Form of Work
Książki
(11)
Status
only on-site
(9)
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(9)
Author
Gogołek Włodziemierz
(2)
Cameron Nancy Foy
(1)
Dijak Jan van
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dunn Al
(1)
Hoogeweegen Martijn
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kopsztejn Maria
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Matusek Beata
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(1)
Tuomi Ilkka
(1)
Vervest Peter
(1)
Weesing Thomas
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(9)
unknown (d)
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(11)
Subject
Internet
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Informatyka
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komputery
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama internetowa
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Algorytmy
(1)
Baza danych
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Linux
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Smartfony
(1)
Socjologia
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologia
(1)
Technologie mobilne
(1)
Technologie moblne
(1)
Transfer technologii
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
11 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87133-64-7
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-276-1
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 0-19-925698-5
Introduction, Innovation as Multifocal Development of Social Practice, Inventing the Web, The Making of thr Internet, Analysis of the Early Phase of Internet Development, Socio-Cognitive Spaces of Innovation And Meaning Creation, Breaking through a Technological Frame, Combination and Specialization in the Evolution of the Internet, Retrospection and Attribution in the History of Arpanet and the Internet, Learning from Linux, Concliding Remarks
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-925213-2-7
Część I: Internet jako medium globalne. Szanse i zagrożenia rozwoju. O potrzebie etyki informatycznej; Internet jako medium edukacyjne - szanse oraz zagrożenia; Charakterystyka problematycznego używania Internetu wśród polskich internautów; Kreowanie społeczności informacyjnej poprzez listę mailingową; Szanse i zagrożenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce. Część II: W stronę socjologii internetu. Analizy i interpretacje. Wolność słowa a zjawisko inwigilacji przekazu internetowego; Alienacja i samotność w sieci vs grupowość i kapitał społeczny w Internecie; Internet i jego wpływ na kontakty społeczne; Internetowe nieposłuszeństwo obywatelskie. Szansa dla rozwoju społeczeństwa obywatelskiego; Etyka publikacji stron WWW; Wizerunek polskich ekologów w Internecie; E-learning. O co tak właściwie chodzi? "www.kobieta.pl" Socjologiczna analiza aktywności kobiet w Sieci oraz stron internetowych dla kobiet; Dziecko w Internecie - przestrzeń zagrożeń, szans i rozwoju. Część III: Ku społeczeństwu sieciowemu. Internet jako źródło przeobrażeń socjokulturowych. Web 2.0 - współczesny paradygmat internetu; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej, zbudowanej w oparciu o nazwisko. Odbiór społeczny; Library 2.0. Nowe wyzwanie dla polskich bibliotek. Część IV: Wirtualna (nie)rzeczywistość internetu. Kulturowe i językowe kody sieci. Psychologiczne determinanty uzależnienia od internetu; Wielojęzyczność tekstów kultury a sieciowe przemiany komunikacyjne (na przykładzie dramatu Krzysztofa Rudowskiego "Cz@t"); Cyberprzestrzeń a rzeczywistość wirtualna; Netografia Universalis. Nowe oblicze bibliografii; Uczestnicy listy dyskusyjnej internetowego serwisu giełdowego Parkiet jako przykład społeczności wirtualnej oraz ich sposób komunikacji. Część V: Technologiczne subkultury internetu. Społeczno-kulturowe zróżnicowanie użytkowników Internetu; Odbiorca zniewolony czyli o czytaniu literackiego hipertekstu; Blogosfera czy "błogosfera" - słów kilka o naturalnej sztuczności blogów; Triobriandczycy XXI wieku. O wymianie książek audio przez społeczność peer-to-peer. Część VI: Technologie i zastosowania internetu. Internet w badaniach psychologicznych; Wyszukiwanie informacji multimedialnych w Internecie; Szyfrowanie informacji w Internecie; Katalogowanie Internetu na przykładzie polkiego subject gateway'a nauki o informacji; Podpis elektroniczny w Internecie; Internet jako podstawa tworzenia wartości dla firm i ich klientów; Bankowość elektroniczna; Internet jako narzędzie komunikacji polskich producentów odzieży dziecięcej; Wykorzystanie Internetu w bankowości; Elektroniczny system informacji i komunikacji w samorządzie terytorialnym; Wykorzystanie Internetu na rynku usług transportowych - na podstawie badań przeprowadzonych wśród firm transportowych, spedycyjnych oraz transportowo-spedycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7322-573-0
Referat wprowadzający: Rola i miejsce technologii informacyjnej w okresie reform edukacyjnych w Polsce. Kognitywistyka edukacyjna marzenia a rzeczywistość. Rozdział I - Problemy cywilizacji informacyjnej. Cywilizacja informacyjna i edukacja medialna; Technologia informacyjna w procesie globalizacji edukacji; Mass media, edukacja i przemiany kultury współczesnej; Tożsamość wirtualna, konteksty i paradoksy; Technologia informacyjna zmieniająca edukację; Sieciowa infrastruktura edukacyjna społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej; Program PIONIER - implikacje edukacyjne; Przygotowania studentów do wykorzystania Internetu; Tworzenie oscylacyjnych struktur wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji informacyjnej; Inicjatywy na rzecz popularyzacji technologii informacyjnej w Polsce. Rozdział II - Kształcenie na odległość. Wybrane problemy przekazu informacji wykorzystywane w procesie kształcenia; Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach edukacyjnych; multimedialny moduł edukacyjny jako element systemu kształcenia na odległość; Zasady dydaktyki ogólnej w kształceniu na odległość; Sztuka ważenia słów w edukacji na dystans; Internet - pojęcie, narzędzie, obszary wykorzystania w kulturze, nauce i edukacji; Standaryzacja materiałów edukacyjnych; Nowe możliwości, potrzeby i zastosowania nauczania na odległość na podstawie praktycznego eksperymentu; Nowoczesne technologie informatyczne w edukacji dorosłych. Rozdział III - Kształcenie nauczycieli. Informatyka i pedagogika; Kilka refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania szkolnej pracowni internetowej przez gminę; Technologia informacyjna a twórczy nauczyciele; Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych specjalności; Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela - na przykładzie Multimedialnej Witryny Nauczania Wczesnoszkolnego - www.edukacja.torun.pl; Wykorzystanie interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium Pedagogicznym; Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej w edukacji. Rozdział IV: Studia podyplomowe. O Podyplomowym Studium w zakresie technologii informacyjnej w nauczaniu niestacjonarnym; Interakcja między uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium Menedżerskiego Global MiniMBA; Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na uniwersytety - nowe wyzwania edukacyjne; Słuchacze studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej; Multimedialne prace dyplomowe. Rozdział V - Komputer (TI) w kształceniu. Jakie zmiany powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym nauczaniu matematyki?; Technologia informacyjna w szkole. Środki i narzędzia dydaktyczne w zreformowanej szkole; Systemy multimedialne w edukacji. Multimedia a gry dydaktyczne; Struktury informacyjne komunikatu multimedialnego w formie prezentacji; Analiza zastosowania multimedialnych programów komputerowych w procesie dydaktycznym; Multimedialny charakter symulacji lotniczej; Authorware Proffesional For Windows - uniwersalne narzędzie do tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie; Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum; Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego nauczania informatyki; Elektroniczne obrazy w katechezie, czyli e-ikony; Komputer we wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu; Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako narzędzie plastyczne; Komputerowe wspomaganie nauki czytania u dzieci 6-letnich; Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników; Przegląd wybranych systemów oceniania wspomaganego komputerowo (CAA); Samoocena szkoły w dobie reformy oświaty. Rozdział VI - Technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Media w kształceniu specjalnym; Technologia informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki rewalidacyjnej; Komputerowo wspomagany proces diagnostyczno-terapeutyczny trudności w nauce czytania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16290-0
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-80-5
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-33-3
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-20418-1
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-53-6
Zawiera: Część I. Rozpoznawanie zagrożeń i potencjału płynącego z cyberprzestrzeni a współczesne wyzwania edukacyjne: Potencjał komunikacyjno-edukacyjny nauczyciela kontra cyberprzestrzeń; Fonoholizm - mit czy zagrożenie; Czy internet może zabić? Profilaktyka "hejtu" i cyberbullyingu; Zagrożenia płynące z sieci w opinii społecznej w pracach badawczych studentów. Część II. Cyberświat a praktyka szkolna ucznia i nauczyciela: Wykorzystanie technologii komputerowej w terapii dzieci z dysleksją; Potencjał elektronicznych narzędzi dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z dzieckiem w wieku szkolnym; Cyberprzestrzeń a doskonalenie kompetencji językowych dzieci w młodszym wieku szkolnym; Możliwości zastosowania technologii komputerowej w edukacji matematycznej uczniów w młodszym wieku szkolnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again