Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(9)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Ambrose Gavin
(2)
Harris Paul
(2)
Newark Quentin
(2)
Bergström Bo
(1)
Bernstein David
(1)
Broma Karolina
(1)
Broma Paulina
(1)
Ciszkowska Ewa
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Hübner-Wojciechowska Joanna
(1)
Jagiełło Joanna
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Kowalczyk Urszula
(1)
Kubuj Dariusz
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Tarnawska Joanna
(1)
Wołowik Mirosław
(1)
Zimek Roland
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Grafika użytkowa
(8)
Plakat
(4)
Reklama
(4)
Znaki graficzne
(3)
Czcionki
(2)
Edytorstwo
(2)
Ilustracje
(2)
Informacja wizualna
(2)
Fotografia reklamowa
(1)
Grafika
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Liternictwo
(1)
Marketing
(1)
Projektowanie
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Sztuka a reklama, 3. Rozwój, 4. Reguły rządzące plakatem, 5. Twórcze wyzwanie, 6. Siła reklamy zewnętrznej, 7. Obrazy i słowa, 8. Marka a klient, 9. Nie tylko billboard, 10. Przyszłość, 11. Postscriptum
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest projektowanie graficzne? / Quentin Newark ; [tłum. Joanna Kolczyńska]. - Warszawa : Wydawnictwo ARKADY , 2021. - 189, [3] s. : fotografie, ilustracje ; 20 cm.
(Niezbędnik Projektanta)
Zawiera: 1. Zagadnienia: Co to jest projektowanie graficzne?; Funkcjonalność a estetyka; Definicje; Kim jest projektant graficzny?; Problem stylu; Styl i polityka; Projekt graficzny a reklama; Projekt graficzny a sztuka; Ewolucja projektu graficznego; Zmienić świat; Język wizualny; 2. Struktura: Alfabety; Moduły; Języki; Kroje pisma; Pełen zestaw znaków; Czcionki cyfrowe; Typografia; Siatka; Hierarchia; Linie i inne środki wyrazu; Obrazy; Ilustracje; Fotografie; Zastosowanie fotografii; Słowo i obraz; Narzędzia; Ołówek; Materiały; Papier; Komputer; Logo; Tożsamość; Druki reklamowe; Druki informacyjne; Opakowania; Książki; Czasopisma; Wystawy; Znaki; Strony internetowe; Grafika w filmie; 3. Portfolio: Atelier Works; Transmission; Rabia Gupta; Sawdust; Anagrama; Experimental Jetset; H5; Philippe Apeloig; Browns; Cahan & Associates; Rebecca Foster; Kid-ethic; Rose; Koichi Sato; 4. Dodatki: Słowniczek; Indeks; Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Projektuj z rozmachem w CorelDRAW!

  • Podstawy rysunku wektorowego i precyzyjne rysowanie, czyli jak przejść od podstaw do bardziej złożonych technik pracy z CorelDRAW
  • Praca z tekstem i tabelami, czyli jak wykorzystać pozarysunkowe możliwości programu
  • Wypełnienia i kontury, czyli jak stosować kolory i linie, by osiągnąć fantastyczny efekt
Praca z CorelDRAW od wielu lat jest źródłem satysfakcji i sukcesów całej rzeszy użytkowników: projektantów, grafików, hobbystów i zawodowców. Już od ćwierćwiecza program ten wykorzystywany jest do tworzenia reklam, szyldów i skomplikowanych rysunków technicznych. Ponieważ jednak CorelDRAW działa na zasadach zupełnie innych niż popularny Paint czy Photoshop, wiele osób omija go szerokim łukiem. Niesłusznie! Niektóre obrazy, zwłaszcza te wymagające precyzji oraz skalowalności, da się przygotować wyłącznie w Corelu. Sprawdź, jak działa najnowsza wersja programu, CorelDRAW X7 PL.
W tej książce znajdziesz praktyczne informacje, które pozwolą Ci od razu rozpocząć pracę z programem. Dowiesz się, jakie reguły rządzą obiektami i jak wykorzystać je do swoich celów. Odkryjesz, jak narysować i wstawić kształt geometryczny, wypełnić go kolorem i uzupełnić o tekst. Nauczysz się zmieniać wielkość elementów oraz wygląd czcionek, pracować z tabelami, używać linijki i siatki. Zrozumiesz sens grupowania obiektów i stosowania prowadnic. A wszystko to w serii przemyślanych ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci mistrzowsko opanować CorelDRAW!
  • Uruchamianie programu i wygląd ekranu
  • Rysowanie prostych obiektów i nadawanie kolorów
  • Transformacje obiektów, tworzenie kopii i wybieranie obiektów
  • Kolejność obiektów, ich grupowanie i blokowanie
  • Wyrównywanie i rozkładanie oraz zmiana kształtu obiektów
  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu
  • Wyrównywanie obiektów względem tekstu
  • Wstawianie znaków specjalnych i zabawa czcionkami
  • Praca nad kolumnami, wierszami i komórkami w tabelach
  • Wypełnienie jednolite, tonalne, postscriptowe
  • Okno Właściwości obiektu i stosowanie konturów
  • Linijki, siatka i prowadnice
  • Przyciąganie obiektów i tekstu do siatki bazowej

Zostań specem od Corela!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Problematyka: Czym jest grafika użytkowa? Funkcja kontra estetyka. Definicje. Kim jest grafik? Problem stylu. Styl a polityka. Czy grafika użytkowa i reklama to to samo? Czy grafika użytkowa i sztuka to to samo? Jak rozwija się design? Zmieniający się świat. Język wizualny. Kanon. Ostatnie słowo. Anatomia: Anatomia. Alfabety. Moduły, Czcionka. Czcionka cyfrowa. Pełen zestaw liter. Języki. Typografia. Siatka. Hierarchia. Reguły i sposoby organizacji tekstu. Obraz. Ilustracja. Fotografia. Zastosowanie fotografii. Słowo i obraz. Narzędzia. Ołówek. Materiały. Papier. Komputer. Dziedziny. Logo. Tożsamość. Druk - reklama. Druk - informacja. Opakowania. Książki. Czasopisma. Wystawy. Znaki. Internet i film. Portfolio: Portfolio. Atelier Works. Philippe Apeloig. Browns. Cahan Associates. Experimental Jetset. Rebecca Foster. Groovisions. Rabia Gupta. H5. Zuzanna Licko. Ellen Lupton. Studio Myerscough. Number Seventeen. Rose Design Associates. Koichi Sato. Et cetera: Najlepsze książki o grafice. Glosariusz. Indeks. Podziękowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Obraz i lęk, 2. Narracja, 3. Praca, 3. Strategia, 4. Przekaz, 5. Wpływ, 7. Kreatywność, 8. Typografia, 9. Tekst, 10. Obrazy, 11. Projektowanie, 12. Papier, 13. Kolor, 14. Profile, 15. Dźwięk, 16. Interakcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst historyczny: Zasady klasyczne; Pierwsze manuskrypty; Rozwój druku; Efekty zastosowania ruchomej czcionki; Renesans; Arts and Crafts; Arts nouveau; Bauhaus; Art. deco; Modernizm; Styl szwajcarski; Grafika współczesna; Postmodernizm; Dekonstruktywizm. 2. Zasady: Tworzenie projektu; Miary względne i bezwzględne; Proporcje; Ciągi liczbowe; Słowniczek projektanta układu strony; Duch czasu. 3. Siatki i schematy: siatka; Łamy; Pola i moduły; Siatka linii pisma; Odzwierciedlenie rzeczywistości; Matryce. 4. Obiekty na stronie: Struktura narracyjna - czyli co czytamy; Jak czytamy stronę; Światło; Równowaga; Elementy obok siebie; Wyrównanie; Obrócenie tekstu i obrazu; Interlinia i czcionki; Przenoszenie wyrazów i justowanie; Wcięcie akapitowe; Hierarchia; warstwy; Kolor; Faktura; Rytm i tempo; Ramki obrazów; Passe-partout; Odstęp międzyłamowy. 5. Zastosowanie w praktyce: Typografia; Muzyka; Projektowanie wnętrz; Architektura; Gazety; Czasopisma; Książki i broszury; Opakowania; strony internetowe; Planowanie przestrzeni; Informacje statystyczne; Wizerunek firmy. 6. Standardy i normy: Znormalizowane formaty papieru ISO; Normy DIN; Znormalizowane formaty kopert ISO; Formaty książek; Formaty mediów zewnętrznych; Szablony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja całosciowej identyfikacji : 1.Historyczne źródła, 2.Początki znaków firmowych i towarowych, 3. Prekursor nowoczesnej CI, 4.Ewolucja współczesnej CI, 5.Rozwój CI w Polsce. R.II Dzisiejsze znaczenie CI : 1.Czym jest Całościowa Identyfikacja, 2.Przyczyny realizacji programu CI, 3. Korzysci wynikajace ze stosowania CI, 4.Zakres systemu wizualnego. R.III Program krok po kroku : 1.Etapy i znaczenie CI, 2.Strategia, 3.Projektowanie, 4.Audyt, 5.Organizacja, 6.Komunikacja, 7.Wdrożenie, 8.Skuteczność programu CI. R.IV Praktyczny poradnik : 1.Dlaczego nie konkurs, 2. Współpraca z konsultantem ds. CI, 3.Całościowe podej ście, 4.TVP-przykład zmiany systemu wizualnego CI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Outdoor z perspektywy historii - burzliwe początki przeobrażenia i niełatwe regulacje, 2. Perspektywa marketingowa - outdoor a segmentacja i targetowanie, 3. Perspektywa media planera - jak się bada outdoor i co badania mówią o nim, 4. Perspektywa kreacji - czy outdoor to fajne medium, 5. Perspektywa przyszłości - outdoor a zintegrowana komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pre-press. Poradnik dla grafików. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2010. - 191 s. : il., fot. ; 30 cm.
1. Podstawy projektowania, 2. Elementy, 3. Barwa, 4. Pre-press, 5. Produkcja, 6. Obróbka końcowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kreatywna)
Wstęp. Format techniki i druku. System rozmiarów papieru ISO. Druk wypukły. Skład gorący. Wykańczanie druku. Rozdzielczość obrazu. Wybór rozmiaru papieru. Layout. Złoty podział i ciąg Fibonacciego. Linia siatki. Typografia. Pismo. Kerning i ligatura. Interlinia. Dzielenie wyrazów na końcu wiersza, justowanie i odstępy międzyliterowe. Modernizm. Postmodernizm. Anatomia kroju pisma. Charakter kroju. Litera jako obraz. Systemy klasyfikacji. Znaki specjalne. Siatka Frutigera. Rozszerzona rodzina krojów. Szczegółowy opis kroju. Obraz. Kolorowanie obrazów. Pogłębienie czerni. Zalewki. Operowanie obrazem. Ruchomy obraz. Barwa. Czterokolorowa tinta. Dodatkowe barwy. Zrozumieć kolor. Kolory. Kontrola barwy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej