Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Abdrabou Lucia
(1)
Alchusová Zuzana
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson Gail (1962- )
(1)
Chrenko Alchusová Lucia
(1)
Heller Steven (1950- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Malinowski Jerzy Jarosław
(1)
Popiołkiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Czechy
(1)
Język
polski
(5)
Temat
Identyfikacja wizualna
(4)
Informacja wizualna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Gastronomia
(1)
Image
(1)
Logotypy
(1)
Marketing
(1)
Piktogram
(1)
Programy graficzne
(1)
Projektowanie komunikacji wizualnej
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Turystyka
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki graficzne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Stworzenie identyfikacji wizualnej firmy? Profesjonalne zaprezentowanie produktów? To umiejętności, bez których nie poradzi sobie żaden dział marketingu.
Proponowany przez nas CorelDRAW X7. Kurs video. Projektowanie identyfikacji wizualnej firmy to pierwszy krok do ich zdobycia. Czterdzieści siedem lekcji szczegółowo objaśnia, jak zaprojektować logo, papier firmowy i wizytówkę, przygotować teczkę ofertową, ulotkę i gadżety reklamowe, a później w efektowny sposób zaprezentować gotowy projekt. Nasza ekspertka krok po kroku wprowadzi Cię w zagadnienia grafiki użytkowej.

Co Cię czeka podczas szkolenia?

Kurs jest przeznaczony dla średnio zaawansowanych użytkowników programu CorelDRAW, którzy chcieliby zgłębić tajniki takich funkcji jak krzywe Béziera, operacje boolowskie, harmonia kolorów, wypełnienia tonalne czy style obiektów. Dzięki ich wykorzystaniu adepci grafiki użytkowej posiądą między innymi umiejętność wykonywania mockupów, czyli uniwersalnych makiet służących do prezentacji projektów. Wszystkie wektorowe grafiki stworzone w programie CorelDRAW mogą być z powodzeniem wykorzystywane zarówno w wersji elektronicznej, jak i do wysokiej jakości wielkoformatowych wydruków.
Wejdź w zupełnie nowy wymiar grafiki! Dzięki zaawansowanym narzędziom dostępnym w pakiecie CorelDRAW X7 przygotowane przez siebie projekty przedstawisz także w przestrzeni trójwymiarowej. Wykorzystanie rad zawartych w kursie sprawi, że wyniki Twojej pracy dosłownie nabiorą głębi, a tym samym staną się jeszcze bardziej atrakcyjne dla odbiorcy.

Zatem do dzieła!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. MARKETING V CESTOVNOM RUCHU: 1.1. Marketingový mix cestovného ruchu; 1.2. Marketingová komunikácia. 1. GASTRONÓMIA - NADČASOVÝ TREND: 1.1. Kulinářská turistika; 1.2. Pôvod slova gastronómia; 1.3. Agroturistika; 1.4. Zážitkové reštaurácie; 1.5. Pivovarníctvo je v Čechách - podnikanie s tradíciou; 1.6. Rozvoj kulinárstva v cestovnom ruchu; 2. SLOW FOOD FILOZOFIA: 2.1. Krajiny s osvojenou slow food filozofiou. 3. PRÍKLAD RODENNEJ FORMY OPIEARAJÚCEJ SA INTUITÍVNE O SLOW FOOD FILOZOFIU: 3.1. Podnikanie s rodinnou tradíciou; 3.2. Motivácia k pohostinnosti; 3.3. Vizuálna identita rodinnej firmy; 3.4. Produktové portfolio rodinnej firmy - jedálny lístok; 3.5. Založenie Cechu husacinárov; 3.6. Európska databáza; 3.7. Externá komunikácia rodinnej firmy; 4. ADAPTÁCIA SLOW FOOD FILOZOFIE V UBYTOVACÍCH ZARIADENIACH.
Zawiera: 1. WPROWADZANIE DO OBROTU W TURYSTYKĘ: 1.1. Marketing mix turystyki; 1.2. Komunikacja marketingowa. 1. GASTRONOMIA - DODATKOWA TREND: 1.1. Turystyka kulinarna; 1.2. Pochodzenie słowa gastronomia; 1.3. Agroturystyka; 1.4. Ekspert restauracje; 1.5. Browar jest w Czechach - biznes z tradycją; 1.6. Rozwijanie tradycji kulinarnych w turystyce; 2. ZWOLNIONA FILOZOFIA ŻYWNOŚCIOWA: 2.1. Kraje z filozofią slow food. 3. PRZYKŁAD FORMY RODENOWEJ TWORZĄCEJ ZINTEGROWANEJ ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ: 3.1. Biznes z tradycją rodzinną; 3.2. Motywacja dla gościnności; 3.3. Identyfikacja wizualna firmy rodzinnej; 3.4. Portfolio produktów firmy rodzinnej - menu; 3.5. Ustanowienie Gildii Gildii; 3.6. Europejska baza danych; 3.7. Komunikacja zewnętrzna firmy rodzinnej; 4. PRZYSTOSOWANIE ZŁOŻONEJ FILOZOFII ŻYWNOŚCIOWEJ W URZĄDZENIACH ZAKWATEROWANIA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Identyfikacja firmy - system komunikatów wizualnych, 2. Komunikacja wizualna, 3. Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe, 4. Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja, 5. Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Idea + tożsamość = logo; Nadaj literom osobowość: AEG; Braun; Mediolańskie Metro; PTT; IBM; AC/DC; Leica; Metropolitan Museum of Art.; V&A; The Cooper Union; eBay; GERO Health; Help Remedies; Headline Publishing; Virto; Wien Modern; Restaurant du Cercle de la Voile de Neuchâtel; Stwórz zapadający w pamięć monogram; Crane & Co.; Obama; Volvo; Riot; Stwórz symbol z przesłaniem: Windows; Qatar; CVS Health; 23andMe; Przekształć tożsamość: BP; NASA; LEGO; L’Eau d’Issey Isseya Miyakego; Żydowski Festiwal Filmowy; Stwórz mnemonik: Campari; Le Diplomate; JackRabbit; Duquesa Suites; Zilustruj mądrze i dowcipnie: Dubonnet; Brooklyn Children’s Museum; Art UK; Art Works; Music Together; Amazon; ASME; Edition Unik; Ichibuns; Oslo City Bike; Dołącz tajemne znaki: Solidarność; FedEx; Igrzyska Olimpijskie Meksyk 1968; Telemundo; Nourish; PJATK; Słowniczek; Bibliografia; Indeks; Podziękowania; Ilustracje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] k. : rys., tabl. ; 21 cm.
Wstęp; R.1 Pojęcie i funkcje systemu identyfikacji wizualnej; R.2 Nazwa firmy; R.3 Godło firmy; R.4 Firmowe kolory; R.5 Firmowe liternictwo; R.6 Wizytówki; R.7 Znakowanie środków transportu; R.8 Firmowe unifor my; R.9 Flagi firmowe; R.10 Firmowe upominki; R.11 Druki firmowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej