Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Piasta Jacek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Hotelarstwo
(1)
Kadry
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej