Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(15)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Jeliński Bohdan
(2)
Bednarczyk Teresa Hanna
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Fierla Irena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hall Robert E
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Marciniak-Neider Danuta
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stępień Beata
(1)
Treder Hanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(18)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Handel zagraniczny
(15)
Unia Europejska
(6)
Handel
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Transport
(4)
Decyzje
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Jednolity rynek UE
(3)
Monopol
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Rozliczenia międzynarodowe
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólna Polityka Rolna UE
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Cło
(2)
Gospodarka
(2)
Polska
(2)
Rynek
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Umowa
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Ceny
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Ekonomia
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Kredyt
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Ludność
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Popyt
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Produkcja (ekon.)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przemysł
(1)
Płaca
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rybołówstwo
(1)
Rynek finansowy
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia gospodarcze
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy integracyjne w Europie. 2. Dynamika i struktura gospodarki. 3. Przyrodnicze uwarunkowania działalności gospodarczej. 4. Ludność. 5. Rolnictwo i rybołówstwo. 6. Przemysł. 7. Turystyka. 8. Infrastruktura transportowa. 9. Handel zagraniczny. 10. Regiony ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Handel zagraniczny - zagadnienia wstępne 1.1 Pojęcie handlu zagranicznego 1.2 Formy świadczenia towarowego (usługowego) 1.3 Formy świadczenia wzajemnego 1.4 Transakcje specjalne II. Wybrane specyficzne formy obrotu międzynarodowego 2.1 Leasing 2.2 Franchising 2.3 Faktoring 2.4 Forfaiting III. Bezpośrednia i pośrednia dziłalność w handlu zagrabicznym 3.1 Formy dzialalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 3.2 Zalety i wady działalności pośredniej i bezpośredniej 3.3 Bezpośrednia działalność w handlu zagranicznym 3.4 Pośrednia dzialalność handlowa na rynkach zagranicznych IV. Rynki zorganizowane (formalne) 4.1 Pojęcie rynków formalnych 4.2 Podział i funkcje rynków zorganizowanych 4.3 Giełdy 4.3.1 Giełdy towarowe 4.3.2 Rodzaje transakcji giełdowych 4.3.3 Inne rodzaje giełd 4.4 Aukcje towarowe 4.5 Targi i wystawy międzynarodowe 4.6 Przetargi 4.7 Wybrane rynki zorganizowane ułomne V. Wybrane elektroniczne rynki zorganizowane 5.1 Giełdy elektroniczne 5.2 Aukcje elektroniczne 5.3 Przetargi elektroniczne 5.4 Targi w Intenecie VI. Bezpośrednia regulacja handlu zagranicznego 6.1 Funkcjonowanie handlu zagranicznego a środki jego regulacji 6.2 Rodzaje środków o charakterze bezpośrednim 6.3 Formy bezpośredniej regulacji handlu zagranicznego w Polsce 6.3.1 Regulacja dostępu do handlu zagranicznego 6.3.2 Ewolucja systemu administrowania obrotem towarowym z zagranicą w latach 1990-2004 6.4 Administrowanie obrotem z zagranicą w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 6.4.1 Ogólna charakterytyka wspólnej polityki handlowej 6.4.2 Środki administrowania obrotem z krajami trzecimi i ochrony rynku wewnętrznego VII Mechanizm cenowo-kursowy w handlu zagranicznym 7.1 Cena i kurs walutowy a efektywność transakcji 7.2 Ceny dewizowe i ceny krajowe 7.3 Kurs walutowy i polityka kursowa 7.3.1 Pojęcie i funkcje kursu walutowego 7.3.2 Czynniki determinujące poziom i zmiany kursu walutowego 7.3.3 Rodzaje kursu walutowego 7.3.4 Kierunki i charakter zmian kursu walutowego 7.3.5 Skutki zmian kursu walutowego 7.3.6 Polityka kursowa 7.4 Mechanizm cenowo-kursowy w Polsce 7.4.1 Ewolucja systemu kursu walutowego 7.4.2 Pespektywy systemu kursu walutowego 7.4.3 Kilka uwag o machanizmie cenowym VIII System celno-podatkowy w handlu zagranicznym 8.1 Środki korygujące w handlu zagranicznym 8.1.1 Istota i przyczyny stosowania srodków korygujących 8.1.2 Rodzaje środków i mechanizm ich oddziaływania 8.2 Cła i podatki w poslim handlu zagranicznym w latach 1990-2004 8.2.1 Zmiany w systemie celnym 8.2.2 Podatki nakładane na obroty z zagranicą 8.3 System celny w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 8.3.1 System celny Wspólnoty Europejskiej - informacje podstawowe 8.3.2 Wspólna taryfa celna Unii Europejskiej 8.3.3 Pozostałe środki polityki celnej 8.4 Opodatkowanie transakcji handlu zagranicznego po przystapieniu Polski do UE 8.4.1 Harmonizacja podatków pośrednich we Wspólnoie Europejskiej 8.4.2 Zasady opodakowania transakcji wewnętrzwspólnotowych i transakcji z krajami trzecimi IX Charakterystyka obrotów polskiego handlu zagranicznego 9.1 Rola handlu zagranicznego w gopsodarce Polski 9.2 Wielkość i dynamika obrotów 9.3 Struktura geograficzna obrotów 9.5 Kształotwanie się kontaktów handlowych z krajami Unii Eurepojskiej 9.6 Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kredyty i ubezpieczenia jako instrumenty polityki proeksportowej; Kredytowe i ubezpieczeniowe instrument y wspierania eksportu w wybranych krajach; Zakres i formy wspierania kredytów eksportowych w Polsce; Ocena i perspektywy rozwoju systemu wspierania kredytów eksportowych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 340, [1] s. : mapy, tab., wykr. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 340, [2] s. : rys.; tab. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Makroekonomia / Robert E. Hall. - Wyd.3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2004. - 508 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie : 1.Wzrost i fluktuacje gospodarcze, 2.Pomiar wyników gospodarczych. Cz.II Podstawowe zasady długiego okresu : 1.Wzrost gospdoarczy, 2.Polityka fiskalna i polityka pieniężna w modelu wzrostu, 3.Bezrobocie oraz tworzenie i likwidowanie miejsc pracy. Cz.III Fluktuacje gospdoarcze : 6.Fluktuacje krótkookresowe, 7.Rynki finansowe a łączny popyt, 8.Proces dostosowawczy, 9.Polityka makroekonomiczna. Cz.IV Mikroekonomiczne podstawy makroekonomii ; 1.Popyt konsumpcyjny, 2.Popyt inwestycyjny, 3.Handel zagraniczny i kurs walutowy, 4.Wydatki, podatki i deficyt budżetowy, 5.System pieniężny i reguła polityki Rezerwy Federalnej, 6.Mikroekonomiczne podstawy sztywności cen. Cz.V Polityka makroekonomiczna : 1.Inflacja a fluktuacja produkcji, 2.Projektowanie i utrzymywanie dobrej polityki makroekonomicznej, 3.Gospodarka światowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy handlu zagranicznego / pod red. Hanna Treder. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2003. - 355 s. : tab., rys. ; 24 cm.
Przedmowa; 1. Rola handlu zagranicznego w rozwoju gospodarczym kraju; 2. Funkcjonowanie sfery handlu zagranicznego; 3. System regulacji obrotów z zagranicą 4. Polityka wspierania eksportu; 5. Instrumenty polityki celnej; 6. Organizacja działalności handlowej na rynkach zagranicznych; 7. Zwyczaje i formuły w handlu zagranicznym; 8. Transakcja w handlu zagranicznym; 9. Finansowe aspekty transakcji handlu zagranicznego; 10. Transportowa obsługa transakcji handlu zagranicznego; 11. Ubezpieczenia ładunków w przewozach międzynarodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Powiązania gospodarcze Polski z zagra nica; 2. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospo darki; 3. Podstawy zagranicznej polityki ekonomicznej; 4. Makroekonomiczne instrumenty regulacji obrotów han dlu zagranicznego; 5. Polityka wspierania eksportu; 6. Polityka celna; 7. Polityka postepowań ochronnych w imporcie; 8. Ograniczenia techniczno-administracyjne obrotu towarowego z zagranicą; 9. Kontrola obrotu z zagranicą towarami i technologiami podwójnego prze znaczenia; 10. Kierunki ewolucji międzynarodowych uwa runkowań zagranicznej polityki gospodarczej. Załącznik 1. Barometr polskiej gospodarki 1989-2002.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Powiązania gospodarcze Polski z zagra nica; 2. Międzynarodowa konkurencyjność polskiej gospo darki; 3. Podstawy zagranicznej polityki ekonomicznej; 4. Makroekonomiczne instrumenty regulacji obrotów han dlu zagranicznego; 5. Polityka wspierania eksportu; 6. Polityka celna; 7. Polityka postepowań ochronnych w imporcie; 8. Ograniczenia techniczno-administracyjne obrotu towarowego z zagranicą; 9. Kontrola obrotu z zagranicą towarami i technologiami podwójnego prze znaczenia; 10. Kierunki ewolucji międzynarodowych uwa runkowań zagranicznej polityki gospodarczej. Załącznik 1. Barometr polskiej gospodarki 1989-2002.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe elementy kontraktu w handlu zagraniczny m, R.2 Zasady realizacji płatności w handlu zagranicznym, R.3 Płatności a warunki dostawy towaru, R.4 Czek i polecenie wypłaty w handlu zagranicznym, R.5 Weksel w handlu zagranicznym, R.6 Inkaso dokumentowe, R.7 charakterystyka akredytywy dokumentowej, R.8 Dokumenty prezentowane w ramach akredytywy, r.9 Regulacje międzynarodowej izby handlowej dotyczące akredytywy dokumentowej , R.10 Analiza warunków przykładowych akredytywy, R.11
Gwarancje bankowe, R.12 Kredyty eksportowe i ich ubez pieczenie, R.13 Faktoring w handlu zagranicznym, r.14 Forfaiting w handlu zagranicznym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Specyfika rozliczeń międzynarodowych. 2. Znaczenie kontraktu i jego warunków w transakcjach z odroczonym terminem płatności. 3. Wpływ nieuwarunkowanych form płatności na poziom bezpieczeństwa transakcji zagranicznych. 4. Rola instrumentów o charakterze uwarunkowanym w edukacji ryzyka transakcji handlu zagranicznego. 5. Wpływ alternatywnych metod redukcji ryzyka na poziom bezpieczeństwa transkacji handlu zagranicznego z odroczonym terminem płatności. 6. Uwarunkowania skuteczności rozliczeń pieniężnych w handlu międzynarodowym w świetle wyników badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Elementy marketingu na rynkach zagranicznych, Selekcja rynków zagranicznych i formy działania na nich, Strategie marketingowe na rynkach zagranicznych, Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych - przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czynniki i motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw. 2. Etapy strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym. 3. Ocena rynków zagranicznych i wybór form wejścia na nie. 4. Charakterystyka form wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne. 5. Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. 6. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym - zagadnienia wstępne, 2. Strategia zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 3. Przyczyny zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, 4. Teorie internacjonalizacji, 5. Zagraniczna ekspansja przedsiębiorstw - wyjaśnienie teoretyczne, 6. Formy zagranicznej ekspancji przedsiębiorstw - spoosby wejścia na rynki zagraniczne, 7. Metody wyboru formy zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Charakterystyka transakcji w handlu zagranicznym, R.2 Badania marketingowe rynków zagranicznych, R.3 Negocjacje w handlu międzynarodowym, R.4 Zawieranie umów w handlu międzynarodowym, R.5 Międzynarodowe zwyczaje handlowe, R.6 Warunki płatności i finansowanie w handlu zagranicznym, R.7 Obsługa transportowa ładunków handlu zagranicznego, R.8 Odprawa celna towarów, R.9 Ubezpieczenia w handlu zagranicznym, R.10 Rozstrzyganie sporów wynikających z międzynarodowych transakcji handlowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do ekonomiki / Wiesław Samecki. - Wrocław : Uniwersytet Wrocławski, 2005. - 587 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2722)
Część I: Wiadomości wstępne. 1. Powstanie ekonomiki jako systemu naukowego. 2. Przedmiot ekonomiki. 3. Prawa ekonomiczne. 4. Metoda ekonomiki. 5. Czynniki gospodarcze a czynniki produkcji. 6. Systemy ekonomiczne. Część II: Wielkość produkcji. 7. Dochód narodowy. 8. Oszczędności, konsumpcja i inwestycje. 9. Czynniki determinujące wielkość dochodu narodowego. 10. Pieniądz. 11. Bank centralny. 12. Pieniądz a poziom cen. 13. Handel zagraniczny. 14. Międzynarodowy system monetarny. 15. Cykl koniunkuralny. 16. Teorie cyklu koniunkturalnego. Część III: Struktura produkcji. 17. Rynek. 18. Teoria zachowania się konsumenta. 19. Równowaga przedsiębiorstwa. 20. Teoria produkcji. Część IV: Podział dochodu. 21. Rynkowa wycena czynników produkcji. 22. Renta gruntowa. 23. Płaca. 24. Procent od kapitału. 25. Zysk.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej