Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Banks Alex
(1)
Brewer Charles
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Porcello Eve
(1)
Rogoś-Turek Barbara
(1)
Tidwell Jenifer
(1)
Valencia Aynne
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Interfejs użytkownika
(2)
Ankieta
(1)
Dane statystyczne
(1)
Eksperyment
(1)
Interakcja (informatyka)
(1)
Metodologia
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola badań w procesie projektowania user experience rozwiązań interaktywnych; Przygotowanie do badań z użytkownikami; Badania potrzeb w projektowaniu produktów; Ewaluacja, czyli jak sprawdzić user experience projektu; Optymalizacja, czyli jak doskonalić projekt; Analiza danych i raportowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do trzeciego wydania. 1. Projektowanie dla ludzi. Kontekst. Badania: sposób na poznanie kontekstu i celów. Wzorce - procesy poznawcze i zachowania związane z projektem interfejsu. Podsumowanie. 2. Organizacja treści: architektura informacji i struktura aplikacji. Cel. Definicja. Podejście. Zasada MECE. Sposoby organizacji i kategoryzacji treści. Projektowanie na potrzeby aplikacji zorientowanych na zadaniowość i obieg pracy. Projektowanie systemu typów ekranów. Ogląd - pokazanie listy lub siatki elementów. Skupienie - pokazanie jednego elementu. Tworzenie - udostępnienie narzędzi kreatywnych. Działanie - umożliwienie wykonania czynności. Wzorce. Podsumowanie. 3. Tam i z powrotem: nawigacja, drogowskazy i orientacja. Przestrzeń informacji i czynności. Drogowskazy. Orientacja. Nawigacja. Konwencje projektowania nawigacji. Modele nawigacyjne. Wzorce. Podsumowanie. 4. Układ elementów. Podstawy tworzenia layoutu. Wzorce. 5. Styl wizualny i estetyka. Podstawy projektowania graficznego. Co to oznacza dla aplikacji biznesowych. Rodzaje stylów wizualnych. Podsumowanie. 6. Urządzenia mobilne. Wyzwania i szanse towarzyszące projektowaniu na urządzenia mobilne. Niewielki rozmiar ekranu. Zróżnicowana szerokość ekranu. Ekrany dotykowe. Trudność w pisaniu. Problemy związane z otoczeniem. Lokalizacja. Kontekst społeczny i ograniczona uwaga. Jak podejść do projektowania dla urządzeń przenośnych. Wzorce. Zadbaj o interfejs mobilny. 7. Listy. Scenariusze korzystania z list. Architektura informacji. Co chcesz pokazać? Wzorce. Podsumowanie. 8. Jak to się robi: czynności i polecenia. Dotykanie, przeciąganie i szczypanie. Obracanie i potrząsanie. Przyciski. Paski menu. Menu kontekstowe. Rozwijane menu. Paski narzędzi. Odnośniki. Panele poleceń. Ukryte narzędzia. Pojedyncze i dwukrotne kliknięcia. Polecenia klawiszowe. Przeciągnij i upuść. Wpisywane polecenia. Afordancja. Bezpośrednia manipulacja obiektami. Wzorce. Podsumowanie. 9. Prezentowanie złożonych danych. Podstawy infografik. Wzorce. Moc wizualizacji danych. 10. Dane wejściowe: formularze i kontrolki. Podstawy projektowania formularzy. Wzorce. Podsumowanie. 11. Systemy interfejsów użytkownika i Atomic Design. Systemy UI. Atomic Design - metodyka projektowania systemów. Frameworki UI. Podsumowanie. 12. Poza ekranem. Inteligentne systemy - części składowe. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku

JavaScript jest obecnie pełnowartościowym językiem programowania - wszechstronnym, elastycznym i pozwalającym na tworzenie wydajnego kodu. Społeczność skupiona wokół JavaScriptu udostępniła wiele przydatnych frameworków i bibliotek. Wśród nich wyjątkowo ciekawą propozycją jest React - popularna biblioteka przeznaczona do tworzenia nowoczesnych, dynamicznych aplikacji. To narzędzie, które w stosunkowo prosty sposób pozwala na pełne wykorzystanie możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych - wystarczy wiedzieć, jak technologie JavaScript, CSS i HTML działają w przeglądarce WWW.

W tej przystępnej, zajmująco napisanej książce znajdziesz nie tylko dokładne omówienie biblioteki React, ale też podstawowe koncepcje JavaScriptu, testowania i debugowania oraz zarządzania informacjami o stanie. Przedstawiono tu aktualne i wnikliwe informacje o najlepszych praktykach i wzorcach stosowanych podczas tworzenia nowoczesnego kodu Reacta. Pokazano, jak budować interfejs użytkownika pozwalający na zmianę treści strony bez jej odświeżania. Zaprezentowano również podstawy programowania funkcyjnego z użyciem najnowszych funkcji oferowanych przez ECMAScript. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak tworzyć komponenty Reacta, korzystać z routera Reacta, a także generować i testować serwery. Poszczególne informacje zostały uporządkowane i podane w sposób ułatwiający natychmiastowe rozpoczęcie pracy z tą świetną biblioteką.

W książce między innymi:

  • kluczowe koncepcje programowania funkcyjnego w JavaScripcie
  • działanie Reacta w przeglądarce WWW
  • tworzenie warstwy prezentacji aplikacji
  • debugowanie aplikacji Reacta
  • zaczepy Reacta i korzystanie z routingu
  • aplikacja Reacta klient-serwer

React: śmiało sięgaj po efektywność i nowoczesność!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej