Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(6)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(2)
Autor
Gutowski Maksymilian
(3)
Banks Alex
(1)
Brewer Charles
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Górczyńska Agnieszka
(1)
Kamiński Paweł
(1)
Levy Jaime
(1)
Manovich Lev
(1)
Matysek Anna
(1)
Mościchowska Iga
(1)
Porcello Eve
(1)
Próchnicka Maria
(1)
Rogoś-Turek Barbara
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tidwell Jenifer
(1)
Tomaszczyk Jacek
(1)
Valencia Aynne
(1)
Yablonski Jon
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Interfejs użytkownika
(6)
User experience (UX)
(2)
Ankieta
(1)
Dane statystyczne
(1)
Eksperyment
(1)
Informacja
(1)
Interakcja (informatyka)
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Metodologia
(1)
Poznanie
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Strony WWW
(1)
Technika
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zachowanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Angielsko-polski słownik IA, UX, UI & SEO to pierwsze w Polsce opracowanie słownikowe tematyki z zakresu architektury informacji, wrażeń i interfejsów użytkownika oraz badań użyteczności i optymalizacji serwisów internetowych. Tak licznego i uporządkowanego zbioru słownictwa tej branży nie znajdziemy nawet w światowych zasobach terminologicznych.
Autorzy zgromadzili kolekcję ok. 4800 terminów i wyrażeń specjalistycznych, którym przypisali polskie odpowiedniki, a często także objaśnienia, dopowiedzenia i odsyłacze. Do wszystkich wyrazów hasłowych podano wymowę reprezentowaną za pomocą International Phonetic Alphabet.
Adresatem słownika są przede wszystkim studenci kierunku architektura informacji oraz projektowanie przestrzeni informacyjnych. Słownik powinien także znaleźć liczne grono odbiorców wśród osób zainteresowanych projektowaniem serwisów internetowych oraz tworzeniem i marketingiem produktów i usług cyfrowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola badań w procesie projektowania user experience rozwiązań interaktywnych; Przygotowanie do badań z użytkownikami; Badania potrzeb w projektowaniu produktów; Ewaluacja, czyli jak sprawdzić user experience projektu; Optymalizacja, czyli jak doskonalić projekt; Analiza danych i raportowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / pod red. Maria Kocójowa ; Zeszyt 7[9] 2004)
1. Modele wyszukiwania informacji 2. Koncepcje interfejsu użytkownika 3. Interfejsy dialogowe 4. Modelowanie dialogu wyszukiwawczego 5. Wiedza systemu o użytkowniku jako podstawa prowadzenia dialogu wyszukiwawczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
1. Czy są nowe media?, 2. Interfejs, 3. Operacje, 4. Iluzje, 5. Formy, 6. Czym jest kino?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Prawo Jakoba 2. Prawo Fittsa 3. Prawo Hicka 4. Prawo Millera 5. Prawo Postela 6. Zasada szczytu i końca 7. Efekt estetyki-użyteczności 8. Efekt von Restorff 9. Prawo Teslera 10. Próg Doherty'ego 11. Z wielką władzą wiąże się wielka odpowiedzialność 12. Stosowanie zasad psychologicznych w projektowaniu; O autorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do trzeciego wydania. 1. Projektowanie dla ludzi. Kontekst. Badania: sposób na poznanie kontekstu i celów. Wzorce - procesy poznawcze i zachowania związane z projektem interfejsu. Podsumowanie. 2. Organizacja treści: architektura informacji i struktura aplikacji. Cel. Definicja. Podejście. Zasada MECE. Sposoby organizacji i kategoryzacji treści. Projektowanie na potrzeby aplikacji zorientowanych na zadaniowość i obieg pracy. Projektowanie systemu typów ekranów. Ogląd - pokazanie listy lub siatki elementów. Skupienie - pokazanie jednego elementu. Tworzenie - udostępnienie narzędzi kreatywnych. Działanie - umożliwienie wykonania czynności. Wzorce. Podsumowanie. 3. Tam i z powrotem: nawigacja, drogowskazy i orientacja. Przestrzeń informacji i czynności. Drogowskazy. Orientacja. Nawigacja. Konwencje projektowania nawigacji. Modele nawigacyjne. Wzorce. Podsumowanie. 4. Układ elementów. Podstawy tworzenia layoutu. Wzorce. 5. Styl wizualny i estetyka. Podstawy projektowania graficznego. Co to oznacza dla aplikacji biznesowych. Rodzaje stylów wizualnych. Podsumowanie. 6. Urządzenia mobilne. Wyzwania i szanse towarzyszące projektowaniu na urządzenia mobilne. Niewielki rozmiar ekranu. Zróżnicowana szerokość ekranu. Ekrany dotykowe. Trudność w pisaniu. Problemy związane z otoczeniem. Lokalizacja. Kontekst społeczny i ograniczona uwaga. Jak podejść do projektowania dla urządzeń przenośnych. Wzorce. Zadbaj o interfejs mobilny. 7. Listy. Scenariusze korzystania z list. Architektura informacji. Co chcesz pokazać? Wzorce. Podsumowanie. 8. Jak to się robi: czynności i polecenia. Dotykanie, przeciąganie i szczypanie. Obracanie i potrząsanie. Przyciski. Paski menu. Menu kontekstowe. Rozwijane menu. Paski narzędzi. Odnośniki. Panele poleceń. Ukryte narzędzia. Pojedyncze i dwukrotne kliknięcia. Polecenia klawiszowe. Przeciągnij i upuść. Wpisywane polecenia. Afordancja. Bezpośrednia manipulacja obiektami. Wzorce. Podsumowanie. 9. Prezentowanie złożonych danych. Podstawy infografik. Wzorce. Moc wizualizacji danych. 10. Dane wejściowe: formularze i kontrolki. Podstawy projektowania formularzy. Wzorce. Podsumowanie. 11. Systemy interfejsów użytkownika i Atomic Design. Systemy UI. Atomic Design - metodyka projektowania systemów. Frameworki UI. Podsumowanie. 12. Poza ekranem. Inteligentne systemy - części składowe. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
E-book
W koszyku

