Form of Work
Książki
(139)
Status
only on-site
(119)
available
(85)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(87)
Czytelnia
(120)
Author
Siemieniecki Bronisław
(5)
Sokołowski Marek
(4)
Bednarek Józef
(3)
Grzywak Andrzej
(3)
Małachowski Andrzej
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Musiał Emilia
(3)
Berkley Holly
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Dutko Maciej
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Morańska Danuta
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Stecyk Adam
(2)
Woźniak Monika
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Aouil Bassam
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bulandra Agata
(1)
Butkiewicz Marcin
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dębski Robert
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Ganczar Małgorzata
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gibson Shane
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Guziur Piotr
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karciarz Magdalena
(1)
Karpińska Anna
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kisiel Michał
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krejtz Krzysztof
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Larose Daniel T
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Li Charlene
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Markov Zdravko
(1)
Martysz Czesław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
McAfee Andrew
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Miłosz Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(116)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(139)
Language
Polish
(139)
Subject
Internet
(123)
Nauczanie na odległość
(28)
Społeczeństwo informacyjne
(24)
Marketing elektroniczny
(21)
Przedsiębiorstwo
(19)
Multimedia
(18)
Komputery
(17)
Handel elektroniczny
(16)
Strony WWW
(16)
Informatyka
(12)
Reklama internetowa
(11)
Informacja dla zarządzania
(10)
Marketing
(10)
Edukacja medialna
(9)
Systemy informatyczne
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Nauczyciele
(8)
Systemy informatyczne zarządzania
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Innowacje
(7)
Administracja
(6)
Informacja
(6)
Systemy informacyjne
(6)
Kształcenie
(5)
Sieć komputerowa
(5)
Firmowa witryna internetowa
(4)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Public relations
(4)
Szkolnictwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki internetowe
(3)
Baza danych
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Dziecko
(3)
Edukacja
(3)
Handel
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Logistyka
(3)
Obsługa klienta
(3)
Podatek
(3)
Promocja
(3)
Telewizja
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Banki
(2)
Biblioteki naukowe
(2)
Franchising
(2)
Google
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Karty płatnicze
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Obrót towarowy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Rachunkowość
(2)
Reklama
(2)
Rynek
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zamówienia publiczne
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Algorytmy
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Arteterapia
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja europejska
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Erasmus (program)
(1)
191 results Filter
Book
In basket
abc eLearningu. System LAMS learning activity managment system / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin, 2008. - 190, [2] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-879-8
Cz I. Elearning, czyli charakterystyka nauczania na odległość: Wprowadzenie do eLerningu; Typologia systemów eLerningowych; Elerning a modele nauczania; Internetowa sieć wartości- model 5c. Tendencje rozwojowe narzedzi eLerningowych; Cz. II. System LAMS: Wprowadzenie do systemu learning activity management system; Instalacja systemu LAMS; Szybki start; Moduł autora; Moduł Monitor; Moduł studenta; Moduł administracja; Cz. III. System LAMS w Polsce: Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU; Metodologia opracowywania kursów on Line do nauczania w trybie eLerning i blended learning; Przykłady sekwencji LAMS
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7405-170-1
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość elektroniczna : istota - stan - perspektywy / Michał Polasik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 191 s. : wykresy, tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-41-5
R.1 Pojęcie i klasyfikacja bankowości elektronicznej; R.2 Rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości; R.3 Bańkowość elektroniczna w Polsce w opinii przedstawicieli banków; R.4 Opinie użytkowników Internetu na temat bankowości elektronicznej; R.5 Ekonomiczne skutki oferowania bankowości elektronicznej; R.6 Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce; Podsumowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-233-2131-0
1. Czas i powinności. 2. Biblioteczna wartość nadana. 3. Bibliotekarstwo w stanie ewolucji. 4. Biblioteczne strategie. 5. Konsorcja biblioteczne. 6. Kierownik biblioteki. 7. Biblioteczne rekomendacje i filtracje. 8. Komunikacja elektroniczna: język - odbiorca. 9. Flirt literatury z maszyną turinga.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88597-84-1
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1113-7
1. Zmiana nastawienia: od Web 2.0 do Web 3.0; 2. Czy jesteś przygotowany na marketing 3.0?; 3. Marketing treści: jak zrozumieć i wykorzystać zachodzące przemiany; 4. Mobilny marketing: pukanie do miliardów użytkowników komórek; 5. Światy wirtualne: tajniki niezwykłej przestrzeni marketingowej; 6. Wideomarketing: wyższy poziom techniki wideo; 7. Aplikacje sieciowe: jak z nich skutecznie korzystać w działaniach marketingowych; 8. Otwarty kod źródłowy: jak znaleźć i skutecznie wykorzystać owoce ciężkiej pracy innych; 9. Praca zespołowa: szybkie porozumiewanie się i wymiana danych; 10. Firmy ze świata Web 3.0; 11. Plan działania: jak to wszystko pozbierać i przejść do czynów; 12. Zakończenie: o sztuce rewanżu!.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Całe życie w Sieci / red. Barbara Szmigielska. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2008. - 313 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-2559-8
Rola Internetu w biegu życia ludzkiego; Wiedza dziecka na temat komputera i Internetu; Aktywność w Internecie podejmowana przez dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza stron internetowych dla najmłodszych z punktu widzenia ich rozwoju; Cyberedukacja seksualna i cyberseks młodzieży; Edukacja moralna młodzieży w przestrzeni Internetu; Rola Internetu w podejmowaniu decyzji edukacyjno-zawodowych w ocenie maturzystów; Wirtualne wspólnoty kobiet na forach internetowych jako źródło wsparcia w przygotowaniu do macierzyństwa; Komunikacja polskich emigrantów z rodzina za pośrednictwem Internetu; Wirtualny seks i zdrada w ocenie osób dorosłych; Internet z perspektywy rozwoju w wieku starczym; Ludzie starzy w świecie wirtualnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7271-892-1
Zawiera: 1.O wiarygodności informacji; 2.Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem podręcznika elektronicznego – oczekiwania i praca z nim w opinii nauczycieli i uczniów; 3.Centrum uczenia się i kretywnych spotkań w cyfrowej szkole. Model BCI proponowany przez wydawnictwo SUKURS; 4.Pokolenie „tl; dr” – refleksje o kulturze czytelniczej młodzieży w zmediatyzowanym świecie; 5.Wątki edukacji medialnej w zapowiedziach komitetów wyborczych do Parlamentu RP (w latach 1989-2011); 6.Nauczanie interdyscyplinarne z wykorzystaniem mobilnych technologii na przykładzie aplikacji Biophilia, Björk; 7.Media i transalfabetyzm a zrozumienie informacji – kilka przykładów zastosowania narzędzi cyfrowych do przetwarzania materiału „lekcyjnego”; 8.Nowa kultura uczenia się a edukacja i praca w epoce cyfrowej; 9.Człowiek – media – inwigilacja: edukacja; 10.Działania fundacji Nowoczesna Polska w obszarze edukacji medialnej; 11.Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji; 12.WebQuest w pracy nauczyciela; 13.Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym; 14.Aktywność użytkowników przestrzeni Web 2.0. w procesie przetwarzania informacji o charakterze edukacyjnym; 15.Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu; 16.Narzędzie do tworzenia ankiet online w usłudze Google Dysk; 17.Czy cybertechnologie uzależniają? – spory nie tylko pedagogiczne; 18.Edukacja zdalna – od teorii do praktyki; 19.Komputer jako znaczący towarzysz rodziny; 20.Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno-informatycznym; 21.Od dydaktyki pouczania w kierunku szkoły umożliwiania; 22.Niebezpieczne gry komputerowe? – stereotypy i uprzedzenia; 23.Starcie paradygmatów: logosferycznego i ikonosferycznego – strategicznym wyzwaniem dla pedagogiki medialnej; 24.Edukacja medialna jako indywidualny i społeczny imperatyw normalizacji życia niepełnosprawnych; 25.Przygotowanie nauczycieli do pracy w cyfrowej szkole – Akademia e-Nauczyciela w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 26.Pochwała wiedzy negatywnej. Niektóre konteksty, niektóre konsekwencje; 27.Nowe technologie a przyjazne środowisko uczenia się; 28.Kłopoty z e-learningiem (na marginesie Academia Electronica); 29.Znaczenie relacji zaufania w tutoringu akademickim; 30.Zastosowanie metod kartograficznych do tworzenia infografiki edukacyjnej; 31.e-Podręcznik środowiskowy – przegląd dostępnych możliwości; 32.Cechy pokolenia sieci w perspektywie pokolenia Y – raport z badań; 33.Technologie informacyjno-komunikacyjne a dzieci w wieku przedszkolnym – model szans i zagrożeń; 34.Przestrzeń i miejsce w kreowaniu tożsamości dziecka; 35.Międzynarodowy projekt :Twórcza Informatyka z Baltie” – zmiana myślenia w polskich szkołach?; 36.Neurobiologiczne podstawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców; 37.Przemożna siła mediów; 38.Prezentacje multimedialne – otwartoźródłowe alternatywy dla PowerPointa; 39.Cyberbaiting – nauczyciel ofiarą agresji elektronicznej; 40.Książka papierowa czy elektroniczna – preferencje czytelnicze dzieci i rodziców w dobie ekspansji nowych technologii; 41.Edukacja w wirtualnej szkolnej sferze publicznej; 42.Legitymizacja visaul literacy w procesie kształcenia młodzieży akademickiej; 43.Dawca z Facebooka. Internet i media społecznościowe w propagowaniu idei dawstwa narządów do transplantacji; 44.Nauczyciel – uczeń: syntopia czy dysonans w działaniach medialnych; 45.Internet jako medium komunikacyjne i informacyjne wykorzystywane przez osoby niewidome.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7271-615-6
Zawiera: 1.Moje warszawskie spotkania z Mistrzem – Profesorem Władysławem P. Zaczyńskim; 2.Terapia uzależnień komputerowych; 3.O natłoku informacji i związanym z nim przeciążeniu informacyjnym; 4.Chemia w portalu Microsoft „Partnerstwo dla przyszłości” – tworzenie, zasoby możliwości wykorzystania; 5.Formy dokształcania studentów – przyszłych nauczycieli z wykorzystaniem narzędzi TI; 6.Czy komputer pomaga w rozumieniu świata? 7.Edukacja medialna w Polsce XXI wieku ze szczególnym uwzględnieniem prac KRRiT w latach 2007-2010; 8.Urządzenia peryferyjne stanowiska komputerowego w pracy nauczyciela szkoły podstawowej; 9.Jak odnajdywać drogowskazy w społeczeństwie informacyjnym? 10.Elektroniczna teczka inżyniera-pedagoga. Analiza studium przypadku ePortfolio słuchaczy studium podyplomowego IT2EDU; 11.Szkoła w pułapce nowych technologii – wokół metodyki nauczania; 12.Mowa formuła sympozjum – nowe wyzwania; 13.Pragmalingwistyczny wymiar czasowników i rzeczowników w tomie „Komputer w edukacji” (Kraków 2008); 14.Nowa edukacja medialna w społeczeństwie ryzyka i katastrof; 15.Spolegliwość komputerów – personalizacja; 16.Eksperyment wirtualny czy realny? Nauczanie chemii w świetle nowej podstawy programowej; 17.Nickname jako podstawowy element wizerunku internauty; 18.Film dydaktyczny jako komponent materiałów edukacyjnych w systemie kształcenia na odległość; 19.Fascynacja młodzieży grami komputerowymi; 20.Twórczość życia codziennego w obliczu współczesnych mediów – aktualność i wyzwania przyszłości; 21.Pozyskiwanie i udostępnianie danych oświatowych w realiach polskiej szkoły – problemy i wyzwania; 22.Nowe możliwości technologii informacyjnej w rozwoju turystyki; 23.Graficzne systemy 3D w edukacji; 24.Collegium Futurum – szkoła ery postindustrialnej; 25.Po co komu technologia informacyjna w szkole? 26.Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji matematycznej; 27.Człowiek wobec czasu i techniki – refleksje psychologiczne; 28.Reedukacja.pl – media w służbie edukacji, czyli budowanie społecznej świadomości o trudnościach w nauce; 29.Komputer w wyrównywaniu szans życiowych i rewalidacji dzieci i młodzieży z objawami fizycznej bądź intelektualnej niepełnosprawności; 30.Szkoła w pułapce Internetu; 31.Opening the Window; 32.Wybrane strategie uczenia się w epoce cyfrowej; 33.Kreatywna szkoła to twórczy uczeń – technologie informacyjne i Internet w nauczaniu przedmiotowym; 34.Czy multimedia spowodują powstanie nowej dydaktyki? 35.Od e-learningu do c-learningu – rozwój koncepcji nauczania na odległość w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych; 36.Narzędzia nowoczesnej nauki na drodze do poznania rzeczywistości integralnej; 37.Personel Learning Environment w praktyce, czyli jak zaprojektować własne cyfrowe środowisko kształcenia; 38.Możliwości wykorzystania nauczania zdalnego do kształtowania społeczeństwa informacyjnego o wysokim poziomie świadomości ekologicznej; 39.Nowe media w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; 40.Prawne praktyki ustanowione przez technologię informacyjno-komunikacyjną na przykładzie reemisji utworu; 41.Wspomaganie nauczania w szkole średniej poprzez chat w ramach dodatkowej godziny pracy nauczyciela; 42.Doświadczenie percepcyjne i jego rola w uczeniu się dziecka; 43.Odbiór informacji a działanie w Internecie; 44.Metoda projektowa w dyskursie ponowoczesnym; 45.Co pozostaje w edukacji z przemijającej technologii?; 46.Media na lekcjach angielskiego w Australii; 47.Pedagogika wobec wyzwań technologicznych współczesności; 48.Wirtualność 3D i Second Life; 49.Nauczanie domowe wspomagane e-edukacją dla dzieci emigrantów polskich; 50.Edukacja w epoce cyfrowej; 51.Pomiary siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikacie wizualnym – przygotowanie badań; 52.Analiza wyników badań własnych pomiaru siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikatach wizualnych; 53.Internet – kognitywna proteza w edukacji; 54.Szkoła Toronto dawniej i dziś; 55.Media a szkoła – o ograniczeniach obudowy medialnej; 56.Postęp i nowoczesność w dydaktyce ogólnej; 57.Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań; 58.Rola mediów w proceduralizacji wiedzy deklaratywnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7271-668-2
Zawiera: O manipulowaniu informacją w prywatnej i publicznej przestrzeni informacyjnej; Lekcja chemii w kapciach i szlafroku; Internet a przyszłość książki. Rozważania z perspektywy cyfrowego tubylca; Portale społecznościowe jako narzędzie edukacyjne; Przetwarzanie informacji w procesie samodzielnego tworzenia wiedzy przez uczniów – wybrane aspekty; Wykorzystanie e-Portfolio jako elementu certyfikacji nauczycieli w zakresie TIK; Oblicza piękna przekazów medialnych; Nowe narzędzia nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się; Tworzenie aplikacji dla systemu operacyjnego QNX Neutrino; Szkoła wobec nowych technologii – między szansą a zagrożeniem; Prezi versus PowerPoint; Internet – współczesne medium komunikacji społecznej; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych przez nauczycieli przedmiotów przyrodniczych; W poszukiwaniu wizji szkoły przyszłości; Poszukiwanie tożsamości w cyberprzestrzeni. Implikacje pedagogiczne; Koncepcja pięknego umysłu w kontekście wybranych blogów internetowych; Media w kształtowaniu świadomości i postaw społecznych wobec niepełnosprawnych; Szkoła w epoce płynnej nowoczesności; Planowanie procesu dydaktycznego a nowe media; Sytuacja edukacyjna w nauczaniu online; Możliwości wykorzystania „Google Dokumenty” w indywidualizacji nauczania, pracy grupowej oraz w badaniach operacji wykonywanych przez uczniów; Certyfikowanie nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjnej i komunikacyjnej w dydaktyce; Narzędzia komputerowe do badania wyobrażeń drogą do poprawy efektów edukacji; Akademicka pedeutologia informatyczno-medialna przyszłych nauczycieli polonistów; Edukacja informatyczna w systemie; Jednostki e-learningowe w pracy z uczniem na poziomie gimnazjum – w ramach projektu e-Akademia Przyszłości; Infografika – graficzne piękno informacji; Budowa i eksploatacja szerokopasmowego dostępu do Internetu jako podstawy organizacji społeczeństwa informacyjnego; Konieczność modyfikacji procesu kształcenia nauczycieli; Myślenie komputacyjne. Informatyka dla wszystkich uczniów; Information wants to be free – casus Wikileaks; Internet jako narzędzie komunikacji w działaniach promocyjnych Uniwersytetu Warszawskiego; Przyjedź na konferencję do Second Life; Telewizja internetowa w edukacji; Edukacja czy manipulacja medialna; Internet jako medium wspierające rodzinę dziecka niepełnosprawnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-65621-29-0
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7644-021-7
1. Jak badaliśmy? Metodologia i przebieg badania, 2. O kim piszemy? charakterystyka badanej próby, 3. Technologie cyfrowe i wykorzystanie internetu, 4. Dlaczego korzystamy z internetu? Determinanty pschologiczne i społeczne, 5. Sposób spędzania wolnego czasu i aktywność społeczne internautów, 6. We want to speak English. Plany edukacyjne a wzorzec motywacyjny korzystania z internetu, 7. Inetrnet i inne media jako źródło informacji i rozrywki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-8160-459-8
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-352-8
1. Czym jest Internet? Dlaczego stanowi nieocenione narzędzie w rozwoju nauki?; 2. Czym jest praca dyplomowa? Podstawowe wymogi; 3. Internet jako zbiór tekstów potrzebnych do napisania pracy naukowej; 4. Harmonogram prac i zasady gromadzenia oraz selekcji materiału; 5. Sposoby cytowania materiałów zaczerpniętych z Internetu; 6. Czym jest plagiat? Jak go (nieświadomie) nie popełnić?; ?. Ghostwriting w pracas dyplomowych; 8. Udostępnianie swoich tekstów w Internecie- aspekty prawne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 378 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
ISBN: 978-83-7441-300-8
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-844-8
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2485-0
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-business : w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM, 2003. - 92,[4] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-7279-339-5
1. Internet a biznes: Rozwiązania e-Business; Kanały e-Business; m-Business. 2. Serwis internetowy: Typy i rodzaje witryn internetowych; Cechy dobrego i złego serwisu WWW; Eye Tracking; Audyt. 3. Formy zastosowań elementów e-Business w serwisach internetowych. 4. Prezentacje multimedialne: Ch-ka prezentacji multimedialnych; Klasyfikacja i zastosowania prezentacji multimedialnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-learning : tajniki edukacji na odległość / Marlena Plebańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-2424-1
1. Edukacja na odległość- podstawowe zagadnienia; 2. Szkolenia e-lerningowe; 3. Portale i platformy edukacyjne; 4. Usługi procesu e-nauczania; 5. Perspektywy rozwoju e-lerningu; 6. Przykłady szkoleń e-lerningowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7586-012-2
1. Teoretyczne podstawy e-lerningu: Wprowadzenie e-lerningu; Modele kształcenia w e-lerningu; Standardy w e-lernigu; Przegląd koncepcji pedagogicznych e-lerningu; Multimedia w e-lerningu; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-lerningu: Zintegrowane narzędzia edytorskie; Edycja multimediów; Narzędzia sieciowe; Narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji; 3. E-lerning na platformie edukacyjnej: Platformy e-lerningowe; ABC platformy Modle; Inne platformy open source; Platformy online; 4. E-lerning oparta na technologii Web 2.0: Technologie internetowe Web 2.0; Aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce; Kanały RSS; Serwisy pracy grupowej; Blog edukacyjny; Social bookmarking; Webcasty; Podsumowanie; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-lerningu w szkole: Metody kształcenia w e-lerningu; Model behawiorystyczny nauczania; Model konstruktywistyczny uczenia się; Cechy dobrego kursu online; Konkluzje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again