Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(32)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(32)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(24)
Autor
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Nielsen Jakob
(2)
Afuah Allan
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bulandra Agata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Henderson Cal
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Krawiec Stanisław
(1)
Krerowicz Robert
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levine Michael
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Loranger Hoa
(1)
Luterek Mariusz
(1)
MacDonald Matthew
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Markov Zdravko
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Meyer Eric A
(1)
Miłosz Marek
(1)
Moch Wojciech
(1)
Owczarz Anna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patel Alpesh B
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Scott David Meerman
(1)
Smogur Zbigniew
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Tasner Michael
(1)
Tollet John
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Weyl Estelle
(1)
Wilbik Anna
(1)
Williams Robin
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(31)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Internet
(28)
Strony WWW
(27)
Marketing elektroniczny
(11)
Reklama internetowa
(7)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Public relations
(3)
Blogi
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
HTML
(2)
Promocja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
XHTML
(2)
Administracja
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Data mining
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Globalizacja
(1)
Google
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Internet Explorer
(1)
Inwestycje
(1)
Kaskadowe arkusze stylów
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outlook Express
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Praca
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przeglądarki internetowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Rynek
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
XML
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Abc tworzenia stron WWW / Bartosz Danowski. - Wyd.2. - Gliwice : Helion, 2006. - 292 s. : rys. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie: Niezbędne informacje o HTML, XHTML, CSS i nie tylko. Narzędzia potrzebne do dalszej pracy: Edytory tekstowe, Edytory graficzne, Programy do przygotowywania grafiki sieciowej, Przeglądarki stron WWW, Polskie litery na stronie WWW, Odbiorca strony. 2. Tworzymy stronę WWW. Podstawy języka HTML. 3. Modyfikujemy stronę WWW - CSS. 4. Przygotowanie grafiki na potrzeby publikacji na stronie WWW. 5. Publikacja i utrzymanie strony. 6. Pozycjonowanie i promocja strony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

CSS służy do opisywania sposobu prezentowania treści internetowych wyświetlanych na ekranach, na potrzeby druku czy syntezatorów mowy. Jest obsługiwany przez wszystkie przeglądarki i urządzenia takie jak smartfony, komputery, gry wideo, telewizory, zegarki, kioski multimedialne czy konsole samochodowe. CSS pozwala zwiększyć wygodę użytkownika, przyspieszyć proces projektowania, uniknąć potencjalnych błędów, a także urozmaicić i ożywić aplikacje. Język ten wciąż się rozwija i od wielu lat stanowi niezbędny element warsztatu każdego profesjonalnego projektanta stron internetowych.

Ta książka to kompleksowy i zaktualizowany przewodnik po implementacji CSS. Zawiera obszerną analizę najnowszych specyfikacji CSS. Przedstawiono tu szereg istotnych zagadnień i wyrafinowanych technik stylizowania stron oraz poprawiania dostępności treści - wykorzystanie tych sposobów pomaga zaoszczędzić czas i wysiłek. Ta publikacja została napisana z myślą o profesjonalnych projektantach stron, niemniej jednak bardzo przyda się osobom, które zaczynają naukę CSS i chcą od razu wykorzystywać jego najlepsze cechy. Znalazł się tu szczegółowy opis wszystkich funkcji CSS powszechnie obsługiwanych przez przeglądarki, włączając w to również te funkcje, które w czasie pisania tej książki były przygotowywane do wprowadzenia.

Wybrane zagadnienia:

  • Selektory, specyficzność i kaskada
  • Właściwości tekstu, dopełnienia, marginesy, tła i gradienty
  • Układy, w tym flexbox i grid
  • Przekształcenia 2D i 3D, przejścia i animacje
  • Filtry: mieszanie, przycinanie i maskowanie
  • Media i zapytania o ich właściwości

CSS. Poznaj i stosuj najnowsze specyfikacje!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Administracja publiczna w społeczeństwie informacyjnym; 2. Organizacja systemów e-government w wybranych krajach; 3. Systemy informacji publicznej w Stanach Zjednoczonych i Unii Europejskiej; 4. Organizacja systemu informacji publicznej w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w internecie / Alpesh B. Patel. - Warszawa : WIG PRESS, 2000. - 278 s. : rys. ; 24 cm.
1. Na początku: Szybki przewodnik; Dla początkujących i zaawansowanych; Sprzęt; Strażnicy bram do sieci- dostawcy usług internetowych; Oblicza internetowych przeglądarek; Potrzeba szybkości: wciskamy gaz do dechy; 2. Droga do zysków: Przygotowanie planów działania; Czego sobie życzysz. Czyli wybór rynku; Chleb powszedni inwestora: dane cenowe; Ciężka praca czyli analiza; Planowanie transakcji; Wykonanie transakcji; Oczy i uszy otwarte; Ogólna orientacja w sytuacji rynkowej oraz edukacja; Jak to wszystko działa w praktyce; 3. Plan ramowy: A teraz konkrety: plan ramowy; 4. Witryny: Witryny zawierające wszystkiego po trochu; Witryny poświęcone analizie technicznej; Maklerzy; Kontrakty terminowe i opcje; Giełdy; Sprzedawcy rekomendacji, czyli giełdowi guru i ich biuletyny; Czy możemy porozmawiać?- czyli grupy dyskusyjne; E-ziny; 5. Prawda jest tam: Podróże po sieci: wyszukiwarki; Według katalogu internetowe katalogi finansowe; Przewodnik wirtualnego mola książkowego; Zalecane lektury
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy? / Anna Owczarz. - Gliwice : Helion, 2005. - 236, [2] s. : rys. ; 21 cm.
1. Praca w Polsce, 2. Praca poza granicami kraju, 3. Praca dla absolwenta i nie tylko, 4. Praca dla osób niepełnosprawnych, 5.Inne sposoby zdobywania pracy, 6. Praca u wybranego pracodawcy, 7. Internet skarbnicą informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań wirtualnych w przedsiębiorstwach, 2. Zarządzanie i funkcjonowanie MŚP w układach wirtualnych, 3. Strategie i działania innowacyjne MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 4. Optymalizacja działania MŚP funkcjonujących w układach wirtualnych, 5. Działania innowacyjne MŚP na Ukrainie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Nowe technologie w systemach przesyłania informacji. 1. Informatyka wczoraj i dziś. 2. Matematyczne podstawy sieci kwantowych. 3. Predykcja jakości połączenia w Internecie jako nowa funkcjonalność wyszukiwarek. 4. Technologie informacyjne inwentaryzacji gazów cieplarnianych z wykorzystaniem georozproszonych baz danych. 5. System monitorowania parametrów meteorologicznych i drogowych. 6. Wydajność systemów bazodanowych. 7. Ocena mechanizmów kształtowania efektywności transmisji w Internecie. 8. Systemy operacyjne w technicznych i biologicznych systemach informatyki. 9. Modelowanie pakietowego przesyłu radiowego. II. Internet szerokopasmowy i jakość usług. 1. Rachunek sieciowy w zastosowaniu do analizy jakości usług. 2. Jakość usług w sieciach osiedlowych. 3. Szybkość transmisji danych w sieciach bezprzewodowych IEEE 802.11. 4. Analiza wydajności technologii wykorzystywanych do tworzenia dynamicznych stron internetowych. 5. Metryki wydajności IP. 6. Wpływ mechanizmów kontroli jakości na dynamikę zmian natężenia ruchu internetowego. 7. Teoretyczne i praktyczne aspekty geolokalizacji w sieci Internet. 8. Wydajność wirtualnych sieci prywatnych zbudowanych w oparciu o protokół PPTP. 9. Jakość usług w protokole TCP/IP. 10. Wpływ algorytmów kolejkowania pakietów na jakość usług w łączu ADSL. III. Bezpieczeństwo informacji w rozproszonych systemach komputerowych. 1. Bezpieczeństwo informacji w rozległych systemach zarządzania. 2. Metoda prowadzenia wysokopoziomowej analizy ryzyka. 3. Wysokopoziomowa analiza ryzyka - studium przypadku. 4. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych wspomaganych biometrycznie. 5. Biometryczny system uwierzytelniania w architekturze klient-serwer. 6. Bezpieczeństwo wymiany klucza szyfrującego z wykorzystaniem wybranych protokołów kwantowych. 7. Modelowanie przepływu zaufania w sieciach informatycznych. 8. Identyfikacja zagrożeń bezpieczeństwa komputerów w sieci Internet. 9. Bezpieczeństwo systemu zarządzania uczelnią wyższą HMS. 10. Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych w korporacyjnym portalu sprzedaży węgla. 11. Algorytmy wykrywania zagrożeń. 12. Metody monitorowania aktywności sieciowej. 13. Licencjonowanie oprogramowania z wykorzystaniem kart inteligentnych. 14. Kontrola praw dostępu w aplikacjach rozproszonych z wykorzystaniem języka PHP. 15. Bezpieczeństwo usług internetowych. 16. Klasyfikacja danych oraz zasady bezpiecznego ich przetwarzania w systemach teleinformatycznych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. Nic do ukrycia, 2. Doświadczenia użytkowników sieci, 3. Ponowne spojrzenie na wczesne wyniki badań nad funkcjonalnością, 4. Nadawanie priorytetu problemom z funkcjonalnością, 5. Wyszukiwanie, 6. Nawigacja i architektura informacji, 7. Typografia - czytelność i przejrzystość, 8. Pisanie na potrzeby internetu, 9. Zapewnienie dobrej informacji o produkcje, 10. Prezentowanie elementów strony, 11. Balansowanie między technologią i potrzebami użytkownikami, 12. Podsumowanie - projekt, która spełnia swoje zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
1. Partyzanci : Tanie P.R. w dwudziestym pierwszym wieku, 2. O sieci i o tym jak ją rozwikłać, 3. Czym jest internetowe public relations, 4. Zawężanie pola, 5. Gotów, cel, 6 ...Pal!, 7. Jeśli zbudujesz, przyjdą, 8. Poznaj swoją zwierzynę, czyli myśl jak media, 9. Żółte strony w układzie scalonym, 10. Partyzant na medal, 11. Poznaj media, 12. Ograniczanie strat, 13. Wszystko idzie jak należy - co teraz?, 14. Jaki ten Internet mały, 15. Rozwiń skrzydła, 16. Partyzancki quiz
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Praktyczny przewodnik po Internecie dla bibliotekarzy / Bożena Boryczka. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 196 s. : rys. ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
1. Poznajemy Internet. 2. Zdobywamy, oceniamy i przetwarzamy informacje (bibliotekarskie zasoby Internetu). 3. Komunikujemy się. 4. Prezentujemy bibliotekę. 5. Wykorzystujemy zasoby Internetu w pracy z czytelnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej