Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(7)
Autor
Dąbrowska Anna
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Windham Laurie
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Internet
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel
(2)
Dane osobowe
(1)
Finanse
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Telekomunikacja
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza regulacji prawnych kształtujących pozycję usługobiorcy usług elektronicznych, 2. Informacja hnadlowa a ochrona praw usługobiorcy usług elektronicznych, 3. Przesyłanie usługobiorcy usług elektronicznych niezamówionej informacji handlowej, 4. Zagadnienia dóbr osobistych usługobiorcy usług elektronicznych w świetle ustawy o świadczeniu usług drogą elektorniczną, 5. Delikty nieuczciwej konkurencji na gruncie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną w aspekcie ochrony praw usługobiorcy usług elektornicznych, 6. Obowiązek informacyjny względem usługobiorcy usług elektronicznych oraz prawo odstępienia od umowy, 7. Ochrona danych osobowych usługobiorcy usług elektornicznych w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, 8. Prawne aspekty ochrony usługobiorcy usług elektornicznychBibliografia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej