Form of Work
Książki
(12)
Czasopisma
(1)
Status
available
(12)
only on-site
(12)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(12)
Author
Penc Józef
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Brdulak Halina
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ehrlich Nadrzej
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kelley Tom
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kotler Philip
(1)
Kotlorz Dorota
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Nowak-Far Artur (1967- )
(1)
Patten Dave
(1)
Regulski Lech
(1)
Romanowska Maria
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Skórska Anna
(1)
Trias de Bes Fernando
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Innowacje
(11)
Przedsiębiorstwo
(7)
Marketing
(3)
Rynek pracy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rynek
(2)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Banki
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Konkurencja
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Logistyka
(1)
Polska
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Public relations
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Siła robocza
(1)
Siły wytwórcze
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towar
(1)
Towar a cena
(1)
Transformacja systemu społeczno gospodarczego
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
13 results Filter
No cover
Book
In basket
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 110)
ISBN: 978-83-7875-012-3
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego; Kapitał ludzki w koncepcji zarządzania 2.0; Kapitał ludzki jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa; Rola i znaczenie wykształcenia w procesach innowacyjnych; Walidacja kompetencji jako element holistycznego podejścia do programu long life learning; Efektywność gospodarowania czynnikiem pracy ludzkiej w towarowych gospodarstwach rolnych; Zasoby pracy w rolnictwie oraz ich wydajność; Finansjeryzacja gospodarki a problem bezrobocia; Podmioty nowej ekonomii społecznej w przeciwdziałaniu wykluczeniu społecznemu z tytułu bezrobocia; Problemy aktywizacji zawodowej osób starszych; Równowaga między praca a życiem osobistym pracowników jako istotny czynnik wpływający na kapitał ludzki; Internet i nowoczesne technologie w kształtowaniu nowych trendów na rynku pracy; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa w kontekście stałych indywidualnych cech osobowości pracowników; zatrudnialność – definicje, ewolucja koncepcji i ramy do analiz; Kapitał ludzki jako dźwignia innowacyjności i rozwój firm w fazie startowej; e-usługi na rynku pracy; Zjawisko lobbingu w organizacjach; Wpływ gospodarowania zasobami ludzkimi na rentowność przedsiębiorstwa na przykładzie wybranej cukrowni; Sposoby oceny pracowników niepełnosprawnych w świetle badań własnych; Analiza aktywności zawodowej osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych i niechronionych; Wartość oczekiwania jako metoda pomiaru efektywności kształcenia w odniesieniu do rynku pracy; Dyskryminacja kobiet na rynku pracy – rzeczywistość czy mit?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
Globalna konkurencja / Artur Nowak-Far. - Warszawa ; Poznań : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 286 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-13155-1
Definicja, rodzaje i metodologia innowacji; Środowisko międzynarodowe a źródła innowacji; Strategiczny aspekt innowacji międzynarodowych; Główne bodźce i ograniczenia w zakresie innowacji międzynarodowych; Strategiczna zmiana i rozwój organizacyjny a innowacje międzynarodowe; Kontrola innowacji w skali międzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
ISBN: 83-85428-47-X
Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu; Wymagania rynku i zmiany w marketingu; Nasilanie się konkurencji w sektorze, Troska o wizerunek własny, Zmiany i innowacje w działalności przedsiębiorstwa, Przekształcanie struktury organizacji i systemu pracy; Innowacje, ich rodzaje i klasyfikacja, Źródła innowacji i proces innowacyjny, Zmiany radykalne i strategiczne, Reorganizacja procesów działania, Restrukturyzacja i reorientacja firmy; Reakcje na zmiany w organizacji; Strategia i taktyka wprowadzania zmian.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-2751-8
I. Współczesna gospodarka a innowacje: 1. Rola państwa i rządu w kształtowaniu innowacyjnej gospodarki; 2. Istota współczesnych innowacji- specyfika, kierunki, trendy; 3. Innowacje w przepisach prawnych; 4. Finansowanie innowacji; 5. Problemy w finansowaniu nauki i innowacji w Polsce; II. Innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej; 6. Przewaga konkurencyjna gospodarki jutra; Kreatywność usług; Marketing innowacji i innowacje w marketingu; Jakość produktu jako element przewagi konkurencyjnej w marketingu; 10. Innowacje w obsłudze logistycznej klienta; 11. Wdrażanie innowacji nietechnologicznych w sektorze MSP w Polsce; III. Wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw: Organizacyjne uwarunkowania innowacji w przedsiębiorstwie; Instytucje wsparcia biznesu i innowacji w Polsce; 14. Parki technologiczne; 15. Partnerstwo publiczno-prywatne; 16. Klastry jako forma integracji przedsiębiorstw; 17. Utrzymanie klienta dzięki zastosowaniu interakcyjności na przykładzie rozgłośni radiowej; 18. E-biznes - główne obszary innowacji; 19. Innowacyjne działania marketingowe w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przez promocję Marek miast i regionów; 20. Założenia tworzenia prywatnych zakładów klinicznych oraz innowacje w obsłudze pacjentów (doświadczenia niemieckie); 21. Ramowy program finansowania innowacji transportowych w województwie zachodniopomorskim do 2015 r.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1537-1
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7378-108-0
Cz. I Synteza badań nad transformacją polskich przedsiębiorstw: Wprowadzenie; Badania empiryczne strategii polskich przedsiębiorstw a teoria zarządzania strategicznego; Aspiracje rozwojowe polskich przedsiębiorstw; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej; Rozwój zewnętrzny przedsiębiorstw w Polsce; Firmy zagraniczne w Polsce; Procesy prywatyzacji polskich przedsiębiorstw; Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw i przekształcenia kapitałowe; Grupy kapitałowe; Sylwetki polskich menedżerów; Kultura organizacyjna polskich organizacji w okresie transformacji; Nowoczesne techniki i koncepcje zarządzania; Zmiany struktur organizacyjnych; Ewolucja polskich przedsiębiorstw w latach 1989-2000 w świetle statystyk i rankingów. Cz. II Zachowania strategiczne polskich przedsiębiorstw w sektorach globalnych: Wprowadzenie: Założenia metodologiczne do badań empirycznych; Dywersyfikacja produktowa i branżowa; Zakres integracji pionowej polskich przedsiębiorstw; Strategia zarządzania dostawcami a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie konkurencji polskich przedsiębiorstw; Sposoby rozwoju polskich przedsiębiorstw; Strategie przedsiębiorstw w sektorach dojrzałych na przykładzie sektora browarniczego; Strategie przedsiębiorstw w sektorach schyłkowych na przykładzie sektora stoczniowego; Zmiany struktur gospodarczych działalności; Ocena sukcesu przedsiębiorstw polskich w okresie transformacji; Empiryczny model strategii polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-20-8
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-31-5
R.1 Zarządzanie strategiczne - podstawowe pojęcia i koncepcje; R.2 Zewnętrzne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw; R.3 Ocena możliwości firmy na tle konkurentów oraz wybór strategii; R.4 Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.5 Rozwiązywanie problemów strategicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-389-9
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2006)
1. Elastyczność przedsiębiorstwa na globalnym rynku-aspekty rozwojowe, 2. Europejskie trendy w zakresie innowacji, 3. Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość lokalna, 5. Koncepcja edukacji przez całe życie jako odpowiedź na wyzwania współczesności, 6. Kapitał intelektualny w realizacji jednolitego procesu budowy strategii przedsiębiorstwa, 7. Klastry jako środek przedsiębiorczości lokalnej, 8. Efektywne modele biznesu, 9. Uwarunkowania strategii przedsiębiorstw transnarodowych, 10. Analiza interesariuszy w projektach bibliotecznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88938-46-0
1. Rola przedsiębiorstw w rozwoju regionalnym. 2. Metody doskonalenia przedsiębiorstw w gospodarce regionalnej. 3. Konkurencyjność regionalna w globalnej gospodarce wiedzy. 4. Integracja, koordynacja i sprawność w regionalnych systemach zarządzania. 5. Przedsiębiorstwo jako czynnik wzrostu i konkurencyjności regionu. 6. Informacyjne przedsiębiorstwo w regionie. 7. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw a przyszłość regionu. 8. Determinanty rynku pracy w kształtowaniu polityki personalnej przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again