Form of Work
Książki
(151)
E-booki
(11)
IBUK Libra
(11)
Status
only on-site
(135)
available
(46)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(137)
Author
Watcyn-Jones Peter
(9)
Case Doug
(5)
Howard-Williams Deirdre
(5)
Pawlak Mirosław
(5)
Alexander L. G
(4)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Wingate Ursula
(4)
Blanc Jacquws
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Comfort Jeremy
(3)
Granger Colin
(3)
Kacprzak Elżbieta
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Robbins Sue
(3)
Sweeney Simon
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wilson Ken
(3)
Woods Edward
(3)
Bogdańska Katarzyna
(2)
Brieger Nick
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Bruchnalski Marcin
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Graboś Anita
(2)
Graham and Gus
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Jennepin D
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Klotz Verena
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Krieger Paul
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Manton Kevin
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Oxenden Clive
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Power Susan
(2)
Samojlik Tomasz
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Teyssier B
(2)
Tullis Graham
(2)
Ur Penny
(2)
Wallwork Adrian
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Watcyn - Jones Peter
(2)
[ i in.]
(2)
Achtelik Aleksandra
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bailey Tom
(1)
Baran Jolanta
(1)
Barsoum Grant
(1)
Brennan Brian
(1)
Bury Magdalena
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Charlton Helen E
(1)
Cook Vivian
(1)
Cordell Jane
(1)
Cudak Romuald
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dewitzowa Wanda
(1)
Dobrowolska Danuta
(1)
Dollez Catherine
(1)
Dudley-Evans Tony
(1)
Dudoń Joanna
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dębski Robert
(1)
Ellis Rod
(1)
Erlich Sophie
(1)
Flienders Steve
(1)
Gehrke Elvira
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Graboń Karolina
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grozdew Elżbieta
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hamp-Lyons Liz
(1)
Hancock Paul
(1)
Heasley Ben
(1)
Herd Cynthia
(1)
Hutchinson Tom
(1)
Jakubowicz-Bryx Anna
(1)
Johnson Helen
(1)
Johnson Keith
(1)
Jstrzębska Elżbieta
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska Dominika
(1)
Year
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(77)
1990 - 1999
(42)
1980 - 1989
(2)
Country
Poland
(104)
Kiribati
(28)
unknown (d)
(16)
unknown (f)
(7)
unknown (us)
(7)
Language
Polish
(159)
English
(2)
German
(1)
Subject
Język angielski
(78)
Język niemiecki
(24)
Języki
(21)
Język polski
(15)
Język francuski
(8)
Nauczanie
(8)
Pisanie
(8)
Dziecko
(6)
Język
(6)
Językoznawstwo
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Internet
(4)
Czytanie
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Edukacja medialna
(2)
Filologia angielska
(2)
Kształcenie
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oświata
(2)
Szkolnictwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Cyberprzemoc
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Elementarz polski
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język a kultura
(1)
Język migowy
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki obce
(1)
Języki programowania
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda projektów
(1)
Metodologia
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie -- język
(1)
Nauczanie -- teoria -- podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika porównawcza -- podręcznik akademicki
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Polska
(1)
Product placement
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przekłady
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Scottie Go
(1)
Scratch
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technika
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowe
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Unia Europejska
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(3)
Poradnik
(2)
Dramat amerykański
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
162 results Filter
No cover
Book
In basket
(Macmillan Books for Teachers)
ISBN: 978-1-4050-9907-3
Zawiera: General introduction; Section 1: Listening and speaking; Section 2: Reading and writting; Section 3: Vocabulary and grammar; Section 4: Storytelling and drama; Section 5: Games; Section 6: Rhymes, chabts and songs; Section 7: Artt and craft; Section 8: Content based learning; Section 9: ICT and multimedia; Section 10: Learning to learn. Index: Language structures and grammar; Topics and lexical sets; Learning skills and attitudes; Activity titles. Further reading.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
A course in English language teaching / Penny Ur. - 2nd ed. - Cambridge : Cambridge University Press , 2012. - 325, [1] s. : rys. ; 27 cm.
ISBN: 978-1-107-68467
1. English teaching today: what do I need to know?; 2. The lesson; 3. The text; 4. The task; 5. Teaching vocabulary; 6. Teaching grammar; 7. Error correction; 8. Teaching listening; 9. Teaching speaking; 10. Teaching reading; 11. Teaching writing; 12. Assessment and testing; 13. The syllabus; 14. Materials; 15. Teaching content; 16. Classroom interaction; 17. Classroom discipline; 18. Learner differences(1): age; 19. Learner differences (2): teaching heterogeneous (mixed) classes; 20. Teacher development.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
A course in language teaching : practice and theory / Penny Ur. - 19th ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 375, [3] s. : il. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
ISBN: 978-0-521-44994-6
1. The teaching process; 2. Teaching the language: The "what"; 3. Teaching the language: The "how"; 4. Course content; 5. Lessons; 6. Learner differences; Trainer's notes.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8088-706-0
W wielojęzycznej i wielokulturowej Europie, z którą wiąże się wiele programów europejskich, ten tom młodych naukowców jest bardzo potrzebny. Świadczy o tym, że młodzi ludzie widzą sens Unii Europejskiej, doceniają programy europejskie i aktywnie w nich uczestniczą. Chcą również przybliżyć Polskę, jej język i kulturę innym narodom. Sprzyja temu aktywna wymiana naukowców i studentów między krajami Unii. W tym aspekcie podejmowane badania są jak najbardziej uzasadnione. Jest to, co trzeba podkreślić, już czwarty tom z cyklu Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców. Są w nim przedstawione dwa ujęcia: spojrzenie Polaków na cudzoziemców i cudzoziemców na nas. Znaczna część artykułów poświęcona jest też glottodydaktyce języków obcych, a przede wszystkim nauczaniu języka polskiego jako obcego. Nie znam drugiej takiej publikacji, w której na ten temat wypowiadaliby się tylko młodzi naukowcy. Z recenzji prof.zw. dr hab. Bożeny Ostromęckiej-Frączak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Business Roles / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, 2000. - 100 s. : fot., rys., wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0521-46953-8
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Business Roles 2 / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, cop. 1999. - 100 s. : for., rys., mapy, wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0-521-64849-1
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
Book
In basket
Children Learning English / Jayne Moon. - London : Macmillan Education , 2005. - 184 s. : rys. ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
ISBN: 978-1-4050-8002-6
Zawiera: Introduction to „Children Learning English”; Ch. 1 Choldren learning English. Children as language learners; Ch. 2 Do you like learning English?. Pupils’ attiudes to learning English; Ch. 3 Are they the same? Children come in all types; Ch. 4 We’ve found our partners, Miss. Managing pupils’ language learning; Ch. 5 Who has some good news for today? Effective teacher-pupil interaction; Ch. 6 Do you need a hand? Supporting children’s language learning; Ch. 7 Can we do „Poker face” again, Miss? Creating, adapting and evaluating activities for language learning; Ch. 8 Why did I do it like this? Planning for children’s language learning; Ch. 9 What’s your topic? Using a cross-curricular approach for organizing language learning; Ch. 10 Can we make a spinner? Involving children in making and using resources; Ch. 11 Learning to see. Assessing learning and teaching; Ch. 12 Howa can I be a better language learner? Learning to learn; Epilouge. Looking forwards.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Communicating for results : a guide for business and the professions / Cheryl Hamilton. - 9th ed. - Boston : Wadsworth , 2011. - 478 s. : rys., wykr. ; 26 cm.
ISBN: 978-0-495-79809-5
1. The Communication Process: An Introduction; 2. Organizational Communication; 3. Improving Interpersonal Relationships; 4. Effective Listening; 5. Nonverbal Communication in the Organization; 6. Overcoming Obstacles to Communication in Organizations; 7. Basic Information for All Types of Interviews; The Employment Interview; 9. Small-Group Communication and Problem Solving; 10. Participation and Leadership in Teams; 11. Informative Presentations; 12. Researching, Supporting, and Delivering Your Ideas; 13. Professional Visual Aids; 14. Persuasive Presentations: Individual or Team.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Develop your presentation skills / Theo Theobald. - Second ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013. - 170 s. ; 22 cm.
(Creating Success)
ISBN: 978-0-7494-6702-9
1.What's your motivation?; 2. Where do you Begin?; 3. What on earth are you going to say?; 4. It's time to write…now!; . 5. The power of storytelling; 6. Using humor; 7. What's the point of PowerPoint?; 8. Other visual aids; 9. Rehearsal; 10. Finding your voice; 11. Openings; 12. Endings; 13. Handling your nerves; 14. Handling your audience; 15. Question and answer sessions; 16. Getting ready- some practical aspects; 17. As the moment approaches; 18. Stripped Bare; 19. Advanced interactivity; 20. Progess report; 21. What next?.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Developments in ESP : a multi-disciplinary approach / Tony Dudley-Evans, Maggie Jo St. John. - 14th print. - Cambridge [etc.] : Cambridge University Press , 2011. - 301, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
ISBN: 978-0-521-59675-6
1.Introduction; 2. A historical perspective on ESP; 3. English for Academic Purposes; 4. English for Business Purposes; 5. Language issues in ESP; 6. The skills in EAP and EOP; 7. Needs analysis and evaluation; 8. Course design; 9. The role of materials; 10. Classroom practice and beyond; 11. Assessment: Continuous assessment and testing.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 811 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Cambridge Copy Collection)
ISBN: 0521559790
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 811.111 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-90-0
Cz.I Literaturoznawstwo i translatoryka: 1. I ty zostaniesz Frankensteinem: Frankenstein Mary Shelley w interpretacji psychoanalitycznej, feministycznej i marksistowskiej, 2. Współczesne tłumaczenia białoruskiego "Tristana" jako środek edukacji międzykulturowej, 3. Dokumentacja Unii Europejskiej - wyzwanie dla tłumaczy, 4. Kilka uwag o kształceniu tłumaczy języków obcych w Polsce, 5. Problemy nieprzekładalności tekstów urzędowych. Cz.II Językoznawstwo: 1. Zapożyczenia niderlandzkie w rosyjskich żargonach i złodziejskim argot, 2. Zapożyczenia w grupach leksykalno-semantycznych i gniazdach derywacyjnych, 3. Rola terminu w referencjalnej i tematycznej organizacji dyskursu akademickiego, 4. Język rosyjski we współczesnej Europie. Cz.III Glotodydaktyka: 1. Językowy obszar świata w glottodydaktyce, 2. Kształcenie języków obcych w kontekście przemian społecznych i kulturowych w Europie, CZ.IV Edukacja ustawiczna wirtualnych nauczycieli logopedów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-64788-51-2
R. 1 Dziś i jutro edukacji: Oświata, nauka i szkolnictwo wyższe w Polsce znajduje się w kryzysie; Przeszkody w reformowaniu oświaty, nauki i szkolnictwa wyższego; Ostrze krytyki skierowanie pod adresem edukacji; Prognozowanie oświaty, nauki i szkolnictwa wyższego; Dostosowywanie edukacji do społeczeństwa wiedzy; Zamiast podsumowania. R. 2 Dążenie ku szkole jutra: Jaka jest polska szkoła?; Tocząca się reforma szkoły; Szkoła jutra; Oczekiwania w stosunku do szkoły jutra. R. 3 Edukacja procesem komunikowania się: Logosfera i dewastacja potęgi słowa; Teoria racjonalnego działania komunikacyjnego; Funkcje języka w procesie edukacji; Istotny wyznacznik tożsamości narodowej; Czy nieuleczalne okaleczenie?; Wulgaryzacja języka; Inwazja nowomowy do edukacji; Co przeszkadza szkole w byciu źródłem poprawnej polszczyzny? Sprzężenie zwrotne między językiem teorii i praktyki i edukacji; Kultura języka i troska o nią; Przesłanie. R. 4 Uniwersytet w poszukiwaniu misji adekwatnej do wyzwań społeczeństwa wiedzy: Istota uniwersytetu i jego systemowa transformacja; uczestnicy uniwersyteckiej dydaktyki i wzajemne oczekiwania wobec siebie; Równorzędne podmioty w procesie dydaktyki akademickiej i badań naukowych; etos uniwersytecki; Wyraz stałego zainteresowania i trosk; Uniwersytet w kontekście kapitału ludzkiego; Określanie edukacyjnej jakości pracy uniwersytetu; Niepokój o dydaktykę akademicką i jego przezwyciężanie; Krajowe Ramy Kwalifikacji; Parametryzacja; konkluzje. R. 5 Sens wartości w edukacji: Pojęcie wartości; Podstawowe przyczyny wzrostu zainteresowania wartościami; Zasadnicze kwestie związane z wartościami i ich funkcje; Wartości poznawcze i uniwersalne; Wartości ogólnoludzkie (ponadczasowe, uniwersalne); Praca jako wartość; Taksonomia wartości; Wartości patriotyczne; Rola wartości w edukacji; Relacje między wartościami; Ukąszenie neoliberalizmu i postmodernizmu; Klasyfikacja wartości i jej techniki; Państwo na straży systemy wartości; Wartości społeczne w świetle badań; Ojczyzna; Patriotyzm. R. 6 Cele kształcenia w kategoriach funkcji, czynności i zdań: Kiedy możemy mówić o efektywności systemu edukacji?; Pojęcie celów kształcenia i ich źródła; Wartość, siła regulacyjna i funkcje celów procesu kształcenia; Europejski horyzont celów edukacji w Polsce i ich klasyfikacja; Kontekst ekonomiczny celów kształcenia; Źródła celów edukacji; ustalenie celów procesu kształcenia; Operacjonalizacja celów kształcenia według R.H. Daviesa, L.T. Alexandra i S.L. Yelona; Operacjonalizacja celów edukacji w ujęciu J.J. Guilberta; Istotne momenty realizacji celów edukacyjnych; Projektowanie celów procesu edukacji. R. 7 Uczyć w duchu mądrości i wiedzy: By mogły służyć edukacji refleksyjnej; Dostosowywanie metod dydaktycznych do potrzeb społeczeństwa w drodze do wiedzy; Troska o wysoki poziom zajęć dydaktyczno-wychowawczych; Aktywność, kreatywność ucznia/studenta i metody dydaktyczne; Kategoryzacja metod dydaktycznych i ich wpływ na aktywność kreatywną uczniów/studentów. R. 8 Kwalifikowanie postępów w nauce: Nowy wymiar ewaluacji postępów uczniów w nauce; Funkcje i rodzaje oceniania uczniowskich osiągnięć szkolnych; Wewnątrzszkolna ewaluacja osiągnięć uczniów; Ocenianie zewnętrzne; Sprawdziany, egzaminy gimnazjalne, matura, testy PISA i nowy ranking dydaktyczny OECD; Testowa ewaluacja wiedzy uczniów; Typy zadań testowych; Etapy opracowywania testów; Określanie wyników kształcenia za pomocą testów; Wpływ oceniania na jakość edukacji. R. 9 Przede wszystkim nauczyciel: Właściwości edukacji nauczycieli; Tożsamość nauczyciela; Jak przygotować nauczycieli do wymagań społeczeństwa wiedzy?; Role i funkcje nauczyciela; Kompetencje nauczyciela; Doskonalenie zawodowe nauczycieli w miejscu ich pracy; Europejski drogowskaz kształcenia nauczycieli w Polsce; Konkluzje. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again