Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(10)
Autor
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brobst Stephen
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czopek Jakub
(1)
Diks Filip
(1)
Diks Krzysztof
(1)
Dusza Bożena
(1)
Glinka Beata
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klauer Patricia
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Owoc Mieczysław L
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Poe Vidette
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Szczerbicki Edward
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Informacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Baza danych
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing
(2)
Poradnictwo
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Ceny
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Fonoholizm
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja naukowa
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Jakość
(1)
Jakość informacji
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metodologia
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody statystyczne
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Promocja
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samokształcenie
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
System informacji marketingowej
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terapia uzależnień
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rola sztabów analityczno-doradczych w administracji i biznesie; Podstawy pracy analitycznej; Cykl analityczny; Struktura dokumentu analitycznego; Briefing; Źródła informacji; Pułapki analityczne i ich unikanie; Paradygmaty i techniki twórczego myślenia; Zanim zaczniesz pisać; Zarządzanie zespołami analitycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz.I: Formułowanie celów, organizacja badań: Przedmiot i etapy badań marketingowych; Podsatwy informacyjne marketingu. Cz.II: Metody badań marketingowych: Metody gromadzenia danych; Wybrane metody przetwarzania danych. Cz.III: Podstawowe obszary zastosowań: Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju; Wyznaczanie segmentów rynku; Badania związane z produktem; Badanie cen; Badanie systemu dystrybucji; Badanie skuteczności systemu komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie danymi dotyczącymi jakości: 1. Strumienie informacji w przedsiębiorstwie, 2. Informatyczne systemy zarządzania. II. Umiejętności społeczne pełnomocnika jakości: 1. Komunikacja interpersonalna, 2. Motywowanie pracowników, 3. Komuniacja grupowa, 4. Zarządzanie zasobami personalnymi. III. Metody statystyczne: 1. Statystyka w zarządzaniu jakością procesów, 2. Statystyczne sterowanie procesem (SPC), 3. Karty kontrolne, 4. Kontrole i badania odbiorcze, 5. Metodyka doświadczeń według G. Tagucjiego. IV. Koszty jakości: 1. Podział kosztów jakości, 2. Wdrażanie rachunku kosztów jakości, 3. Ewidencja kosztów jakości, 4. Obliczanie i analiza kosztów jakości. V. Promocja jakości: 1. Znaczenie promocji jakości, 2. Zdolność jakościowa przedsiębiorstwa, 3. Wytyczanie i realizacje celów, 4. Nagrody jakości, 5. Program zarządzania. VI Informacja jakościowa: 1. Pojęcie informacji jakościowej, 2. System informacji jakościowej. VII Zintegrowane systemy zarządzania: 1. System zarządzania środowiskowego, 2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 3. Płaszczyzny integracji systemów zarządzania, 4. Systemy zarządzania w wybranych branżach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 931)
Wspomnienie o Profesorze Andrzeju Baborskim (1936-2001); Elektronicznie pośrednicy (intelligent agents) jako narzędzie wspomagające handel elektroniczny; Zastosowanie wybranych metod drążenia danych do prognozowania toksyczności związków; Infrastructure for e-Commerce; Wskaźniki oceny przydatności metod statystycznych w formalizacji wiedzy dynamicznej; Badania nad jakością wiedzy pozyskanej na podstawie analizy różnych źródeł wiedzy; Ocena nowych koncepcji ekstrakcji wiedzy ze sztucznych sieci neuronowych; Pozyskiwanie wiedzy jako nurt wiodący konferencji KSK/KSSI; Symboliczna metoda wspomagająca analizę szeregów czasowych; Aspekty adaptacyjne mechanizmów personalizacji w portalach internetowych; Metody data mining w analizie giełdy - ewolucja strategii; Granular sets and granular relations in analysis and vierification of tabular systems; Koncepcja adaptacyjnego systemu zarządzania wiedzą; Modelowa koncepcja "3i" wspomagająca organizację wirtualną; Algorytmy genetyczne a wydobywanie wiedzy w prognozowaniu zużycia energii elektrycznej; Hurtownie danych a sukces organizacji wirtualnych; Wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem sieci Bayesa; Pozyskiwanie wiedzy dla SE wspomagającego proces dydaktyczny; Management of marketing information with the use of modern software tools; Rozmyty system wnioskujący, oceniający kondycję finansową przedsiębiorstw; Pozyskiwanie sekwencji charakterystycznych od specjalistów w dziedzinie eksploatacji maszyn; Badania nad nowym środowiskiem programowym dla okrywanie wiedzy i uczenia maszynowego; Zastosowanie neuronowych systemów ekspertowych do pozyskiwania wiedzy z medycznych obrazów endoskopowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Struktury organizacyjne - podstawowe informacje, 2. Projektowanie i analiza struktur organizacyjnych, 3. Tradycyjne i współczesne konfiguracje strukturalne, 4. Wpływ struktur organizacyjnych na procesy decyzyjne i przetwarzania informacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcia i technologie, Architektura i infrastruktury, Czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, Cykl życia wspomagania podejmowania decyzji, Rozpoczynamy budowę hurtowni danych, Zbieranie wymagań na dane, Integracja danych, Projektowanie bazy danych dla hurtowni danych, Dostęp do danych, Szkolenie, wsparcie i rozruch, Metadane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka pojęć: koncepcja, metoda, technika, narzedzie; 2. Zarządzanie jakością; 3. Koncepcje w zarządzaniu jakością; 4. Metody badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 5. Metody analizy i konstrukcji logicznej w zarządzaniu jakością; 6. Metody sondażu diagnostycznego w zarządzaniu jakością; 7. Metody statystyczne w zarządzaniu jakością; 8. Metoda eksperymentalna w zarządzaniu jakością; 9. Metoda heurystyczna w zarządzaniu jakością; 10. Techniki badania dokumentów w zarządzaniu jakością; 11. Narzędzia badawcze w zarządzaniu jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej