Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(32)
Autor
Adamowski Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aouil Bassam
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benkler Yochai
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Boyd Andrew
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Jas Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Levine Michael
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Loewe Iwona
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Moroz Janusz
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Ociepka Beata
(1)
Ostrowicki Michał
(1)
Polewczyk Irena
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Sadza Agata
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Zacher Lech W
(1)
Łosiewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Środki masowego przekazu
(29)
Internet
(28)
Komunikacja społeczna
(10)
Edukacja medialna
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Telewizja
(7)
Dziennikarstwo
(5)
Public relations
(5)
Dziecko
(4)
Dziennikarze
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Demokracja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komputery
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjotechnika
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Agresywność
(1)
Arteterapia
(1)
Chorzy
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Kino
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kościół
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Product placement
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjologia
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wychowanie
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Gatunek
Literatura dziecięca polska
(1)
Wywiad
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Usieciowiona gospodarka informacyjna: 2. Wybrane cechy ekonomiczne produkcji informacji oraz innowacyjności, 3. Produkcja partnerska i dzielenie się, 3. Ekonomika produkcji społecznej. Cz.II Ekonomia polityczna własności i wspólnot: 5. Wolność osobista - autonomia, informacja, prawo, 6. Wolność polityczna - część 1 Problem ze srodkami masowego przekazu, 7. Wolność polityczna - część 2. Powstanie usieciowionej sfery publicznej, 8. Wolność kultur - kultura plastyczna i krytyczna, 9. Sprawiedliwość i rozwój, 10. Więzi społeczne - wspólne działalnie w sieci, Cz.III Polityka wolności w momencie zmiany: 11. Bitwa o ekosystem instytucjonalny środowiska cyfrowego, 12. Wnioski - o co chodzi w grze, jaką prowadzą prawo i polityka informacyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Media elektroniczne - dominujące ogniwo środowiska życia dziecka, 2. Teoretyczne przesłanki analizy problematyki dotyczącej mediów w życiu dziecka, 3. Metodologiczne podstawy badań nad mediami, 4. Obraz dziecka w kulturze audiowizualnej - analiza treści wybranych programów telewizyjnych, 5. Media elektroniczne - nowe szanse rozwojowe i edukacyjne dziecka, 6. Ujemne skutki relacji dziecko-media elektroniczne, 7. Obraz świata współczesnego i przyszłego budowany przez dzieci dzięki przekazom medialnym, 8. Oblicza dzieciństwa współczesnych dzieci, 9. Rodzinna edukacja medialna współczesnego dziecka - założenia, zadania, realizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka "The New Educational Review" / red. Stanisław Juszczyk)
Wiedza, informacja i komunikacja - szansa czy zagrożenie współczesnego dziecka: Dziecko w świecie wiedzy, informacji i komunikacji; Komunikacja i informacja w światach dziecka; O sposobach wspomagania dzieci w świadomym zapamiętywaniu informacji. Niektóre hipotezy i wyniki badań; Technologia informacyjna zagrożeniem czy wsparciem dla dziecka. Kilka uwag krytcznych; Dzieciństwo w świecie mediów - szanse i zagrożenia (wybrane problemy); Świat dziecka i język mediów; Środowisko informacyjne współczesnego dziecka; Dziecko w świecie wiedzy - relacje między źródłami wiedzy a jej odbiorcą. 2. Dziecko a świat mediów: Dzieciństwo "medialne" współczesnych dzieci - teoretyczne i metodologiczne przesłanki badań; Teletubisie w oddziaływaniach na zachowania małego dziecka; O wpływie telewizji na zachowanie dzieci; Edukacja medialna najmłodszych; Technologia informacyjna a funkcjonowanie dziecka we współczesnym świecie; Dziecko i jego świat w programach polskiej telewizji publicznej; Dziecięcy świat w Internecie - potrzeby i niebezpieczeństwa; Tworzenie się nowych kodów językowych w komunikacji społecznej na przykładzie wypowiedzi internautów; O tym, co uczy i bawi najmłodszych telewidzów; Pozaszkolne źródła wiedzy i ich rola dydaktyczno-wychowawcza w opinii nauczycieli klas zintegrowanych; Leksyka współczesnych mass mediów dla dzieci (na przykładzie wybranych czasopism); Dokąd wiedzie ekranowy bohater polską młodzież? 3. Media w edukacji i wychowaniu dziecka: Edukacja medialna - edukacja dzieci i rodziców; Komputerowe wspomaganie edukacji przedszkolnej; Wykorzystanie komputera w edukacji przedszkolnej. Prezentacja programu autorskiego; Media w procesie wychowania - szansa czy zagrożenie?; O potrzebie i celach wychowania medialnego dzieci; Media w realizacji wychowania patriotycznego dzieci przedszkolnych; Porozumiewanie sie dziecka i nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej; Tekst pisany dziecka w wieku wczesnoszkolnym - analiza pragmatyczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Cz. I Wychowanie w edukacji jutra: Refleksje o wychowaniu w warunkach kultury ponowoczesnej; Reklama a wychowanie; Czy szczęście rodzinne jest dziełem przypadku? Rodzina najlepszym nauczycielem; Zjawisko sekstingu wśród młodzieży oraz jego konsekwencje; Raniące doświadczenia dorastającego, czyli spaleni słoneczkiem w proch… Namysł nad zjawiskiem seksualizacji młodzieży oraz życiem z piętnem śmierci; Regulacyjny wymiar arteterapii w kompensowaniu braków i niepowodzeń życiowych młodego człowieka. Cz. II Uwarunkowania współczesnej edukacji: Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra; Przestrzenie i nie/miejsca szkoły; Agresja i przemoc w środowisku szkolnym; Uwarunkowania zachowań agresywnych; Bunt jako wartość w procesie edukacyjnym. Cz. III Jakość kształcenia i niepowiedzenia szkolne: Tutoring szkolny jako narzędzie edukacji zindywidualizowanej; „Przeciętność” ucznia i mechanizmy jej generowania w środowisku szkolnym; Dziecko w edukacji wczesnoszkolnej - podmiot czy już przedmiot współczesnego systemu edukacji?; Edukacja dla bezpieczeństwa w przestrzeniu edukacyjnej i społecznej; Społeczne konsekwencje cyberprzemocy i deficytów emocjonalnych współczesnych i przyszłych pokoleń uczniów; Nadmierny kontakt z mediami jako przyczyna zaburzeń rozwoju poznawczego dzieci kończących wychowanie przedszkolne - raport z badań; „Ugrowienie” (w) edukacji. Cz. IV Role nauczyciela we współczesnej edukacji: Współpraca nauczycieli w zespołach - wzory zachowań i sposoby działania w świetle wyników badań własnych; Współpraca rodziców i nauczycieli wobec zróżnicowanych problemów wychowawczych i dydaktycznych; Kompetencja komunikacyjna nauczycieli w działaniach edukacyjnych; Skuteczność komunikacji dydaktycznej w aspekcie indywidualnego profilu uczenia się czynności ruchowych; Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki; Między dystansem a bliskością. Empatia jako kompetencja hermeneutyczna. Cz. V Kształcenie zawodowe nauczycieli: Mankamenty kształcenia nauczycieli w szkołach wyższych; Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej; Rozwijanie kompetencji dydaktycznych młodej kadry akademickiej, Ars Docendi UJ - opis przypadku; Wspomnienia i plany przyszłych pedagogów dotyczące edukacji uczniów zdolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
I. Media w nowoczesnym projekcie edukacyjnym: Światowe tendencje rozwoju technologii edukacyjnych; Medialny świat a intelektualny potencjał współczesnych uczniów; Immersja i ambiwalencja mediów - pedagogiczne wołanie o szkołę i społeczeństwo o bardziej ludzkim obliczu; II. Aspekty społeczeństwa informacyjnego: Edukracja - ideologia wszechobecnej edukacji; Wpływ społeczny, perswazja, propaganda, manipulacja a wychowanie; III. Korzystanie z nowych mediów - od dzieciństwa do starości: Nowe technologie a rozwój wybranych procesów poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych cyfrowych tubylców; Edukacja cyfrowa seniorów - luksus dla nielicznych czy konieczność dla wszystkich?; IV. Internet w przestrzeni edukacyjnej: Internet w kształceniu uczniów szkół gimnazjalnych; Miejsce i rola internetu i mediów społecznościowych w przestrzeni edukacyjnej; V. Nowe technologie a tworzenie materiałów edukacyjnych: Eksperyment i nowe technologie w kształceniu dzieci i młodzieży; Podstawy tworzenia materiałów dydaktycznych w formie fotografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; 1. Analiza podstawowych pojęć w komunikowaniu się człowieka z mediami; 2. Rodzaje komunikowania się, ich zasady i uwarunkowania; 3. Wielomedialna komunikacja; 4. Edukacja informacyjna w Polsce; 5. Nowoczesne technologie kształcenia; 6. Technologie informacyjne w polskiej szkole; 7. Komputer jako środek porozumiewania się ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Komunikowanie się w Internecie- narzędzia, specyfika i właściwości; Słowo to potęga?- komunikacja w edukacji na przestrzeni dziejów; Sposoby porozumiewania się w Internecie; Komunikacja wirtualna- możliwości i ograniczenia; Nowa gramatyka porozumiewania. Blisko monitora, daleko obrazu; Sieć 2.0 i Kultura 2.0- specyfika nowego podejścia do komunikacji w Internecie; Początek rewolucji w komunikacji lokalnej? Realne a wirtualne media lokalne; Wirtualna komunikacja z własnym narodem, czyli rola Internetu w podtrzymywaniu tożsamości narodowej emigrantów; Wykorzystanie Internetu w procesach komunikacji politycznej; Nowe obszary komunikacyjne- nowe wyzwania dla edukacji; Rola środków masowego przekazu w kształtowaniu świadomości ekologicznej studentów wyższych uczelni; Internet jako narzędzie w komunikowaniu się studentów Fizjoterapii Akademii Medycznej w Warszawie; Wirtualna komunikacja- realne efekty. Nowe trendy w komunikacji marketingowej; Reklama a komunikowanie się młodzieży; Blogi jako forma komunikacji w Internecie; Tożsamość sieciowa; Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Związki uczuciowe w świecie wirtualnym- próba charakterystyki zjawiska; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Plotka zawsze realna (i zawsze wirtualna)- o różnicach i podobieństwach w plotkowaniu w świecie realnym i wirtualnym; Flaming i rolling- kulturotwórcza rola konfliktu we wspólnocie wirtualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Powstanie i rozkwit obiektywnego dziennikarstwa prasowego. 2. Początki wiadomości radiowych i telewizyjnych. 3. Tworzenie wiadomości: prawda, ideologia i praca redakcyjna. 4. Kulturowe podłoże dyskursu wiadomości. 5. Wiadomości, audytorium i codzienność. 6. Kwestia płci w dziennikarstwie. 7. "My i oni": rasizm w wiadomościach. 8. Dziennikarstwo w Internecie: 11 września i wojna w Iraku. 9. " Dobre dziennikarstwo jest formą kultury popularnej".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komputer i Internet - szansą czy zagrożeniem: Internetowe grupy dyskusyjne - współczesna agora dzieci i młodzieży; Logika nowych mediów w wychowaniu dziecka - ujęcie antropologiczne; Programy komputerowe do edukacji zintegrowanej - potrzeba badan edukacyjnych; "Zróbmy to razem". Internet a zachowania samobójcze młodzieży; Uwarunkowania środowiskowe a korzystanie z komputera przez młodzież z regionu Podlasia; Media elektroniczne jako czynnik wczesnej edukacji wychowawczej. Uwagi pedagoga i rodzica. 2. Dziecko i reklama telewizyjna: Dziecko osaczone przez reklamy; Reklama telewizyjna w percepcji dzieci w wieku przedszkolnym; Analiza zwiastunów reklamowych emitowanych w bezpośredniej bliskości programów dla dzieci - zwiastuny z okresu 16-22.01.2006 r.; Oddziaływanie reklam telewizyjnych na emocje dzieci przedszkolnych; Obraz świata przekazywany w reklamie - zagrożeniem współczesnego dzieciństwa. 3. Media elektroniczne w życiu dziecka - wyzwaniem dla edukacji medialnej: Między misja a komercją. Stan aktualny w edukacji medialnej dzieci; Kompetencje medialne nauczycieli i uczniów w konfrontacji z potrzebą personalizowania procesów pedagogicznych (edukacyjnych); Rozwijanie zdolności metapoznawczych dziecka jako niezbywalny element jego podmiotowego bycia w świecie; Wymiar kompetencji informacyjno-medialnych nauczyciela; Pedagogizacja rodziców w zakresie korzystania z mediów elektronicznych w wychowaniu rodzinnym; Technologia informacyjna w pracy pedagoga specjalnego; Kompetencje medialne nauczycieli szkoły specjalnej w Białej Podlaskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Wstęp: Media w świecie postmodernistycznym a edukacja. Cz. I Problemy współczesnej pedagogiki medialnej: Czy edukacja medialna jest nam rzeczywiście potrzebna?, Język sieci jako rodzaj kodu ograniczonego, Cyfrowy świat dziecka - nowe obszary badawcze, Media elektroniczne jako przestrzeń wychowania i uczenia się dziecka, Przekaz pozawerbalny w mediach edukacyjnych, Miejsce i rola mediów w budowaniu obrazu komunikacji społecznej, Rodzice wobec edukacji medialnej, Motywy i rodzaje aktywności społecznej osób starszych a preferencje medialne w wykorzystania czasu wolnego - w świetle badań własnych, Media a patriotyzm - perspektywa polskiej młodzieży, O nowej wychowawczej roli Internetu, Edukacyjne i wychowawcze aspekty uczestnictwa w społecznościach fanów (fandomach), Era kultur prefiguratywnych? Młodzież i dorośli a funkcjonowanie w Internecie, Audiowizualne teksty kultury medialno-informatycznej, Edukacyjna rola telewizji w życiu dzieci na przykładzie programu Lipy and Messy. Cz. II Zagrożenia i zjawiska patologiczne w mediach: Dobro i zło w elektronicznych mediach, Czy prawda w mediach może być niebezpieczna?, Internet - wiarygodne czy niewiarygodne źródło informacji?, Nuda, ułuda i stereotyp. Młodzież wobec reklamy, Edukacja wobec zagrożeń technologii informacyjnych, Agresja na stronach internetowych nowych ruchów społecznych, Agresja - szkoła - media, Zabijanie jako zabawa - na przykładzie gier komputerowych i sieciowych, Internet jako narzędzie psychomanipulacji sekt, Hakerskie strony internetowe, Implikacje dydaktyczne i wychowawcze stosowania filtrów internetowych w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej