Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(64)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(46)
Placówka
Wypożyczalnia
(46)
Czytelnia
(52)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Jeliński Bohdan
(2)
Kuźniak Brygida
(2)
Rymarczyk Jan
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Wieczorek Tadeusz
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bednarczyk Teresa Hanna
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Ciszewski Jerzy
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubik Paweł
(1)
Dudziński Jerzy
(1)
Fierla Irena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gorynia Marian
(1)
Hall Robert E
(1)
Houston Joel F
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kucharska-Stasiak Ewa
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marciniak-Neider Danuta
(1)
Marcinko Marcin
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Michałek Jan
(1)
Michałek Jan Jakub
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Obstfeld Maurice
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszak Celina M
(1)
Oziewicz Ewa
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Siwiński Włodzimierz
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Sporek Tadeusz
(1)
Stępień Beata
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szydło Marek (1977- )
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Sławińska Maria
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witek Lucyna
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zorska Anna
(1)
Świerkocki Janusz
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(64)
Język
polski
(64)
Temat
Handel międzynarodowy
(17)
Handel
(15)
Handel zagraniczny
(15)
Handel elektroniczny
(10)
Unia Europejska
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Marketing
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Ceny
(5)
Jednolity rynek UE
(5)
Rynek
(5)
Wspólna Polityka Rolna UE
(5)
Decyzje
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(4)
Monopol
(4)
Rozliczenia międzynarodowe
(4)
Transport
(4)
Umowa
(4)
Cło
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Turystyka
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Usługi
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(2)
Bilans płatniczy
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
GATT
(2)
Handel miedzynarodowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje finansowe międzynarodowe
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kursy walutowe
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
NATO
(2)
Nieruchomości
(2)
ONZ
(2)
Ogranizacje międzynarodowe
(2)
Organizacje gospodarcze międzynarodowe
(2)
Organizacje międzynarodowe
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Ryzyko
(2)
Sieć handlowa
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Traktat amsterdamski (1997)
(2)
Traktat nicejski (2000)
(2)
Transport międzynarodowy
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie
(2)
Światowa Organizacja Handlu
(2)
Administracja
(1)
Akcje (ekon.)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Banki
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Dokumenty
(1)
Dywidenda
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Farmacja
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
GATS
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
Informatyka
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komputery
(1)
Kredyt
(1)
Książki
(1)
Temat: miejsce
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
64 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do e-biznesu; 2. Elementy sieci komputerowych; 3. Sieci bezprzewodowe; 4. Technologie internetowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teoria wymiany międzynarodowej: 2. Handel na świecie: przegląd, 3.Wydajność pracy i przewaga komparatywna: Model Davida Ricardo, 4. Zasoby, przewaga komparatywna i podział dochodu, 5. Standardowy model handlu, 6. Korzyści skali, niedoskonała konkurencja i handel międzynarodowy, 7. Międzynarodowe przepływy czynników produkcji. Cz. II Polityka handlowa: 8. Narzędzia polityki handlowej, 9. Ekonomia polityczna i polityka handlowa, 10. Polityka handlowa w krajach rozwijających się, 11. Dylematy polityki handlowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Farmakoekonomika w zarządzaniu na różnych poziomach systemu ochrony zdrowia - perspektywa empiryczna, 2. Charakterystyka systemu ochrony zdrowia w Polsce - geneza, kierunki zmian, 3. Gospodarka lekami na receptę na poziomie makroekonomicznym oraz mikroekonomicznym, 4. Farmakoekonomika - podstawowe pojęcia, definicje, elementy analizy farmakoekonomicznej w praktyce, 5. Standaryzacja i modelowanie w farmakoekonomice, 6. Farmakoekonomika w zarządzaniu na szczeblu centralnym, 7. Farmakoekonomika w zarządzaniu szpitalami różnego poziomu referencyjnego, 8. Farmakoekonomika w zarządzaniu placówką lecznictwa otwartego, 9. Farmakoekonomika w aptece otwartej, 10. Kryterium ekonomiczności przy wyborze leku przez pacjenta, 11. Znaczenie ekonomiczności leku dla firm farmaceutycznych, 12. Edukacja oraz teraźniejsza i przyszła rola farmakoekonomiki w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka finansów zagranicznych małych i średnich przedsiębiorstw. 2. Kontrakty handlowe w obrocie gospodarczym z zagranicą. 3. Rozliczenie transakcji w obrocie gospodarczym. 4. Finansowanie obrotu gospodarczego z zagranicą. 5. Ryzyko finansowe transdakcji zagranicznych i strategie jego zabezpieczenia. 6. Ryzyko kursu walut. 7. Ryzyko stóp procentowych. 8. Ryzyko kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Procesy integracyjne w Europie. 2. Dynamika i struktura gospodarki. 3. Przyrodnicze uwarunkowania działalności gospodarczej. 4. Ludność. 5. Rolnictwo i rybołówstwo. 6. Przemysł. 7. Turystyka. 8. Infrastruktura transportowa. 9. Handel zagraniczny. 10. Regiony ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przepływy usług: ujęcie teoretyczne. Globalizacja rynku usług. Usługi w handlu międzynarodowym, Międzynarodowa wymiana usług w świetle teorii, Usługi: charakterystyka i transakcje międzynarodowe, Bariery naturalne i regulacyjne dla świadczenia usług w skali miedzynarodowej, Rola usług w rozwoju społecznym i obrocie międzynarodowym, Globalizacja rynku usług, Długofalowe tendencje wzrostu roli usług w handlu międzynarodowym, Liberalizacja handlu usługami w ramach GATT/WTO, przepływy usług w Unii Europejskiej, II. Offshoring, outsourcing, delokalizacja usług, Nowoczesne formy świadczenia usług w skali międzynarodowej. Wprowadzenie do problematyki, Outsourcing i offshoring usług. Siatka pojęć,trendy i bariery rozwojowe, Outsourcing i przenoszenie usług w dobie globalizacji oraz informatyzacji, Offshoring i outsourcing w Unii Europejskiej a wzrost gospodarczy i zatrudnienie, Globalizacja a offshoringusług sektora IT, Indyjski model offshoringu. Wnioski dla Polski, Polska w rankingach atrakcyjności dla offshoringu usług, III. Centra usług wspólnych: koncepcja, implementacja i praktyka działania w Polsce, Centra usług wspólnych. Stan obecny i perspektywy rozwojowe, Centrum usług wspólnych-magia, mit, konieczność, Od decyzji do implementacji: praktyczne aspekty budowy centrum usług księgowych, Zagadnienia podatkowe przy zakładaniu i bieżącej działalności centrów usług wspólnych, Centrum usług wspólnych z perspektywy audytora finansowego, Ceny transferowe a zagadnienie centrów usług wspólnych, Accenture w Polsce i na świecie. Outsourcing i usługi typu shared service, Outsourcing w działalności Capgemini na przykładzie centrum BPO i ITO w Polsce, Atos Origin Global Workplace Services. Działalność w Polsce, IV. Marketing miast w zakresie lokalizacji nowoczesnych inwestycji usługowych, Atrakcyjność aglomeracji wrocławskiej dla inwestycji offshoringowych i BPO, Pozyskiwanie inwestorów z branży BPO jako element strategii rozwoju gospodarczego Łodzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Handel zagraniczny - zagadnienia wstępne 1.1 Pojęcie handlu zagranicznego 1.2 Formy świadczenia towarowego (usługowego) 1.3 Formy świadczenia wzajemnego 1.4 Transakcje specjalne II. Wybrane specyficzne formy obrotu międzynarodowego 2.1 Leasing 2.2 Franchising 2.3 Faktoring 2.4 Forfaiting III. Bezpośrednia i pośrednia dziłalność w handlu zagrabicznym 3.1 Formy dzialalności przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 3.2 Zalety i wady działalności pośredniej i bezpośredniej 3.3 Bezpośrednia działalność w handlu zagranicznym 3.4 Pośrednia dzialalność handlowa na rynkach zagranicznych IV. Rynki zorganizowane (formalne) 4.1 Pojęcie rynków formalnych 4.2 Podział i funkcje rynków zorganizowanych 4.3 Giełdy 4.3.1 Giełdy towarowe 4.3.2 Rodzaje transakcji giełdowych 4.3.3 Inne rodzaje giełd 4.4 Aukcje towarowe 4.5 Targi i wystawy międzynarodowe 4.6 Przetargi 4.7 Wybrane rynki zorganizowane ułomne V. Wybrane elektroniczne rynki zorganizowane 5.1 Giełdy elektroniczne 5.2 Aukcje elektroniczne 5.3 Przetargi elektroniczne 5.4 Targi w Intenecie VI. Bezpośrednia regulacja handlu zagranicznego 6.1 Funkcjonowanie handlu zagranicznego a środki jego regulacji 6.2 Rodzaje środków o charakterze bezpośrednim 6.3 Formy bezpośredniej regulacji handlu zagranicznego w Polsce 6.3.1 Regulacja dostępu do handlu zagranicznego 6.3.2 Ewolucja systemu administrowania obrotem towarowym z zagranicą w latach 1990-2004 6.4 Administrowanie obrotem z zagranicą w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 6.4.1 Ogólna charakterytyka wspólnej polityki handlowej 6.4.2 Środki administrowania obrotem z krajami trzecimi i ochrony rynku wewnętrznego VII Mechanizm cenowo-kursowy w handlu zagranicznym 7.1 Cena i kurs walutowy a efektywność transakcji 7.2 Ceny dewizowe i ceny krajowe 7.3 Kurs walutowy i polityka kursowa 7.3.1 Pojęcie i funkcje kursu walutowego 7.3.2 Czynniki determinujące poziom i zmiany kursu walutowego 7.3.3 Rodzaje kursu walutowego 7.3.4 Kierunki i charakter zmian kursu walutowego 7.3.5 Skutki zmian kursu walutowego 7.3.6 Polityka kursowa 7.4 Mechanizm cenowo-kursowy w Polsce 7.4.1 Ewolucja systemu kursu walutowego 7.4.2 Pespektywy systemu kursu walutowego 7.4.3 Kilka uwag o machanizmie cenowym VIII System celno-podatkowy w handlu zagranicznym 8.1 Środki korygujące w handlu zagranicznym 8.1.1 Istota i przyczyny stosowania srodków korygujących 8.1.2 Rodzaje środków i mechanizm ich oddziaływania 8.2 Cła i podatki w poslim handlu zagranicznym w latach 1990-2004 8.2.1 Zmiany w systemie celnym 8.2.2 Podatki nakładane na obroty z zagranicą 8.3 System celny w warunkach członkostwa Polski w Unii Europejskiej 8.3.1 System celny Wspólnoty Europejskiej - informacje podstawowe 8.3.2 Wspólna taryfa celna Unii Europejskiej 8.3.3 Pozostałe środki polityki celnej 8.4 Opodatkowanie transakcji handlu zagranicznego po przystapieniu Polski do UE 8.4.1 Harmonizacja podatków pośrednich we Wspólnoie Europejskiej 8.4.2 Zasady opodakowania transakcji wewnętrzwspólnotowych i transakcji z krajami trzecimi IX Charakterystyka obrotów polskiego handlu zagranicznego 9.1 Rola handlu zagranicznego w gopsodarce Polski 9.2 Wielkość i dynamika obrotów 9.3 Struktura geograficzna obrotów 9.5 Kształotwanie się kontaktów handlowych z krajami Unii Eurepojskiej 9.6 Uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kredyty i ubezpieczenia jako instrumenty polityki proeksportowej; Kredytowe i ubezpieczeniowe instrument y wspierania eksportu w wybranych krajach; Zakres i formy wspierania kredytów eksportowych w Polsce; Ocena i perspektywy rozwoju systemu wspierania kredytów eksportowych w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 340, [1] s. : mapy, tab., wykr. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o Unii Europejskiej / red. nauk. Ewa Małuszyńska, Bohdan Gruchman. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 340, [2] s. : rys.; tab. ; 21 cm.
Cz.I Geneza i struktura Wspólnot Europejskich: 1.Koncepcje teoretyczne i geneza integracji europejskiej, 2.Suwerenność a integracja europejska, 3.Etapy integracji gospodarczej, 4.System instytucjonalny, 5.System decyzyjny, 6.Budżet Unii europejskiej, 7.Stosunki zewnętrzne Wspólnot Europejskich, 8.Poszerzanie Wspólnot Europejskich. Cz.II Funkcjonowanie Wspólnot Europejskich: 9.Unia Gospodarcza i Walutowa, 10.Jednolity Rynek Wewnętrzny, 11.Polityka ochrony konkurencji i konsumenta, 12.Wspólna polityka rolna, 13.Polityka transportowa i ochrony środowiska, 14.Wspólna polityka handlowa, 15.Polityka naukowo-badawcza i edukacyjna, 16.Polityka regionalna, 17.Polityka społeczna, Cz.III Polska w Unii Europejskiej: 18.Droga Polski do Unii europejskiej, 19.Procedury pozyskiwania środków pomocowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Otoczenie zewnętrzne a obecne przemiany w działalności KTN. 2.Historia oraz współczesna działalność KTN. 3.KTN i ich działalność - aspekty teoretyczne. 4.Ewolucja ekspansji KTN i działalnośći ich filii zagranicznych. 5.Wpływ ekspansji inwestycyjnej KTN na gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej