Form of Work
Książki
(14)
Status
only on-site
(13)
available
(12)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(13)
Author
Allan Stuart
(2)
Boczkowska Magdalena
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Sadza Agata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Boyd Andrew
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Furman Wojciech
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Guzek Damian
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kot Wiesław
(1)
Loewe Iwona
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mielnik Galina
(1)
Olszański Leszek
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Piekorz Maria
(1)
Polińska Karolina
(1)
Rott Dariusz
(1)
Ruta Przemysław
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Szpor Franciszek
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Turzańska Sylwia
(1)
Walotek Katarzyna
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz
(1)
Łuczyński Jurij W
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
Dziennikarstwo
(11)
Internet
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Dziennikarze
(4)
Public relations
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Blogi
(2)
Opinia publiczna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Publicystyka
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Socjotechnika
(2)
Telewizja
(2)
Czasopisma
(1)
Edukacja medialna
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Informacja
(1)
Język Polski
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kłamstwo
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Strony WWW
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Twitter
(1)
Źródła informacji
(1)
Genre/Form
Wywiad
(1)
17 results Filter
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 83-60501-00-9
1. Media w Internecie. 2. Zaady redagowania artykułów internetowych. 3. Język i kompozycja materiałów dziennikarskich w Internecie. 4. Multimedialne sposoby wzbogacania publikacji. 5. Żródła informacji. 6. Wykorzystanie interaktywnych elementów strony internetowej. 7. Projektowanie i uruchamianie prostego portalu internetowego,
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2163-9
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
ISBN: 978-83-226-1654-3
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-83-61408-57-4
1. Wprowadzenie. Rekonfiguracja komunikacji społecznej; Uwagi o hipertekście; Chaos, baza danych i internetowe gatunki dziennikarskie; Spojrzenie historyka mediów na internet. 2. Gatunki. Gatunek w sieci; Blog jako gatunek dziennikarski - ewolucja i transgresja; Moda na blogowanie. Blog jako komentarz, element polityki redakcyjnej i narzędzie kreacji politycznej rzeczywistości; Wykorzystanie blogów politycznych w dziennikarstwie internetowym; Felieton w ujęciu tradycyjnym oraz w e-modyfikacjach. 3. Redagowanie. Deadline 24 godziny na dobę czyli o regionalnej gazecie, radiu i konwergencji; Radio w eterze i w internecie. Sposoby kontaktu ze słuchaczami; Dziennikarstwo społeczne jako nowy trend w kulturze; Zmiana kształtu przekazów dziennikarskich w internecie na przykładzie portali internetowy koncernu "Media Regionalne"; Detronizacja czwartej władzy? Relacje dziennikarze - użytkownicy na przykładzie internetowego forum gazeta.pl; Relacje międzygatunkowe w strukturze oficjalnego serwisu internetowego serialu "Ekipa" Agnieszki Holland; www.motel.wp.pl jako przykład konwergencji różnych form komunikacji; Telewizja internetowa czy telewizja w internecie? Nowe usługi medialne. 4. Konteksty. Granice wolności internetowych gatunków dziennikarskich; Zasady ochrony ogólnie dostępnego dorobku naukowego w internecie; Techniki manipulowania a specyfika warsztatowa ogólnoinformacyjnych portali internetowych; Internetowy komunikat dla mediów; E-film jako najnowszy sposób percepcji sztuki filmowej; RSS - cechy i ewolucja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-250-3
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2190-3
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-82-1
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88544-34-9
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2557-4
1. Wstęp, 2. Początkie dziennikarstwa internetowego, 3. Nowy wspaniały świat mediów: BBC News Online, Drudge Report i narodziny blogów, 4. Relacjonowanie sytuacji kryzysowej: dziennikarstwo internetowe a 11 września, 5. Sensacyjne skandale: wartość informacyjna blogów, 6. Dzienniakrstwo internetowe a wojna w Iraku: dawanie świadectwa, 7. Dzienniakrstwo uczestniczące: IndyMedia, OhmyNews i Wikinwes, 8. Dziennikarze obywatelscy jako naoczni świadokowie: zamachy bombowe w Londynie i huragan Katrina, 9. Nowe kierunki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Media and Publuc Ralation)
ISBN: 978-83-61991-43-4
