Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(43)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(27)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(39)
Autor
Cieślik Jerzy
(2)
Sadza Agata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Albigowski Marek
(1)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Barney Darin
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Boyd Andrew
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dovey Jon
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fronia Marcin
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Giddings Seth
(1)
Gogołek Włodziemierz
(1)
Grant Iain
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hyla Marek
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kelly Kieran
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Larose Daniel T
(1)
Lister Martin
(1)
Loewe Iwona
(1)
Lorek Marta
(1)
Markov Zdravko
(1)
Maroda Mirosław
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Morawski Lech
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olszak Celina M
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Polasik Michał
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka Katarzyna
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Szumigraj Marcin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wilbik Anna
(1)
Wojtkowiak Jerzy
(1)
Wrycza Stanisław
(1)
Zacher Lech W
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Świecka Beata
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(39)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Internet
(34)
Środki masowego przekazu
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Komunikacja społeczna
(5)
Public relations
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Banki internetowe
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Marketing
(3)
Multimedia
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Opinia publiczna
(3)
Reklama
(3)
Reklama internetowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Administracja
(2)
Banki
(2)
Dziennikarze
(2)
Edukacja medialna
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje
(2)
Karty płatnicze
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Prawo
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Socjotechnika
(2)
Strony WWW
(2)
Telewizja
(2)
Ankieta
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Blogi
(1)
Cyberkultura
(1)
Data mining
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(1)
Język
(1)
Kariera
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochotnicze Hufce Pracy
(1)
Organizacja
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Postęp techniczny
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo karne
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Prawo socjalne
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sponsoring
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Turystyka
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Wywiad
(1)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna : istota - stan - perspektywy / Michał Polasik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 191 s. : wykresy, tab. ; 24 cm.
R.1 Pojęcie i klasyfikacja bankowości elektronicznej; R.2 Rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości; R.3 Bańkowość elektroniczna w Polsce w opinii przedstawicieli banków; R.4 Opinie użytkowników Internetu na temat bankowości elektronicznej; R.5 Ekonomiczne skutki oferowania bankowości elektronicznej; R.6 Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce; Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Detaliczna bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 163 s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika, 2. Koncepcja detalicznej bankowości elektornicznej, 3. Instrumenty bankowości elektornicznej. Pojęcia i klasyfiakcja, 4. Kształtowanie rynku detalicznej bankowości elektornicznej na świecie i w Poslce, 5. Perspektywy rozwoju detalicznej bankowości elektonicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza struktury sieci WWW: Wyszukiwanie informacji tekstowych i wyszukiwanie w Internecie; Ranking oparty na strukturze połączeń; 2. Analiza zawartości sieci WWW: Grupowanie; Ocena grupowania; Klasyfikacja; 3. Analiza użytkowania sieci WWW: Wprowadzenie do analizy użytkowania sieci WWW; Wstępne przetwarzanie danych do analizy użytkowania sieci WWW; 8. Eksploracyjna analiza użytkowania sieci WWW; 9. Modelowanie użytkowania sieci WWW: grupowanie, reguły asocjacyjne i klasyfikacja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Elektroniczny obrót prawny / Jacek Janowski. - Stan prawny na 1.06.2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 408, [1] s. ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1. Charakterystyka elektronicznego obrotu prawnego: Prawo obrotu elektronicznego; elektroniczny obrót prawny; Zakres elektronicznego obrotu prawnego. 2. Aspekt technologiczny elektronicznego obrotu prawnego: Narzędzia elektronicznego obrotu prawnego; Informacja w elektronicznym obrocie prawnym; Komunikacja w elektronicznym obrocie prawnym; 3. Aspekt formalny elektronicznego obrotu prawnego: Forma czynności prawnej w elektronicznym obrocie prawnym; Dokumenty w elektronicznym obrocie prawnym; Podpis elektroniczny w obrocie prawnym. 4. aspekt bezpieczeństwa elektronicznego obrotu prawnego: Prawne wymagania bezpieczeństwa informacyjnego; Ochrona systemów i sieci informatycznych; Ochrona dokumentów elektronicznych. 5. Elektroniczne czynności prawne: Oświadczenia woli; elektroniczne oświadczenie woli; Składanie elektronicznych oświadczeń woli; Chwila założenia elektronicznego oświadczenia woli. 6. Automatyzacja obrotu prawnego: charakterystyka automatycznego obrotu prawnego; Generowanie automatycznych oświadczeń woli; Przypisanie automatycznego oświadczenia woli; Interpretacja zautomatyzowanych oświadczeń woli. 7. skuteczność internetowych czynności prawnych: Zagrożenia dotyczące oświadczeń woli i wiedzy w Internecie; Wady elektronicznych oświadczeń woli; Wadliwość oświadczeń woli składanych przez Internet; Zniekształcenia techniczne oświadczeń woli składanych przez Internet
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet : media - edukacja - polityka / Żaneta Polowczyk. - Poznań : [b.w.], 2004. - 244 s. : tab. ; 21 cm.
1. Internet - globalna technologia, globalne możliwości , 2. Internet w procesie integracji z Unią Europejską, 3. E-government, 4. Wirtualne oblicze mediów, 5. Polityka edukacyjna w dobie cyfrowej, 6. Podpis elektroniczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w praktyce biznesu / Piotr Adamczewski. - Wyd. 3 zm i rozsz. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , 2001. - 164 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 107)
1. Podstawy sieci Internet; 2. Zastosowanie sieci Internet w biznesie; 3. Funkcjonowanie e-biznesu; 4. Perspektywy rozwoju sieci Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zastosowanie technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych, 2. Ewolucja zastosowania technologii informatycznych w systemach dystyrbucji usług turystycznych, 3. Internet a zachowania nabywcze konsumentów produktów turystycznych, 4. Wykorzystanie Internetu w dystrybucji produktu turystycznego przez producentów usług turystycznych, 5. Wykorzystanie internetowych systemów dystrybucji przez pośredników w turystyce, 6. Wpływ internetu na rynek turystyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej