Form of Work
Książki
(57)
Czasopisma
(5)
Status
only on-site
(50)
available
(31)
unknown
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(31)
Czytelnia
(53)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Janasz Władysław
(5)
Bakonyi Jadwiga
(4)
Janasz Krzysztof
(3)
Smolarek Małgorzata
(3)
Bogdanienko Jerzy
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kondak Anna
(2)
Kuzel Marcin
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Nowacki Robert
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Sobczak Iwona
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Diana
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duraj Jan
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Johnson Mark W
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kay Frances
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Margoński Marek
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nehring Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(62)
Language
Polish
(62)
Subject
Innowacje
(60)
Przedsiębiorstwo
(53)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(16)
Zarządzanie
(11)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kadry
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Organizacja
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Internet
(4)
Klastry (ekon.)
(4)
Postęp techniczny
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nieruchomości
(2)
Postęp
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysł
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Strony WWW
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Targi i wystawy
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Ekologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informatyka
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitalizm
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polska
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
1989-
(2)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Domain
Zarządzanie i marketing
(5)
62 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7520-024-9
1. Aktywność innowacyjna organizacji- zarys problematyki; 2. Firma innowacyjna- przykład mazowieckiej wytwórni wódek i drożdży "Polmos" w Józefowie; 3. Główne aspekty działalności innowacyjnej firmy AVON Polska; 4. Wdrażanie innowacji w małej firmie; 5. Ścieżka wdrażania innowacji w elektronice; 6. Zastosowanie innowacyjnych rozwiązań w logistyce; 7. Innowacje w firmie Goodyear Tires Polska; 8. Dostosowanie innowacyjnych produktów do potrzeb klientów; 9. Wdrażanie systemu informatycznego do firmy Telepizza Poland; 10. Działalność innowacyjna firmy branży rolno-spożywczej; 11. Bank- firmą innowacyjną; 12. Kreowanie innowacyjnych rozwiązań w usługach spedycji lotniczej; 13. Innowacja w formach reklamy- balon na ogrzane powietrze; 14. Innowacje w Centrum Obsługi Klienta w PKP; 15. Projekt budowy wagonu pomiarowego dla kolejowej jednostki badawczo-rozwojowej; 16. Wdrażanie systemu jakości w Policji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1658-0
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-859-1
Narodowy system innowacji w Polsce wobec wyzwań integracyjnych; Twórcza destrukcja w warunkach globalizacji a innowacje przedsiębiorstw; Innowacyjność organizacji - instota, pomiar i powiązanie z efektywnością; Społeczny kontekst innowacyjności - wybrane aspekty; Ryzyko w przedsięwzięciach innowacyjnych; Determinanty wzrostu poziomu innowacyjności w Polsce na tle innych państw europejskich; Innowacyjność sektorowa przemysłu w Unii Europejskiej; Przyczyny zróżnicowania efektyów działalności innowacyjnej działów krajowego przemysłu; Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w 2000 i 2004 rokku; Szanse i zagrożenia rozwoju innowacji w gospodarce Polski; Wybrane aspekty aktywności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw sektora high-tech. Część II: Innowacje - ujęcie regionalne. Przedsiębiorczość jako czynnik stymulacji aktywności innowacyjnej małych przedsiębiorstw - ujęcie regionalne; Wsparcie na rzecz internacjonalizacji i innowacyjności MSP oferowane przez samorząd terytorialny w wybranych krajach; Technologia i przestrzeń a problem innowacyjności przemysło w regionach polskich; Innowacyjność przedsiębiorstw regionu południowego; Innowacyjność MSP a możliwość tworzenia nowych miejsc pracy; Innowacje w przedsiębiorstwach województwa warmińsko-mazurskiego - doświadczenia i plany; Ukryte źródła innowacyjności mikroprzedsiębiorstw; Wsparcie innowacyjności regionu przez samorządy terytorialne w województwie kujawsko-pomorskim; Przedsiębiorczość samorządów w tworzeniu i realizacji celów strategicznych gminy na przykładzie Koźminka Wielkopolskiego; Stymulowanie innowacji przedsiębiorstw na przykładzie Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni; Innowacyjność przedsiębiorstw gospodarki morskiej w regionie zachodniopomorskm - stan obecny i perspektywy rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
