekach i ośrodkach informacji, 2. Przykładowe narzędzia wydajności, efektywności i jakości działań biblioteczno-informacyjnych, 3. Przykładowe zastosowanie narzędzi pomiaru w bibliotekach różnych sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 194)
1. Jakość produktu jako przedmiot pomiaru; 2. Metodologiczne aspekty pomiaru w badaniach sondażowych; 3. Prezentacja i ocena wybranych modeli pomiaru jakości produktów; 4. Propozycja nowych rozwiązań w modelowaniu jakości marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka i Ryzyko)
1.Badanie jakości życia z perspektywy historycznej, 2. Jakość, jakość życia oraz pojęcia i relacje pochodne, 3.Dobrobyt ekonomiczny, 4.Zarządzanie jakością, 5.Do brobyt ekonomiczny gospodarstw domowych, 6.Problemy ba dań sondażowych, 7.Analiza niepełnych danych w bada niach ankietowych, 8.LISREL w analizie jakości życia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Polska - UE. Porównanie poziomu życia ludności / Maria Johann. - Warszawa : Difin, 2005. - 143 s. : il., tabl. ; 23 cm.
Podstawowe kategorie opisu rozwoju społecznego; Metody pomiaru rozwoju społecznego; Porównanie wybranych wskaźników rozwoju gospodarczego w Polsce i w krajach UE; Porównanie poziomu życia ludności Polski i karjów UE - dobra materialne; Porównanie poziomu życia ludności Polski i karjów UE - usługi i jakościowe aspekty życia; Syntetyczna ocena dystansu Polski do krajów UE w zakresie poziomu życia ludności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie; R.2 Ch-ka banku danych empirycznych; R.3 Budowa syntetycznej miary poziomu życia ludności; R.4 Taksonomiczna analiza poziomu życia ludności w Polsce i krajach Unii Europejskiej; R.5 Zastosowanie analizy korespondencji w badaniach poziomu życia ludności; R.6 Metoda nanlogii przestrzenno-czasowych w badaniach porównawczych; R.7 Budowa ścieżek rozwoju poziomu życia ludności Polski i krajów Unii Europejskiej; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1 (44)/2004)
1. Koncepcje i pomiar jakości życia związanej ze zdrowiem, 2. Jakość życia osób niepełnosprawnych, 3. Podejście poznawczo-behawioralne w profilaktyce i promocji zdrowia, 4. Stres a choroby skóry, 5. Czynniki emocjonalne w astmie oskrzelowej i chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy, 6. Jak wytrwać i nie zrezygnować. Doświadczenia z realizacji programu psychologicznej wspomagającego redukcję nadwagi u kobiet, 7. Psychologiczne wyznaczniki zachowań jedzeniowych u nastolatek z nadwagą, 8. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń zdrowotnych dzieci i młodzieży, 9. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń wobec zakażonych HIV i chorych na AIDS, 10. Konsekwencje stresu zawodowego personelu ratownictwa medycznego, 11. Zespół wypalenia zawodowego a radzenie sobie ze stresem u funkcjonariuszy policji, 12. Wsparcie społeczne jako zasób chroniący menedżerów przed negatywnymi konsekwencjami stresu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie / red. nauk. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak ; Tom 5)
1. Codzienność jako fenomen i kategoria badacza: Codzienność - niecodzienność- święto; Wydziedziczenie z codzienności. Esej o pedagogicznych implikacjach twórczości Herty Muller; Życie codzienne jako kategoria interdyscyplinarna; Emancypacja w codzienności i przez codzienność. Egzemplifikacje edukacyjne; Innowacyjność w codzienności szkolnej i badawczej; Badacz w szkole - o rekonstruowaniu edukacyjnej codzienności; Codzienność ucznia niepełnosprawnego - perspektywa badacza; Pat socjalizacyjny? Kontrowersje wokół społecznych konstrukcji kobiecości i męskości. 2. Kategorie analityczne w badaniu codzienności: Esej o codzienności szkolnej z perspektywy metafory; Codzienność szkolna w optyce rytuałów (codzienne rytuały szkolne w perspektywie common sense); Zmienne koleje teorii stylów życia; Szkoła jako przestrzeń praktyki oporu codziennego; Dzień jak co dzień. O barierach zmiany kultury szkoły. Szkolny habitus. Rzecz nie tylko o mundurkach szkolnych. 3. Z badań codzienności: Rozmowa jako relikt w codzienności szkolnej; Pokój nauczycielski jako przestrzeń dyskursu edukacyjnego; Przerwa lekcyjna jako fragment codzienności szkolnej uczniów; Współcześni licealiści. Badanie sposobów bycia w roli ucznia (z wykorzystaniem koncepcji Floriana Znanieckiego); Strategie licealistów. Badanie szkolnej codzienności z wykorzystaniem koncepcji Roberta K. Merona; Anarchista w szkole. Buntownik, konformista czy outsider?; Empiryczne typologie stylów życia młodzieży po 1989 roku; Rekreacyje uczniowskie, czyli o tym, co robili dawni uczniowie poza nauką i modlitwą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie jakością w ujęciu procesowym, 2. Efektywność gospodarowania a zarządzania jakością, 3. Koszty jakości w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie kosztami jakości a efektywność gospodarowania - ujęcie modelowe, 5. Weryfikacja modeli rachunku kosztów jakości na podstawie badań ankietowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej