Form of Work
Książki
(10)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Author
Górzyński Michał
(2)
Janasz Władysław
(2)
Woodward Richard
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kalukiewicz Amelia
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Michna Jerzy
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Nehring Anna
(1)
Regulski Lech
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skórska Anna
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Wójcik Piotr
(1)
Yourk Deniz Eylem
(1)
Zaorska Anna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
Innowacje
(11)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przemysł
(3)
Meblarstwo
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Zarządzanie
(2)
Innowacje
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Etyka społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Levinson, Paul (1947- )
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Odzież
(1)
Polska
(1)
Postęp techniczny
(1)
Produkcja
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Targi i wystawy
(1)
Transfer technologii
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Twórcza destrukcja
(1)
Unia Europejska
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
11 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7251-587-5
1. Innowacje: podstawowe pojęcia, modele i mechanizmy. 2. Innowacje: podejście mikroekonomiczne. 3. Innowacje w przemyśle: podejście strukturalne. 4. Baza badawczo-rozwojowa jako element otoczenia przedsiębiorstwa innowacyjnego. 5. Innowacje w regionie: podejście mezoekonomiczne. 6. Innowacje a krajowy transfer techniki. 7. Jednostki infrastruktury transferu techniki jako aktorzy na scenie innowacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-978-8
1. Innowacje w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw . 2. Innowacyjność i przredsiębiorczość w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa jako systemu społecznego. 3. Metody i formy pozyskiwania kapitału na finansowanie działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie. 4. Proces zarządzania ryzykiem innowacyjnym. 5. Metodologia badań innowacyjności krajów i działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. 6. Sfera B+R w działalności przedsiębiorstw. 7. Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 8. Ewolucja polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej. 9. Technologia i procesy jej transferu w działalności przedsiębiorstw. 10. Wybrane determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przemyśle w regionie zachodniopomorskim. 11. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Pomorza Zachodniego w latach 1997-2007. 12. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Dolnego Śląska w latach 2004-2006 - modelowanie probitowe. 13. Innowacje w działalności podmiotów sektora bankowego. 14. Analiza poziomu działalności innowacyjnej sektora przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910641-6-6
1. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle; 2. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle; 3. Formułowanie strategii innowacji; 4. Postęp techniczny w przemyśle; 5. Decyzje inwestycyjne;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-915-9
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-83-916319-1-5
1. Wprowadzenie, 2. Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na działalność innowacyjną, 3. Poziom oraz bariery innowacyjności przemysłu polskiego, 4. Źródła innowacji, 5. Istota i rodzaje innowacji, 6. Nowatorskie techniki podnoszenia poziomu produktywności przedsiębiorstw, 7. Aspekty synergii w procesach innowacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-708-2
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Raporty CASE ; Nr 60/2005)
ISBN: 83-7178-377-9
1. Sieci innowacji w branżach tradycyjnych, 2. Potencjał i możliwości tworzenia sieci innowacyjności w tradycyjnych gałęziach przemysłu w ramach łańcuchów wartości nakierowanych na kupującego: Opisy przypadków polskich przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88936-20-4
1. Przewaga konkurencyjna firmy: od lokalizacji do strategii globalnych, 2. Nieporozumienia wokół konkurencyjności, 3. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako warunek rozwoju, 4. Warunki konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej, 5. Czynniki rozwoju MSP w Unii Europejskiej i w Polsce, 6. Projektowanie podjęcia i/lub rozszerzenia działalności gospodarczej przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 7. Wybór optymalnego źródła finansowania przedsiębiorstwa w dobie wzmożonej konkurencyjności gospodarki, 8. Realizacja innowacji w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 9. Wrażliwość przedsiębiorstwa na zmieniające się potrzeby klienta, 10. Efekty dostosowań strukturalnych w przemyśle Polski w okresie przedakcesyjnym do Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-888789-80-2
1. Aktualne tendencje rozwoju produkcji na świecie, 2. Podstawowe cele działań produkcyjnych, 3. Metodyka nowoczesnego zarządzania produkcją, 4. Model przepływowy procesu produkcji, 5. Otoczenie procesu produkcji, 6. Schematy organizacji zarządzania procesów produkcji, 7. Parametry procesów produkcji, 8. Gospodarka odpadami, 9. Rodzaje informacji dotyczące procesu produkcji, 10. Podstawowe stany procesu produkcji, 11. Kryzys procesu produkcji, 12. Rozwój wiedzy przedsiębiorstwa produkcji, 13. Strategiczny rozwój procesu produkcji, 14. Interwencjonizm państwa w zarządzaniu produkcją, 15. Nowe problemy gospodarki rynkowej, 16. Zasady etyki produkcji, 17. Nowoczesne metody zarządzania, 18. Zarządzanie procesami innowacyjnymi i inwestycjami, 19. Przyszłościowe metody zarządzania produkcją
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again