Form of Work
Książki
(70)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(44)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(48)
Czytelnia
(63)
Author
Szpringer Włodzimierz
(5)
Chmielarz Witold
(2)
Gołaczyński Jacek
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Baran Beata
(1)
Bargieł Daniel
(1)
Barrow Colin
(1)
Barta Janusz
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borcuch Artur
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dolmetsch Ralph
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frań Aneta
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hrynkiewicz Radosław
(1)
Janowski Jacek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Jesiołowski Kamil
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kil Jan
(1)
Kocot Wojciech J
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Konarski Xawery
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kozaczek Jan
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Kraj Kamil
(1)
Kraska Marcin
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lemonnier Mariola
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewski Piotr
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Sebastian
(1)
Markiewicz Ryszard
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Masiota Jacek
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Meryk Radosław
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Niedźwiedziński Marian
(1)
Nowak Krystian
(1)
Nowakowski Bartosz
(1)
Nowicka Urszula
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Patryk Aleksandra
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Reuvid Jonathan
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rzepka Michał
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Rączka Joanna
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Shaffer Steven L
(1)
Shapiro Carl
(1)
Simon Alan R
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(63)
Country
Poland
(71)
Language
Polish
(71)
Subject
Handel elektroniczny
(63)
Internet
(27)
Marketing elektroniczny
(18)
Gospodarka elektroniczna
(16)
Usługi elektroniczne
(13)
Przedsiębiorstwo
(10)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Handel
(7)
Pieniądz elektroniczny
(7)
Podpis elektroniczny
(7)
Strony WWW
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Banki internetowe
(5)
Firmowa witryna internetowa
(5)
Marketing
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Baza danych
(4)
Dane osobowe
(4)
Logistyka
(4)
Umowa elektroniczna
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Baza danych relacyjna
(3)
Globalizacja
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Języki programowania
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo autorskie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Administracja
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Karty płatnicze
(2)
MySQL
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Obsługa klienta
(2)
PHP
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Płatności elektroniczne
(2)
Rynek
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Umowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Absolutorium (prawo)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Broń palna
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Demokracja deliberatywna
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Ekonomia
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Farmaceuci
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektorniczny
(1)
Handel elektronicxzny
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kroński, Aleksander
(1)
Kryzys
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Merchandising
(1)
Nieruchomości
(1)
Obrót towarowy
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gagauzja (Mołdawia ; region autonom.)
(1)
Mołdawia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
71 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0673-3
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-54-8
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0700-6
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-16-9
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89069-36-9
1. Nowa gospodarka - wyzwania globalizacji, 2. Prawo konkurencji a prawa własności intelektualnej, 3. Kierunki regulacji Internetu i e-commerce, 4. Komputerowy software - próba nowego podejścia, 5. Własność intelektualna w nowej gospodarce, 6. Nowoczesne technologie a sektor bankowy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 346 (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-844-8
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2485-0
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88936-09-3
1. Wprowadzenie do e-biznesu; 2. Elementy sieci komputerowych; 3. Sieci bezprzewodowe; 4. Technologie internetowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88936-10-7
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0739-6
1. Zagrożenia dla informacji i systemów informatycznych, 2. Rodzaje ryzyka i źródła zagrożeń, 3. Ochrona oprogramowania i danych osobowych, 4. Zarządzanie działalniami operacyjnymi i dobra praktyka, 5. Planowanie awaryjne i przywrócenie poprawnego funkcjonowania organizacji po wystąpieniu zdarzenia kryzysowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz; Łódź : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2002. - 374 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-03-X
R.I Przedsiębiorstwo i jego otoczenie w globalnym społeczeństwie informacyjnym : 1. Społeczeństwo informacyjne a Nowa Gospodarka, 2. Zmiany otoczenia i ich wpływ na przedsiębiorstwo i jego relacje z rynkiem, 3. Otoczenie a współczesny marketing. R.II Internet - nowy wymiar działalności organizacji : 1. Istota Internetu, 2. Rynek elektroniczny i wirtualizacja działań organizacji, 3. Możliwości wykorzystania Internetu w biznesie. R.III Istota oraz rozwój e-commerce : 1. Pojęcie e-commerce na tle terminów pokrewnych, 2. Dotychczasowy rozwój i stan aktualny handlu elektronicznego, 3. internauci jako potencjalni klienci handlu elektronicznego, 4. Ba riery rozwoju e-commerce, 5. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego. R.IV Główne rozwiązania e-commerce : 1. Aukcje interne towe, 2. Serwisy ogłoszeniowe, 3. Sklepy internetowe, 4. Pasaże handlowe, 5. Wirtualne rynki elektroniczne B2B, 6. Wirtualne giełdy, 7. Pozostałe formy handlu elektroni cznego - B2A i C2A. R.V Finanse elektroniczne : 1. Bankowość internetowa, 2. Pozostałe rodzaje finansów elektronicznych - wirtualne biura maklerskie, firmy ubezpieczeniowe. R.VI Uruchomienie działalności e-commerce : 1. Wybór i rezerwacja domeny, 2. Co wybrać - rozwiązanie z "automatu" czy "szyta na miarę", 3. Wybór dostawcy usług internetowych. R.VII Zabezpieczenia funkcjonowania firmy i dokonywa nych transakcji oraz sposoby płatności w Internecie : 1. Bezoieczeństwo rozwiązań e-commerce, 2. Zabezpieczenia realizowanych transakcji, 3. Sposoby płatności i autoryzacji. R.VIII Strategie marketingowe e-commerce : 1. Marketing a e-commerce, 2. Walory projektu-layout i nawigacja, 3 . Promocja w Internecie, 4. Bannery rekalmowe i kampanie bannerowe, 5. Inne formy reklamy bannerowej, 6. Mailing, 7. Katalogi i wyszukiwarki w działaniach promocyjnych, 8. Inforamcje na listach i grupach dyskusyjnych, 9. Marketing wirusowy, 10. Programy partnerskie, 1 11. Sponsoring, 12. Wartość dodana, 13. Inne formy reklam y internetowej, 14. Jak utrzymać nabywców i spowodować , aby wracali na strony serwisu e-commerce?, 15. Marketing i co dalej. R.IX Prawne aspekty e-commerce R.X Przykłady funkcjonujących rozwiązań e-commerce na świecie i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-307-4
Konkurencja a regulacja w obliczu globalizacji; Cechy sieci a rozwój Internetu; Handel elektroniczny a ochrona konsumenta; Ochrona konkurencji w sektorze bankowym; Nowe regulacje pomocy publicznej a banki; Problemy integracji wspólnego rynku finansowego UE; Kluczowe problemy bankowości elektronicznej; Konkurencja miedzy instrumentami płatniczymi; Systemy kart płatniczych - między monopolem a konkurencją.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7230-050-X
A cóż to takiego jest, ten Internet?, Wadze cele komunikacji przez Internet, czym sie rózni Internet od innych mediów marketingu bezpośredniego, Sprawcie, żeby łatwo było was odnaleźć, Przyciąganie uwagi internauty, Co (prawie) zawsze działa. Długość teksty reklamowego i związane z tym czynniki, Dostosowywanie waszych ofert do sieci, Prezentacja projekt i wizerunek w sieci web, Handel w Internecie, Przyszłość Internetu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
e-Procurement : oszczędzanie w zaopatrzeniu / Ralph Dolmetsch. - Warszawa : CeDeWu, 2001. - 248 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-17-7
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy handlu elektronicznego, 3.Aplikacje sieciowe, 4.Zaopatrzenie. 5.sytemy Desktop Purchasing, 6.Podsumowanie i perspektywy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1356-5
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-797-1
Wstęp; Dostępność transportowa - wielowymiarowe podejście multimodalne; Wpływ kryzysu finansowego na sytuację Polski pod koniec pierwszej dekady XXI wieku; Rola biura projektów w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Znaczenie Jednolitego Obszaru Płatności w Euro dla europejskiego rynku płatności; Chińskie agrobiznesowi inwestycje zagraniczne i ich wpływ na bezpieczeństwo żywnościowe w Chinach; Niepewność czy jakość? O pułapkach empirycznych analiz popytu widzów na mecze sportów zespołowych; Wpływ przynależności związkowej pracowników na ich wynagrodzenia w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Runek nieruchomości mieszkaniowych w wybranych krajach o zróżnicowanych uwarunkowaniach kulturowych i ekonomicznych; Zarządzanie wartością klienta. Od koncepcji do wyników przedsiębiorstwa; Reforma emerytalna a stopa oszczędności w Chile; Międzynarodowa działalność przedsiębiorstw rodzinnych; Walidacja algorytmu podejmowania decyzji z kosztem zmiany strategii w podejściu ekonomii eksperymentalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-10-X
1.Wprowadzenie, 2.Podstawy, założenia , koncepcje, 3.Przegląd instniejących rozwiązań z dziedziny e-commerce, 4.Budowa własnego sklepu internetowego, 5.Eksploatacja własnego sklepu internetowego, 6.Perspektywy i możliwe drogi rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-66-4
1.Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2.Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3.Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-47-8
Cz.A: Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2005 roku. Cz.B: Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce.Cz.C:Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
Elektroniczne instrumenty płatnicze / Jacek Masiota. - Bydgoszcz; Poznań : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 281 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-89073-36-6
R.I Zagadnienia wprowadzające : 1.Historia elektronicznych instrumentów płatniczych, 2.Podmioty biorące udział w procesie zapłaty. R.II Rodzaje elektroniczych instrumentów płatniczych :
1.Zagadnienia wprowadzające, 2.Klasyfiakcja kart pła tniczych, 3.klasyfikacja instrumentów pieniądza elektr onicznego. R.III Rozliczenie transakcji dokonywanych przy użyciu elektroniczych instrumentów płatniczych : 1.Organizac cja systemu rozliczeń, 2.Rozliczenia transakcji dokony wanych w internecie. R.IV Koszty i korzyści podmiotów uczestniczących w pro cesie zapłaty : 1.Zagadnienia wprowadzajce, 2.koszty i
korzyści posiadacza elektronicznych instrumentów płat niczych, 3.koszty i korzyści akceptanta, 4.Koszty i ko rzyści banku - wydawcy elektroniczych instrumentów pła tniczych. R.V Karty płatnicze oraz instrumenty pieniądza elektro nicznego w unii Europejskiej : 1.Karty płatnicze w re gulacjach Unii Europejskiej, 2.Instrumenty pieniądza elektronicznego w Unii Europejskiej, 3.Dokumenty banko we w formie elektronicznej, 4.Podpis elektroniczny. R.VI Umowy zawierane przez podmioty biorace udział w p rocesie rozliczenia przy pomocy karty płatniczej : 1.Z agadnienia wprowadzające, 2.umowa między organizacja k art płatniczych a jej wydawcą (umowa o emisję kart pła tniczych), 3.Umowa między wydawcą karty płatniczej a j ej posiadaczem (umowa o wydanie karty płatniczej), 4.U mowa miedzy wydawcą a akceptantem zapłaty kartą płatni czą, 5.Umowa między posiadaczem karty płatniczej a ak ceptantem. R.VII Odpowiedzialność cywilnoprawna podmiotów uczestn iczących w procesie rozliczenia : 1.Odpowiedzialność posaiadacza karty płatniczej, 2.Odpowiedzialność akcep tanta zapłaty elektroniczym instrumentem płatniczym, 3 .Odpowiedzialność wydawcy elektroniczych instrumentów płatniczych, 4.Odpowiedzialność systemu (sieci) wobez wydwcy elektroniczych instrumentów płatniczych. R.VIII Zabezpiecznia przed przestępstwem na szkodę sys temów kart płatniczych : 1.Zagadnienia wprowadzające, 2.Charakterystyka przestępstw związanych z zapłatą prz y pomocy karty płatniczej, 3.Zapobieganie przestępstwo m popełanianym na szkodę podmiotów uczestniczących w p rocesie zapłaty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again