Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(7)
Czasopisma
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(22)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(24)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(8)
Chodyński Andrzej
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(3)
Socha Irena (1946- )
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kopel Anna
(2)
Sitek Marcin
(2)
Skibiński Andrzej
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Wierzbicki Zbigniew R
(2)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Addison Herbert J. (1932- )
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cichy Diana
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drong Leszek
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fudaliński Janusz (1970-2015)
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiel Wiktor
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Madyda Aneta
(1)
Magdison Jason (1964- )
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Nowaczyk Grażyna
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Palma Beata (1979- )
(1)
Parkes Aneta
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pierścieniak Agata
(1)
Piontek Adam
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Porvazník Ján
(1)
Prymon-Ryś Ewa
(1)
Pyzik Teresa
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Sargeant Adrian
(1)
Sarna Paweł
(1)
Selwa Anna
(1)
Sidło Aleksandra
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(20)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Instytucje nonprofit
(27)
Marketing
(11)
Bibliotekarstwo
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Usługi
(4)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Zarządzanie
(3)
Biblioteki
(2)
Ekonomia społeczna
(2)
Hotelarstwo
(2)
Infrastruktura społeczna
(2)
Innowacje
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nieruchomości
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek instytucji kultury
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
BHP
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Budżety gminne
(1)
Controlling
(1)
Doradcy personalni
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Historia literatury
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing-mix
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Miasta
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Outsourcing
(1)
Oświata
(1)
Policja
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Private equity
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Public relatiosn
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
SOWA (system biblioteczny)
(1)
Samorząd gminny
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Targi i wystawy
(1)
Usługi informacyjne
(1)
Usługi oparte na wiedzy
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Venture capital
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek szkoły
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Praca zbiorowa
(7)
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Literaturoznawstwo
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2. Planowanie badania marketingowego, 3. Budowa narzędzia pomiarowego, 4. Sposoby pomiarów marketingowych, 5. Podstawowe zastosowanie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2. Działalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol. I nr 1/2001)
Restrukturyzacja w procesie zarządzania rozwojem organizacji; Zmiany postaw pracowniczych czynnikiem wdrażania koncepcji TQM; Środki public relations; Strukturalizacja systemu "biblioteka" jako obiektu badań marketingowych Konkurencja oligopolistyczna na rynku Otwartych Funduszy Emerytalnych; Wspieranie małych prywatnych form przedsiębiorczości; Socjologiczne-prawne aspekty bezpieczeństwa pracy; Rzut oka na rozwój literatury amerykańskiej od czasów kolonialnych do końca 20 wieku; Estetyczny aromat literatury i kultury w nowym milenium; Neopragmatyzm jako alternatywa dla literaturoznawstwa metodologicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Andrzej Chodyński: Organizacja non - profit jako akywny interesariusz firmy zarządzającej wiedzą. Uwarunkowania zrównoważonego. Agata Dudek: Public relations szkół wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Alicja Gębczyńska: Czynniki determinujące satysfakcję klienta wewnętrznego w organizacji non - profit. Zdzisław Gebołyś: Jak badać misję biblioteki? Honorata Howaniec: Public relations a wizerunek organizacji non - profit. Marian Huczek: Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych biblioteki. Marian Huiczek, Irena Socha: Komunikacja w doskonaleniu procesu public relations w bibliotece. Adam Stefan Jabłoński: Projakościowy model zarządzania widzą w organizacjach non - profit. Marek Marian Jabłoński: Innowacyjny menedżer organizacji non - profit. Joanna Kamińska: Czynniki wpływające na jakość pracy w bibliotece. Maja Kitlińska: Wykorzystanie metod organizatorskich do poprawy efektywności pracy w bibliotece. Małgorzata Koszembar-Wiklik: Tożsamość wizualna organizacji non profit. Baeata Palma, Izabela Jurczak: Program komputerowy Sowa jako narzędzie wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Szkoły Zarządzania i Marketingu. Beata Żołędowska: Orientacja na użytkownika podstawą doskonalenia usług bibliotecznych. Marta Bartkowska - Stenek: wdrażanie systemu zarządzania jakością w urzędzie administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketi)
I. Ch-ka usług: Pojęcie i klasyfikacja usług; Cechy usług; Czynniki rozwoju sektora usług; Otoczenie firmy usługowej; Misja firmy usługowej; Projektowanie usługi II. Ch-ka marketingu organizacji niedochodowych: Cel i zakres działania organizacji niedochodowych; Czynni ki wpływające na sukces organizacji non profit; Identyfikacja cech marketingu organizacji non profit; Poz skiwanie wolontariuszy i zasobów przez organizacje non profit; Strategia marketingowa organizacji usługowej niedochodowej; Marketing-mix. III. Marketing w działalności bibliotek: Biblioteka w otoczeniu społeczno-gospodarczym; Ch-ka marketingu bibliotecznego; Marketing-mix w bibliotece; Promotion- mix w bibliotece. IV. Marketing usług edukacyjnych: Zarządzanie strategi czne szkołą wyższą; Strefa szkolnictwa wyższego jako system marketingowy. V. Marketing w kulturze (na przykładzie ośrodków kultu ry). VI. Promocja organizacji non profit na przykładzie fundacji. VII. Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Sfera usług w Polsce. Ujęcie retrospektywne; R.2 Współczesne koncepcje zarządzania marketingowego w sferze usług; R.3 Ch-ka usług; R.4 Marketing-mix usług; R.5 Jakość i jej rola w usługowej ofercie rynko wej; R.6 Problemy strategiczne przedsiębiorstw usługo wych; R.7 Planowanie marketingowe w działalności usługowej; R.8 Marketing organizacji niedochodowych; R.9 Badania marketingowe w sferze usług. Kluczowe obszary zastosowań. Aneks: Marketing usług w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje niekomercyjne a marketing; Kształtowanie strategii marketingowej organizacji niekomercyjnej; Marketing w wybranych działaniach organizacji niekomercyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej: Problemy z kategoryzacją nowych instrumentów komunikacyjnych; Instrumenty oparte na innowacyjnym wykorzystaniu tradycyjnych kanałów komunikacji; Instrumenty oparte na modelu komunikacji hipermedialnej; 2. Zastosowanie nowych narzędzi i technik komunikacyjnych w praktyce wybranych organizacji non profit: Nowe narzędzia i techniki komunikacji marketingowej w kampaniach społecznych; Nowe narzędzia i techniki komunikacji w polityce; 6. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w administracji publicznej; 7. Nowe narzędzia i techniki komunikacji w publicznej służbie zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Metody i czynniki zwiększające skuteczność zarządzania organizacjami non profit. Komunikacja z otoczeniem jako budowanie wizerunku uczelni wyższych na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Public relations a wizerunek organizacji non profit; Wizualizacja jako element budowy wizerunku organizacji non profit; Badania satysfakcji klientów wewnętrznych w organizacji non profit; Rola menedżera w organizacji non profit; Wdrażanie systemu zarządzania jakością w aparatach pomocniczych organów administracji publicznej; Proekologiczna organizacja non profit jako interesariusz przedsiębiorstw; Zarządzanie organizacją non profit jako realizatorem usług społecznych; Wolontariat jako zasób organizacji non profit. Część II: Czynniki wzrostu jakości biblioteki. Pracownicy biblioteki jako ważny czynnik wpływający na jakość usług bibliotecznych; Wewnętrzne public relations biblioteki publicznej; Klient usług bibliotecznych w świetle normy PN ISO 9001:2000; System biblioteczny SOWA narzędziem wspomagania usług świadczonych użytkownikowi biblioteki Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu; Kultura organizacyjna w bibliotece; Rola public relations w zwalczaniu kryzysu w bibliotece; Istota jakości w bibliotekoznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Koncepcja zarządzania społecznego a sektor organizacji non profit: 1.1. Idea funkcjonowania sektora organizacji non profit; 1.2 Definiowanie pojęcia organizacji non profit; 1.3 Zarys istoty ekonomii społecznej; 1.4 Przedsiębiorstwo społeczne; 1.5 Organizacje trzeciego sektora a przedsiębiorstwo społeczne; 1.6 Zarządzanie społeczne organizacjami trzeciego sektora; 1.7 Zarys modelowych rozwiązań w sektorze organizacji non profit w wybranych krajach. Rozdział 2. Cele, funkcje i zadania sektora organizacji non profit: 2.1 Prawne podstawy funkcjonowania organizacji non profit w Polsce i w wybranych krajach; 2.2 Funkcje organizacji trzeciego sektora; 2.3 Zadania realizowane przez organizacje non profit; 2.4 Rola organizacji trzeciego sektora w wybranych krajach europejskich; 2.5 Relacje trzeciego sektora z jednostkami samorządu terytorialnego; 2.5.1 Zarys polskiego modelu współpracy jednostek samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi; 2.5.2 Próba zestawienia polskiego modelu współpracy jednostek samorządu terytorialnego z praktykami europejskimi. Rozdział 3. Charakterystyka sektora organizacji non profit w Polsce: 3.1 Tradycje kształtowania się sektora organizacji non profit w Polsce na tle innych krajów; 3.2 Ilościowa analiza sektora organizacji non profit w Polsce na tle wybranych krajów europejskich i wysoko rozwiniętych - analiza porównawcza; 3.3 Rozmieszczenie regionalne i obszary działalności organizacji non profit w Polsce; 3.4 Struktura finansowania organizacji trzeciego sektora w Polsce na tle wybranych krajów europejskich i wysoko rozwiniętych; 3.4.1 Finansowe aspekty działalności organizacji pozarządowych; 3.4.2 Doświadczenia w finansowaniu sektora organizacji non profit w wybranych krajach; 3.5 Zatrudnienie w organizacjach pozarządowych. Rozdział 4. Specyfika zarządzania organizacjami non profit: 4.1 Istota zarządzania w organizacjach non profit; 4.2 Wpływ elementów kultury organizacji na proces zarządzania w sektorze NGO; 4.3 Misja, wizja i cele organizacji non profit; 4.4 Interesariusze organizacji non profit; 4.5 Idea zarządzania społecznego; 4.6 Dylematy w procesie zarządzania organizacjami non profit; 4.7 Wymiary strategicznych działań organizacji non profit. Rozdział 5. Sektor organizacji non profit w Polsce jako przedmiot badań empirycznych: 5.1 Metodologiczne aspekty analiz empirycznych; 5.2 Relacje trzeciego sektora z sektorem publicznym oraz uzależnienie finansowe od tego sektora; 5.3 Podstawowe źródła finansowania organizacji non profit; 5.4 Stymulanty i destymulanty rozwojowe sektora organizacji non profit; 5.5 Proces zarządzania organizacjami non profit; 5.6 Zasoby ludzkie w organizacjach non profit. Rozdział 6. Zarządzanie społeczne a proces rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce: 6.1 Determinanty rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce; 6.2 Prognoza rozwoju sektora organizacji non profit w Polsce; 6.3 Diagnoza stanu zarządzania społecznego w sektorze organizacji non profit; 6.4 W kierunku nowoczesnego zarządzania organizacjami non profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Projektowanie ideału - podstawy: 1. Etapy projektowania ideału, 2. Organizowanie procesu projektowania ideału, 3. Przygotowanie do projketowania ideału. Cz.II Projektowania ideału: aplikacje - proces w działalniu: 4. Przedsiębiorstwa, 5. Organizacje niekomercyjne oraz instytucje państwowe, 6. Ulepszanie procesów, 7. Zapobieganie problemom, 8. Projektowanie pomieszczeń i urządzeń, 9. Skocz na głęboką wodę. Cz.III Projektowanie ideału bez organiczeń - zastosowania w odniesieniu do wyzwań stojących przed światem: 10. Wyzwanie miejskie, 11. Wyzwanie dotyczące opieki zdrowotnej, 12. Wyzwania stojące przed rządami państw. Cz.IV Pełne projekty idealne: 13. Energetics (przedsiębiorstwo), 14. Academy of Vocal Arts (organizacja niekomercyjna), 15. White House Communications agency (agencja rządowa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna)
1. Ramówka wiosenna a relacje między kosztem instytucjonalnym i promocją medialną- w oparciu o TVP i TVP2; 2. Jakość media relations urzędów administracji samorządowej w Zagłębiu Dąbrowskim w ocenie dziennikarzy mediów lokalnych i regionalnych; 3. Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego; 4. Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego jako element promocji regionu i wspierania tożsamości regionalnej; 5. Dress code jako element wewnętrznego public relations i jego znaczenie w kreowaniu pozytywnego wizerunku biblioteki naukowej; 6. Strategia wizerunkowa Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Założenia i implementacja; 7. Marketing partnerski placówki zdrowotnej- tworzenie relacji z klientami a wewnętrzne public relations; 8. Odkrywany czy odkryty potencjał komunikacyjny? O wykorzystaniu mikrologu jako narzędzia internetowego public relations w sektorze publicznym; 9. Nowe muzea sztuki w Europie Środkowej on-line w poszukiwaniu odbiorców, czyli o muzealnym public relations w kanale internetowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2007)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Cz.I Aspekty humanityczne zarządzania: 1. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych, 2. Komunikacja warunkiem kapitału społecznego biblioteki, Motywowanie pracowników biblioteki a koncepcja marketingu wewnętrznego. Cz.II Zarządzanie strategiczne: 1. Macierz oceny szans rozowju miast i gmin, 2. Klasa kreatywna jako czynnik rozowju miast, 3. Bariery rozowju przedsiębiorczości małych i średnich firm, 4. Wybrane czynniki zarządzania wartością organizacji non-profit. Cz.III Zarządzanie operacyjne: 1. Nauczanie na odległość formą edukacji w szkolnictwie wyższym, 3. Etykiety środowiskowe jako znaki towarowe w marketingu produktów przyjaznych środowisku w dobie globalizacji, 4. Działalność gospodarcza gminy środkiem rozowju przedsiębiorczości lokalnej, 5. Promocja gminy jako sposów wspierania loklanego rozwoju społecznjo-gospodarczego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing relacji a poprawa obsługi klienta biblioteki, Zarządzanie marketingiem relacji firm z udziałem proekologicznych organizacji non profit, Misja biblioteki szkoły wyższej w Polsce, Budowanie oraz ocena jakości pracy biblioteki szkolnej jako multimedialnego i internetowego centrum informacji, Znaczenie identyfikacji powiązań klienta wewnętrznego w zarządzaniu biblioteką, Kultura organizacyjna w planowaniu strategicznym biblioteki, Przedsiębiorczość a ryzyko, Realizacja celów strategicznych organizacji non profit w oparciu o zrównoważoną kartę wyników Kaplana - Nortona, Cele marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku, Znaczenie marki w kształtowaniu wizerunku organizacji non profit, Efektywność działania organizacji non profit, Zarządzanie tożsamością biblioteki, Biblioteka jako przykład organizacji niedochodowej, Promocja w działalności biblioteki pedagogicznej. Reklama społeczna jako narzędzie promocji w organizacjach ze szczególnym uwzględnieniem organizacji typu non profit, Rola marketingu wewnętrznego w kreowaniu wizerunku biblioteki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej