Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Wojcik Krystyna
(2)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Barney Darin
(1)
Batorski Dominik
(1)
Castells Manuel
(1)
Dijak Jan van
(1)
Dovey Jon
(1)
Fronia Marcin
(1)
Giddings Seth
(1)
Grant Iain
(1)
Kelly Kieran
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Lister Martin
(1)
Lorek Marta
(1)
Maroda Mirosław
(1)
Marody Mirosława
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Pawluś Kamila
(1)
Sadza Agata
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Szymański Sebastian
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Internet
(8)
Środki masowego przekazu
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Dziennikarze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Multimedia
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Anoreksja
(1)
Blogi
(1)
Bulimia
(1)
Cyberkultura
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kształcenie
(1)
Media społecznościowe
(1)
Socjologia
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Zawiera: Część 1. : Nowe media i nowe technologie: Nowe media: czy wiemy, czym są?; Charakterystyka nowych mediów: niektóre z kluczowych pojęć; Zmiana i ciągłość; Różne ujęcia historyczne; Kto był niezadowolony ze starych mediów?; Nowe media: czynnik kształtujący czy kształtowany?; Część 2. Nowe media i kultura wizualna: Co się stało z wirtualną rzeczywistością? Kultura wirtualna i wizualna; Cyfrowy świat wirtualny; Historia immersji; Perspektywa, aparat fotograficzny, oprogramowanie; Świat bez obrazów wirtualnych/obrazy świata wirtualnego; Kino cyfrowe; Część 3. Użytkownicy sieci a ekonomia: Wprowadzenie; Czym jest Internet?; Historia badań nad siecią; Ekonomia a kultura mediów sieciowych; Ekonomia polityczna; Społeczne formy nowych mediów; Ograniczenia wpływów komercyjnych; Globalizacja, neoliberalizm i Internet; Wykluczenie cyfrowe; Wzrosty i spadki w gospodarce informacyjnej; Prawa własności intelektualnej jako czynniki determinujące i podlegające determinacji; Muzyka jako nowe medium; „Długi ogon”; Wirusy umysłu; Fragmentaryzacja i konwergencja; Wiki-światy i Web 2.0; Internetowe tożsamości i społeczności; Anonimowość; Poczucie przynależności; Życie w interfejsie; Internet a sfera publiczna; Zawartość tworzona przez użytkowników: teraz każdy jest fanem; YouTube i media posttelewizyjne?; Podsumowanie; Część 4. Nowe media w życiu codziennym: Zycie codzienne w cyberprzestrzeni; Życie codzienne w zmediatyzowanym domu; Technika w życiu codziennym; Codziennośc człowieka postludzkiego: nowe media i tożsamość; Gry; Podsumowanie: codzienna cyberkultura; Część 5. : Cyberkultura: technologie, natura i kultura: Cyberkultura i cybernetyka; Ponowne spojrzenie na determinizm: fizykalizm, humanizm i technologia; Technologie biologiczne – historia automatów; Teorie cyberkultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego. 2. Internet a edukacja jutra. 3. (Sub)kultura Internetu. Kultura w Internecie. 4. Ku pedagogii sieci. Internet jako nowe wyzwanie wychowawcze. 5. Technologie i zastosowania Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wiek informacji : ekonomis, społeczeństwo i kultura ; Tom 1)
Prolog - Sieć i Self: Technika, społeczeństwo i zmiana historyczna ; Informacjonizm, industrializm, kapitalizm, etatyzm: sposoby rozwoju i sposoby produkcji ; Self w społeczeństwie informacyjnym ; Słowo o metodzie R. 1. Rewolucja technologii informacyjnej: Która rewolucja?; Nauki wypływające z rewolucji przemysłowej ; historyczny przebieg rewolucji technologii informacyjnych ; Modele, aktorzy i miejsca rewolucji technologii informacyjnych ; Paradygmat technologii informacyjnej R. 2. Nowa gospodarka: Informacjonizm, globalizacja, usieciowienie: Produktywność, konkurencyjność i informacyjna gospodarka; Gospodarka globalna: struktura, dynamika, geneza ; Nowa Gospodarka R. 3. Przedsiębiorstwo sieciowe: kultura, instytucje i organizacje gospodarki informacyjnej: Organizacyjne tory w przebudowie kapitalizmu i w przejściu od industrializmu do informacjonizmu; Technologia informacyjna i przedsiębiorstwo sieciowe ; Kultura, instytucje i organizacja ekonomiczna: wschodnioazjatyckie sieci gospodarcze ; Wielonarodowe przedsiębiorstwa, ponadnarodowe korporacje i międzynarodowe sieci; Duch informacjonizmu R. 4. Transformacja pracy i zatrudnienia: Pracownicy sieci, bezrobotni i czasownicy: Historyczna ewolucja zatrudnienia i struktury zawodowej w rozwiniętych krajach kapitalistycznych : G - 7, 1920-2005; Czy istnieje globalna siła robocza?; Proces pracy w paradygmacie informacyjnym ; Skutki technologii informacyjnych dla zatrudnienia: ku społeczeństwu bezrobotnych?; Praca ii informacyjny podział: " czasownicy"; Technologia informacyjna i restrukturyzacja stosunków między światem kapitału a światem pracy: dualizm społeczny czy społeczeństwa rozczłonkowane? R. 5. Kultura rzeczywistej wirtualności: integracja komunikacji elektronicznej, koniec masowego odbiorcy i powstanie interaktywnych sieci: Od galaktyki Gutenberga do galaktyki McLuhana: powstanie kultury mediów masowych; Nowe media i dywersyfikacja masowej publiczności; Komunikacja za pośrednictwem komputera, kontrola instytucjonalna, sieci społeczne i wspólnoty wirtualne ; Wielka fuzja: multimedia jako środowisko symboliczne; Kultura rzeczywistej wirtualności; R. 6. Przestrzeń przepływów: Zaawansowane usługi, przepływ informacji i globalne miasto; Nowa przestrzeń przemysłowa ; Codzienne życie w elektronicznym domku: koniec miast?; Transformacja form urbanistycznych: informacyjne miasto; Teoria społeczna przestrzeni i teoria przestrzeni przepływów; Architektura końca historii ; Przestrzeń przepływów i przestrzeń miejsc R.7. Na krawędzi wieczności: bezczasowy czas: Czas, historia i społeczeństwo, Czas jako źródło wartości: globalne kasyno; Nienormowany czas pracy i sieciowe przedsiębiorstwo; Kurczenie się i przeobrażenie czasu pracy w życiu; Zacieranie się cyklu życia: w kierunku społecznej arytmii? Śmierć zaprzeczona ; Wojna błyskawiczna; Wirtualny czas; Czas, przestrzeń i społeczeństwo: krawędź wieczności Zakończenie: Społeczeństwo sieciowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Key Concepts)
1. Społeczeństwo sieci, 2. Technologia sieci, 3. Ekonomia sieci, 4. Polityka sieci, 5. Tożsamość sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet z perspektywy nauk społecznych. Cz. I Internet jako nowe medium: 2. Internet jako technologia i wyobrażenie. Co robimy z technologią, co technologia robi z nami?, 3. Definiowanie Internetu w kategoriach dóbr wspólnych, 4. Wyszukiwarki jako gatekeeperzy Internetu. Cz. II Życie w Internecie: 5. Anatomia internetowej anonimowości, 6. ja w sieci - siec we mnie. Zależności pomiędzy doświadczeniami relacji w Internecie a reprezentacją obrazu siebie, 7. Internet i tożsamość, 8. Na ile sieciowe są serwisy networkingu społecznego? "małe światy" i "luki strukturalne" w serwisach Gron. Net o LinkedIn.com, 9. Blogi jako przejaw współczesnego trybalizmu, 10. Pomocna dłoń w cyberprzestrzeni. Poszukiwanie pomocy i formy jej udzielania w Internecie. Cz. II Internet w życiu: 11. Czy Internet odbiera nam szczęście? Wpływ korzystania z Internetu na dobrostan psychiczny użytkowników. 12. Cybrszóstki piłkarskie, 13. Nadużywanie Internetu w pracy, 14. Alternatywne wyszukiwarki jako odmiana software art., 15. Lokalne społeczności w sieci - doświadczenia fińskie, 16. Uspołecznieni macierzyństwa przez dyskurs w przestrzeni internetowej, 17. Internet - szanse i zagrożenia dla demokracji, 18. Internet jako narzędzie komunikowania się terrorystów, 19. Cyfrowy podział w Polsce: nowe technologie a szanse życiowe i wykluczenie społeczne, 20. Społeczne konsekwencje rozwoju Internetu - rewolucja czy reprodukcja struktur społecznych?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej