Forma i typ
Książki
(151)
E-booki
(16)
IBUK Libra
(16)
Dostępność
tylko na miejscu
(135)
dostępne
(46)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(137)
Autor
Watcyn-Jones Peter
(9)
Case Doug
(5)
Howard-Williams Deirdre
(5)
Pawlak Mirosław
(5)
Alexander L. G
(4)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Wingate Ursula
(4)
Blanc Jacquws
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Comfort Jeremy
(3)
Granger Colin
(3)
Kacprzak Elżbieta
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Robbins Sue
(3)
Sweeney Simon
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wilson Ken
(3)
Woods Edward
(3)
Bogdańska Katarzyna
(2)
Brieger Nick
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Bruchnalski Marcin
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Gabryś-Barker Danuta
(2)
Graboś Anita
(2)
Graham and Gus
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Jennepin D
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Klotz Verena
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Krieger Paul
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Manton Kevin
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Oxenden Clive
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Power Susan
(2)
Samojlik Tomasz
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Teyssier B
(2)
Tullis Graham
(2)
Ur Penny
(2)
Wallwork Adrian
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Watcyn - Jones Peter
(2)
Wojtaszek Adam
(2)
[ i in.]
(2)
Achtelik Aleksandra
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bailey Tom
(1)
Baran Jolanta
(1)
Barsoum Grant
(1)
Biedroń Adriana
(1)
Brennan Brian
(1)
Buczek Katarzyna
(1)
Bury Magdalena
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Charlton Helen E
(1)
Cook Vivian
(1)
Cordell Jane
(1)
Cudak Romuald
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Denek Kazimierz
(1)
Dewitzowa Wanda
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dollez Catherine
(1)
Dudley-Evans Tony
(1)
Dudoń Joanna
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dębski Robert
(1)
Ellis Rod
(1)
Erlich Sophie
(1)
Flienders Steve
(1)
Gehrke Elvira
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Graboń Karolina
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grozdew Elżbieta
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hamp-Lyons Liz
(1)
Hancock Paul
(1)
Heasley Ben
(1)
Herd Cynthia
(1)
Hutchinson Tom
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Johnson Helen
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(42)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(109)
Kiribati
(28)
nieznany (d)
(16)
nieznany (f)
(7)
nieznany (us)
(7)
Język
polski
(160)
angielski
(6)
niemiecki
(1)
Temat
Język angielski
(78)
Język niemiecki
(24)
Języki
(21)
Język polski
(15)
Język francuski
(8)
Nauczanie
(8)
Pisanie
(8)
Dziecko
(6)
Język
(6)
Językoznawstwo
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Internet
(4)
Czytanie
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja medialna
(2)
Filologia angielska
(2)
Kształcenie
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oświata
(2)
Szkolnictwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elementarz polski
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język a kultura
(1)
Język migowy
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki obce
(1)
Języki programowania
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda projektów
(1)
Metodologia
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie -- język
(1)
Nauczanie -- teoria -- podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika porównawcza -- podręcznik akademicki
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Polska
(1)
Product placement
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przekłady
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scottie Go
(1)
Scratch
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technika
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowe
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Unia Europejska
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(3)
Poradnik
(2)
Dramat amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
209 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 4, Issue 2 to siódmy numer powstałego w 2015 roku czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską. Tegoroczny drugi numer kontynuuje kwestie podejmowane w poprzednim, związane ze wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad profilem nauczania określanym jako Positive Language Education (Pozytywne Kształcenie Językowe), które łączy nauczanie języka z ogólnymi treściami edukacyjnymi skupiającymi się na dobrym egzystowaniu w społeczeństwie i dbaniem o rozwój własnej osobowości. Temu tematowi poświęcone są dwa pierwsze artykuły. Trzeci artykuł oferuje spojrzenie na środowisko przyswajania języka z perspektywy uczących się, natomiast w czwartym tekście przedstawione są korzyści wynikające z integracji trzech języków w środowisku klasowym dla rozwoju kompetencji w każdym z nich. Piąty tekst podejmuje problematykę kształcenia językowego online, prezentując ciekawe rozwiązania organizacyjno-metodyczne pozwalające na optymalizację procesu nauczania języka poprzez łączenie metod tradycyjnych z kształceniem na odległość. W ostatnim artykule naukowym prezentowane są możliwości zaadoptowania nowego modelu teoretycznego Complex Dynamic Systems Theory (Teoria Złożonych Układów Dynamicznych) dla potrzeb nauczania języka, wskazując zarówno na korzyści, jak i problemy z tym związane. W tomie zawarte są także dwie recenzje niedawno opublikowanych książek: Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning Katarzyny Ożańskiej-Ponikwii (recenzja autorstwa Danuty Gabryś-Barker) oraz Avialinguistics. The Study of Language for Aviation Purposes Anny Borowskiej (recenzja przygotowana przez Adama Wojtaszka). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
ISBN: 978-1-4050-9907-3
Zawiera: General introduction; Section 1: Listening and speaking; Section 2: Reading and writting; Section 3: Vocabulary and grammar; Section 4: Storytelling and drama; Section 5: Games; Section 6: Rhymes, chabts and songs; Section 7: Artt and craft; Section 8: Content based learning; Section 9: ICT and multimedia; Section 10: Learning to learn. Index: Language structures and grammar; Topics and lexical sets; Learning skills and attitudes; Activity titles. Further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A course in English language teaching / Penny Ur. - 2nd ed. - Cambridge : Cambridge University Press , 2012. - 325, [1] s. : rys. ; 27 cm.
ISBN: 978-1-107-68467
1. English teaching today: what do I need to know?; 2. The lesson; 3. The text; 4. The task; 5. Teaching vocabulary; 6. Teaching grammar; 7. Error correction; 8. Teaching listening; 9. Teaching speaking; 10. Teaching reading; 11. Teaching writing; 12. Assessment and testing; 13. The syllabus; 14. Materials; 15. Teaching content; 16. Classroom interaction; 17. Classroom discipline; 18. Learner differences(1): age; 19. Learner differences (2): teaching heterogeneous (mixed) classes; 20. Teacher development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A course in language teaching : practice and theory / Penny Ur. - 19th ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 375, [3] s. : il. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
ISBN: 978-0-521-44994-6
1. The teaching process; 2. Teaching the language: The "what"; 3. Teaching the language: The "how"; 4. Course content; 5. Lessons; 6. Learner differences; Trainer's notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
ISBN: 978-83-8088-706-0
W wielojęzycznej i wielokulturowej Europie, z którą wiąże się wiele programów europejskich, ten tom młodych naukowców jest bardzo potrzebny. Świadczy o tym, że młodzi ludzie widzą sens Unii Europejskiej, doceniają programy europejskie i aktywnie w nich uczestniczą. Chcą również przybliżyć Polskę, jej język i kulturę innym narodom. Sprzyja temu aktywna wymiana naukowców i studentów między krajami Unii. W tym aspekcie podejmowane badania są jak najbardziej uzasadnione. Jest to, co trzeba podkreślić, już czwarty tom z cyklu Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców. Są w nim przedstawione dwa ujęcia: spojrzenie Polaków na cudzoziemców i cudzoziemców na nas. Znaczna część artykułów poświęcona jest też glottodydaktyce języków obcych, a przede wszystkim nauczaniu języka polskiego jako obcego. Nie znam drugiej takiej publikacji, w której na ten temat wypowiadaliby się tylko młodzi naukowcy. Z recenzji prof.zw. dr hab. Bożeny Ostromęckiej-Frączak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business Roles / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, 2000. - 100 s. : fot., rys., wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0521-46953-8
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business Roles 2 / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, cop. 1999. - 100 s. : for., rys., mapy, wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0-521-64849-1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children Learning English / Jayne Moon. - London : Macmillan Education , 2005. - 184 s. : rys. ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
ISBN: 978-1-4050-8002-6
Zawiera: Introduction to „Children Learning English”; Ch. 1 Choldren learning English. Children as language learners; Ch. 2 Do you like learning English?. Pupils’ attiudes to learning English; Ch. 3 Are they the same? Children come in all types; Ch. 4 We’ve found our partners, Miss. Managing pupils’ language learning; Ch. 5 Who has some good news for today? Effective teacher-pupil interaction; Ch. 6 Do you need a hand? Supporting children’s language learning; Ch. 7 Can we do „Poker face” again, Miss? Creating, adapting and evaluating activities for language learning; Ch. 8 Why did I do it like this? Planning for children’s language learning; Ch. 9 What’s your topic? Using a cross-curricular approach for organizing language learning; Ch. 10 Can we make a spinner? Involving children in making and using resources; Ch. 11 Learning to see. Assessing learning and teaching; Ch. 12 Howa can I be a better language learner? Learning to learn; Epilouge. Looking forwards.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
E-book
W koszyku
ISBN: 978-83-7467-176-7
Zdolności do nauki języków obcych, należące do grupy specjalnych zdolności poznawczych,stanowią zespół cech, które spośród wszystkich czynników indywidualnych mają największą trafność prognostyczną co do wyniku nauki języka obcego. Pojęcie zdolności językowej wywodzi się z psychologii cech indywidualnych i stanowi element szeroko definiowanego pojęcia ogólnej zdolności poznawczej, czyli inteligencji. Niemniej jednak zdolności językowe są częściowo niezależne od inteligencji, jak również wykazują znaczne zróżnicowanie ilościowe i jakościowe, jeżeli chodzi o ich występowanie u poszczególnych osób. Cel niniejszej pracy stanowi przedstawienie współczesnego stanu nauki na temat specjalnych zdolności językowych oraz omówienie wyników badania przeprowadzonego na 44 ponadprzeciętnie uzdolnionych dorosłych uczniach języka obcego. Efektem tego jest zaproponowanie modelu zdolności językowych, uwzględniającego czynniki poznawcze i osobowościowe, a także definicji ponadprzeciętnie uzdolnionego ucznia języka obcego. (fragment streszczenia)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Communicating for results : a guide for business and the professions / Cheryl Hamilton. - 9th ed. - Boston : Wadsworth , 2011. - 478 s. : rys., wykr. ; 26 cm.
ISBN: 978-0-495-79809-5
1. The Communication Process: An Introduction; 2. Organizational Communication; 3. Improving Interpersonal Relationships; 4. Effective Listening; 5. Nonverbal Communication in the Organization; 6. Overcoming Obstacles to Communication in Organizations; 7. Basic Information for All Types of Interviews; The Employment Interview; 9. Small-Group Communication and Problem Solving; 10. Participation and Leadership in Teams; 11. Informative Presentations; 12. Researching, Supporting, and Delivering Your Ideas; 13. Professional Visual Aids; 14. Persuasive Presentations: Individual or Team.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Develop your presentation skills / Theo Theobald. - Second ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013. - 170 s. ; 22 cm.
(Creating Success)
ISBN: 978-0-7494-6702-9
1.What's your motivation?; 2. Where do you Begin?; 3. What on earth are you going to say?; 4. It's time to write…now!; . 5. The power of storytelling; 6. Using humor; 7. What's the point of PowerPoint?; 8. Other visual aids; 9. Rehearsal; 10. Finding your voice; 11. Openings; 12. Endings; 13. Handling your nerves; 14. Handling your audience; 15. Question and answer sessions; 16. Getting ready- some practical aspects; 17. As the moment approaches; 18. Stripped Bare; 19. Advanced interactivity; 20. Progess report; 21. What next?.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Developments in ESP : a multi-disciplinary approach / Tony Dudley-Evans, Maggie Jo St. John. - 14th print. - Cambridge [etc.] : Cambridge University Press , 2011. - 301, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
ISBN: 978-0-521-59675-6
1.Introduction; 2. A historical perspective on ESP; 3. English for Academic Purposes; 4. English for Business Purposes; 5. Language issues in ESP; 6. The skills in EAP and EOP; 7. Needs analysis and evaluation; 8. Course design; 9. The role of materials; 10. Classroom practice and beyond; 11. Assessment: Continuous assessment and testing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0521559790
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej