Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Rutkowski Krzysztof
(2)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Internet
(5)
Logistyka
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Handel
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Algorytmy
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Obrót towarowy
(1)
Outsourcing
(1)
Popyt -- prognozy
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo kurierskie
(1)
Public relations
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transport
(1)
Transport kombinowany
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
R.1 Nowa gospodarka - nowe wyzwania: Globalizacja handlu procesem nieuniknionym; Internet - to nie nowość, to rzeczywistość; Czym jest współczesny Internet?; Czym jest nowa ekonomia?; Społeczeństwo informacyjne; Gospodarka elektroniczna. R.2 Programy wspierające rozwój gospodarki elektronicznej. R.3 Nowe formy prowadzenia działalności gospodarczej: Rynek elektroniczny; Relacje na rynku elektronicznym; Elektroniczne platformy transakcyjne; Elektroniczne platformy logistyczne; Witryny internetowe; Technologie informatyczne; Zalety Internetu dla nowej gospodarki; Mity dot. Elektroniczna-gospodarki. R.4 Elektroniczna gospodarka w łańcuchach dostaw: EDI nie wystarcza; Outsourcing wymiany dokumentów elektronicznych; Logistyka w elektronicznej gospodarce. R.5 Standardy dla elektronicznej gospodarki: Globalne standardy EAN UCC; Inne rodzaje standardów; Standaryzacja dokumentów elektronicznych. R.6 Finanse w gospodarce elektronicznej : Bankowość w Internecie; Płatności elektroniczne; Płatności karta mi kredytowymi VISA; Inteligentne karty płatnicze VISA Aspekty technologiczne podpisu elektronicznego; Metody uwierzytelnienia stosowane w e-gospodarce. R.7 Środowisko gospodarki elektronicznej. R.8 Jak wygląda polskie społeczeństwo informacyjne?: Profil polskiego internauty; Wykorzystanie Internetu na linii biznes - urząd; Edukacja elektroniczna społeczeństwa. R.9 Jak polskie firmy są przygotowane do e-gospodarki? Wskaźniki gotowości; Wskaźniki intensywności; Wskaźniki wpływu; Bariery w dostepie do nowych form prowadzenia biznesu. R.10 Jak rozwijają się nowe formy prowadzenia e-biznesu? R.11 Jak wykorzystywane są standardy w polskiej e-gospodarce? R.12 Jak realizowane są płatności-płatności w Polsce? R.13 Jak rozwija się infrastruktura e-gospodarki?: Wykorzystanie sieci innych niż Internet; Informatyczne wspomaganie biznesu; Rozwój infrastruktury technicznej Bezpieczeństwo w systemach informatycznych; Otoczenie legislacyjne. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Znaczenie i rola usług logistycznych, 2. Rynek usług logistycznych w Polsce, 3. Przewozy kurierskie, 4. Infrastruktura transportu a usługi logistyczne, 5. Centra logistyczne, 6. Przewozy kombinowane, 7. Rola Internetu w usługach logistycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej