Form of Work
Książki
(15)
Status
only on-site
(13)
available
(8)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(13)
Author
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Buchowski Michał
(1)
Czykwin Elżbieta
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Ehninger Douglas
(1)
German Kathleen
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jasińska-Kania Aleksandra
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kaczmarek Bożydar
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Leach Edmund
(1)
Leathers Dale G
(1)
Manterys Aleksander
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Monroe Alan H
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Nijakowski Lech M
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Szacki Jerzy
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Ziółkowski Marek
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(15)
Language
Polish
(15)
Subject
Interakcje społeczne
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Stosunki interpersonalne
(5)
Grupy społeczne
(3)
Antropologia społeczna
(2)
Internet
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Public relations
(2)
Administracja publiczna
(1)
Blogi
(1)
Funkcjonalizm (antropol.społ.)
(1)
Język
(1)
Klasyfikacja
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Nauki społeczne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Retoryka
(1)
Samopoznanie
(1)
Socjobiologia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Struktura społeczna
(1)
Strukturalizm
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba więzienna -- psychologia
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Więziennictwo
(1)
Więźniowie
(1)
Wymiana społeczna
(1)
Wywiady
(1)
Władza
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
15 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-312-2
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-99-1
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14939-0
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15036-5
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2100-5
Złożony charakter porozumiewania się: Rodzaje kodów komunikacyjnych; Język figuratywny w komunikatach emo cjonalnych; Kompetencja w zakresie humoru u kobiet i mężczyzn; Ubranie jako komunikat społeczny; Anonimowo ść przekazu a poczucie wstydu; Rozumienie terminów używanych w sloganach reklamowych; Interpretacja przy słów przez młodocianych przestępców. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych: Rozumienie pojęć uzywanych w mediach przez uczniów szkół średnich Umiejętności narracyjne i ich związek z rozwojem poznawczym u dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat; Zło żoność językowa przsłów a ich rozumienie przez dzieci. Zaburzenia srawności komunikacyjnej: Problemy komunika cyjne osób z dysleksją rozwojową; Możliwości komunika cyjne w autyzmie; Reinterpretacja błędów w piśmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Pogranicza)
ISBN: 978-83-01-16475-1
1. Empiryści a racjonaliści. Transakcje ekonomiczne i akty komunikowania; 2. Zagadnienia terminologiczne; 3. Obiekty, wyobrażenia zmysłowe, pojęcia; 4. Sygnały a oznaki; 5. Transformacje; 6. Teorie magii i czarownictwa; 7. Symboliczne uporządkowanie świata tworzonego przez człowieka. Granice w społecznej przestrzeni i czasie; 8. Materialna reprezentacja idei abstrakcyjnych. Kondensacja rytualna; 9. Zespołowe wykonanie utworu muzycznego jako metafora przebiegu rytualnego; 10. Fizjologiczna podstawa relacji znak/symbol; 11. Siatka pojęciowa: czas i przestrzeń jako wzajemne swe reprezentacje; 12. Hierarchia społeczna a usytuowanie w przestrzeni; 13. Przykłady kodowania binarnego; 14. Nakazy i zakazy dotyczące zawierania małżeństw; 15. Logika i mito-logika; 16. Podstawowa kosmologia; 17. Obrzędy przejścia; 18. Logika ofiary; 19. Konkluzja.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-479-8
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
Stygmat społeczny / Elżbieta Czykwin. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 455 s. ; 22 cm.
ISBN: 978-83-01-15089-1
1. Stygmtyzacja społeczna. Wprowadzenie, 2. Cechy stygmatu, 3. Wymiary stygmatyzacji, 4. Skutki stygmatyzacji dla Ja osoby, 5. Obrona Ja przed skutkami stygmatyzacji, 6. Stygmat a kultura masowa, 7. Stygmatyzacja jako ponaddyscyplinarana perspektywa badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60490-68-6
1. Dziedzictwo Hoffmana; 2. Porządek negocjowany: od kreacjonizmu sytuacyjnego do sytuacjonizmu strukturalnego; 3. Rytualna interakcyjne; 4. Dramaturgiczne scenariusze i społeczne wykonania; 5. Zakończenie: ramy i występy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85459-42-1
Cz.I Obiekt jako źródło reguł procesu kategoryzacji społecznej: 1. Wprowadzenie: podstawowe pojęcia, podstawowe problemy; 2. Przetwarzanie kategorialne i analityczne; Cz.II Podmiot jako źródło reguł kategoryzacji społecznej: 1. Podmiot w ujęciu poznawczym: człowiek wobec informacji; 2. Podmiot w ujęciu poznawczo-motywacyjnym; 3. Podmiot jako istota społeczna; 4. Teoria tożsamości osobistej i społecznej Marii Jarymowicz i jej współpracowników; Cz.III Tożsamość podmiotu w procesach kategoryzacji społecznej - badania własne: 1. Problematyka badań własnych; 2. Metoda; 3. Znaczenie obiektu i jego cech w procesach kategoryzacji społecznej; 4. Znaczenie tożsamości podmiotu w procesach kategoryzacji społecznej; 5. Tożsamość społeczna a procesy kategoryzacji społecznej. Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7383-221-3
10. Teoria strukturalistycznego konsruktywizmu i teoria strukturacji. 11. Teorie modernizacji i systemu światowego. 12. Neomarksizm i postmarksizm. 13. Socjologia fenomenologiczna. 14. Teoria działania komunikacyjnego systemu i świata przeżywanego. 15. Hermeneutyka i teoria dyskursu. 16. Socjologia historyczna. 17. Teorie tożsamości i różnicy. 18. Feminizm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-490-6
Społeczne i pedagogiczne aspekty komunikowania (się); Wybrane aspekty komunikacji w UE; Komunikacja wirtualna a rzeczywiste kontakty interpersonalne; Po co nam Gadu-Gadu?; Autoprezentacja i czatowanie - przegląd badań; Kawiarenki internetowe - wybrane aspekty pedagogiczne; Listy łańcuszki internetowe jako zjawisko kulturowe; Spowiedź jako forma poradnictwa; Formy komunikacji pomiędzy obywatelem a administracja w dobie informatyzacji usług publicznych; Telefon komórkowy - ekstencje młodych; Komunikacja czytelniczek z redakcją czasopisma; Czynniki kształtujące relacje interpersonalne między wychowawca a wychowankiem w placówkach resocjalizacyjnych i opiekuńczo-wychowawczych; Zastosowanie mediacji w przygotowanie skazanego do opuszczenia zakładu karnego. Możliwości i potrzeby; Kto panuje nad konfliktem w norweskiej szkole? I co się dzieje, kiedy uczniowie je przejmują?; Komunikacja z wnukami szansa na lepsza starość
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-408-2
1.Problematyka badań własnych: Zjawisko wpływu społecznego; Wybrane pojęcia pedagogiki resocjalizacyjnej; 3. Charakterystyka społeczności więziennej mężczyzn w jej podstawowych wymiarach. Przejawy wpływu społecznego; Zagadnienia badawcze; 2. Charakterystyka metodologiczna: Zdefiniowanie zmiennych i wskaźników zmiennych; Metody, techniki oraz narzędzia badawcze; Organizacja badań; 3. Wyniki badań: Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez tymczasowo aresztowanych wobec grup własnej oraz obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na uczestnictwo w programowym oddziaływaniu; Omówienie wyników; Wnioski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7298-537-5
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again