Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Author
Kurczewska Urszula
(3)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(3)
Jasiecki Krzysztof
(2)
Kuczma Paweł
(1)
Woszczyk Barbara
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Grupy nacisku
(6)
Lobbing
(2)
Unia Europejska
(2)
Integracja europejska
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Polityka
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
9 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-88597-06-X
Co to jest lobbing, Lobbing a inne formy komunikowania Modele lobbingu, Lobbing- regulacje prawne i etyczne, Lobbysta jako nowy zawód, Strategie i metody lobbingu, Narzędzia i instrumenty lobbingu, W poszukiwaniu polskiego modelu lobbingu, Lobbing w Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-91-4
Co to jest lobbing, Lobbing a inne formy komunikowania Modele lobbingu, Lobbing- regulacje prawne i etyczne, Lobbysta jako nowy zawód, Strategie i metody lobbingu, Narzędzia i instrumenty lobbingu, W poszukiwaniu polskiego modelu lobbingu, Lobbing w Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Lobbing w Polsce / Paweł Kuczma. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2010. - 267, [1] s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7285-521-3
1. Pojęcie i istota lobbingu; 2. Podmioty lobbingu i metody ich oddziaływania; 3. Organizacje pośredniczące w artykułowaniu interesów; 4. Kształtowanie się lobbingu w regulacjach prawnych; 5. Polska regulacja prawna lobbingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88594-57-5
Wprowadzenie: Dlaczego lobbing? I. Fenomen lobbingu w Unii Europejskiej: Proces europeizacji lobbingu; Lobbysta w krainie instytucji wspólnotowych; Procedury legislacyjne i kanały wpływu grup interesów; Lobbing w Parlamencie Europejskim- praktyczne wskazówki; Regulacje prawne i etyczne lobbingu w instytucjach UE. II. Europejskie grupy interesów: Europejskie organizacje zawodowe; Europejskie stowarzyszenia ekologiczne; Europejskie organizacje konsumenckie; Ugrupowania regionalne; Organizacje reprezentujące interesy społeczne; Agencje lobbingowe i firmy prawnicze. III. Polskie przedstawicielstwa w Brukseli: Polskie Biura Regionalne; Reprezentacje Polskich Organizacji Gospodarczych; Reprezentacja Polskich Organizacji Pozarządowych NGO's w Brukseli; Przedstawicielstwo Polskich Organizacji Rolniczych; Co przeszkadza w powstawaniu polskich przedstawicielstw w Brukseli?; W poszukiwaniu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lobbing w Unii Europejskiej / Barbara Woszczyk. - Toruń : Dom Wydawniczy DUET, 2004. - 215 , [2] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-89706-17-2
1.Istota, gezeza i specyfika lobbingu w Unii Europejskiej, 2.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej, 3.Metody i techniki lobbingu w Unii Europejskiej, 4.Proces decyzyjny jako przedmiot lobbingu w Unii Europejskiej, 5.Perspektywy rozwoju lobbingu w Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1559-2
1. Public relations w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem: Pojęcie "public relations"; Przesłanki i uwarunkowania rozwoju public relations; Relacje między public relations a marketingiem. 2. Zarządzanie public relations: Cele i funkcje public relations w przedsiębiorstwie; Proces zarządzania public relations w przedsiębiorstwie; Odbiorcy działań public relations; Organizacja public relations w firmach międzynarodowych. 3. Instrumenty public relations wspierające działania promocyjne: Wprowadzenie; Współpraca marketingiem mediami; Sponsoring; Targi i wystawy; Wydarzenia specjalne. 4.Instrumenty public relations kształtujące relacje z otoczeniem: Komunikacja ze społecznością lokalną; Relacje z inwestorami; Lobbing; Wewnętrzne public relations; Rola public relations wykorzystywane w sytuacjach kryzysowych. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Authority data
Grupy nacisku - organizacja (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again