JavaScript jest obecnie pełnowartościowym językiem programowania - wszechstronnym, elastycznym i pozwalającym na tworzenie wydajnego kodu. Społeczność skupiona wokół JavaScriptu udostępniła wiele przydatnych frameworków i bibliotek. Wśród nich wyjątkowo ciekawą propozycją jest React - popularna biblioteka przeznaczona do tworzenia nowoczesnych, dynamicznych aplikacji. To narzędzie, które w stosunkowo prosty sposób pozwala na pełne wykorzystanie możliwości nowoczesnych przeglądarek i urządzeń mobilnych - wystarczy wiedzieć, jak technologie JavaScript, CSS i HTML działają w przeglądarce WWW.

W tej przystępnej, zajmująco napisanej książce znajdziesz nie tylko dokładne omówienie biblioteki React, ale też podstawowe koncepcje JavaScriptu, testowania i debugowania oraz zarządzania informacjami o stanie. Przedstawiono tu aktualne i wnikliwe informacje o najlepszych praktykach i wzorcach stosowanych podczas tworzenia nowoczesnego kodu Reacta. Pokazano, jak budować interfejs użytkownika pozwalający na zmianę treści strony bez jej odświeżania. Zaprezentowano również podstawy programowania funkcyjnego z użyciem najnowszych funkcji oferowanych przez ECMAScript. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak tworzyć komponenty Reacta, korzystać z routera Reacta, a także generować i testować serwery. Poszczególne informacje zostały uporządkowane i podane w sposób ułatwiający natychmiastowe rozpoczęcie pracy z tą świetną biblioteką.

W książce między innymi:

  • kluczowe koncepcje programowania funkcyjnego w JavaScripcie
  • działanie Reacta w przeglądarce WWW
  • tworzenie warstwy prezentacji aplikacji
  • debugowanie aplikacji Reacta
  • zaczepy Reacta i korzystanie z routingu
  • aplikacja Reacta klient-serwer

React: śmiało sięgaj po efektywność i nowoczesność!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
React. Wstęp do programowania / Paweł Kamiński. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2021. - 304 s. ; 24 cm.
Forma i typ

Reaguj z Reactem!

  • Poznaj React od podszewki
  • Naucz się stosować tę bibliotekę w praktyce
  • Twórz atrakcyjne interfejsy użytkownika

React to bez wątpienia jedna z najpopularniejszych bibliotek służących do tworzenia interfejsów użytkownika. Zawdzięcza to dużej elastyczności, łatwości adaptacji i... reklamie, którą bibliotece zapewniło użycie jej przez kilka najbardziej rozpoznawalnych serwisów internetowych na świecie, takich jak Netflix, PayPal czy Imgur. Nie bez znaczenia są oczywiście możliwości Reacta, prostota jego zastosowania i czytelność kodu. Liczba ofert pracy dla programistów znających tę bibliotekę stale rośnie i nic nie zapowiada, aby w najbliższym czasie się to zmieniło.

Jeśli zatem marzy Ci się kariera frontendowca i stoisz przed wyborem technologii do nauki, bez wątpienia powinieneś się zainteresować Reactem! Sięgnij w tym celu po źródło wiedzy, które wprowadzi Cię w arkana tej biblioteki od strony praktycznej. Znajdziesz tu opis najważniejszych możliwości Reacta, nauczysz się tworzyć w nim aplikacje oraz pobierać i przechowywać dane. Poznasz też metodę uwierzytelniania i kontroli dostępu do aplikacji, a także dowiesz się, jak zapewnić właściwy routing i posługiwać się hookami. A wszystko to na podstawie praktycznych przykładów kodu.

  • Podstawy języka TypeScript
  • Tworzenie aplikacji React
  • Przegląd możliwości biblioteki
  • Posługiwanie się danymi
  • Uwierzytelnianie i routing
  • Korzystanie z hooków
  • Użyteczne przykłady kodu
  • Praktyczne rozwiązania

Stosuj bibliotekę React w praktyce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Opinie o książce; Wstęp: Kto powinien przeczytać tę książkę?; Dlaczego napisałam tę książkę?; Jak została uporządkowana treść tej książki?; Przybornik Strategii UX; Podziękowania; Rozdział 1. Strategia UX co to takiego?: Ewolucja pojęcia strategii UX; Rozdział 2. Cztery elementy składowe strategii UX: W jaki sposób stworzyłam swój model strategii UX?; Element składowy nr 1: strategia biznesowa; Element składowy nr 2: innowacja w zakresie wartości; Element składowy nr 3: zweryfikowane badania z udziałem użytkowników; Element składowy nr 4: zabójczy projekt UX; Podsumowanie; Rozdział 3. Weryfikacja propozycji wartości: Hitowa propozycja wartości; Propozycja wartości; Jeżeli nie chcesz bujać w obłokach; Podsumowanie; Rozdział 4. Badania na potrzeby analizy konkurencji: Nauka na własnych błędach; Obserwacja konkurencji i znajdowanie wartościowych pomysłów; Konkurencja i jej znaczenie; Badanie zebranych punktów danych o konkurencji; Podsumowanie; Rozdział 5. Analiza konkurencji: Hitowa propozycja wartości, część druga; Analiza co to takiego?; Cztery kroki analizy konkurencji; Czas zająć stanowisko; Podsumowanie; Rozdział 6. Innowacja w zakresie wartości na scenopisie obrazkowym: Liczy się przede wszystkim czas, naprawdę!; Techniki dochodzenia do innowacji w zakresie wartości; Modele biznesowe a innowacja w zakresie wartości; Podsumowanie; Rozdział 7. Tworzenie prototypów na potrzeby eksperymentów: Daj z siebie wszystko; Jak uzależniłam się od eksperymentów; Współczesna definicja eksperymentu; Szybkie prototypowanie na potrzeby weryfikacji propozycji wartości; Podsumowanie; Rozdział 8. Badania z udziałem użytkowników: Marzec 2020 roku: nie ulec obłędowi; Badania z udziałem użytkowników podstawy; Trzy główne etapy badań online z udziałem użytkownika; Podsumowanie; Rozdział 9. Projektowanie pod kątem konwersji: Lejek sprzedaży; Na tropie hakerów wzrostu; Prowadzenie eksperymentów ze stronami docelowymi; Podsumowanie; Rozdział 10. Na zakończenie; Dodatek. Źródła; O autorce; Kolofon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej