Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(9)
Autor
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Komorowski Jan
(1)
Owsiak Stanisław (1946- )
(1)
Perło Dorota
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Poniatowicz Marzanna (1963- )
(1)
Rajchel Dariusz
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Salachna Joanna M
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Słodczyk Janusz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Gospodarka terenowa
(8)
Samorząd terytorialny
(5)
Budżety terenowe
(2)
Ekorozwój
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Samorząd gminny
(2)
Zarządzanie
(2)
Administracja
(1)
Budżet zadaniowy
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety powiatowe
(1)
Controlling
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Internet
(1)
Kanada
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miasta
(1)
Państwo
(1)
Poczta
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produkt*
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Regiony
(1)
Rolnictwo
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Łomża (woj. podlaskie)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przesłanki zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, Teoretyczne podstawy wykorzystania budżetu w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego, Doświadczenia z metodami budżetowania w wybranych krajach zachodnich, Koncepcje wykorzystania budżetu w zarządzaniu jednostkami samorządowymi w Polsce, Eksperymenty w polskich gminach - wyniki badań, Reformy budżetowe na przykładzie Krakowa i Poznania, Tradycyjne budżetowani e w gminach - wyniki badań, Możliwości zastosowania budżetu zadaniowego w zarządzaniu powiatem, Wykorzystanie budżetu w zarządzaniu powiatem - wyniki badań, Zarządzanie gminą i powiatem a granice zaciągania długu, Warunki rozwoju nowatorskich metod budżetowania w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Dług sektora samorządu terytorialnego w polskim systemie finansów publicznych; 2. Zarządzanie długiem jako element zarządzania finansami j.s.t.; 3. Uwarunkowania prawne zarządzania długiem j.s.t.; 4. Zarządzanie ryzykiem zadłużenia w j.s.t.; 5. Instrumenty zarządzania długiem lokalnym; 6. Model efektywnego zarządzania długiem w świetle badań jednostek samorządu terytorialnego w województwie podlaskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja na rynku- partnerstwo z klientem w gminie; 2. Badania marketingowe w gminie; 3. Analiza i ocena możliwości marketingowych; 4. Segmentacja rynku i plasowania produktu; 5. Produkt marketingowy; 6. Instrumentalne strategie cen i dystrybucji; 7. Polityka promocji; 8. Strategiczny plan marketingowy; 9. Marketing samorządu terytorialnego jako marketing usług publicznych; 10. Samorząd terytorialny jako miejsce uprawiania polityki; 11. Marketing w organizacji wyborów samorządowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zagadnienia zrównoważonego rozwoju miast. Rola planowania przestrzennego w rozwoju zrównoważonym miast; Zintegrowane gospodarowanie energią i przestrzenią w polskich miastach w świetle wyników badań empirycznych; Stan środowiska w wybranych miastach województwa łódzkiego w okresie przemian społeczno-gospodarczych Polski; Współrządzenie jako czynnik zrównoważonego rozwoju miast - przykład Łodzi; Świdnica jako ośrodek równoważenia rozwoju społeczno-gospodarczego; Programy wspierające rozwój miast finansowane przez Unię Europejską - inicjatywa Urban i projekty pilotażowe; Zrównoważony rozwój oraz poziom jakości życia w świetle opinii mieszkańców Opola; Ocena świadomości ekologicznej mieszkańców Opola w zakresie gospodarki odpadami na podstawie badań ankietowych; Problemy rozwoju małych miast na obszarach przyrodniczo cennych; Wycena efektywności ekonomicznej ochrony przeciwpowodziowej miasta na przykładzie Lewina Brzeskiego (ze szczególnym uwzględnieniem kosztów zewnętrznych). Część II: Polityka i instrumenty rozwoju miast. Dlaczego konieczna jest korekta systemu ośrodków centralnych dla landu Brandenburgii? Regionalne wyrównanie zróżnicowań przestrzennych - cel bez alternatywy? Lokalny rozwój gospodarczy a zarządzanie projektami; Lokalny rozwój gospodarczy a polityka wewnętrzna władz miejskich; Innowacyjne podejście do sterowania rozwojem miast: studium przypadku miasta Vsetin; Perspektywy rozwoju Zawiercia - nowe strategie i zagrożenia; Zrównoważona karta wyników a realizacja strategii w miastach na prawach powiatu - wyniki badań ankietowych; Fundamenty zarządzania wiedzą w urzędach administracji publicznej; Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej; Marketing miast jako oparta na kooperacji koncepcja rozwoju miast; Controlling w miastach na prawach powiatu. Analiza wyników badań; Sytuacja społeczno-gospodarcza Myszkowa oraz podstawowe kierunki rozwoju; Gminna pomoc publiczna dla przedsiębiorstw po akcesji Polski do Unii Europejskiej; Polityczne i ekonomiczne uwarunkowania inwestycji w infrastrukturę komunalną jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie gmin ziemi gliwickiej; Nakłady inwestycyjne w miastach na prawach powiatu w województwie dolnośląskim w latach 2000-2003; Polityka inwestycyjna miast na prawach powiatu w województwie wielkopolskim; Działalność gospodarcza sektora samorządowego w aglomeracji wrocławskiej w procesie transformacji systemowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
1. Administracja publiczna w procesie zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, 2. Wybrane procesy i instrumenty rozwoju gospodarki lokalnej, 3. Logistyka jako instrument zarządzania w układach przestrzennych, 4. Uspołecznienie przygotowania i realizacji strategii rozwoju gminy, 5. Jakość produktu marketingowego jednostek administracji publicznej, 6. Mierniki promocji gospodarczej gminy, 7. Strategiczne kierunki inwestycji infrastrukturalnych w Łodzi, 8. Sektorowa strategia rozwoju w sferze zatrudnienia i gospodarki na poziomie powiatu, 9. Kształtowanie zatrudnienia w urzędach samorządu terytorialnego, 10. Metody zarządzania jakością w samorządach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej