Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(6)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(6)
Author
Rutkowski Krzysztof
(2)
Szyszka Grzegorz
(2)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Rydzkowski Włodzimierz
(1)
Śliwerski Bogusław
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Internet
(6)
Handel elektroniczny
(4)
Logistyka
(4)
Logistyka gospodarcza
(3)
Gospodarka
(2)
Handel
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Algorytmy
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrót towarowy
(1)
Outsourcing
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Popyt -- prognozy
(1)
Prakseologia
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo kurierskie
(1)
Public relations
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Transport
(1)
Transport kombinowany
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-21-4
R.1 Nowa gospodarka - nowe wyzwania: Globalizacja handlu procesem nieuniknionym; Internet - to nie nowość, to rzeczywistość; Czym jest współczesny Internet?; Czym jest nowa ekonomia?; Społeczeństwo informacyjne; Gospodarka elektroniczna. R.2 Programy wspierające rozwój gospodarki elektronicznej. R.3 Nowe formy prowadzenia działalności gospodarczej: Rynek elektroniczny; Relacje na rynku elektronicznym; Elektroniczne platformy transakcyjne; Elektroniczne platformy logistyczne; Witryny internetowe; Technologie informatyczne; Zalety Internetu dla nowej gospodarki; Mity dot. Elektroniczna-gospodarki. R.4 Elektroniczna gospodarka w łańcuchach dostaw: EDI nie wystarcza; Outsourcing wymiany dokumentów elektronicznych; Logistyka w elektronicznej gospodarce. R.5 Standardy dla elektronicznej gospodarki: Globalne standardy EAN UCC; Inne rodzaje standardów; Standaryzacja dokumentów elektronicznych. R.6 Finanse w gospodarce elektronicznej : Bankowość w Internecie; Płatności elektroniczne; Płatności karta mi kredytowymi VISA; Inteligentne karty płatnicze VISA Aspekty technologiczne podpisu elektronicznego; Metody uwierzytelnienia stosowane w e-gospodarce. R.7 Środowisko gospodarki elektronicznej. R.8 Jak wygląda polskie społeczeństwo informacyjne?: Profil polskiego internauty; Wykorzystanie Internetu na linii biznes - urząd; Edukacja elektroniczna społeczeństwa. R.9 Jak polskie firmy są przygotowane do e-gospodarki? Wskaźniki gotowości; Wskaźniki intensywności; Wskaźniki wpływu; Bariery w dostepie do nowych form prowadzenia biznesu. R.10 Jak rozwijają się nowe formy prowadzenia e-biznesu? R.11 Jak wykorzystywane są standardy w polskiej e-gospodarce? R.12 Jak realizowane są płatności-płatności w Polsce? R.13 Jak rozwija się infrastruktura e-gospodarki?: Wykorzystanie sieci innych niż Internet; Informatyczne wspomaganie biznesu; Rozwój infrastruktury technicznej Bezpieczeństwo w systemach informatycznych; Otoczenie legislacyjne. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-66-4
1.Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2.Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3.Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87133-64-7
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0300-X
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-194-3
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1427-8
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-81-8
1. Znaczenie i rola usług logistycznych, 2. Rynek usług logistycznych w Polsce, 3. Przewozy kurierskie, 4. Infrastruktura transportu a usługi logistyczne, 5. Centra logistyczne, 6. Przewozy kombinowane, 7. Rola Internetu w usługach logistycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again