Form of Work
Książki
(34)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(30)
available
(29)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(30)
Author
Berkley Holly
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Acuff Daniel S
(1)
Adamski Andrzej
(1)
Albigowski Marek
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Frań Aneta
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Guziur Piotr
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lunden Bjorn
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Musz Anna
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Reiher Robert H
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sareło Zbigniew
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Spyra Marcin
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Święch Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(33)
Country
Poland
(35)
Language
Polish
(35)
Subject
Internet
(28)
Reklama internetowa
(17)
Reklama
(14)
Marketing elektroniczny
(10)
Środki masowego przekazu
(7)
Marketing
(6)
Strony WWW
(6)
Promocja handlowa
(5)
Public relations
(4)
Rynek
(4)
Telewizja
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Public relations w internecie
(3)
Radiofonia
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Usługi
(3)
Autoprezentacja
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Ankieta
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Blogi
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Franchising
(1)
Google
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Kino
(1)
Kobieta
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Merchandising
(1)
Młodzież
(1)
Opinia publiczna
(1)
Parlament
(1)
Perswazja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Product placement
(1)
Programy komputerowe
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sponsoring
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Terroryzm
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Znaki towarowe
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
35 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2185-9
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
ISBN: 978-83-226-1654-3
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Internet : nowa strategia i organizacja firmy / Monika Woźniak. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2003. - 204 s. : rys., tab., mapy ; 21 cm.
ISBN: 83-7326-142-7
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-142-7
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0343-3
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1630-0
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-50-8
1.Na początek trochę teorii, 2.Image i profil, 3.Klienci i rynek, 4.Planowanie, misja i strategia, 5.Marketing usług, 6.Promocja, czyli różne sposoby dotarcia do klientów, 7.Rekalma, 8.Marketing bezpośredni, 9.Marketing wewnętrzny, 10.Inetrnet, 11.Przepisy prawa, 12.Gdzie jeszcze szukać informacji?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-246-0254-2
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing w Internecie: strategie dla małych i dużych firm / Piotr Guziur. - Gliwice : HELION, 2001. - 150 s. : rys., wykresy, tabele ; 23 cm.
ISBN: 83-7197-510-4
Wstęp; Rozwój i charakterystyka Internetu; Planowanie marketingu online; Promocja witryny w systemach wyszu kujących; Reklama; Środki promocji produktu w Internecie; E-commerce; Kontrola i weryfikacja skuteczności działalności marketingowej poprzez sieć Internet; Za kończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2124-8
1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak go można wykorzystać?; 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości; 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym?; 4. Wirusowość niejedno ma imię; 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym?; 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów; 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego?; 8. Największy sekret marketingu wirusowego- odsłaniamy karty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-484-4
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61209-03-4
1. Komputer i Internet - szansą czy zagrożeniem: Internetowe grupy dyskusyjne - współczesna agora dzieci i młodzieży; Logika nowych mediów w wychowaniu dziecka - ujęcie antropologiczne; Programy komputerowe do edukacji zintegrowanej - potrzeba badan edukacyjnych; "Zróbmy to razem". Internet a zachowania samobójcze młodzieży; Uwarunkowania środowiskowe a korzystanie z komputera przez młodzież z regionu Podlasia; Media elektroniczne jako czynnik wczesnej edukacji wychowawczej. Uwagi pedagoga i rodzica. 2. Dziecko i reklama telewizyjna: Dziecko osaczone przez reklamy; Reklama telewizyjna w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza zwiastunów reklamowych emitowanych w bezpośredniej bliskości programów dla dzieci - zwiastuny z okresu 16-22.01.2006 r.; Oddziaływanie reklam telewizyjnych na emocje dzieci przedszkolnych; Obraz świata przekazywany w reklamie - zagrożeniem współczesnego dzieciństwa. 3. Media elektroniczne w życiu dziecka - wyzwaniem dla edukacji medialnej: Między misja a komercją. Stan aktualny w edukacji medialnej dzieci; Kompetencje medialne nauczycieli i uczniów w konfrontacji z potrzebą personalizowania procesów pedagogicznych (edukacyjnych); Rozwijanie zdolności metapoznawczych dziecka jako niezbywalny element jego podmiotowego bycia w świecie; Wymiar kompetencji informacyjno-medialnych nauczyciela; Pedagogizacja rodziców w zakresie korzystania z mediów elektronicznych w wychowaniu rodzinnym; Technologia informacyjna w pracy pedagoga specjalnego; Kompetencje medialne nauczycieli szkoły specjalnej w Białej Podlaskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-8-360501-15-3
1. Wprowadzenie. 2. Firmy medialne. 3. Media i reklama. 4. Prasa codzienna - rozwój w cieniu nowych technologii. 5. Czasopisma - esencja różnorodności. 6. Radio czy podcasting?. 8. Telewizja. 9. Nowe technologie w mediach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-916333-0-6
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7322-250-2
1. Sens społecznego komunikowani, 2. Z problematyki metafizycznej mass mediów, 3. Podstawowe zasady etyczne odnoszące się do nadawców, 4. Zasady dotyczące odbiorców, 5. Etyczne ocena reklamy, 6. Morlane aspekty Internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Narzędzia skutecznej promocji w Internecie / Tomasz Maciejowski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 275 s. : wykresy, il., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-89-2
Cz.I Planowanie promocji w Internecie: Organizacja działań promocyjnych w Internecie; Badania i segemnta cja rynku w sieci; Wyniki badań: Internet i internauci Tworzenie programu działań promocyjnych w sieci. Cz.II Budowanie obecności firmy w sieci: Własny serwis www; Promocja witryny w katalogach i wyszukiwarkach; Działania public relations w Internecie. Cz.III Wirtualne programy promocyjne: E-mail - poczto wa komunikacja z klientem; Reklama - płatna prezenta cja na www; Działania wspierające: promocja sprzedaży, marketing bezpośredni. Cz.IV Pomiar i kontrola promocji w sieci: Organizacja pomiaru i działań kontrolnych; Działania kontrolne na witrynie www; Mierzenie skuteczności poszczególnych narzędzi promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
ISBN: 978-83-7611-287-9
I. Nowe media a media tradycyjne: Interfejsy nowych mediów i refiguracje mediów i kultury; Cyfrowych nierówności w dobie kultury 2.0 problemy wybrane; Media tradycyjne wobec rozwiązań technologicznych - szansa czy zagrożenie; Nowe media - (nowa) psychologia odbiorcy; Radio w świecie cyfrowym; Radio internetowe: historia, działania, ewolucja, trendy. Kilka uwag dla niewtajemniczonych; Nowe media w kinie współczesnym. Demoniczna telewizja; Zjawisko liternetu na przykładzie twórczości J.R.R. Tolkiena; Przyszłość literatury sieciowej (na przykładzie rzeczywistości rosyjskiej); Uzależnienia od telefonów komórkowych - plaga XX wieku. II. Reklama: Realne-Nierealne; Kontekst kulturowy graficznego telegramu reklamy w przestrzeni WWW; Treść versus znaczenie - "stare reklamy" w "nowych mediach" jako forma oporu przeciwko przemocy ikonicznej; Granice prawne reklamy w Internecie; Obraz kobiety w reklamie internetowej. Nowe media w perspektywie badawczej. III. Prasa: Elektroniczne wersje prasy lokalnej - alternatywa czy odbicie wydania tradycyjnego? Analiza zjawiska na przykładzie publikacji wyborczych "Gazety Olsztyńskiej"; Prasa lokalna i regionalna w Internecie. Przypadek rynku prasowego Lubelszczyzny; Kulturotwórcza i informacyjna rola pracy lokalnej na przykładzie "Tygodnika Ostrołęckiego"; Rozwój nowych mediów - na przykładzie prasy francuskiej; Konsensus na rzecz Ziemi. Dzienniki i czasopisma on-line a logika rozwoju mediów. IV. Internet: Internetowe klipy wideo jako nowa forma kontaktu z klientem; W pułapce Internetu. Kontrowersje, fakty, mechanizmy; Konwergencja mediów książki i Internetu; Odpowiedzialność użytkownika grup dyskusyjnych w dobie kultury Web 2.0; Krótkie formy filmowe w Internecie; Sprzężenie telewizji i Internetu jako trend w mediach - uwarunkowania, formy współpracy, perspektywy rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again