Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(7)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adcock Dennis
(1)
Brittain Paul
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Cox Roger
(1)
Cygler Joanna
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Napiórkowska Anna Maria
(1)
Napiórkowski Tomasz
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szumilak Jan
(1)
Widelska Urszula
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Handel detaliczny
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Handel
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Ceny
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Finanse
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Turystyka
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Miejsce i rola handlu detalicznego w procesie gospodarczym, 2.Oferta usługowa handlu detalicznego, 3.Merchandising, 4.Organizacja źródeł zaopatrzenia i rola handlu detalicznego w kanałach rynku, 5.Obsługa logistyczna handlu detalicznego, 6.Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie, 7.Efektywność handlu detalicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W zbiorze niniejszych artykułów zawarte są poglądy przedstawicieli środowiska marketingowego na temat zmian dokonujących się w badaniach marketingowych, które wyrażają się stosowaniem nowych podejść badawczych oraz rozwojem metod i technik badań rynku. Zmiany te są immanentnie związane z przemianami zachowań konsumentów oraz rozwojem nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych, przyczyniającym się do powstawania takich rozwiązań, jak: big data czy marketing automation. Osoby korzystające z wyników badań w różnego typu przedsiębiorstwach oczekują, że dane oraz informacje, stanowiące podstawy decyzyjne, pozyskiwane będą w bardzo krótkim czasie. Coraz bardziej odczuwana jest potrzeba nie tylko diagnozowania sytuacji rynkowej, ale też przewidywania przebiegu procesów rynkowych i określania wpływu konkretnych czynników na analizowane trendy, które pozostają ze sobą w dialektycznym sprzężeniu. W prezentowanym numerze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazano także zastosowanie metody ocen ekspertów, jednej z metod przewidywania heurystycznego, służących do identyfikacji kierunków rozwoju współczesnego handlu i usług. Autorzy podkreślają również, że badanie zjawisk i procesów rynkowych coraz częściej wymaga przyjmowania w procesie badawczym różnych perspektyw, a także integracji metod i poszukiwania takich rozwiązań, które stanowiłyby pomost między metodami jakościowymi oraz ilościowymi, stwarzający możliwość głębokiego opisu badanych problemów, charakterystycznego dla metod jakościowych, przy zachowaniu porządku formalnego właściwego metodom ilościowym. W numerze przed-stawione zostały rozważania na temat stosowania podejścia krytycznego w badaniach marketingu, które dotyczą gromadzenia wiedzy o marketingu w celu konstruowania i porządkowania jego teorii. […] Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Relacje między organizacjami – zarys koncepcji teoretycznych: 1.1. Relacje w koncepcjach teoretycznych; 1.2. Przesłanki tworzenia relacji międzyorganizacyjnych; 1.3. Typy relacji międzyorganizacyjnych; 1.4. Typy powiązań ze względu na oddziaływanie rywalizacji i współpracy; 1.5. Bilateralne i multilateralne reakcje międzyorganizacyjne; 1.6. Silne i słabe powiązania międzyorganizacyjne; 1.7. Zróżnicowanie powiązań ze względu na specyfikę stron. 2. Relacje między producentami a detalistami: 2.1. Charakterystyka stron relacji producent-detalista; 2.2. Modele biznesu producentów a modele biznesu detalistów; 2.3. Relacje między producentami a detalistami jako typ relacji między organizacjami; 2.4. Relacja producentów z detalistami jako element strategii przedsiębiorstw – stron relacji; 2.5. Typologia i charakterystyka relacji między producentami a detalistami; 2.6. Konkurencja między producentami a detalistami; 2.7. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.8. Kooperacja między producentami a detalistami; 2.9. Kooperacja i kooperencja między producentami a detalistami a sojusze marek detalisty i producenta; 2.10. Obszary współpracy, w tym kooperencji między producentem a detalistą; 2.11. Koegzystencja między producentami a detalistami. 3. Determinanty relacji między producentami a detalistami: 3.1. Zmiany zachowań nabywców na rynku jako uwarunkowanie zmian w systemach dystrybucji – cyfrowi konsumenci; 3.2. Uwarunkowania prawne wpływające na rozwój handlu detalicznego; 3.3. Zmiany w systemach dystrybucji w wyniku rozwoju Internetu i technologii mobilnych; 3.4. Koncepcja marketingu wielokanałowego. 4. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów i producentów: 4.1. Relacje między detalistami a producentami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów; 4.2. Relacje między producentami dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku a detalistami – perspektywa producentów; 4.3. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji detalisty z jego kluczowym producentem-dostawcą a układ sił, obszary współpracy i korzyści ze współpracy; 4.4. Siła kooperacyjnego i konkurencyjnego wymiaru relacji producenta z kluczowym detalistą a układ sił, zakres współpracy i korzyści ze współpracy. 5. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku: 5.1. Analiza przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa producentów; 5.2. Analiza wybranych przypadków relacji między producentami a detalistami na rynku dóbr konsumpcyjnych trwałego użytku – perspektywa detalistów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Sprzedawcy i nabywcy: R.1 Handel detaliczny; R.2 Przedsiębiorstwa handlu detalicznego; R.3 Międzynarodo wy handel detaliczn; R.4 Planowanie i strategie w han dlu detalicznym; R.5 Badania marketingowe w handlu de talicznym; R.6 Otoczenie przedsiębiorstwa handlu deta licznego; R.7 Zachowania konsumentów w procesie zakupu R.8 Segmentacja rynku. Cz.2 Instrumenty handlu detali cznego(retail-mix) : R.9 Lokalizacja punktu sprzedaży detalicznej; R.10 Asortyment punktu sprzedaży detali cznej; R.11 Zakup; R.12 Zarzadzanie zapasami; R.13 cena; R.14 Reklama; R.15 Sprzedaż osobista; R.16 Promo cja sprzedży i public relations; R.17 Wizerunek punktu sprzedaży detalicznej; R.18 Usługi świadczone przez punkt sprzedaży detelicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej