Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(10)
Autor
Kobylińska Dorota
(2)
Adams K
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Buchowski Michał
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Galanes G.J
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Katolicki Rafał
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Leach Edmund
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Schneider Małgorzata
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Komunikacja społeczna
(11)
Interakcje społeczne
(5)
Grupy społeczne
(3)
Internet
(3)
Język
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Perswazja
(2)
Public relations
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Blogi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Elita władzy
(1)
Globalizacja
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Komuniakcja społeczna
(1)
Komunkacja społeczna
(1)
Kultura masowa
(1)
Misteria (kulty)
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjacje
(1)
Pedagogika
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wolność prasy
(1)
Wywiady
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 90)
1. Konstytucyjna zasada wolności prasy i jej ograniczenia, 2. Dziennikarskie prawo do informacji jako środek dochodzenia prawdy, 3. Organizacja działalności prasowej, 4. Środki masowego komunikowania, 5. Przestępstwo prasowe jako skutek działalności dziennikarskiej, 6. Część jako dobro prawnie chronione, 7. Znamiona zniesławienia w środkach masowego komunikowania, 8. Odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność za zniesławienie w środkach masowego komunikowania, 10. Kary i środki karne za zniesławienie popełnione w środkach masowego komunikowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Symboliczna sfera kultury, komunikacja symboliczna a interakcja- wielość znaczeń i wymiarów w edukacji: Główne sfery wykorzystania komunikacji społecznej; Twórczość nieprofesjonalnych artystów i animatorów kultury jako forma komunikacji regionalnej (na przykładzie twórczości m. Jopek, Cz. Rusek i W. Ficoń); Kulturowe wyznaczniki komunikacji społecznej w edukacji; Okiem mistrza i okiem ucznia- rozważania o relacjach między nauczycielem i uczniem w obszarze sztuk pięknych; Interpersonalna komunikacja i dialog pomiędzy nauczycielem a uczniem w obszarze spotkań ze sztuką; Kompetencje psychoanalityczne w budowaniu dialogu wychowawczego; Konteksty ambiwalencji w ramach wartości absorbowanych przez młodzież w odniesieniu do kultury popularnej; Dramaterapia jako proces nadawania znaczeń przez uczniów z niepełnosprawnością intelektualną; 2: Społeczny kontekst znaczeń w edukacyjnych wydarzeniach komunikacyjnych w perspektywie interakcji: Analiza kulturowych znaczeń dyskursu w perspektywie symbolicznego interakcjonizmu G.H. Meada oraz w ujęciu teorii przemocy symbolicznej P. Bourdieu (z badań nad dziecięcym dyskursem); Koncepcja edukacji w kontekście Platońskiego paradoksu wiedzy; Komunikacja interpersonalna w procesie edukacyjnym- rytuały interakcyjne; Podmiotowe aspekty relacji interpersonalnych w edukacji; Nauczyciel w sytuacji komunikacyjnej (zadania i kompetencje nauczyciela); Komunikowanie społeczne w edukacji. Sytuacja komunikacyjne- uczeń jako interakcja symboliczna; Autorytarne i dialogowe wzorce komunikacji nauczyciel- dziecko w praktyce wychowawczej; Kompetencja metapoznawcza jako wyznacznik kompetencji komunikacyjnej- refleksje w kontekście komunikacyjnych zdolności i postaw nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela w nowych realiach komunikacyjnych' "Uczenie się" jako budowanie nowej jakości procesów komunikacyjnych nauczyciel-uczeń. Przykład "uczącej się szkoły"; Kierowanie placówką oświatowa w myśl teorii strukturalno-funkcjonalnej i interakcjonizmu symbolicznego; 3. Normatywny i interpretacyjny model interakcji komunikacyjnej w edukacji- mnogość sytuacji: Relacje i interakcje nauczyciel-uczeń a modele komunikacji społecznej; Interakcje komunikacyjne w edukacji- stan obecny i możliwości modyfikacji; Nowe strategie myślenia jako alternatywne spojrzenie na asymetryczną interakcję komunikacyjną nauczyciel-uczeń w procesie edukacyjnym, Modele komunikacji a interakcje nauczyciel-uczeń, Wulgaryzacja języka w środowiskowej komunikacji nieoficjalnej uczniów jako współczesne wyzwanie dla nauczyciela i edukacji, Szkolne lekcje "na dwa głosy", czyli słowo o komunikacyjnym "rozmijaniu", Znaczenie informacji werbalnej w procesie nauczania i uczenia się czynności motorycznych, Haptyka jako metoda uświadamiania wrażeń kinestetycznych, (Kon)teksty humanistyczno-przyrodnicze w szkolnej klasie, Tekst podręcznika jako narzędzie komunikacji edukacyjnej. 4. Wielowymiarowość interakcji komunikacyjnych w edukacji akademickiej: Komunikacja jako proces wzajemnego porozumiewania się - uczenie przez dyskusję, Blokujące i motywujące komunikaty wykładowców - komunikat z badania relacji studentów i nauczycieli akademickich, Interakcje nauczyciel akademicki-student jako potencjalne pole kształtowania kompetencji obywatelskich, Proces komunikacji warunkiem poprawnych relacji nauczyciel akademicki-student, Komunikacja społeczna a system edukacji w Republice Czeskiej w świetle nowych wyzwań dla pedagogiki, Wybrane osobowościowe uwarunkowania efektywności zawodowej nauczycieli, Metoda projektów jako sposób aktywizacji przestrzeni komunikacyjnej w nauczaniu dydaktyki, Klimat sprzyjający nauce akademickiej a psychologiczne funkcjonowanie studentów - implikacje teorii autodeterminacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I Orientacja na małe grupy: 1. Małe grupy jako serce społeczeństwa, 2. Grupy jako ustrukturalizowane systemy otwarte. Część II Podstawy komunikowania sie w małej grupie: 3. Reguły komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikowania sie obowiązujące członków grupy, 4. Komunikaty werbalne i niewerbalne w małych grupach, 5. Twórcze i krytyczne myslenie w małych grupach, 6. Procedury grupowego rozwiązywania problemów. Część III Rozumienie procesów grupowych i zwiększanie wydajności pracy grupy: 7. Stawanie się grupą, 8. Zalety zróżnicowania w małej grupie, 9. Efektywne zarzadzanie konfliktami, 10. Zastosowanie zasad przywództwa. Część IV Wystąpienia publiczne w małych grupach: 11. Planowanie, organizowanie i prowadzenie prezentacji w małych grupach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pogranicza)
1. Empiryści a racjonaliści. Transakcje ekonomiczne i akty komunikowania; 2. Zagadnienia terminologiczne; 3. Obiekty, wyobrażenia zmysłowe, pojęcia; 4. Sygnały a oznaki; 5. Transformacje; 6. Teorie magii i czarownictwa; 7. Symboliczne uporządkowanie świata tworzonego przez człowieka. Granice w społecznej przestrzeni i czasie; 8. Materialna reprezentacja idei abstrakcyjnych. Kondensacja rytualna; 9. Zespołowe wykonanie utworu muzycznego jako metafora przebiegu rytualnego; 10. Fizjologiczna podstawa relacji znak/symbol; 11. Siatka pojęciowa: czas i przestrzeń jako wzajemne swe reprezentacje; 12. Hierarchia społeczna a usytuowanie w przestrzeni; 13. Przykłady kodowania binarnego; 14. Nakazy i zakazy dotyczące zawierania małżeństw; 15. Logika i mito-logika; 16. Podstawowa kosmologia; 17. Obrzędy przejścia; 18. Logika ofiary; 19. Konkluzja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Rozdział I : Teoretyczne zagadnienia public relations : 1. Public relations theory and professional project , 2. " Czwarta władza " . Czy nad public relations ? , 3. Public relations w strukturze organizacyjnej korporacji - założenia modelowe a rzeczywistość , 4. Otoczenie jako determinanta podejmowania decyzji w organizacji publicznej , 5. Rola public relations w marketingu społecznym ; Rozdział II : Wizerunek i jego badanie : 6. Europejski monitor komunikacyjny - portret branży PR w czasach niepokoju , 7. Rankingi najbogatszych polaków a wizerunek przedsiębiorcy , 8. Analiza dyskursu jako metoda badania wizerunku , 9. Znaczenie działań promocyjnych i wizerunkowych w procesie otwierania polskiej gospodarki , 10. Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako element promocji kraju na przykładzie Polski , Rozdział III : Public relations w firmie : 11. Public relations - jako wyznacznik jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem , 12. Ograniczenia audytu komunikacyjnego przeprowadzonego siłami wewnętrznymi firmy , 13. Zasady działania w sytuacjach kryzysowych , 14. Polityka informacyjna firm a identyfikacja pozytywnych efektów sytuacji kryzysowych , 15. Kreowanie wizerunku placówki medycznej ; Rozdział IV : Społeczne zaangażowanie i odpowiedzialność firm a wizerunek : 16. Zaangażowanie społeczne organizacji komercyjnych akcentem we współczesnym kształtowaniu wizerunku korporacyjnego , 17. Firmy jako obywatele . Jako pogromcy reklam wpływają na wizerunek firm ? 18. Etyka - komu to potrzebne ? , 19. Kapitał społeczny w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa , 20. Niedobór kompetencji społecznych pracowników jako problem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w przedsiębiorstwie , 21. Kształtowanie wizerunku pracodawcy poprzez działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu ; Rozdział V : Media a public relations : 22. Relacje pomiędzy specjalistami PR i dziennikarzami w świecie wyników badań dziennikarzy , 23. Relacja rzecznik - dziennikarz . Uwagi praktyczne , 24. Rola mediów elektronicznych w komunikacji biznesowej na przykładzie radia o profilu ekonomiczno - biznesowym , 25. Rola czasopism lokalnych w budowaniu wizerunku regionu , 26. Społeczna przestrzeń internetu , 27. Pomiędzy zasadami etyki a praktyką public relations . Przypadek szczególny : Internet ; Rozdział VI : Public relations w przestrzeni publicznej : 28. Sex , zbrodnie , defraudacje ů. Kryzysowe public relations Organizacji Narodów Zjednoczonych , 29. Rola public relations w komunikowaniu projektów politycznych , 30. Znaczenie działań public relations w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego ze społecznością lokalną 31. Wybrane zagadnienia PR w urzędach miejskich , 32. Między otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym organizacji . Studenci szczególnym elementem otoczenia uczelni , 33. Rozumienie istoty public relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań , 34. Współczesny wizerunek nauczyciela akademickiego w opinii studentów AE w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potęga perswazji. 2. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji. 3. Prawo dysonansu. Sekretem jest nacisk wewnetrzny 4. Prawo zobowiązania. jak sprawić, by każdy chciał ci oddac przysługę. 5. Prawo dobrego kontaktu. Zaraźliwe współdziałanie 6. Prawo aprobaty społecznej. Sztuka nacisku społecznego7. Prawo niedoboru. Spraw, by ludzie natychmiast podejmywali decyzje 8. Prawo doboru słów. Potega języka 9. Prawo kontrastu. Jak stworzyć dodatkową wartość 10. Prawo oczekiwań. Potęga sugestii. 11. Prawo zaangażowania. Wzbudzaj i podsycaj ciekawość. 12. Prawo poczucia wartości. W jaki sposób pochwały wyzwalają energię. 13. Prawo skojarzeń. Stwórz klimat. 14. Prawo równowagi. Logiczny umysł kontra emocjonalne serce. 15. Lista kontrolna opracowywana przed przeprowadzeniem procesu perswazji. Sekrety sztuki wywierania wpływu dla zaawansowanych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Społeczne i pedagogiczne aspekty komunikowania (się); Wybrane aspekty komunikacji w UE; Komunikacja wirtualna a rzeczywiste kontakty interpersonalne; Po co nam Gadu-Gadu?; Autoprezentacja i czatowanie - przegląd badań; Kawiarenki internetowe - wybrane aspekty pedagogiczne; Listy łańcuszki internetowe jako zjawisko kulturowe; Spowiedź jako forma poradnictwa; Formy komunikacji pomiędzy obywatelem a administracja w dobie informatyzacji usług publicznych; Telefon komórkowy - ekstencje młodych; Komunikacja czytelniczek z redakcją czasopisma; Czynniki kształtujące relacje interpersonalne między wychowawca a wychowankiem w placówkach resocjalizacyjnych i opiekuńczo-wychowawczych; Zastosowanie mediacji w przygotowanie skazanego do opuszczenia zakładu karnego. Możliwości i potrzeby; Kto panuje nad konfliktem w norweskiej szkole? I co się dzieje, kiedy uczniowie je przejmują?; Komunikacja z wnukami szansa na lepsza starość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej