Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Author
Sadza Agata
(2)
Boyd Andrew
(1)
Furman Wojciech
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Kaliszewski Andrzej
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Wojtak Maria
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Dziennikarstwo
(4)
Informacja
(3)
Źródła informacji
(2)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Internet
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Publicystyka
(1)
Radiofonia
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Wywiad
(1)
7 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-2880-2
1. Wstęp; 2. Niezbędna dawka teorii: Co trzeba wiedzieć o gatunku, wzorcu gatunkowym; 3. Z jakich segmentów składa się wypowiedź prasowa; 4. O tym, jak we współczesnej prasie funkcjonuje wzmianka; 5. W jaki sposób zwykło się redagować notatkę prasową?; 6. Co wiadomość czyni wiadomym i jakie są obecnie tendencje w jej redagowaniu?; 7. Odpowiednio anonsować. Czy twoja zapowiedź to potrafi?; 8. Komentować i komentować. A co z komentarzem?; 9. Na skrzyżowaniu gatunków, czyli editorial; 10. Pisać felietonowo- to koniecznie pisać felietony?; 11. O informacji zobrazowanej w reportażu; 12. Jakie treści da się wywieść z wywiadu?; 13. Objaśnienia skrótów; 14. Słownik terminów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2647-2
I. Doskonalenie umiejętności: Wprowadzenie; Organizacja pracy; Od pomysłu do publikacji; Różne pomysły; Badanie rynku prasowego; Tematy i sposoby ujęcia; Zamówienie i redakcja artykułu; Szukanie informacji; Szukanie informacji i dziennikarstwo internetowe; Układ informacji w tekście; Spójność tekstu; Techniki pisania; Zgodność stylu i celu; Sztuka ilustrowania. II. Poszerzenie horyzontów: Teksty reklamowe; Wywiady i sylwetki; Stały felietonista; Recenzent; Ekspert; Prasa zagraniczna; Prawo i etyka
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 83-233-2163-9
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-83-60501-16-0
1. Doktryny medialne i etyka zawodowa, 2. Systematyka źródeł informacji dziennikarskiej - teoria i praktyka, 3. Wokół tematów historycznych, 4. Dziennikarstwo śledcze, 5. Literatura (dla dziennikarza) informacją "wyższego piętra", 6. Czy i jak korzystać z materiałów public relations
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again