ISBN: 978-83-7204-770-0
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-554-6
1. Innowacyjnośc i jakość - wyzwania współczesnych organizacji; 2. Wiedza w procesie innowacyjnym organizacji; 3. 3. System transferu technologii i komercjalizacji wiedzy w Polsce; 4. System zarządzania jakością w organizacji i jego certyfikacja; 5. Podnoszenie poziomu innowacyjności organizacji za pomocą metod i zasad projakościowych; 6. Zarządzanie projektem innowacyjnym i jakościowym w organizacji; 7. Kapitał w finansowaniu działalności innowacyjnej w organizacji; 8. Działalność innowacyjna w przedsiębiorstwach przemysłowych w województwie zachodniopomorskim - wybrane charakterystyki; 9. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach usługowych; 10. Standardy jakości w bankach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-633-6
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-495-X
1. Innowacje i ich miejsce w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 2. Teoretyczne aspekty rozprzestrzeniania się innowacji, 3. Regionalne systemy innowacyjne w Unii Europejskiej, 4. Modele polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej, 5. Polityka innowacyjna w wybranych krajach Unii Europejskiej, 6. Ryzyko i niepewność w projektach innowacyjnych, 7. Kapitał prywatny w finansowaniu działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w procesie transformacji, 8. Zmiany aktywności innowacyjnej Polski w okresie transformacji, 9. Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2003, 10. Modelowanie procesów dyfuzji innowacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-429-1
R.1 Przedsiębiorczość w świetle uwarunkowań działalności gospodarczej, R.2 Dyfuzja jako determinanta działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, R.3 Źródła i sposoby finansowania innowacji w przedsiębiorstwie, R.4 Doświadczenia w budowaniu regionalnych strategii innowacyjnych w krajach Unii Europejskiej, R.5 Innowacyjność polskich przedsiębiorstw przemysłowych, R.6 Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2002, R.7 Identyfikacja przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R8. Przebieg procesów dyfuzji innowacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002. Studium przypadków.
przedsiębiorstw wysokiej technologii w województwie zachodniopomorskim, R.8 Przebieg procesów dyfuzji inno wacji produktowych i technologicznych w polskich bankach komercyjnych w latach 2000-2002.Studium przypadku
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-978-8
1. Innowacje w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw . 2. Innowacyjność i przredsiębiorczość w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa jako systemu społecznego. 3. Metody i formy pozyskiwania kapitału na finansowanie działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie. 4. Proces zarządzania ryzykiem innowacyjnym. 5. Metodologia badań innowacyjności krajów i działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. 6. Sfera B+R w działalności przedsiębiorstw. 7. Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 8. Ewolucja polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej. 9. Technologia i procesy jej transferu w działalności przedsiębiorstw. 10. Wybrane determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przemyśle w regionie zachodniopomorskim. 11. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Pomorza Zachodniego w latach 1997-2007. 12. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Dolnego Śląska w latach 2004-2006 - modelowanie probitowe. 13. Innowacje w działalności podmiotów sektora bankowego. 14. Analiza poziomu działalności innowacyjnej sektora przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-910641-6-6
1. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle; 2. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle; 3. Formułowanie strategii innowacji; 4. Postęp techniczny w przemyśle; 5. Decyzje inwestycyjne;
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7171-821-7
1.Innowacyjność jako źródło przewagi konkurencyjnej firm na jednolitym rynku europejskim w dobie globalizacji, 2.Rola innowacyjności w umiędzynarodoweieniu małych i średnich przedsiębiorstw. Aspekty teoretyczne, 3.Dywersyfikacja działalności badawczo-rozwojowej jako źródło zwiększenia innowacyjności korporacji transnarodowych, 4.Innowacyjność japońskich korporacji transnarodowych, 5.Standardy międzynarodowe i proces innowacji w dobie globalizacji, 6.Jednolity rynek usług telekomunikacyjnych w krajach Unii Europejskiej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9
No cover
Book
In basket
Innowacyjność organizacji / red. nauk. Andrzej Pomykalski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2009. - 197, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89808-31-5
1. Innowacyjność organizacji; 2. Innowacyjność w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami; 3. Zarządzanie innowacjami w globalizacji; 4. Wzrost innowacyjności gospodarki europejskiej warunkiem przeciwdziałania marginalizacji Europy na globalnym rynku; 5. Problemy zarządzania w społeczeństwie nowoczesnym; 6. Wpływ wiedzy i kultury na innowacje w przedsiębiorstwach usługowych; 7. Kreatywność, twórczość i innowacyjność a przyszłość przedsiębiorstw; 8. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem- wykorzystanie metody Kazein; 9. Czy region łódzki jest innowacyjny czy tylko jego metropolia; 10. Innowacje w e-commerce; 11. Zarządzanie innowacjami w sieci produktowej; 12. Rola komunikacji w kreowaniu rozwoju organizacji; 13. Innowacje i przedsiębiorczość jako determinanty kształtowania nowoczesnej architektury; 14. Klastry nowy sposób na konkurencyjność; 15. Innowacyjne Lokalizacje Hipermarketów w Polce; 16. Strategiczne zarządzanie personelem jako instrument kształtowania innowacyjności w przedsiębiorstwie; 17. Rynkowe uwarunkowania innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-302-0
1. Zarządzanie- konkurencyjność- innowacyjność; 2. Innowacyjność w zarządzaniu marketingiem; 3. Innowacyjność w zarządzaniu finansami; 4. Innowacyjność w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 5. Innowacyjność w zarządzaniu wiedzą; 6. Relacje pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstw
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Innowacje - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
ISBN: 83-60009-17-1
1. Innowacje- podstawowe pojęcia; 2. Misja, strategia, strategii innowacji; 3. Skąd wziąć innowacje dla firmy?; 4. Transfer technologii do przedsiębiorstwa; 5. Jak finansować innowacje?; 6. Własność intelektualna; 7. Jak to robią inni?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-289-4
1. Kapitał w rozwoju innowacyjnym gospodarki; 2. Ryzyko a finansowe determinanty procesów innowacyjnych; 3. Kształtowanie struktury kapitału w procesach innowacyjnych; 4. Innowacje w strategii rozwoju przedsiębiorstw; 5. Polityka innowacyjna państwa jako stymulanta finansowania procesów innowacyjnych; 6. Determinanty racjonalnego modelu implementacji kapitału w finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1820-8
1. Koncepcja klastrów w naukach ekonomicznych, 2. Teoretyczne i praktyczne aspekty konkurencji oraz konkurencyjności, 3. Podstawy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, 4. Innowacyjność gospodarki, 5. Praktyczne aspekty oceny innowacyjności gospodarek, 6. Sieci przedsiębiorstwa a klastry biznesowe, 7. Wybrane determinanty rozwoju klastrów biznesowych, 8. Prkatyczne aspekty rozwoju klastwó. Świat-Europa-Polska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-62683-54-3
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-83-916319-1-5
1. Wprowadzenie, 2. Wpływ rozwoju nauki, techniki i gospodarki na działalność innowacyjną, 3. Poziom oraz bariery innowacyjności przemysłu polskiego, 4. Źródła innowacji, 5. Istota i rodzaje innowacji, 6. Nowatorskie techniki podnoszenia poziomu produktywności przedsiębiorstw, 7. Aspekty synergii w procesach innowacyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again