Form of Work
Książki
(11)
Status
only on-site
(8)
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Author
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Bendyk Edwin
(1)
Bonikowska Małgorzata
(1)
Boruta Mirosław
(1)
Dudek Andrzej
(1)
Korusiewicz Agnieszka
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Koszel Bogdan
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Mruk Henryk
(1)
Tuomi Ilkka
(1)
Year
2000 - 2009
(11)
Country
Poland
(10)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(11)
Subject
Internet
(8)
Środki masowego przekazu
(5)
Komunikacja społeczna
(3)
Dziennikarze
(2)
Linux
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Public relations w internecie
(2)
Socjotechnika
(2)
Telewizja
(2)
Wirusy komputerowe
(2)
Baza danych
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Kościół
(1)
Kultura
(1)
Marketing narodowy
(1)
Nazwiska
(1)
Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo ochrony środowiska międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Radiofonia
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Unia Europejska
(1)
Zabezpieczenia (elektrotechn.)
(1)
Subject: time
1989-
(1)
13 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7414-020-8
1. Życiodajny impuls, 2. śmierć odległości, 3. Język i społeczeństwo, 4.Świt społeczeństwa sieciowego, 5. Imperium sieciowe, 6. Mały świat kolesiów, 7. Niebezpieczne wirusy, 8. Tragedia wspólnego pastwiska, 9. Państwo nadzoru, 10. Na początku był algorytm, 11. sieciowa wojna, 12. Adaptuj albo giń, 13. I stała się ciemność, 14. Biologia systemów, 15. Nowa nauka sieci, 16. Koniec człowieka?, 17. Niezapowiedziane rewolucje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88544-57-X
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1.Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2.Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3.Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4.Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5.Integracja Polski z Unią Europejską w świetle załozeń teorii sytemów, 6.Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7.Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8.Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1.Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2.Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3.System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4.Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5.Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7436-174-3
Media w XXI wieku; Prasa; Radio; Telewizja; Nowe media - przykład Polski; Dziennikarze ich organizacje; Prasa, radio, telewizja w Polsce - statystyka; Media na świcie; Polityka audiowizualna Unii Europejskiej; W poszukiwaniu misji mediów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-60251-14-0
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89964-11-2
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 494)
ISBN: 978-83-7271-476-3
1. Czym jest nazwisko?; 2. Nazwisko w historii i języku polskim; 3. Nazwisko w prawie polskim; 4. Zmiana nazwiska; 5. Nazwisko jako wartość w badaniach językowych; 6. Nazwisko w badaniach socjologicznych; 7. Nazwisko a genealogia; 8. Nazwisko i Internet; 9. Strona internetowa zbudowana na podstawie nazwiska; 10. Nazwisko a tożsamość; 11. Rodzinność i genetyka
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 0-19-925698-5
Introduction, Innovation as Multifocal Development of Social Practice, Inventing the Web, The Making of thr Internet, Analysis of the Early Phase of Internet Development, Socio-Cognitive Spaces of Innovation And Meaning Creation, Breaking through a Technological Frame, Combination and Specialization in the Evolution of the Internet, Retrospection and Attribution in the History of Arpanet and the Internet, Learning from Linux, Concliding Remarks
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-288-2
Cz. I Wirusy: 1.Wirusy polimorficzne, 2.Automatyczne narzędzia do tworzenia wirusów, 3.Makrowirusy, 4.Robaki internetowe, 5.Narzędzia, Cz. II Pecet i MS windows: 6.Hasło zabezpieczające SETUP komputera, 7.Piki PWL, 8.Microsoft Windows NT/2000. Cz. III Internet: 9.Prehistoria, 11.Wczoraj, 12.Dziś
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Dydaktyczne / Centrum Edukacji Bibliotekarskiej, Informacyjnej i Dokuemntacyjnej im. Heleny Radlińskiej w Warszawie)
ISBN: 978-83-88581-29-8
1. Historia Internetu, 2. Zagrożenia w Internecie, 3. Zabezpieczenia, 4. Bezpieczeństwo w bibliotekach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Authority data
Internet - historia (hasło przedmiotowe)
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again