Form of Work
Książki
(12)
Status
only on-site
(11)
available
(6)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Czytelnia
(11)
Author
Szewczyk Agnieszka
(2)
Borcuch Artur
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Dziuba Dariusz Tadeusz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Turyna Jan
(1)
Zamojski Wojciech
(1)
Year
2000 - 2009
(12)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
Gospodarka elektroniczna
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Internet
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Globalizacja
(3)
Banki internetowe
(2)
Gospodarka
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Administracja
(1)
Banki
(1)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Postęp techniczny
(1)
Praca
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Spożycie
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telemedycyna
(1)
Wykluczenie finansowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
12 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7085-785-X
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Tradycyjna i elektroniczna gospodarka; 3. B2B - istota i przykłady; 4. Rynek elektroniczny; 5. B2C - istota i przykłady; 6. Intranet - istota i przykłady; 7. Bezpieczeństwo e-transakcji; 8. Płatności elektroniczne; R.9 e-bankowość; 10. e-marketing; 11. Ekonomiczne aspekty Internetu; 12. Infrastruktura sieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61276-29-6

1. Ekonomiczna infrastruktura komputerowych systemów zarządzania.
Polish Way to Eurozone; Koncepcje ekonomii behawioralnej w ocenie jakości oprogramowania; Prosumcja w inżynierii systemów informatycznych zarządzania; Ryzyko informatyczne jako ważny element ryzyka operacyjnego w banku - wybrane zagadnienia finansowania zarządzania ryzykiem informatycznym; Wartość informacji i sposoby jej podwyższania w informatycznych systemach wspomagających zarządzanie; Infrastruktura obliczeń wszechobecnych jako podstawa komputerowego wspomagania kreatywności; Przestrzeń człowieka w systemach informatycznych; Wykorzystanie komputerowych systemów zarządzania w monitorowaniu otoczenia polskich przedsiębiorstw.
2. Systemy informacyjne zarządzania.
Rzecz o metodologicznych aspektach budowy współczesnych systemów informatycznych zarządzania - wybrane zagadnienia; Informacyjne aspekty ewidencyjnego rachunku kosztów w organizacjach gospodarczych: model obiegu informacji; Semantyczny opis dokumentów w systemie CRM - analiza przypadku; Narzędzia wspomagania wdrożeń systemów zintegrowanych jako źródło przewagi konkurencyjnej adaptacji do zmian zachodzących w otoczeniu; Cicer cum caule - czyli myśli nieuczesane na temat jak projektować i wdrażać systemy informacyjne zarządzania; Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP w branży drzewnej na przykładzie producenta materiałów dla przemysłu meblarskiego; Ontologiczne aspekty systemów informacyjnych controllingu; Wymiarowanie funkcjonalne produktów programowych w standardach ISO/IEC.
3. Systemy e-biznesu.
Możliwości zastosowania metody konwersji do oceny serwisów branży sportowej; Telepraca - przesłanki i bariery rozwoju w Polsce; Wirtualizacja informatycznych systemów zarządzania; Ocena zdalnego nauczania jako wynikowa postrzeganej użyteczności oraz łatwości obsługi w świetle badań; Realizacja strategii rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013 na przykładzie stron internetowych administracji rządowej w Polsce; Rozwój zjawiska web 2.0 i jego wpływ na funkcjonowanie współczesnych organizacji; Czynniki rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
4. Zarządzanie wiedzą w systemach informatycznych.
Wykorzystanie systemów informatycznych w zarządzaniu wiedzą; Kapitał intelektualny i zarządzanie wiedzą; Zarządzanie wiedzą a zarządzanie ryzykiem w firmie; Zarządzanie wiedzą w elektroenergetyce; Metody i techniki sztucznej inteligencji w zarządzaniu wiedzą i doświadczeniem; Komputerowe systemy w sferze Facility Management; Business Inteligence jako remedium na aktualne zapotrzebowanie przedsiębiorstwa na informację i wiedzę; Zastosowanie hierarchii poziomów opisu wiedzy Wiiga na potrzeby definiowania elementów wiedzy w organizacjach wytwarzających oprogramowanie.
5. Uwarunkowania technologiczne zastosowań komputerowych systemów zarządzania.
Nowe rozwiązania biznesowe firmy Microsoft Dynamics na potrzeby zarządzania przedsiębiorstwem w gospodarce elektronicznej; O pierwszych próbach ilościowego ujęcia informacji; Narzędzia wspomagające procesowe zarządzanie organizacją; Kokpit menedżerski - narzędzie wczesnego ostrzegania; Adaptacyjne przeszukiwanie internetu - przeszukiwaniem racjonalnym. Propozycja rygorystycznego podejścia w warunkach prywatnej eksploatacji internetu; WCMS jako narzędzie wspomagające zarządzanie treścią witryny internetowej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-61-9
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
Metody ekonomiki sektora informacyjnego / Dariusz Tadeusz Dziuba. - Warszawa : Difin, 2007. - 168 s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-830-9
1. Kapitał informacyjny, 2. Podstawy ekonomiki sektora informacyjnego, 3. Klasyczne metodyki wydzielania sektora informacyjnego w gospodarce, 4. Ekonomika sektora informacyjnego - metody i mierniki, 5. etodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego w Polsce, z użyciem klasyfikacji KGN i EKD, 6. Metodyki autorskie pomiaru sektora informacyjnego, z użyciem Poslkiej Klasyfikacji Działalności, 7. Czterosektorowy model gospodarek USA i Korei Południowej, 8. Niekonwencjonalne metody ekonomiki sektora informacyjengo, 9. Ekonomika sektora informacyjnego - problemy badawcze
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-735-X
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7241-569-1
1.Wybrane problemy procesów globalizacyjnych, 2.E-biznes w przedsiębiorstwie, 3.Handel elektroniczny, 4.Przedsiębiorstwo działalności e-biznesowej, 5.Wybrane aspekty prawne e-biznesu, 6.Internetowa infrastruktura e-biznesu, 7.E-biznes w praktyce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14821-8
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-800-2
1. Społeczeństwo informacyjne - nowa jakość życia społecznego, 2. Administracja elektroniczna, 3. E-biznes w zastosowaniach, 4. E-zdrowie, 5. Rola prawa w rozwoju społeczeństwa informacyjnego, 6. Zarządzanie wiedzą, 7. wykorzystanie metod sztucznej inteligencji w zastosowaniach internetowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15407-3
1. Nowa epoka - społeczeństwo informacyjne, 2. Informatyczne przesłanki do powstania społeczeństwa informacyjnego, 3. technologie dostępu do informacji, 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, 5. Bezpieczeństwo w sieci, 6. Inwestowanie w ludzi i ich umiejętności, 7. Gospodarka elektroniczna, 8. Organizacja wirtualna, 9. Elektroniczna administracja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Społeczności wirtualne a wirtualny obieg pieniądza / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 214 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-195-1
1. Od społeczeństwa tradycyjnego do społeczeństwa wirtualnego; 2. Rynek elektroniczny - miejsce interakcji społeczeństwa bezgotówkowego; 3. Wykluczenie finansowe a funkcjonowanie systemu finansowego - bariery na drodze społeczeństwa bezgotówkowego; 4. Płatności na rynku elektronicznym - w kierunku społeczeństwa bezgotówkowego; 5. Budowanie społeczeństwa bezgotówkowego w Polsce; 6. Społeczeństwo przyszłości - możliwe kierunki rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7270-258-6
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again