Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Krekora Magdalena
(1)
Małecka-Ziembińska Edyta
(1)
Mering Leszek
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Traple Elżbieta
(1)
Zarzycki Marian
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(1)
Dokumentacja
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Leki
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Transport
(1)
Umowy handlowe
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Celem monografii jest próba identyfikacji wpływu pandemii oraz rozwoju gospodarki cyfrowej na skalę i formę oszustw związanych z VAT, szczególnie w transakcjach transgranicznych z wykorzystaniem konstrukcji „znikającego przedsiębiorcy /podatnika”. Charakterystyce i ocenie poddano także podejmowane w Polsce oraz z inicjatywy UE działania zmierzające do uproszczenia i uszczelnienia poboru tego podatku. Rozważania skoncentrowano na aspektach fiskalnych i nowych tendencjach oszustw związanych z VAT (część pierwsza) oraz kwestiach normatywnych tych oszustw i podejmowanych przeciwko nim inicjatywach (część druga). Przyjęty podział nie ma charakteru dychotomicznego, gdyż przedstawione zagadnienia wzajemnie się przenikają i warunkują, pozwolił jednak wyeksponować wpływ pandemii i gospodarki cyfrowej na funkcjonowanie podatników VAT, w tym także tych nieuczciwych, oraz organów podatkowych wymierzających, pobierających i uszczelniających ten podatek.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Generalne zasady obowiązujące w handlu międzynarodowym: 1. Fazy przygotowania działalności eksportowej, 2. Przygotowanie oferty eksportowej, 3. Kontrakt eksportowy, 4. Dokumenty handlowe związane z realizacją transakcji, 5. Sposoby płatności w transakcjach eksportowych, 6. Formuły handlowe najczęściej stosowane w handlu miedzyanrodowym INCOTERMS oraz COMBITERMS, 7. Transport i spedycja w handlu międzynarodowym, 8. Ryzko handlowe i finansowe w transakcjach eksportowych, 9. Wykonanie i rozliczenie kantraktu eksportowego. Cz.II Specyficzne regulacje obowiązujące w Unii europejskiej : 10. Konsekwencje wstąpienia Polski do Unii Europejskiej dla polityki handlowej, celnej oraz procedur związanych ze statystyką obrotów towarowych w Unii Europejskiej, 11. Warunki wprowadzenia i utrzyamnia towarów na rynkach Unii Europejskiej, 12. Strategie marketingowe na rynkach Unii Europejskiej, 13. Znaczenie rynków krajów Unii Europejskiej dla polskiego eksportu i importu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zakres regulacji, 2. Definicje, 3. Dopuszczanie do obrotu, 4. Badania kliniczne, 5. Wytwarzanie i import produktów leczniczych, 6. Reklama produktów leczniczych, 7. Obrót produktami leczniczymi oraz wymagania dotyczące podmiotów prowadzących obrót, 8. Inspekcja Farmaceutyczna, 9. Przepisy karne, 10. Nowelizacja wspólnotowego prawa farmaceutycznego i dalsze perspektywy jego zmian, 11. Zagadnienia ochrony praw własności intelektualnej pozostające w związku z prawem farmaceutyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej