Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(9)
Autor
Sadza Agata
(2)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Boyd Andrew
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Hałaj Barbara Joanna
(1)
Hennessy Brendan
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kunczik Michael
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Palczewski Marek
(1)
Pietrzak Henryk
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Sarna Paweł
(1)
Wojtak Maria
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Worsowicz Monika
(1)
Zipfel Astrid
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Dziennikarstwo
(8)
Informacja
(4)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Źródła informacji
(3)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Publicystyka
(2)
Radiofonia
(2)
Telewizja
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo prasowe
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Recenzje
(1)
Regionalne środki masowego przekazu
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Kazachstan
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Wywiad
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Felieton
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Literatura
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Niezbędna dawka teorii: Co trzeba wiedzieć o gatunku, wzorcu gatunkowym; 3. Z jakich segmentów składa się wypowiedź prasowa; 4. O tym, jak we współczesnej prasie funkcjonuje wzmianka; 5. W jaki sposób zwykło się redagować notatkę prasową?; 6. Co wiadomość czyni wiadomym i jakie są obecnie tendencje w jej redagowaniu?; 7. Odpowiednio anonsować. Czy twoja zapowiedź to potrafi?; 8. Komentować i komentować. A co z komentarzem?; 9. Na skrzyżowaniu gatunków, czyli editorial; 10. Pisać felietonowo- to koniecznie pisać felietony?; 11. O informacji zobrazowanej w reportażu; 12. Jakie treści da się wywieść z wywiadu?; 13. Objaśnienia skrótów; 14. Słownik terminów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
I. Doskonalenie umiejętności: Wprowadzenie; Organizacja pracy; Od pomysłu do publikacji; Różne pomysły; Badanie rynku prasowego; Tematy i sposoby ujęcia; Zamówienie i redakcja artykułu; Szukanie informacji; Szukanie informacji i dziennikarstwo internetowe; Układ informacji w tekście; Spójność tekstu; Techniki pisania; Zgodność stylu i celu; Sztuka ilustrowania. II. Poszerzenie horyzontów: Teksty reklamowe; Wywiady i sylwetki; Stały felietonista; Recenzent; Ekspert; Prasa zagraniczna; Prawo i etyka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77, 316,77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Dziennikarstwo śledcze wobec poznania i wartości. Trendy i zagrożenia: Dziennikarstwo śledcze na medialnym rynku; Skandal na pierwszej stronie. Sensacyjność jako element oceny wiarygodności śledztw dziennikarskich; Czy poszukiwanie prawdy w dziennikarstwie śledczym ma granice etyczne?; Obiektywizm dziennikarski a dziennikarstwo śledcze. Analiza typologiczna. II. Prawne i etyczne aspekty dziennikarstwa śledczego: Dziennikarstwo śledcze w opinii prawników; Informacja o przestępstwach i postępowaniach karnych - standardy prawne i etyczne; Wybrane prawne i etyczne aspekty "przecieków"; działania faktyczne dziennikarzy stosujących prowokację dziennikarską jako próba ustanowienia okoliczności wyłączającej odpowiedzialność za podżeganie do przestępstwa. III. Problematyka źródeł informacji w dziennikarstwie śledczym: Źródła informacji w pracy dziennikarza śledczego; Europejski Trybunał Praw Człowieka o ochronie dziennikarskich źródeł informacji. IV. Analiza gatunków tekstów śledczych: Reportaż, artykuł iů - charakterystyka genologiczna prasowych tekstów śledczych; Retoryka dziennikarstwa śledczego w programach telewizyjnych z lat 2005-2007; Morfologia radiowego reportażu śledczego - struktura gatunku (uwagi wstępne); Krzywda i ofiara w radiowych reportażach śledczych; Wątki kryminalne i śledcze w radiowym gatunku artystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Rocznik, 2007-
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rzecznik prasowy jako postać medialna. 2.Rzecznik prasowy jako twórca wizerunku instytucji. 3.Rzecznik a świat mediów. 4.Elementy prawa prasowego w pracy rze cznika. 5.Symptomy wypalenia w zawodzie rzecznika pras owego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: wyjaśnienie podstawowych pojęć; Media masowe a społeczeństwo; dziennikarstwo jako zawód; Jak powstają informacje; Badania nad wpływem wywieranym; Skutki przedstawiania przemocy; Komunikowanie międzynarodowe; Informacja o wojnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
1. Doktryny medialne i etyka zawodowa, 2. Systematyka źródeł informacji dziennikarskiej - teoria i praktyka, 3. Wokół tematów historycznych, 4. Dziennikarstwo śledcze, 5. Literatura (dla dziennikarza) informacją "wyższego piętra", 6. Czy i jak korzystać z materiałów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej