Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(13)
Autor
Dondziłło Grzegorz
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Bettger Frank
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cassidy Donald L
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Chłopecki Aleksander
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Damasiewicz Agnieszka
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fierla Andrzej
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hermanowski Jarosław
(1)
Jankowski Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Krzyworączka Paweł
(1)
Królak Paweł
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lewiński Maciej
(1)
Lidzbarski Marcin
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Mach Anna
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marshak Ronni T
(1)
Mielczarek Paweł
(1)
Miączyński Piotr
(1)
Motyl Piotr
(1)
Namieciński Rafał
(1)
Niedźwiedź Marek
(1)
Nowocień-Dycha Katarzyna
(1)
Okulski Robert Adam
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Oracz Piotr
(1)
Osman Marcin
(1)
Palak Tomasz
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Magdalena
(1)
Pieleszek Marcin
(1)
Pioch Adam
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Przetacznik Ilona
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rdzeń Krzysztof
(1)
Rogala Barbara
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rączka Joanna
(1)
Sadowski Michał (1982- )
(1)
Sadłowski Rafał
(1)
Sala Paweł
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Seybold Particia B
(1)
Sobczak Jakub
(1)
Solga Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Handel elektroniczny
(8)
Handel zagraniczny
(4)
Kupno i sprzedaż
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Nieruchomości
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Handel
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Rynek
(2)
Umowa
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Cło
(1)
Dokumentacja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
Eksport
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Giełda
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kredyt mieszkaniowy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Maklerstwo
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Mieszkania
(1)
Opcje na akcje
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Papiery wartościowe- handel
(1)
Podatek od nieruchomości
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo gospodarcze publiczne
(1)
Prawo lokalowe
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Rejestr przedsiębiorców
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Spółdzielczość mieszkaniowa
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transport
(1)
Umowy handlowe
(1)
Umowy o świadczenie usług
(1)
Wspólnota mieszkaniowa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wyd. 3. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2021. - 853 s. : il. ; 25 cm.
Autor
Gatunek
Co nowego, czyli spory wstęp. Jak to się zaczęło. "Biblia e-biznesu" w liczbach. Świat się zmienia, czyli co nowego w branży. "Trójka" od kuchni, czyli garść ciekawostek. Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesu. 1.1. Specyfika biznesu w internecie. 1.2. Nisza i unikalność - podejście strategiczne. 1.3. Nowe rynki e-biznesu. 1.4. Startup w internecie. 1.5. Wstępna analiza rynku. 1.6. E-biznesplan. 1.7. Nazwa i domena dla e-biznesu. 1.8. Dywersyfikacja w e-biznesie. 1.9. Strategie cenowe. 1.10. Błędy początkujących e-sprzedawców. 1.11. Finansowanie e-biznesu. 1.12. Crowdfunding - finansowanie i testowanie w jednym. 1.13. Crowdinvesting/equity crowdfunding - finansowanie udziałowe. 1.14. Tokenizacja e-biznesu. 1.15. IPO, czyli wprowadzenie firmy na giełdę. Rozdział 2. Sklep internetowy. 2.1. Sklep w internecie - pierwsze kroki. 2.2. Typy platform e-sklepowych. 2.3. Struktura i użyteczność sklepu internetowego. 2.4. Przegląd aplikacji e-sklepowych. 2.5. Wdrożenie e-sklepu. 2.6. Hosting dla e-sklepu. 2.7. Audyt przedwdrożeniowy. Rozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplace'y. 3.1. Allegro dziś. 3.2. Trafność Allegro - zasady "pozycjonowania" ofert. 3.3. Zwiększanie efektywności handlu na Allegro - Strefa Marek, Strefa Okazji, Allegro Ads. 3.4. Sprzedaż na Amazon, 3.5. Sprzedaż na eBayu. 3.6. Sprzedaż w serwisach AliExpress i Alibaba. 3.7. Alternatywne platformy e-sprzedażowe - OLX, Gumtree, Marketplace Facebooka, Allegro Lokalnie. Rozdział 4. Usługi online. 4.1. E-usługi. 4.2. E-sprzedaż wiedzy. 4.3. Podcasty - wiedza w formie audio. 4.4. Webinar - sprzedaż wiedzy i dźwignia sprzedażowa. 4.5. Personal branding w e-usługach. 4.6. Programy partnerskie (afiliacyjne). 4.7. Usługi hybrydowe: on- & offline. Rozdział 5. E-marketing. 5.1. Podstawy marketingu online. 5.2. Wprowadzenie do brandingu. 5.3. Budowanie marki online. 5.4. Google Moja Firma. 5.5. Skuteczna oferta sprzedażowa. 5.6. Dziesięć największych błędów w e-ofertach. 5.7. Wybór właściwej kategorii sprzedażowej. 5.8. Storytelling - sprzedaż przez opowiadanie historii. 5.9. Reklama porównawcza w e-handlu. 5.10. Zdjęcia w ofertach sprzedażowych - główne zasady i aspekty techniczne. 5.11. Zdjęcia kontekstowe, korzyściowe i kontrastowe, fotografia 360°. 5.12. Tagline - slogan jako dźwignia marki. 5.13. Marketing wirusowy. 5.14. Growth hacking marketing. 5.15. Social media i marketing społecznościowy. 5.16. Skuteczny marketing na Facebooku. 5.17. "Lajwy" sprzedażowe. 5.18. Analiza big data, marketing predyktywny i automatyzacja kampanii. 5.19. Twitter, czyli "marketing ćwierkany". 5.20. LinkedIn w biznesie. 5.21. Instagram - obrazy na służbie biznesu. 5.22. Dlaczego Twoja firma powinna mieć kanał na YouTubie. 5.23. Wideo marketing - możliwości i zasady. 5.24. Angażowanie odbiorców w mediach społecznościowych. 5.25. E-mail marketing. 5.26. Efektywny newsletter. 5.27. Pozyskiwanie leadów i tworzenie stron docelowych (landing pages). 5.28. Systemy do e-mail marketingu. 5.29. Marketing automation. 5.30. SEO - pozycjonowanie i optymalizacja. 5.31. Analiza efektywności słów kluczowych. 5.32. Content marketing - marketing treści. 5.33. Utylizacja treści jako dźwignia w procesach e-sprzedażowych. 5.34. Blog jako dźwignia dla firmy. 5.35. Sposoby zarabiania na blogu (i nie tylko). 5.36. Google Ads - reklama płatna w wyszukiwarce. 5.37. Remarketing i retargeting - reklama, która wraca. Rozdział 6. Komunikacja z e-klientem. 6.1. Profil e-klienta. 6.2. Komunikacja z e-klientem. 6.3. Dewirtualizacja oferty a poprawa e-sprzedaży. 6.4. Budowanie zaufania klienta. 6.5. Customer experience - optymalizacja doświadczeń internautów. 6.6. CRM - automatyzacja obsługi e-klienta. 6.7. Automatyzacja komunikacji z e-klientami. 6.8. Feedback konsumencki. 6.9. Rekomendacja konsumencka. 6.10. Monitoring opinii w internecie. 6.11. Alerty Google w e-biznesie i w brandingu. 6.12. Niezadowolenie klienta - przyczyny i sposoby neutralizacji. 6.13. Negocjacje w e-biznesie. 6.14. Recykling klienta, czyli wyciąganie transakcji. Rozdział 7. Optymalizacja i logistyka. 7.1. Płatności w internecie. 7.2. Logistyka e-sklepu: magazynowanie, pakowanie, wysyłka, zwroty. 7.3. Automaty paczkowe. 7.4. Firmy i brokerzy usług kurierskich. 7.5. Dropshipping i fulfillment - outsourcing procesów logistycznych. 7.6. Automatyzacja w e-biznesie. 7.7. Aplikacje dla e-biznesu. 7.8. Narzędzia wspomagające sprzedaż w e-sklepie – przegląd. Rozdział 8. Poprawa efektywności sprzedaży. 8.1. Outsourcing w e-biznesie. 8.2. Analiza konkurencji. 8.3. Omnichannel - strategia sprzedaży różnymi kanałami. 8.4. Co-surfing - e-zakupy z asystentem. 8.5. Rzeczywistość rozszerzona w e-biznesie. 8.6. Porównywarki cen. 8.7. Czym są Google Zakupy. 8.8. Długi ogon w e-biznesie. 8.9. Google Analytics - optymalizacja przez analizę efektów. 8.10. Testowanie w e-biznesie a optymalizacja sprzedaży. 8.11. E-merchandising - strategie zarządzania asortymentem. 8.12. Cross-selling, up-selling, down-selling - optymalizacja koszyka zakupowego. 8.13. Telemarketing jako przedłużenie e-sprzedaży. 8.14. M-biznes - zasady i aplikacje. 8.15. Optymalizacja kosztów. 8.16. Mity psujące e-sprzedaż. 8.17. Dwanaście najczęstszych błędów małych i średnich e-sprzedawców. 8.18. Skalowanie biznesu poprzez ekspansję zagraniczną. 8.19. E-biznes ponad granicami - metody globalizacji sprzedaży. 8.20. Biznes nomadyczny, czyli firma w plecaku. Rozdział 9. E-biznes a prawo. 9.1. Wybór formy podatkowo-prawnej e-biznesu. 9.2. Rejestracja firmy pod kątem e-biznesu. 9.3. Optymalizacja form działalności gospodarczej. 9.4. Optymalizacja georezydencji firmy. 9.5. Dokumentacja e-sprzedaży. 9.6. Specyfika podatku VAT w e-biznesie. 9.7. E-biznes a kontrola skarbowa - jak się przygotować. 9.8. Prawa konsumenta a obowiązki e-sprzedawcy. 9.9. Redukowanie zwrotów w e-handlu. 9.10. Regulamin sklepu internetowego 9.11. Klauzule niedozwolone w regulaminach e-sklepów. 9.12. Ochrona danych osobowych. 9.13. Specyfika prawna handlu na Allegro. 9.14. Mailing a spam. 9.15. Częste błędy prawne w e-biznesie. 9.16. Legalny marketing i sprzedaż w mediach społecznościowych - zasady i pułapki. 9.17. Nieuczciwa konkurencja. 9.18. Ochrona znaków towarowych. 9.19. Ochrona wzorów przemysłowych. 9.20. Tajemnica przedsiębiorstwa i zakaz konkurencji - ochrona know-how, klientów, pomysłów na biznes. 9.21. Prawo autorskie w e-biznesie. 9.22. Transfer własności intelektualnej. 9.23. Sprzedaż e-firmy - aspekty prawne. 9.24. Mity prawne w e-commersie. Rozdział 10. BHP w e-biznesie. 10.1. Osobowość przedsiębiorcy. 10.2. Zagrożenia psychologiczne dla e-przedsiębiorcy. 10.3. Kobieta w e-biznesie. 10.4. Zarządzanie ludźmi w e-przedsiębiorstwie. 10.5. Procedury w e-biznesie. 10.6. Telepraca i telepracownicy. 10.7. Zarządzanie kryzysem w firmie - kryzys wewnętrzny. 10.8. Zarządzanie firmą w kryzysie (kryzys zewnętrzny). 10.9. Hejt, krytyka, negatywne opinie i kryzysy. 10.10. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów. 10.11. Dobre i złe praktyki w e-handlu. 10.12. Bezpieczeństwo e-biznesu. 10.13. Zdrowie e-przedsiębiorcy. 10.14. Reinwestowanie zysków z e-biznesu. 10.15. Sprzedaż firmy - aspekty strategiczne. 