Form of Work
Książki
(33)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(29)
available
(20)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(29)
Author
Chwalej Władimir
(2)
Funk Jan
(2)
Pazdan Maksymilian
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Tynel Andrzej
(2)
Baran Beata
(1)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubała Anna
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Fuchs Bernadetta
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hrynkiewicz Radosław
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jesiołowski Kamil
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kil Jan
(1)
Klepacki Laura
(1)
Konieczny Jerzy
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozaczek Jan
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Kołtuniak Michał
(1)
Królak-Werwińska Joanna
(1)
Kwaśniak Aleksander
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska Patrycja
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mielecka-Kubień Zofia
(1)
Miśkowicz Tomasz
(1)
Nowak Krystian
(1)
Nowakowski Bartosz
(1)
Nowicka Urszula
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patryk Aleksandra
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rzepka Michał
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sipa Monika
(1)
Siskind Barry
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Sobas Magdalena
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tokaj-Krzewska Agnieszka
(1)
Turyna Jan
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wentkowska Aleksandra
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Ćwiertniak Tomasz
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świątkowski Andrzej M. (1944- )
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(30)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Subject
Handel
(16)
Marketing
(8)
Handel elektroniczny
(7)
Techniki sprzedaży
(6)
Franchising
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Umowa
(5)
Handel międzynarodowy
(4)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(3)
Factoring
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Internet
(3)
Leasing
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama
(3)
Rynek
(3)
Banki
(2)
Cło
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komputery
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Licencje (umowy)
(2)
Logistyka
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Nałóg
(2)
Polska
(2)
Prawo handlowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Sieć handlowa
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Absolutorium (prawo)
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bezdomność
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Broń palna
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Controlling
(1)
Demokracja deliberatywna
(1)
Dokumenty
(1)
Dowód sądowy
(1)
Dyscyplina pracy
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Farmaceuci
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Godność ludzka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel ludźmi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Inicjatywa ludowa
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Korupcja
(1)
Kroński, Aleksander
(1)
Kryminalistyka
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Narkomania
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odzież
(1)
Ofiary katastrof i wypadków
(1)
Subject: time
1901-
(1)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Gagauzja (Mołdawia ; region autonom.)
(1)
Mołdawia
(1)
Zabór rosyjski
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Domain
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
36 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0380-0
1. Dajemy im to, czego chcą, 2. Koncentrujemy się, 3. Zatrudniamy najlepszych ludzi, 4. Przekazuejmy włądzę konsultantkom, 5. Motywujemy konsultantki, 6. Ciągła innowacyjność, 7. Nadążamy za nowymi czasami, 8. Mówimy we wszystkich językach, 9. Korzystamy z ztechnologii, 10. Kontakt z klientami, 11. stawiamy na kreatywność, 12. Odnowa wizerunku moze być kwestią piękna, 13. Oddajemy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys, tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz.1 istota i struktura kanałów dystrybu cji: Dystrybucja jako element marketingu; Kanały dy strybucji; Ch-ka podstawowych typów kanałów dystrybu cji. Cz.2 Pośrednicy w kanałach dystrybucji: Hurtowni cy; Agenci; Detaliści. Cz.3 Dystyrybucja fizyczna i kształotowanie cen w kanałach dystrybucji; Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjo nowania kanału; Kształtowanie cen w kanałach dystrybu cji. Cz.4 Zarządzanie kanałami dystrybucji: Projektowa nie kanałów dystrybucji; Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-844-8
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87173-90-8
Franchising na świecie: pojęcie franchisingu, typy i formy franchisingu, standardy prawne; Franchising w Polsce: analiza stanu prawnego, charakter prawny umowy franchisingu, zakres prawnej regulacji franchi- singu, zawieranie umów franchisingu w świetle praktyki i orzecznictwa antymonopolowego, rodzaje i struktura sieci franchisingowych, typy powiązań franchisingowych czas trwania umowy franchisingu, prawa i obowiązki stron, koszty franchisingu, analiza wyników badań przeprowadzonych wśród franchisebiorców sieci ORBIS i REMA 1000.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Prawa Handlowego)
ISBN: 83-7444-074-0
1.Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie, 2.Handel elektroniczny. Etap przedofertowy, 3.Zawarcie umowy w postaci elektronicznej, 4.Treść umowy zawieranej w postaci elektronicznej, 5.Prawne aspekty podpisu elektronicznego, 6.Wykonanie zobowiązania z użyciem środków komunikacji elektronicznej, 7.Wykonanie zobowiązania pieniężnego przez zapłatę pieniądzem elektronicznym, 8.Prawo właściwe i jurysdykcja krajowa dla stosunków gospodarczych w Internecie, 9.Odpowiedzialność za odesłania w Internecie, 10.Ochrona prywatności w handlu elektronicznym, 11.Handel elektroniczny a prawo autroskie, 12.Własność przemysłowa, 13.Ochrona konsumentów w umowach zawieranych na odległość, 14.Ochrona zbiorowych interesów konsumentów na przykładzie przesyłania niezamawianej korespondencji, 15.Handel elektroniczny - współczesne wyzwanie dla fiskusa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Akademicka)
ISBN: 978-83-7526-906-2
1. Ryzyko krajowe eksportera, 2. Rodzaje zagraniczego ryzyka eksportera, 3. Metody i sposoby zarządzania ryzykiem, 4. Zarządzanie ryzykiem krajowym eksportera, 5. Zarządzanie ryzykiem zagranicznym, 6. Sposoby rozliczeń międzybankowych, 7. Bankowe formy rozliczeń importowych, 8. Bankowe formy rozliczeń eksportowych, 9. Bankowe formy zabezpieczenia płatności w obrocie międzynarodowym, 10. inne formy zabezpieczenia płatności eksportowych, 11. Bankowe formy zabezpieczenia ryzyk kontraktowych w obrocie międzynarodowym, 12. Transakcje zabezpieczające ryzyko kursowe w rozliczeniach międzynarodowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89069-81-4
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-036-1
1. Spożycie napojów alkoholowych. 2. Picie alkoholu i jego konsekwencje. 3. Ekonometryczna analiza popytu na napoje alkoholowe. 4. Niektóre błędy nielosowe występujące przy określaniu poziomu spożycia alkoholu i sposoby ich ograniczania. 5. Możliwość wykorzystania rozkładu spożycia napojów alkoholowych do szacowania liczby osób pijących nadmiernie. 6. Szacowanie liczby alkoholików na podstawie wzoru E. M. Jellinka. 7. Problemy szacowania wielkości kosztów i strat spowodowanych nadużyciem alkoholu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-606-5
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60089-33-0
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61276-29-6

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Leksykon franczyzy / Barbara Pokorska. - Warszawa : Difin, 2002. - 164,[4] s. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-238-8
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89081-04-9
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89574-95-4
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7484-026-9
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-173-X
Cz. I Pojęcie i źródła międzynarodowego prawa handlowe go: Pojęcie międzynarodowego prawa handlowego; Źródła międzynarodowego prawa handlowego. Cz. II Podmioty i przedmioty prawa handlowego: Podmioty międzynarodowego obrotu handlowego; Przedmiot transakcji w obrocie międzynarodowym. Cz. III Międzynarodowe transakcje handlowe: Ogólna ch-ka transakcji w handlu międzynarodowym; Międzynarodowa umowa sprzedaży towarów; Przedstawicielstwo handlowe; Rozliczenia międzynarodowe; Gwarancja bankowa w handlu międzynarodowym; Międzynarodowy faktoring; Międzynarodowy leasing finansowy; Umowa o dzieło i umowy pokrewne w międzynarodowym obrocie handlowym; Umowa przewozu towarów i umowa spedycji' Umowy licencyjne i inne umowy związane z własnością przemysłową; Franchinsing w handlu międzynarodowym. Cz. IV Działalność inwestycyjna w międzynarowoym obrocie handlowym: Inwestycje międzynarodowe. Cz. V Zasady rozstrzygania międzynarodowych sporów handlowych: Rozstrzyganie sporów w międzynarodowym obrocie gospodarczym (międzynarodowe arbitraż handlowy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 341 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-669-3
Cz. I Pojęcie i źródła międzynarodowego prawa handlowe go: Pojęcie międzynarodowego prawa handlowego; Źródła międzynarodowego prawa handlowego. Cz. II Podmioty i przedmioty prawa handlowego: Podmioty międzynarodowego obrotu handlowego; Przedmiot transakcji w obrocie międzynarodowym. Cz. III Międzynarodowe transakcje handlowe: Ogólna ch-ka transakcji w handlu międzynarodowym; Międzynarodowa umowa sprzedaży towarów; Przedstawicielstwo handlowe; Rozliczenia międzynarodowe; Gwarancja bankowa w handlu międzynarodowym; Międzynarodowy faktoring; Międzynarodowy leasing finansowy; Umowa o dzieło i umowy pokrewne w międzynarodowym obrocie handlowym; Umowa przewozu towarów i umowa spedycji' Umowy licencyjne i inne umowy związane z własnością przemysłową; Franchinsing w handlu międzynarodowym. Cz. IV Działalność inwestycyjna w międzynarodowym obrocie handlowym: Inwestycje międzynarodowe. Cz. V Zasady rozstrzygania międzynarodowych sporów handlowych: Rozstrzyganie sporów w międzynarodowym obrocie gospodarczym (międzynarodowe arbitraż handlowy).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again