4. Konwergencja a logika systemu medialnego: Konwergencja korporacyjna w polskich firmach medialnych; Świat wirtualny czy świat Gutenberga? Spór o ACTA w polskich tygodnikach opinii z początkiem 2012 roku; Ekonomiczny wymiar konwergencji mediów; Strategie rozwoju produktów konwergentnych na rynku telewizyjnym; Konwergencja mediów głównego nurtu w postkomunistycznej Polsce jako instrument powielania ideologicznych matryc; Rola mediów w procesach deliberacji. Nowe możliwości i bariery partycypacji w kulturze konwergencji medialnej; Kultura konwergencji a współczesne media; Prasa narodowa w Polsce jako przykład mediów starego typu; Ekonomiczne i społeczne korzyści jednolitego rynku cyfrowego w kontekście zapisów Europejskiej Agendy Cyfrowej; Zdolność rozwojowa radia w warunkach konwergencji medialnej; Abrakadabra w sieci: portale i strony internetowe prasy ezoterycznej w Polsce; Prasa branżowa jako przedsiębiorstwo medialne; Gazeta 2.0- nowe formy konwergencji w prasie; Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia ZET; Wpływ postępu technologicznego na proces konwergencji w mediach - zmiany w radiofonii i telewizji; Zmiany formy produkcji i dystrybucji treści polskich wydawców dzienników i czasopism opinii jako skutek konwergencji mediów; O konwergencji mediów historycznie. Formacja religijna w XVI wieku za pośrednictwem książki drukowanej; 5. Nowe media we współczesnym spoełczeństwie: Bałkanizacja Internetu w dobie konwergencji; Twitter zamiast porannej prasy; Konwergencja mediów jako wyzwanie dla nauk o mediach; Miejsce mediów społecznościowych w polskim systemie medialnym- wybrane zagadnienia; Człowiek w masce Guya Fawkesa-(h)aktywistka w percepcji użytkownika sieci; Nowe media a doświadczenie czasu; Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów; Transmedia storytelling w erze konwergencji; E-komunikacja- czy to jedyny sposób na rozmowę wśród gimnazjalistów?; 6. Komunikowanie publiczne w kulturze konwergencji: Nowe media a współprojektowanie identyfikacji wizualnej organizacji; Konwergencja a marketing medialny- rys teoretyczny; Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa; Interentowy marketing jednostek samorządu terytorialnego w obliczu konwergencji mediów; E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów; Sposoby promocji prasy- przyciąganie uwagi i wzroku czytelników; Problemy konwergencji mediów zakładowych; memy internetowe w marketingu, czyli droga od rozrywki do promocji; Nowe sposoby promocji tradycyjnej prasy w Internecie; W pogodni za uwagą, czyli politycy w obliczu Nowych mediów; Media społecznościowe jako nowe narzędzie budowania wizerunku w firmach w Polsce i Unii Europejskiej; Media społecznościowe- zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych; Cybergeniczność Janusza Korwin-Mikkego w Nowych Nowych mediach; Blog jako nowa forma gatunku dziennikarskiego. Analiza "Polifonii" Bartka Chacińskiego; 7. Konwergencja mediów- konteksty technologiczne: Paradygmat determinizmu technologicznego w wyjaśnianiu konwergencji mediów- wybrane aspekty epistemologiczne; Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-85428-98-4
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rocznik Prasoznawczy / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; ISSN 1897-5496 ; Rok 3/2009)
System medialny Azerbejdżanu, Armenii i Gruzji. Historia i współczesność; Reklama telewizyjna w Rosji w aspekcie historyczno-teoretycznym; Od medialnego koncernu do partii politycznej; Częstochowskie mutacje "Trybuny Śląskiej" i "Dziennika Zachodniego"; System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej; Uwagi o analizie zawartości mediów. Prasa i dziennikarstwo internetowe. Wybrane praktyczne problemy na tle prawa prasowego; Etyka w dziennikarstwie - teoria a praktyka; Młodzi reklamożercy, czyli o percepcji reklamy przez studentów; Fotografia prasowa. Wybrane aspekty praktyczne; Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce. Sierpień 1980-13 grudnia 1981, Universitas Kraków 2001, s. 372.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rocznik Prasoznawczy / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; ISSN 1897-5496 ; Rok 12/2018)
Zawiera: Nauka o dziennikarstwie: rosyjskie doświadczenie i międzynarodowa współpraca; Citizen media criticism and political processes in mediatized society; Rodzaje kłamstwa i ich wykorzystanie w tekście; Wiarygodność mediów masowych. Przypadek niemiecki; Municipal press in Russia: Developmental incentives; Koncentracja mediów w Rosji. Próba zarysowania problemu; Media rosyjskie w okresie kampanii przed wyborami prezydenckimi; O efemerycznym czasopiśmie "Na szlakach świata" (1926-1927) i redaktorach Lepeckich; Uwagi o języku współczesnym młodych Polaków; Ziemie Zachodnie i Północne na łamach czasopism kulturalnych w pierwszych latach powojennych; Dziennikarstwo śledcze Wojciecha Sumlińskiego. Analiza kontrakcji w tygodnikach opinii po publikacji książki "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"; "Wolne Siemianowice" jako przykład tabloidyzacji periodyku lokalnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Dziennikarstwo - a Internet (hasło przedmiotowe)
Authority data
Dziennikarstwo - a Internet - szkice (hasło przedmiotowe)
Authority data
Internet - a dziennikarstwo (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again