10.16. Porażka w biznesie. 10.17. Jak przygotować firmę na bankructwo. 10.18. Sukcesja e-biznesu. Posłowie. Epokalipsa... czy efektyka?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakie korzyści przynosi firmom eksport: Bezpośrednie korzyści osiągane przez eksportera; Możliwość uzyskania dodatkowych środków na rozwój firmy z Unii Europejskiej; Porównywanie własnych produktów z produktami konkurencji; Korzyści powstające dla firmy eksportującej z eksportu pośredniego; Znaczenie kwestii podatkowych związanych z eksportem; Przeszkody w prowadzeniu działalności eksportowej; Miejsce i znaczenie Polski w handlu międzynarodowym; Obowiązek przekazywania danych statystycznych o obrotach towarowych. 2. Konsekwencje podjęcia decyzji o samodzielnej działalności eksportowej: Rejestracja działalności - ewentualne staranie się o koncesje; Poszukiwanie personelu; Analiza dotychczasowego profilu działalności wytówrczej, usługowej) z punktu widzenia możliwości eksportowych; Rejestracja patentu, znaku patentowego.3. Gromadzenie informacji nabywcach, pośrednicy na rynkach zbytu organizacje wspomagające działalność eksportową: Badania rynków zbytu; Korzystanie z pośrednich ogniw sprzedaży za granica; Inne formy pośrednictwa w handlu zagranicznym; Pośrednictwo zawodowych eksporterów w Polsce; Organizowanie sprzedaży przez własne biura i oddziały; Przedsiębiorstwa zajmujące się obsługą eksportu. 4. Działalność promocyjna na rynkach importowych: Reklama; Personel sprzedaży, czyli akwizytorzy; Zagadnienie wykorzystania niektórych form public relations; Popieranie sprzedaży (promocja pomocnicza); Działalność sponsoringowa; Uczestnictwo w międzynarodowych imprezach targowych (targowo-wystawienniczych). 5. Opracowanie oferty eksportowej: Pojęcie oferty i rodzaje ofert; Elementy oferty; Forma oferty; Ewidencja ofert; Akceptacja oferty i kontroferta; Negocjacje kontraktowe; Podpisanie kontraktu. 6. Analiza klauzul (warunków) kontraktowych: Dane formalno-porządkowe kontraktu; Towar jako przedmiot kontraktu; Kontraktowa ilość towaru; Cena kontraktowa (umowna) towaru i opusty cenowe; Waluta ceny i waluta płatności; Kontrola i odbiór towaru; Klauzule specjalne (uzupełniające) kontraktu; Ogólne warunki sprzedaży i dostawy. 7. Realizacja transakcji eksportowej: Pozwolenie wywozu, Zlecenie spedycyjne; Czynności związane z otwarciem akredytywy; Czynności związane z wysyłką towaru; Ubezpieczenie eksportowanych towarów; Dokumenty pomocnicze; Instrukcja wysyłkowa; Awizo wysyłkowe; Kompletacja dokumentów; Rozliczenie transakcji ; Kontrola likwidacyjna transakcji; Reklamacje i postępowanie reklamacyjne; Postępowanie reklamacyjne; Postępowanie sporne. 8. Ryzyko kontaktowe i sposoby jego ograniczania: Podejmowanie działalności eksportowej w warunkach ryzyka; Rodzaje ryzyka występujące w wymianie międzynarodowej; Sposoby minimalizowania i ograniczania ryzyka; Ubezpieczenia w eksporcie; Warunki zapłaty za towar a ryzyko. 9. Rozliczenia finansowe i formy płatności w transakcji eksportowej: Uwarunkowane sposoby zapłaty handlu międzynarodowym; Praktyczne wskazówki związane z realizacją inkasa dokumentowego; Wybór sposobu zapłaty warunków płatności; Gwarancje bankowe; Kredyty w handlu zagranicznym. 10. Zwyczaje i uzanse obowiązujące w handlu międzynarodowym: Uregulowania w formułach INCOTERMS; Amerykańskie znowelizowane definicje handlu zagranicznego z 1941 r.; COMBITERMS 2000 - warunki dostaw towarów w kontenerach; Konwencja dotycząca zasad sprzedaży i kupna w handlu międzynarodowym. 11. Nietypowe formy kontraktów w handlu międzynarodowym: Ogólna charakterystyka podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego; Transakcje barterowe; Transakcja samospłaty; Zakup wzajemny towarów; Transakcje typu offset.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; Rozdział 1. Ramy prawne handlu elektronicznego Rozdział 2. Podstawowe pojęcia 2.1. Świadczenie usług drogą elektroniczną 2.2. Umowa zawarta na odległość 2.3. Usługodawca 2.4. Usługobiorca 2.5. Konsument 2.6. Przedsiębiorca jednoosobowy, do którego stosuje się część ochrony konsumenckiej Rozdział 3. Zasada państwa pochodzenia 3.1. Istota zasady 3.2. Siedziba 3.3. Charakter prawny zasady 3.4. Odstępstwa od zasady państwa pochodzenia 3.5. Zasada państwa pochodzenia a rozstrzyganie sporów Rozdział 4. Ograniczenia dotycz¹ce handlu elektronicznego 4.1. Napoje alkoholowe 4.2. Wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne i pojemniki zapasowe 4.3. Produkty lecznicze Rozdział 5. Ogólne obowiązki informacyjne każdego usługodawcy 5.1. Wprowadzenie 5.2. Adres elektroniczny 5.3. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania i adres albo nazwa lub firma oraz siedziba i adres us³ugodawcy, numer NIP 5.4. Informacja o posiadaniu zezwoleń na wykonywanie usług drogą elektroniczną 5.5. Informacja o spełnieniu ustawowych wymagań do wykonywania zawodu Część I. Kontraktowanie w e-handlu Rozdział 1. Formy zawierania umów w handlu elektronicznym 1.1. Uwagi ogólne 1.2. Forma dokumentowa 1.3. Forma elektroniczna 1.4. Skutki niezachowania formy dokumentowej lub elektronicznej Rozdział 2. Regulamin 2.1. Uwagi ogólne 2.2. Obowiązkowa treść regulaminu 2.3. Problematyka niedozwolonych postanowień umownych 2.4. Dodatkowe wymogi wobec platform internetowych (rozporządzenie 2019/1150) Rozdział 3. Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość 3.1. Obowiązki informacyjne 3.2. Prawo odstąpienia Część II. Dane osobowe i pliki cookies Rozdział 1. Dane osobowe w handlu internetowym 1.1. Kluczowe pojęcia 1.2. Zasady przetwarzania 1.3. Przesłanki legalizujące przetwarzanie istotne w e-handlu 1.4. Prawa podmiotów danych 1.5. Polityka prywatności jako centralny dokument dotyczący ochrony danych osobowych i prywatności Rozdział 2. Pliki cookies 2.1. Istota plików cookies i innych zbliżonych technologii 2.2. Przesłanki legalizujące stosowanie plików cookies 2.3. Pliki cookies a dane osobowe 2.4. Projektowane zmiany dotyczące zasad korzystania z cookies Rozdział 3. Regulacja antyspamowa 3.1. Dualizm regulacji 3.2. Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej – art. 10 u.ś.u.d.e. 3.3. Zakaz używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego – art. 172 p.t. 3.4. Projekt ustawy – Prawo komunikacji elektronicznej w kontekście nowych regulacji antyspamowych Część III. Ochrona własności intelektualnej w internecie oraz wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych Rozdział 1. Ochrona własności intelektualnej w Internecie 1.1. Prawo ochronne na znak towarowy 1.2. Prawa autorskie 1.3. Prawa sui generis do baz danych Rozdział 2. Wyłączenia odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.1. Istota regulacji i przyczyny jej wprowadzenia 2.2. Przegląd możliwych podstaw odpowiedzialności usługodawców internetowych 2.3. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługi zwykłego przekazu 2.4. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę cachingu 2.5. Wyłączenie odpowiedzialności usługodawcy świadczącego usługę hostingu 2.6. Monitorowanie treści; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawno-międzynarodowe aspekty kontraktu: Prawo międzynarodowe a prawo krajowe; Międzynarodowe prawo handlowe; Prawo Wspólnot Europejskich a praw krajowe. 2. Unie Europejska: Etapy integracji europejskiej; UE a WE; Instytucje WE; Źródła prawa wspólnotowego; Prawo konkurencji w UE. 3. Przed zawarciem kontraktu: Kontrakt a umowa krajowa (podstawowe różnice); Przygotowanie transakcji. 4. Zawarcie kontraktu: Przesłanki ważności umowy; Sposoby zawierania umowy; Zapytanie ofertowe, oferta i przyjęcie oferty. 5. Klauzule kontraktowe: Tytuł; Miejsce i data zawarcia; Strony; Definicje pojęć umownych; Przedmiot kontraktu i jego jakość; Ilość; Opakowanie i oznakowanie; Cena, wartość i upusty; Warunki dostawy (Incoterms 2000); Termin dostawy; Warunki płatności; Inne klauzule kontraktowe. 6. Zabezpieczenie wykonania kontraktu. 7. Ubezpieczenia w handlu zagranicznym: Rodzaje ryzyka w handlu zagranicznym; Ubezpieczenie towarów w trans porcie międzynarodowym; Ubezpieczenie wystawców na zagranicznych targach; Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za produkt; Ubezpieczenie od ryzyka handlowe go i niehandlowego; Ubezpieczenie budowlano-montażowe. 8. Realizacja kontraktu (wybrane zagadnienia): Realizacja płatności; Transport towarów; Usługi spedycyjne; Dokumenty transportowe; Kontrola towaru; Naruszenie umowy przez sprzedającego. 9. Rozstrzyganie sporów: Jurysdykcja i wykonalność zagranicznych wyroków; Umowa o arbitraż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Transkacje w handlu zagranicznym - ogólna charakterystyka. 2. Zawieranie umow 0 oferta i kontrakt w handlu zagranicznym. 3. Formuły nahdlowe incoterms. 4. Warunki i zabezpieczenia płatności w handlu zagranicznym. 5. Spedycja i transport towarów w handlu zagranicznym. 6. Odprawa celna towarów. 7. Ubezpieczenia w obrocie międzynadodowym. 8. Podatki pośrednie w obrocie międzynarodowym. 9. Dokumenty w handlu zagranicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak bezpiecznie kupić dom lub mieszkanie / Piotr Miączyński. - Wyd.2. - Warszawa : C.H.Beck, 2006. - X, 199 s. ; 20 cm.
1.Pierwsze dylematy, 2.Podpisujesz umowę, 3.Czy kupować na kredyt?, 4.Ulgi podatkowe na mieszkanie, 5.Jak odebrać mieszkanie (dom) i co zrobić, jeśli usterki pojawią się już po odbiorze, 6.Ile kosztuje mieszkanie (dom) na własność?, 7.Mieszkam w spółdzielni, 8.Mieszkam we wspólnocie, 9.Melduj się
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Pomysły, które pozwoliły mi się podźwignąć z upadku: Jak pewien pomysł pomnożył moje dochody i moje szczęciście; Dlaczego wróciłem do handlu, chociaż postanowiłem z tym skończyć; Co pomogło mi pokonać naj większego wroga, jakiemu kiedykolwiek musiałem stawić czoło; Jedyny sposób, w jaki mogłem się zorganizować. Cz.2 Recepta na sukces w handlu: Jak poznałem najwa żniejszy sekret handlu; Złapać byka za rogi; Kontrakt za 250 tysięcy dolarów w piętnaście minut; Analiza pod stawowych zasad wykorzystanych przy zawarciu tej tran sakcji; Jak zadawanie pytań zwiększyło efektywność moich rozmów handlowych; Jak nauczyłem się odkrywać powód, który powinien skłonić klienta do zakupu; Najwa żniejsze słowo w handlu ma tyklo trzy sylaby; Jak dowiaduję się o ukrytych obikecjach kilenta; Zapomnia na umiejętność, która w handlu czyni cuda. Cz.3 Jak zdobyć i utrzymać zaufanie: Najważniejsza lekcja- jak zdobyć zaufanie; Czego nauczyłem się o zau faniu od lekarza; Najszybszy sposób zdobycia zaufania; Nie kop dołków sam pod sobą; Niezawodna metoda zdoby cia zaufania; Nienaganny wygląd. Cz.4 Jak skłonić innych do robiena z tobą interesów: jak pomysł Lincolna pomógł mi w zawieraniu przyjaźni; Dlaczego wszędzie byłem mile widzianym gościem; Jak nauczyłem się zapamiętywać twarze i nazwiska; Przyczy na niepowodzeń w interesach; Jak pewna rozmowa nauczy ła mnie pokonania tremy podczas spotkań z ważnymi oso bistościami. CZ.5 Kolejne stadia sprzedaży: Sprzedaż przed sprzeda żą; Jak umówić się kliemtem; Jak nauczyłem się korzy stać z pomocy sekretarek; Pomusł, który pomógł mi dostać się do "pierwszej ligi"; Jak klient może pomóc ci w sprzedaży; Jak sprawić, aby stali klienci byli twoją najlepszą reklamą; Siedem zasad, których przestrzegam przy finalizowaniu umowy; Zaskakujący spo sób zawierania umowy, którego nauczył mnie najlepszy agent ubezpieczeniowy. Cz.6 Nie obawiaj się przegranej: Nie obawiaj się przegranej; Beniamina Franklina spoób na sukses i jego wpływ na moje życie; Porozmawiajmy sobie od serca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse i inwestycje)
Przeszkody na drodze do zyskownej sprzedazy: prawdziwe problemy, fobie, mity i usprawiedliwienia, Wypracowanie właściwego podejścia pozwalającego sprzedawać z zyskiem, Doskonalnei postawy kontrariańskiej, Taktyki sprzedaży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Pięć kroków do sukcesu w handlu elektronicznym: Jak stworzyć opłacalną strategię handlu elektroniczne go; Krok1 Spraw, by prowadzenie interesów z Twoją firmą było dla klientów łatwe; Krok2 Skup się na klientach końcowych Twoich produktów i usług; Krok3 Prze kształć prokonsumenckie procesy zachodzące w firmie z punktu widzenia klienta końcowego; Krok4 Zaloguj swoją firmę do zysku: Opracuj wszechstronną, rozwojową strukturę handlu elektronicznego; Krok5 Umacniaj lojalność klienta, będącą kluczem do opłacalności w handlu elektronicznym. Cz. II Osiem podstawowych czynników sukcesu oraz analizy przypadków: Jak przyswoić sobie podstawowe czynniki sukcesu oraz analizy przypadków; Synteza najlepszych praktyk. Kolejne kroki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nieruchomość w firmie / Stella Brzeszczyńska. - Warszawa : C.H.Beck, 2002. - 339 s. ; 21 cm.
(Przedsiębiorstwo i Podatki / C.H.BECK)
Cz. I Podstawowe wiadomości; 1. Przedmiot obrotu nieruchomościami, 2. Podstawowe wiadomości o kontraktach zawieranych w obrocie nieruchomościami, 3. Podstawowe wiadomości o podatkach. Cz. II Budowa; 4. Proces inwestycyjny. 5. Podatek dochodowy VAT. Cz. III Nabycie nieruchomości; 6. Sposoby nabycia, 7. Po datek dochodowy, 8. Podatek od towarów i usług, 9. Poda tek od spadków i darowizn. Podatek od czynności cywilno prawnych, 10. Obciążenia podatkowe związane z posiadaniem nieruchomości. Cz. IV Zbycie nieruchomości; 11. Podatek dochodowy VAT, Cz. V Nieruchomości obce; 12. Najem. Dzierżawa. Leasing
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opcje na akcje / Andrzej Fierla. - Warszawa : Difin, 2004. - 240 s. : tab., wykresy, wzory ; 23 cm.
R.1 Ch-ka opcji na akcje; R.2 Giełdowy obrót na akcje; R.3 Podstawy wyceny opcji na akcje; R.4 Podstawowe me tody spekulacji; R.5 Ograniczane ryzyka i arbitraż; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Generalne zasady obowiązujące w handlu międzynarodowym: 1. Fazy przygotowania działalności eksportowej, 2. Przygotowanie oferty eksportowej, 3. Kontrakt eksportowy, 4. Dokumenty handlowe związane z realizacją transakcji, 5. Sposoby płatności w transakcjach eksportowych, 6. Formuły handlowe najczęściej stosowane w handlu miedzyanrodowym INCOTERMS oraz COMBITERMS, 7. Transport i spedycja w handlu międzynarodowym, 8. Ryzko handlowe i finansowe w transakcjach eksportowych, 9. Wykonanie i rozliczenie kantraktu eksportowego. Cz.II Specyficzne regulacje obowiązujące w Unii europejskiej : 10. Konsekwencje wstąpienia Polski do Unii Europejskiej dla polityki handlowej, celnej oraz procedur związanych ze statystyką obrotów towarowych w Unii Europejskiej, 11. Warunki wprowadzenia i utrzyamnia towarów na rynkach Unii Europejskiej, 12. Strategie marketingowe na rynkach Unii Europejskiej, 13. Znaczenie rynków krajów Unii Europejskiej dla polskiego eksportu i importu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Umowy zawierane między inwestorem a domem maklerskim; R.2 Obowiązki domów maklerskich i ich pracowników, wynikające z zasad etyki zawodowej i ustalonych zwyczajów; R.3 Ochrona środków pieniężnych inwestora; R.4 Przykłady konfliktów między klientem a domami maklerskimi; R.5 Odpowiedzialność domu maklerskiego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; R.6 Rola Komisji Papierów Wartościowych i Giełd.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo dla biznesu : e-commerce / Piotr Kantorowski, Paweł Głąb. - Gliwice : Helion S.A. , cop. 2020. - 227, [5] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp. Jak zacząć biznes online. Jednoosobowa działalność gospodarcza. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Założenie działalności gospodarczej. Podatek VAT. Baza Danych Odpadowych. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych. Sprawozdawczość finansowa. Kasa fiskalna. Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce. Zasady prawa firmowego. Oznaczenie marki przedsiębiorcy. Ochrona marki. Umowa na stworzenie logotypu. Produkty w sklepie internetowym. Strona internetowa w e-commerce. Legalna strona sklepu internetowego. Marketing i reklama w e-commerce. Ochrona firmy w internecie. Współpraca z podwykonawcami i pracownikami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Nieruchomości / Poltext)
1. Jak przygotować się do sprzedaży nieruchomości; 2. Etykieta pracy pośrednika w obrocie nieruchomościami; 3. Sukces w sprzedaży nieruchomości, czyli co decyduje o powodzeniu pośrednika?; 4. Sztuka komunikowania się z klientem w sprzedaży nieruchomości; 5. Psychologia sprzedaży nieruchomości; 6. Negocjacje w procesie sprzedaży nieruchomości; 7. Gry psychologiczne, czyli manipulacje i techniki w procesie sprzedaży; 8. Strategie wpływu społecznego; 9. Typy klienta w procesie sprzedaży nieruchomości i kody dostępu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion S.A. cop. 2020. - 179, [5] s. : fot., rys., wykresy ; 24 cm.
Podziękowania; Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO: Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania; W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie?; Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta; Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania?; Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć?; Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz; W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej?; W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe?; Słowa kluczowe z długim ogonem; Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO: Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić?; Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu; Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO: Najważniejsze elementy na stronie internetowej; Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne?; Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne; W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie?; Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać?; Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne; Optymalizacja strony typu one-page; Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building: Na czym polega usługa link buildingu?; Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących; Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing: Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących?; O czym pamiętać podczas tworzenia treści?; Czy posiadanie bloga jest konieczne?; W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej?; W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym?; Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych: Google Search Console; Google Analytics; Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy; Wizytówka w "Google Moja Firma"; Google Tag Manager; Google Data Studio; Google Trends; Google Keyword Planner; AnswerThePublic; Ubersuggest; Keyword Tool; Senuto; Semstorm; SurferSEO; SEMrush; Ahrefs; MajesticSEO; Yandex.Metrica; Screaming Frog SEO Spider; Sitebulb; SEO SpyGlass; Clusteric Auditor; SEOptimer; Stat4Seo; WebPozycja; SeoStation; OnCrawl; DeepCrawl; Copyscape; Brand24; SentiOne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej