Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Autor
Dziuba Dariusz Tadeusz
(2)
Bielski Ireneusz
(1)
Dach Zofia
(1)
Forlicz Stefan
(1)
Galata Stanisław
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Informacja gospodarcza
(6)
Gospodarka
(4)
Zarządzanie
(3)
Informacja
(2)
Kadry
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Towar
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ceny
(1)
Decyzje
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Jakość
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka
(1)
Makroekonomia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polska
(1)
Promocja handlowa
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Siła robocza
(1)
Usługi
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Informacja w biznesie / Stefan Forlicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 206 s. : il, tab., wykr. ; 24 cm.
1. Pojęcia podstawowe, 2. Przepływ informacji, 3. Aspekty ekonomiczne, 4. Aspekty techniczne, 5. Aspekty psychologiczne, 6. Aspekty socjologiczne, 7. Aspekty lingwistyczne, 8. Aspekty prawne, 9. Aspekty etyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał informacyjny, 2. Podstawy ekonomiki sektora informacyjnego, 3. Klasyczne metodyki wydzielania sektora informacyjnego w gospodarce, 4. Ekonomika sektora informacyjnego - metody i mierniki, 5. etodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego w Polsce, z użyciem klasyfikacji KGN i EKD, 6. Metodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego, z użyciem Poslkiej Klasyfikacji Działalności, 7. Czterosektorowy model gospodarek USA i Korei Południowej, 8. Niekonwencjonalne metody ekonomiki sektora informacyjengo, 9. Ekonomika sektora informacyjnego - problemy badawcze
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Główne kategorie makroekonomiczne, 2.Współczesne teorie makroekonomiczne, 3.Kontrowersje wokół roli państwa w gospodarce rynkowej, 4.Rynek pieniężno-kredytowy i jego determinany, 5.Polityka fiskalna, 6.Model IS-LM, 7.Rynek pracy i bezrobocie, 8.Procesy inflacyjne we współczesnym świecie, 9.Wahania koniunkturalne w gospodarce rynkowej, 10.Ewolucja międzynarodowych stosunków handlowych, 11.Procesy integracji gospodarczej we współczesnym świecie, 12.Globalizacja gospodarki światowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy ekonomiki sektora informacyjnego- metody i mierniki: Sektor informacyjny w czterosektorowym modelu gospodarki; Ekonomika sektora informacyjnego w nurcie badań ekonomicznych; Przemysł wiedzy według koncepcji Machlupa; Sektor informacyjny według koncepcji Porat; Dyskusja o miernikach rozwoju sektora informacyjnego; Dyskusja o zakresie wydzielania w gospodarce sektora informacyjnego; 2. Sektor informacyjny w gospodarce polskiej- metody i mierniki: Metodyka wydzielania i pomiaru sektora informacyjnego z wykorzystaniem Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD ver. 2007); Sektor informacyjny gospodarski polskiej w latach 1992-2008 w oparciu o klasyfikacją PKD ver. 2004 i EKD; Model czterosektorowy gospodarki polskiej (1992-2008); Sektor informacyjny gospodarki polskiej w ujęciu wartościowym; Sektor informacyjny w Polsce w latach 1960-1993 z wykorzystaniem metodyki opartej na Klasyfikacji Gospodarki Narodowej; Sektor informacyjny gospodarki polskiej w okresie międzywojennym; 3. Miscellanea: Ekonomika sektora informacyjnego- utrudnienia i perspektywy badawcze; Sektor informacyjny w modelu czterosektorowym współczesnych gospodarek; Zakończenie: Zmiany ewolucyjne w sektorze informacyjnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyk działań zorganizowanych. 2. Uniwersalne zasoby organizacji. 3. Zarządzanie współczesnymi organizacjami. 4. Informacja ekonomiczna w zarządzaniu organizacjami. 5. Moralny i etyczny kontekst zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie marketingowe, 2.Analiza sytuacji marketingowej, 3.Fazy procesu zarządzania marketingowego, 4.Analiza strategii marketingowej, 5.Operacyjny plan marketingowy, 6.Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych, 7.Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej