Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(7)
available
(5)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Author
Bartkowiak Piotr
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Czarnota Jerzy Lech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Gałach Adam
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kauf Sabina
(1)
Krupa Małgorzata
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kąpa-Kejna Krystyna
(1)
Lis Iwona
(1)
Marcinkowski Paweł
(1)
Mazur Zygmunt
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Płonka Bogusław
(1)
Rawski Marek
(1)
Skalik Jan
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sroka Henryk
(1)
Sus Joanna
(1)
Waszkielewicz Wiesław
(1)
Wieczorek Iwona
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Wąchal Jerzy
(1)
Zieliński Jerzy S
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Informacja dla zarządzania
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Systemy informatyczne
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Algorytmy genetyczne
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Obrót towarowy
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Sieci neuronowe
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Zbiory rozmyte
(1)
teoria chaosu
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
ISBN: 83-7333-247-2
Analiza ekonomiczna przedsiębiorstwa jako narzędzie zarządzania zmianami o charakterze restrukturyzacji; Informacja w procesie zarządzania zmianami organizacja mi; Wykorzystanie nowoczesnych technik informacyjnych w doskonaleniu procesów w przedsiębiorstwie; Zarządza nie informacją w procesach wytwarzania; System informacyjny jako podstawa sprawnego zarządzania marketingowo -logistycznego; Badania marketingowe jako źródło pozyskiwania informacji w polskich przedsiębiorstwach aspekt dynamiczny w świetle wyników badań; Baza danych jako źródło informacji dla przedsiębiorstwa; Aplikacja elementów teorii zbiorów rozmytych do określania informacji jako odwzorowania rzeczywistości; Zarządza nie informacją w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa; System informacyjny jako determinant zmian funkcji kontroli; Zarządzanie informacją gospodarczą z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych; Informacja w zarządzaniu personelem; Informacja ekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Informacyjna funkcja rezerw finansowych w przedsiębiorstwie; Próba pomiaru kapitału intelektualnego w małym przedsiębiorstwie; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7187-951-2
1. Wdrożenie systemu informatycznego w przedsiębiorstwie, 2. Wymagania dla systemu informatycznego, 3. Testowanie systemów informatycznych, 4. Budowa prototypów systemów informatycznych, 5. Wybór wdrażanego systemu, 6. Implementacja, 7. Przygotowanie do użytkowania systemu informatycznego, 8. Migracja danych, 9.Szkolenie użytkowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12968-9
Wprowadzenie do teorii zagadnień sztucznej inteli- gencji; Systemy ekspertowe; Zbiory rozmyte; sztuczne sieci neuronowe, Sieci Kohonena; Algorytmy ewolucyjne; Teoria chaosu, Systemy hybrydowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-303-4
1. Idea nowego przedsiębiorstwa, 2. Zarys koncepcji systemów e-biznesu, 3. Analiza potrzeb informacyjnych i wybór obszarów zastosowania systemów e-biznesu, 4. Miejsce przepływu pracy w systemach e-biznesu, 5. Technologia informatyczna w e-biznesie, 6. Determinanty i bariery sukcesu wdrożenia systemów e-biznesu, 7. Realizacja systemów e-biznesu, 8. Bezpieczeństwo w systemach e-biznesu, 9. Efektywność systemów informatycznych e-biznesu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie projektami informatycznymi / Mariusz Flasiński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 194 s. : rys., tab., wykr. ; 25 cm.
ISBN: 83-01-14592-7
Część I: Planowanie i realizacja programów informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 1. Problematyka informatyzacji przedsiębiorstw i organizacji. 2. Zasady opracowywania strategii informatyzacji. Część II: Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych. 3. Główne fazy i charakterystyka przedsięwzięć wdrożeniowych. 4. Analiza przedwdrożeniowa. 5. Projekt wdrożeniowy systemu informatycznego. Część III: Projekty konstrukcji systemów informatycznych. 7. Fazy projektów i modele konstrukcji systemów oprogramowania. 8. Analiza wymagań i modelowanie systemu informatycznego. 9. Projektowanie systemu informatycznego. 10. Implementacja i testowanie systemu informatycznego. 11. Pielęgnacja i dalszy rozwój systemu informatycznego. Część IV: Metody i techniki zarządzania kluczowymi aspektami projektów informatycznych. 12. Metody szacowania wielkości przedsięwzięcia konstrukcji systemu informatycznego. 13. Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektów informatycznych. 14. Analiza finansowa projektów informatycznych. 15. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych. 16. Zarządzanie jakością w projektach informatycznych. 17 Zarządzanie zmianami w projektach informatycznych. 18 Zarządzanie konfiguracjami i wersjami systemu informatycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-909157-4-X
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again